Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ігор Кононенко 9 листопада 2024, 15:29
А-банк. Самий гарний Банк на межах України
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2024, 15:43
Дякуємо вам за ваш позитивний відгук про наш банк! Ми завжди прагнемо надавати найкращі послуги та підтримку нашим клієнтам. Ваші слова надихають нас ставати ще кращими. Дякуємо, що обрали àбанк!
Bot ttt 9 листопада 2024, 11:27
Історія така. Мені ФОП надав рахунок на оплату ремонту. Я почав провіряти що це за ФОП і не знайшов інформацію. Після вирішив звернутися в підтримку, А банку щоб вони мене зорієнтували чи є в них такий Фоп. Консультант перевірила і написала що все ок. Можете робити оплату. Я зробив і Фоп пропав після сплати рахунку. Я почав виясняти як так. І другий консультант повідомив мене що попередній консультант помилилася і це рахунок фізичної особи. І вони нічого зробити не можуть. Я почав виясняти як міг представник банку помилитися і надати неправдиву інформацію із-за якої я втратив кошти. А відповідь банку мене шокувала. Вони зроблять догану працівнику а ви втратили кошти ми вам співчуваймо, до побачення Раді вас бачити як нашого клієнта.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2024, 13:09
Добрий день!

Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.

Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та були зафіксовані ваші зауваження щодо роботи нашого оператора для подальшого аналізу та вдосконалення сервісу. Також радимо звернутись до поліції для написання заяви. Як тільки правоохоронні органи нам відправить запит, ми передамо усі дані щодо шахрая, щоб спільно вирішити питання. Дякуємо за ваше терпіння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nazarhordii 8 листопада 2024, 16:17
на мою думку
чудовий банк
хороше обслуговуваня
швидкі перекази
простий інтерфес додатку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2024, 16:29
Дякуємо за відгук! Ми раді чути, що ви задоволені нашим банком. Ваші позитивні слова дуже важливі для нас, оскільки ми постійно працюємо над покращенням сервісів для наших клієнтів.
Валерій Фоменко 8 листопада 2024, 15:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
В вашому «народному» відділенні на Саксаганського (Київ) сидить в касі така собі «народна» касирша, яка відмовляється приймати купюри номіналом 20 грн. від українського народу для поповнення картки вашого ж банку. Мовляв, «вони смердять, мені погано, я помираю», але зовсім не виглядаючи хворою відсилає клієнта А-Банку в …Ощад. Начальник відділення, і якесь там ваше внутрішне розслідування стало на бік, вибачте, оцього хвоста, який крутить собакою. То ви хоча б аптечки їм купіть, бо знаєте смерть на робочому місці — буде мати для вас дуже серйозні наслідки. Ганьба ви, а не «народний» банк. Це ви так і пенсіонерам в обличчя кажете, коли вони копійки до вас приносять?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2024, 15:46
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така думка через звернення до відділення нашого банку. Раніше банком було надано інформацію про підстави відсутності змоги прийняти такі банкноти. Згідно ПОСТАНОВИ 03.12.2018 № 134 «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» п.13) банкноти, забруднені хімічними та радіоактивними речовинами, будь-якими токсичними органічними субстанціями, що впливають або за певних умов можуть негативно впливати на здоров'я людини нашим банком не приймаються. Будемо раді подальшій співпраці.
Аліна Столярова 8 листопада 2024, 12:15
Доброго дня. Хочу надати схвальний відгук спеціалісту банку на ім'я Єва.
Звернулась до банку онлайн за інформацією про строки повернення заблокованих коштів готелем.
Дуже швидко перевірили інформацію по картці, перевірили що кошти дійсно були зарезервовані надавачем послуг, надали загальну інформацію про повернення таких коштів, яку я в принципі не знала, бо стикнулася з ситуацією вперше.
В кінці ще отримала цікаву інформацію, яка не стосувалася питання банківських послуг, що дійсно підняло настрій.
Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2024, 12:40
Добрий день!

Дякуємо вам за ваш відгук! Ми дуже раді дізнатися, що ви отримали швидку та професійну допомогу від нашого спеціаліста Єви. Ми цінуємо ваш час і довіру до нашого банку.
ruslana5 7 листопада 2024, 16:00
Користуюсь послугами Абанку.
Зручно, вигідно і економно! Я задоволена. Дякую консультанту Олексію за допомогу і оперативне вирішення питання! Рекомедую Абанк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2024, 16:16
Дякуємо за ваш позитивний відгук! Подяку вже передаємо фахівцю. Ми раді, що ви задоволені нашими послугами. Цінуємо вашу довіру 🥰
hevexaw338 7 листопада 2024, 11:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 45, корп А
Вже маю досвід з Абанком 2 роки і завжди знав що підтримка працює на ручніку, але сьогодні було надпотужно.
Пишу: Хочу закрити свою картку і вставляю номер своєї картки 544122********. (Номер картки Абанк скопійована з мобільного додатку).

Співробітник бере номер моєї картки Абанк, вбиває в гуглі «пошук банку по номеру картки», заходить на якийсь лєвий сайтік і вбиває номер моєї картки, щоб перевірити приналежність картки до банку. Знаходить якийсь Лівійський банк і направляє в підтримку того банку в Лівані.
Це потужно, радий працювати з професіоналами своєї справи!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2024, 13:58
Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Наведена Вами картка належить нашому банку. Нами вже було проведено роботу для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому. Дякуємо, що звернули на це увагу, адже це допомагає покращувати наш сервіс.

У разі необхідності закриття картки, прохання заповнити шаблон заяви, який було відправлено банком. Будемо раді подальшій співпраці
EvgenPi 6 листопада 2024, 22:56
Заблокували рахунок ФОП одразу після отримання коштів за поставлений товар (після отримання 4х платежів — 2 — 01.11.24 і 2 — 04.11.24). У застосунку А24 з’явилось повідомлення, Кошти заарештовано, (згідно Договору п. 3.1.1.95 з Абанком — Банк немає права на арешт коштів — тільки за запитом виконавчої служби). Банк порушує свій же Договір, наклавши арешт на рахунок підприємця. До чату були одразу надані всі документи (видаткові накладні на товар, рахунки-фактури, походження товару — видаткові, договір поставки з моїм клієнтом та номери декларацій Нової пошти — факт відправлення товару). За договором та правилами обмежувати рахунок 2600 (рахунок ФОП можна лише за наявності накладеного арешту (від виконавчої служби, про що свідчить п.д. 3.1.1.95 з Абанком)). Ліміт ФОП 2ї групи згідно чинного Законодавства у 2024р становить 5 921 400 грн. У відділенні Банку співробітники не можуть відповісти на питання по причині блокування рахунку (кажуть, що можливо це внутрішній ліміт на 500тис грн, але це не точно), в А24 отримано повідомлення про розірвання відносин згідно ст. 15 (Запобігання корупції та тероризму), заблокували змогу дозвону до банку з фінансового номеру, неможливо звернутись до чату, ботом приходить повідомлення одразу про розірвання відносин. Ніяких додаткових дзвінків, уточнень щодо діяльності від Банку не надходило, хоча нижче, цитую Ваших співробітників, що: ,…безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації,. Я навіть не впевнений чи взагалі Ви переглядали мої документи, бо одразу прийшло повідомлення на розрив. Надані мною документи повністю підтверджують всі надходження коштів на рахунок підприємця. Саме своїм арештом Ви зробили неможливим виконання моїх договірних зобов’язань перед контрагентами, які розрахувались за товар та очікують поставки. На разі розрив відносин, який в процесі, завдав мені фінансових збитків, то має сенс відправити скаргу до НБУ в управління захисту справ споживачів фінансових послуг, якщо питання так і не вдасться врегулювати на рівні з Банком. Також, своїми не обґрунтованими звинувачуваннями Ви порушуєте ст. 297 та 299 ЦКУ, а саме:
-фізична особа має право звернутись до суду з позовом про захист її гідності та честі;
-фізична особа має право на недоторканність своєї ділової репутації;
-фізична особа може звернутись до Суду з позовом про захист своєї ділової репутації.
При переказі заарештованих коштів на реквізити в іншому Банку, Ви вказуєте кодифікатор, тим самим поширюєте обвинувачення, яке ґрунтується на ваших особистих внутрішніх правилах. Тим самим паплюжите мою ділову репутацію.
Надайте факти, які свідчать про те, що кошти на моєму рахунку вбачаються такими, що мають незаконне джерело походження чи легалізацію. Якщо АБанк не цінує своїх клієнтів, то дайте хоч нормально забрати мої кошти — не через договір розриву відносин (який Ви вимагаєте підписати у відділенні) — а через тимчасове розблокування мого рахунку для переказу коштів на рахунок в іншому банку (Ваші співробітники не знають Договору, який ваш банк підписує з клієнтами — п. 3.3.25.4 — цитую: «через віддалене зняття обмеження на строк до 2х годин для переказу суми залишку через додаток а-банк24) — Я маю право перевести мої кошти віддалено, через розблокування.
Для тих, хто читає цей відгук — ні в якому разі не рекомендую відкривати рахунок підприємця у АБанку, співробітники не розуміють різниці між рахунком фізичної особи та рахунком 2600 — рахунком підприємця. Банк не усвідомлює, що блокуванням рахунку підприємця він завдає шкоди вашому бізнесу. Якщо вас заблокували, ви залишитесь один на один зі своєю проблемою, а у відділені вам нічим не допоможуть.

Мені шкода, що в такий важкий час намагаючись працювати офіційно, сплачувати податки, я зіштовхнувся з необґрунтованими обвинувачуваннями зі сторони банку, та з небажанням допомогти мені у вирішенні мого питання. Я обрав цей банк через позитивні відгуки моїх знайомих та наявність відділення у моєму місті, зручність застосунку, мобільність. Але не склалося. Можливо написавши сюди, на мене хоч звернуть увагу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2024, 15:51
Добрий день!

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

Банком було ретельно проаналізовано усі надані до банку підтвердження. За результатами даного аналізу було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Таке рішення банку є незмінним. На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
deext 5 листопада 2024, 21:50
Зробив оплату товару на іноземному сайті, але гроші десь застрягли, і тому я не зміг отримати свій товар. Але тех підтримка банку допомогла вирішити проблему з поверненням коштів. Перш за все вдячний менеджеру Ользі. Чудовий банк, користуюсь вже не перший рік, сервісом задоволенний, ніяких особливих проблем з банком не виникало
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2024, 8:41
Нам приємно чути, що Ви задоволені нашим сервісом і обираєте наш Банк вже не вперше. Дякуємо за довіру💚
Проблема вирішена
Zotov89 5 листопада 2024, 18:09
2024.10.13 выводил с биржи 4140 грн
2024.02.26 4850грн
Заблокировали карту по причине мошенничества. Спустя 8 месяцев сообщили мне о жалобе и просят вернуть деньги, на мою апелляцию не обращают внимание (все документы предоставил). Общался с оператором банка, он не компетентен на аргументы не реагирует и не хочет разобраться в данной ситуации.
Почему 8 месяцев они молчали?
Почему Я должен возвращать деньги за честные сделке на бирже. Хочу быстрее разобраться в данной ситуации и что бы рассмотрели мою заявку которую Я подавал они даже не смотрели.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2024, 19:13
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація. Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі співробітник з вами зв'язувався та пропонував декілька варіантів вирішення Вашого питання. Також переглянули спілкування з оператором та повідомляємо, що порушень не виявлено, проте ми завжди працюємо над покращенням сервісу для клієнтів та запишемо діалог для подальшого аналізу та прийняття рішення.
Проблема вирішена
Vladimir26K 5 листопада 2024, 15:53
Дуже розрекламована послуга/ Керуйте своїми лімітами!
Тепер можна легко перенести ліміт з кредитної картки на сервіс Плати частинами
та Розстрочка та навпаки./
Я вже раніше звертався з цим питанням, що для мене ця послуга не доступна. В підтримці зазначила, що мені не доступно тимчасово, але 6 місяців це по вашому тимчасово?
Тобто в мене кредитний ліміт 70000 грн, а вже більше пів року Плати частинами 0.
І перенесення лімітів для мене не працює.
Хто пояснить чому кредитний ліміт по картці підвищується, а розстрочка та частинами 0.
Це тільки у мене чи ще у когось дана історія.
Чи даний вид кредитування для обраних?
Не розумію.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2024, 16:52
Ми вдячні за Ваш відгук! Послуга з перенесення лімітів в банку може бути недоступна в результаті внутрішнього аналізу, проте такі рішення регулярно переглядаються. На надання послуги банком впливає безліч факторів, до яких входить активність користування банківськими продуктами, відсутність заборгованостей перед банком, кредитна історія тощо. У разі можливості надання послуги ми проінформуємо Вас
Проблема вирішена
Елена Кот 4 листопада 2024, 10:54
Абанк заблокував мою картку, спочатку просили надати документи, написав у підтримку сказали, ніяких документів не потрібно, (хоча я маю документи на руках, що це допомога для мого онкохворого батька) банк розриває ділові відносини згідно ст.15…, напишіть заяву на перерахунок коштів. Заява
була написана і відправлена на пошту, на рахунок лишилось 2367 грн, це гроші які потрібні зараз на лікування, але банк їх не повертає.
В боті довго не могли дати відповідь на терміни перерахунку коштів, потім все ж таки написали 24 години. Минуло 48 годин коштів так і не має, в боті надається лише одна фраза «очікуйте», і знову термін доба. Написала на пошту фінансового моніторингу, на що мені послідувала відповідь, рахунок готується до закриття, це було 31.10.2024.
Сьогодні 04.11.2024 пишу в бот де ж кошти, мені вже нова відповідь приходить, що якісь гроші на якомусь резерві і резерв зніметься через 13−30 діб, а без цього перерахунок не можливий. Ок, питаю яка ж це сума знаходиться на резерві, відповіді не отримую, тільки мене ввічливо послали написав, что всі відповіді надали «гарного дня» на мою відповідь! Для більш детального розʼяснення відправили дзвонити на гарячу лінію, яка теж дивним чином не зʼєднує з оператором, бот говорить одну й ту саму фразу і кидаю слухавку. В чат боті надаються стандартні фрази, які не відповідають на питання. Питання про терміни перерахування залишку коштів, повністю наразі ігнорується! Сума яка могла бути у резерві за каршерінг, була вночі повернута на картку перед блокуванням. В чат боті цим питанням займатися не бажають, починають знущатися киданням стандартних фраз, на мою пропозицію розібратися, мені пишуть гарного дня.
Абанк надайте те відповідь? Коли очікувати
свої кошти, які потрібні терміново? Це вже якесь знущання!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2024, 11:33
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, проведення дебетування коштів є можливим після завершення усіх операцій за рахунком на момент дебетування залишків коштів.
Проблема вирішена
oleksii077 4 листопада 2024, 10:15
Зв’язатися з живою людиною для вирішення питання неможливо!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2024, 11:23
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Наразі для передачі підтверджень джерела походження коштів застосовується бот
https://t.me/abank_docs_bot. Ми постійно проводимо роботу над покращенням його роботи та радо приймаємо зауваження.

Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
alexluba228 4 листопада 2024, 7:03
Я тут пишу цей відкуг для вас, роблю це вперше, мені ніколи не було настільки приємно спілкуватися з працівниками кол центрів або з службою підтримки, сьогодні я отримав по більшій частині негативні емоції, відмови та розчарування Зараз я посміхаюся, завдяки Карині.
Суть проблеми була в відсутності можливості відкриття кредитного ліміту (ціль кредита купівля холодильника (щоб мама знову посміхалася), сумма до 25000)
Коли почалась розмова з оператором Каріною все почалося стандартно, дайте довідки, документи і таке інше. Причиною писати цей відкуг став момент що людина, зрозумівши мене попрацювала зі мною і дуже детально допомогла знайти вихід з моеї ситуації, активна розумову тривала більше години та були труднощі (наприклад у довідках ОК-5, ОК-7 програма ДІЯ мені відмовила). Я хочу ще раз відмітити оператора Каріну, бажаю таким людям тільки теплого смачного та найкращого, Каріна ти найкраща 💞🙂
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2024, 9:30
Щиро дякуємо за Ваш відгук та теплі слова на адресу нашої співробітниці Карини. Ми дуже цінуємо, що Ви виділили час, щоб поділитися своїм досвідом.

Раді, що Карині вдалося допомогти Вам знайти оптимальне рішення. Наш банк завжди прагне надавати індивідуальний підхід до кожного клієнта та робити все можливе для задоволення його потреб. Для фіксації подяки на співробітника нами було відправлено особисте повідомлення. Будемо раді, якщо Ви зможете відповісти на нього! 💚
Katy1961 3 листопада 2024, 19:19
Доброго вечора. Я Катерина, не могла увійти у телефоні до Абанку. Завдяки Надії, зі служби підтримки Абанку у телеграмі, все вийшло. Величезне дякую!!! Допомога була на вищому рівні! Завдяки Надії, все вирішилося легко та швидко! Проблему вирішено! Ще раз дуже дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2024, 20:06
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🤗
Проблема вирішена
lamour 3 листопада 2024, 1:05
31/10/2024 банк заблокировал карту с личными средствами
согласно постановления НБУ от 27/08/2024 я не нарушил абсолютно ничего, никакие лимиты небыли нарушены, сумарно за 3 или 4 дня мне зашло чуть больше 30 тыс (30 848 грн), банк сразу мне блоконул карту как только я начал сбрасывать свои средства по своим нуждам, с запросом подтверждения входящих средств и куда я дальше хочу кидать и зачем и почему. капец? это как понимать, мне еще нужно отчитыватся перед банком за что и куда я буду перечислять, на запрос предоставить квитанции от тех людей кто скидывал мне я все пердоставил в телеграм бот но им все мало, предоставил документы о продаже авто 2 штуки тоже мало, что вам еще нужно? разблокируйте мне мои средства!!! я выведу и закрою счета навсегда!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2024, 10:21
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Вам було відправлено повідомлення в обраний для спілкування з банком месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Я выиграла деньги в казино, все декларации отвыграше у меня есть, все предоставила, но им надо джерело доходу денег с которых я выиграла, хотя депозит я не делала с их карты, а она у меня была привязана к аккаунту казино ещё давно, то зачем и какое джерело я должна им предоставлять, и вообще депозит не с ихнего банка был сделан, то и почему они лезут за пределы своей компании?!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2024, 12:35
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 1 листопада 2024, 20:20
і на старуху буває проруха © 

Вчора вибираючи страховку на наступний рік випадково її придбав. Відразу подзвонив в страхову, але там підтримка працює лише в робочий час. Зв’язався з підтримкою абанку, вони прийняли заявку і вже вранці гроші повернулись на рахунок.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 листопада 2024, 10:30
Дякуємо за довіру! Завжди готові допомогти💚
Roba2509 1 листопада 2024, 16:20
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Собранецька, 124
Вперше мені довелося зіткнутися з А-Банком у Закарпатті після повногомасштабного вторгнення росії в Україну. Я опинився в Ужгороді як переселенець. Мої приватбанківські картки були заблоковані і мені довелося відкривати нову картку в А-Банку. Це було у відділенні А-Банку на Собранецькій вулиці 124. З першої хвилини перебування в відділенні банку відчувалося тепле ставлення до клієнтів, високий професіоналізм працівників банку та дуже високий рівень обслуговування клієнтів. Я згодом став VIP клієнтом банку. Але на жаль, виконавча служба наклала арешт на всі мої картки і через певний час вони були заблоковані. Залишили одну картку для отримання пенсії та обмежили операції до 14 200 грн. упродовж одного календарного місяця. Тепер мені часто доводиться звертатися за допомогою з працівниками А-Банку в режимі онлайн. А-Банк мене все більше і більше дивує своїми доброзичливими та професійними працівниками як офлайн, так і онлайн режимі. Хочу висловити свою вдячність насамперед керівництву А-Банку за якісний підбір персоналу банку, а самим працівникам висловлюю свою глибоку подяку за високий професіоналізм, високу якість обслуговування та просто за людяність!!! Миру всім і Божого благословення! З повагою Роберт Н.
абанк
Відповідь банку
1 листопада 2024, 16:31
Дякуємо Вам, за теплі слова на адресу наших співробітників. Ми раді, що змогли надати Вам необхідну підтримку в складний період. Наша команда завжди готова допомогти і надати якісний сервіс. 🚀💚
SaraRoitberg 1 листопада 2024, 11:42
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Заблокировали мне банк, после того, как мне пришло на карту от близкой подруги 700$, которые я давала в долг. Я столько документов и подтверждений в жизни никому не скидывала, вплоть до общих фотографий с дня рождения. Общалась с менеджером Максимом и Денисом. Отвечали все по скрипту, по человечески не хотели входить в положение и давать какие-то дельные советы, на всё был ответ «ждите сутки». Мне 17 лет, я нахожусь заграницей. Эти деньги мне в прямом смысле были жизненно необходимыми. На следующий день пришло сообщение о просьбе подтвердить справку о доходах или же о продаже недвижимости. Мне 17 лет, какие доходы? Какая недвижимость? Было желание просто прекратить сотрудничество с банком.
Пока мне не попалась менеджер Алина, сип номер 88484. Этот человек решил мою проблему за 10 минут, как оказалось, дело было не в правилах банка. А в нежелании делать лишнюю работу у других специалистов. Алина — чудесный менеджер, компетентный, и человек с большой буквы. Я рада, что такие люди работают у нас в банках и оказывают помощь и поддержку людям, когда это действительно необходимо. Я остаюсь клиентом данного банка, с надеждой, что они проведут беседу с сотрудниками, чтоб все равнялись на работу Алины. Из-за халатности остальных менеджеров, я чуть не осталась на улице в другой стране. Из-за профессионализма Алины — все мои проблемы решились за 10 минут.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 листопада 2024, 12:55
Вдячні за довіру до нашого банку! Ми дуже цінуємо, що ви змогли поділилися своїм досвідом та раді, що Аліна змогла вам допомогти. Ваші звернення будуть ретельно опрацьовані нами для уникнення схожих непорозумінь в майбутньому, адже ми прагнемо надавати нашим клієнтам найкращий сервіс і постійно працюємо над його вдосконаленням.

Дякуємо, що продовжуєте обирати нас 💚

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.2
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝