Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alenamok1127 8 жовтня 2024, 22:55
Відділення за адресою: Одеса, вул. Липи Івана Та Юрія, 32
Служба поддеожки, А банка вежливл и понятно объясняла ситуации в любое время суток.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 9:15
Завжди раді допомагати в будь-який час😊
Проблема вирішена
Mixey181089 8 жовтня 2024, 18:54
Напевно не даремно пишуть, що вони шахраї м’яко кажучи. Заблокували картку після того як перекинули мені кошти. Типу ви перевищили ліміт поповнення картки. З урахуванням нових законів до ліміту ще далеко.
Перекинули всі квитанції, написали на протязі 24 год розглянуть і досі нічого, в підтримці таке як живих людей не має і відповідає однією смс «надайте документи», які ми вже надали.
Не раджу зв’язуватися з цим банком та читати відгуки перед тим як мати з ними справу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 14:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Knyaz2005 8 жовтня 2024, 13:51
Добрый день, прошу рассмотреть мое дело с терминалом а-банка, люди оплачивали услуги в соответствие с моим квэд, но а-банк в чем-то рассмотрел мошенничество в моих действиях, заморозил платежи на общую сумму 150 тысяч грн, не давая никакой конкретики сообщили ждать 180 дней, по итогу прошел весь срок ожидание, никаких претензий со стороны клиентов ко мне не было, но а-банк продолжает удерживать платежи не смотря на то что срок больше 180 дней уже прошел, превысев регламент уже на месяц сверху, от 180дней. В общем уже 7 месяцев заморозки!

Далее обманным путем заставляют дальше ожидать, обещая волшебный звонок со стороны банка который должен вот вот прозвенеть, но каждый день поддержка банка просто продолжает нагло кормить завтраками.

Также в поддержке сказали пройти идентефикацию в банке. Обещая что сразу же после идентефикации деньги будут зачисленны на счет, чего не произошло и поддержка продолжает обманывать, и кормить завтраками.

Самый ужасный банк которым я когда-либо пользовался. Поддержка — дно! Как и сам банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 17:10
Добрий день! Нам прикро, що сталась така ситуація, проте для детального аналізу банком було відправлено особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього, будемо раді розібратись в питанні
Kseniia Petruk 8 жовтня 2024, 12:20
Я нахожусь территориально в Африке, и покупки тут совершаются в трех супермаркетах, которые очень дико смотрят на мою карту, и на весь магазин у них есть только один терминал. Каждый раз закупаюсь в супермаркете мне не приходил кэшбэк, и я писала в службу поддержки и просила мне его начислить. Хочу подякувати Аліні, Матвію, Ользі, Емілії за їх професіоналізм та витримку. Вони дуже делікатно та ввічливо допомагали мені вирішити питання. Прошу дати їм премії😁
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 12:32
Дякуємо за відгук! Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми цінуємо Вашу терплячість у вирішенні питання з кешбеком. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання або потреби, звертайтеся. Сподіваємося, що Ваш наступний досвід буде ще більш приємним!
ritAmel 8 жовтня 2024, 1:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 45, корп А
За законом України є ліміт на перекази це 150 000 грн на місяць. Ця постанова діє з 1 Жовтня 2024 р. Але в мене операції були на 26 000 грн і картку заблокували за якісь шахрайські дії, просто супер. З яких це пір переказ коштів це шахрайські дії? Намагалася звернутися в службу підтримки, але за добу мені відписував лише бот, та ніхто так і не допоміг. Добре, що ці кошти перед блокуванням встигла перевести їх на Моно (самий адекватний банк). Що не вийшло вкрасти мої гроші?) Картку заблокували на ній рівно нуль гривень. Сидіть теперь без клієнта, удачі. Відгуки взагалі ніколи не пишу, але коли блокується в наглу рахунок і ніхто не відповідає в службі підтримці це абсурд. Тому не рекомендую цей банк нікому і ніколи.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 17:07
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Mooga 8 жовтня 2024, 0:06
Знаходжусь за кордоном і при зміні дивайсу, при спробі ввійти в застосунок потрібно було ввести ПІН який успішно було забуто! Попри те що заявка була біля 12 ночі, коли втома має брати верх, ваші спеціалісти провели оперативну, турботливу і висококваліфікаційну підтримку в ході якої пін код був успішно замінений попри всі бар'єри та незгоди. Також хотілосяб відмітити сучасний підхід самого А-Банку, що дало інструментарій виходу з цієї складної ситуації. Ваші HRи провели гарну роботу при пошуку спеціалістів і вважаю що ці спеціалісти (також як особи які є обличчям вашого банку) отримують гідну зарплатню.

Щастя Вам, злагоди, зручних графіків і стабільних серверів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 9:17
Висока оцінка нашого професіоналізму є прикладом для багатьох, але нам завжди є куди вдосконалюватись. Робитимемо все, для вдосконалення роботи усіх процесів 💚
Проблема вирішена
Сергій Любицький 7 жовтня 2024, 19:26
Шахраї, не хочу мати з ними справу.Усе вже написав у Мінфін., але завтра буде скарга як до суду, так і в НБУ, так і з попередженням людей на усіх сайтах, Фейсбук, Твітер, ТікТок.А як жити з такими, доброзичливими, добродіями як А-Банку!? Може хтось буде обачливішим і не таким довірливим як я.,і не буде їхати за 200 км., щоб потім принизливо повернутися ні з чим, тому що, ТВІЙ, як ти вважав, найкращій банк, просто брехуни, ось і усе.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 11:33
Добрий день!

Нам дуже шкода, що ситуація викликала негативні емоції. У разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку банк може його обмежити до підтвердження транзакції. Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта тому у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції банк може обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Але йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торгівельних точках без перешкод.
Valentina47 7 жовтня 2024, 18:37
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71
Щиро дякую співробітникам за оперативну допомогу у вирішенні питання отримання пенсії.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 жовтня 2024, 19:04
Дякуємо за відгук! Ми раді, що змогли допомогти Вам. Розуміємо як важливо отримувати пенсію вчасно. Ваші слова підтримки надихають нас на подальшу роботу і вдосконалення наших послуг.
Аліфтіна Волкова 7 жовтня 2024, 18:16
Я, Волкова Аліфтіна Іванівна 1945 р.н., 04.10.2024 року спробувала відкрити віртуальну карту Банку онлайн для переводу пенсійних виплат. Двічі (оператор Аліна та Олеся) мені відмовили без пояснень, і сказали, що карту я можу відкрити тільки особисто у відділенні. Я мешкаю на ТОТ Луганська область, пересуваюсь тільки з сторонньою допомогою. Потрапити до відділення немає можливості. Чому мені не дозволи відкрити карту?
абанк
Відповідь банку
Гость 8 жовтня 2024, 17:52
Добрий день!

Дякуємо за Вашу зацікавленість у відкритті картки в нашому банку. Ми завжди прагнемо забезпечити безпеку наших клієнтів, тому здійснюємо додаткову перевірку всіх заявок. На жаль, ми не можемо пропустити Вашу заявку на відкриття картки, оскільки службою безпеки були виявлені певні невідповідності. Безпека наших клієнтів є нашим пріоритетом, тому ми дотримуємося всіх необхідних процедур.

Нам дуже прикро, що Ваш досвід спілкування з нашою службою підтримки не відповідав Вашим очікуванням. Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Шиманский 7 жовтня 2024, 14:56
Помогли со всеми вопросами, были на связи, отвечали быстро
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 жовтня 2024, 15:07
Ваше бажання поділитись досвідом роботи з нами надихає нас на плідну роботу. За Вашими словами зафіксуємо подяку. Дякуємо!
Проблема вирішена
ahnnkie 7 жовтня 2024, 13:25
Заблокували картку за власні перекази з особистої картки іншого банку, був у відділенні банку 4 рази, ніхто нічим не може допомогти, співпробітники розводять плечима, через відділення банку надав усі необхідні документи, вже третій тиждень як заблоковані кошти, служби підтримки не існує, все через бота в телеграмі або спілкування з роботом на гарячій лінії, ніколи в житті не писав відгуки, просто вже закінчилось терпіння!
Ніколи не відкривайте в цьому банку рахунки, заблокують гроші на картці і роками будуть їми користуватись, поки ви будете марно очікувати на повернення!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 жовтня 2024, 16:20
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
Feyzullaev59 7 жовтня 2024, 11:07
Поповнив доларову картку АБАНКУ 23,09,2024 р. на 1900 USD. На початку жовтня хотів зняти цю суму. Картку заблокували. Я зареестрований як приватний підприємець ФОП, також являюсь директором власної фірми, пенсіонер. Надав документи про походження коштів (фінансову звітність підприємства за 2023р., декларації ФОП 3 гр. за 2023р., 9 місяців 2024р.,), квітанції про поповнення картки доларової АБАНКА, а також від кого поповнювалась гривнева картка АБАНКА. Картку не розблоковують. Гроші назад забрати не можу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 жовтня 2024, 15:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
lincevskaat 7 жовтня 2024, 9:05
Попал в триугольник на п2п в криптоботе, заблокировали карту еще в п’ятницю, согласился на возвра тому человеку которого через мое имя обманули, А БАНК сколько ждать возврата средст тому человеку? Какой регламент? Оператори говорять что єто людской фактор, і нада ждать пока тот человек отправит им реквізити, нету конкретики, сколько ждать розблокировки своих денег 1 месяц? Пол года? Ответьте хоть тут, мой іпн 3541703738, в п’ятницю сказали до 3 робочих дней, сегодня уже говорять нету никакого точного срока?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 жовтня 2024, 12:13
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Для повернення суми коштів у разі згоди банком проводиться процес дебетування, який може зайняти деякий час.

Ми наразі займаємось Вашим питанням, і як тільки заявку буде опрацьовано, ми обов'язково зв'яжемося з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maksimfillipov 6 жовтня 2024, 22:51
Группа поддержки із, А банку дуже швидко відповідають і дуже ефективно домогають тим самим я уже успів устранити 2 чи 3 проблеми які сам же і натворив
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 жовтня 2024, 9:40
Дякуємо вам за ваш відгук! Ми раді, що змогли допомогти вам у розв'язанні ваших питань. Ваша задоволеність є нашим пріоритетом, і ми завжди готові надати підтримку та відповіді. В будь-який час дня та ночі 😉💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenakenis 6 жовтня 2024, 15:57
Дуже подобається обслуговування і консультація в цьому банкі. При будь якій проблемі дуже швидко відповідають, швидко вирішують проблеми, також легко можуть підняти настрій різними цікавими фактами, як от наприклад мені сьогодні, розповідали що сьогодні день сиру🤗 Тому дуже рекомендую цей банк для користування
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 жовтня 2024, 18:18
Завжди раді допомогти💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenakenis 6 жовтня 2024, 14:43
Дуже подобається обслуговування і консультація в цьому банкі. При будь якій проблемі дуже швидко відповідають, швидко вирішують проблеми, також легко можуть підняти настрій🤗 Тому дуже рекомендую цей банк для користування)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 жовтня 2024, 14:52
Дякуємо за відгук! Приємно, що ми не тільки допомагаємо, але й даруємо гарний настрій 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lona5 5 жовтня 2024, 16:14
Сьогодні звернулась про допомогу. Сусід, дідусь хоче відкрити рахунок, але паспорт він втратив, згорів, лише закордонний є. Так от поспілкувавшись з оператором Єлизаветою, дізналися, що з закордонним паспортом можна відкрити рахунок. Дуже вдячні за швидку роботу працівників банку. Дуже ввічливі та помітно, що хочуть допомогти. Дякуємо ще раз!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 жовтня 2024, 16:27
Вдячні за Вашу підтримку та високу оцінку нашої роботи! 💚🔥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Daniil666 5 жовтня 2024, 10:36
Сегодня обратился в Ваш чат по поддержке клиентов со своим вопросом, мне помогла оператор Ольга, она решила все мои проблемы, причем очень вежливо, грамотно и доброжелательно, я много раз обращался за помощью операторов других банков, но так как это сделала Ольга ещё никто не делал
Спасибо за профессионализм и позитив в общении с клиентами. Дай Бог Вам процветания и мира
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 жовтня 2024, 10:46
Дякуємо за відгук! Завжди готові допомогти, звертайтеся в будь-який час🤗
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
manul2024 4 жовтня 2024, 19:26
Не первый раз обращаюсь в службу поддержки, очень вежливые сотрудники, спасибо Назару за внимание, терпение и помощь!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 жовтня 2024, 19:48
Добрий день!

Нам дуже приємно чути, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням. Назар завжди старається допомогти нашим клієнтам, і ми раді, що його увага та терпіння зробили Ваш досвід позитивним. Ми завжди готові допомогти!
Проблема вирішена
Artem2222 4 жовтня 2024, 16:35
Нарешті через рік вирішили питання. Але якого ****** з 12800 я отримаю 9800~, я предоставив усе, що ви хотіли. Зараз мені співробітник банку говорить про те, що скаргу я не вирішив і запропонував повернути гроші, натякаючи, що іншого виходу в мене немає. Дуже незадоволений банком. Ще й рахунок закривають). Найжахливіший банк, гаразд рахунок закривають, комісія за закриття вона до чого, хоча б за цей рік «ВІДМІННОЇ» комунікації з клієнтом повернули б усі гроші
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 жовтня 2024, 19:12
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, банком було прийнято рішення про розрив ділових відносин.

Згідно пункту 3.3.25.3. Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо: повернення неналежного платежу; списання комісії 30%.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝