Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
JMfin 4 серпня 2024, 13:03
Служба поддержки А-банка выручала не раз.
Сегодня восхищён работой оператора Нелли (87644).

Обратился с вопросом об уточнении условий одного из банковских продуктов для физлиц.

Получил компетентную системную (!) консультацию, которая помогла принять решение, с учётом различных нюансов.

Когда получаешь ответы на свои вопросы, уже радуешься. А когда человек консультирует, вникая в твою ситуацию, и показывает расклад вариантов выбора, да ещё и терпеливо доводит до твоего сознания, то настроение улучшается на порядок)!
Таким стало сегодня общение с Неллей.

Благодарю А-банк за подбор сотрудников; сотрудников — за качество работы.
При таком взаимодействии, глядишь, «дойдём и до Европы»))
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 серпня 2024, 13:20
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук про нашу службу підтримки та роботу співробітника! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені отриманою допомогою. Ваші слова надихають нас продовжувати надавати високий рівень обслуговування. Інформацію про даного фахівця нами буде передано додатково 😊🍏
andriisydoruk 4 серпня 2024, 7:15
28.07.2024 Банк заблокував карту. В мобільному додатку було повідомлено про те, що необхідно занести один документ з переліку. В переліку був варіант — договор купівлі/продажу. Я відповідно заніс даний документ в банк (29.07.2024), оператор зняв скріншоти. Також там було повідомлення, що розгляд повинен відбутися за добу, тобто 24 години, також інформація про 1 робочий день зазначена в договорі. Після чого пройшов вже тиждень, карта заблокована. Звернення в службу підтримки банку не допомагає, або бот або оператор пишуть наполегливо очікуйте. Також я цікавився, чи потрібні ще якісь документи, відповідь та сама — очікуйте. Спершу оператор в додатку сказав про 1 тиждень на очікування розгляду питання, хоча зазначено в договорі 1 робочий день. На даний момент тиждень пройшов, тепер пишуть просто: очікуйте без будь-яких термінів. Повідомляють, що багато подібних звернень і черга. Я просив повідомити номер черги чи зв’язати з профільним спеціалістом, на що отримав відмову. В додатку чітко пише 1 доба, в договорі пише робочий день. Фактично спершу кажуть 1 тиждень, після чого кажуть що термін не визначений. На даний час карта залишається заблокованою, ніяких додаткових документів не просять, наданий документ не розглядать, термінів не повідомляють.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 серпня 2024, 11:37
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Вашу вказану в нашому банку електронну пошту
Evangelion 3 серпня 2024, 18:36
1 февраля 2024 года мне от родственницы пришло 20000 грн. В тот же момент мой счёт в банке был моментально заблокирован. Служба поддержки сообщила что есть пункт договора 3.3.18 согласно которому банк может заблокировать счёт, но не более чем на 180 дней. На данный момент уже 3 августа 2024 года. Прошло уже более 180 дней. Мой счёт так и не разблокирован. Я был в отделении банка, там абсолютно некомпетентные сотрудники сказали что ничего не могут сделать. Служба поддержки в чате пишет что счёт заблокирован, но не могут предоставить пункт договора или любые другие юридические основания почему они блокируют мои деньги. Сотрудник в чате по имени Алина, номер сотрудника 88278. Сотрудник прямым текстом отказывается предоставить пункт на основании которого они блокируют мой счёт. Это банк Мошенник, если в ближайшее время мой счёт не будет разблокирован и мне не вернут мои деньги, я буду подавать на них в суд. Никому не советую иметь дела с этими проходимцами.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 серпня 2024, 13:23
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі задля розв'язання Вашого питання Вам необхідно прийняти дзвінок від банку. 2024-08-03 з Вами намагались зв'язатись через вказаний Вам в банку канал, проте встановити зв'язок не вдалось. Прохання відповісти в особистих повідомленнях на цьому сайті для надання даних

Стосовно питання спілкування з фахівцем нами було проаналізовано діалог. Під час розмови було надано інформацію про підстави блокування згідно з Умовами та правилами банку. Проте покращення сервісу для нас є важливим, тому розмову буде записано для подальшого уникнення непорозумінь
Проблема вирішена
AnnaChtug 3 серпня 2024, 18:19
Не раджу відкривати кредитку картку, або якщо відкриваєте, то мінімум платежів.
Давно користуюся. Все було добре, до 2 серпня.
Почну з того, що відклала всі покупки на літо. Орієнтовно за літо здійснила 60/70 оплат.
Використовула кредитку і одразу погашала.
1 серпня я погасила кредити.
На 1 і 2 серпня (ранок) у мене залишок моїх коштів 162,54
Вечером 2 серпня все різко змінюється і я винна банку 3 тисячі.
Кажу оператором, а мені кажуть дивіться виписку.
Я питаю, чому мені не правильний баланс відображався, бо я завди покривала мінуси.
Мені не хочуть давати відповіді, і кажуть тільки виписка правильна. А те що вам відображається, то це мої проблеми.
Прошу щоб глянули розробники додатку як мені це відображалося і чому. Такої змоги кажуть не мають.
Отак я пошита у дурнях.
І тепер спробуй доведи, що у тебе були плюси на картці.
Тому раджу всім поповнювати А-банк дуже обережно. І всі транзакції чітко фіксувати і дивитися з випискою.
Бо вони ні в чому не винні.
Абанк
Відповідь банку
Гость 4 серпня 2024, 16:17
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок. В даному випадку списання коштів з картки відбулось за операцію, яку Ви проводили 10.07, проте її списано з рахунку фактично не було. При проведенні операції за карткою дійсне списання коштів з рахунку може буде проведене після того, як банк-еквайр (власник термінала сервісу, на якому проводиться операція) може списати кошти з затримкою (до 30 днів). Наприклад, у разі якщо товар або послуга надається з затримкою або інших випадках. Фактичне списання коштів з Вашого рахунку було проведене 02.08.

Ми раді, що ваше питання було успішно вирішено, і завжди готові допомогти! 🍏
Проблема вирішена
Ганна Василінич 3 серпня 2024, 14:17
26.07.2024 року заблокували гривневий та валютні рахунки через фінмоніторинг, я через годину в телеграм банку подала всі підтверджуючі квитанції надходження коштів на валютні картки (чоловіка мама з-закордону пересилає кошти на мене як Допомога рідним). Мені написали запит у оброці, це становит одну добу.
На наступну добу бачу не розблокували, я їм знову пишу. Відповідь: на даль, через багато звернень регламент збільшився. Окей, почекаю.
31.07.2024 року звʼязалась з оператором по телефону та оператом телеграм-чату, для того, щоб тимчасово (на 15 хвилин) розблокували мені рахунок, для внесення коштів, так як останній день пільгововго періоду і потрібно було погасити кредитку. Вони мене за ніс водили до 19:30 (подала я змит о 16:10), запит в обробці, запит в обробці. Хоча оператор сказав 10 хвилин всього обробляється запит. Ще запитала у оператора скільки днів обробляються запити по блокування рахунків через фінмоніторинг, на що була відповідь ДО 1 ТИЖНЯ!
01.08.2024р. Зранку звісно ж у мене знялись відсотки за просрочку кредитних коштів. Думаю ну нічого, сума 260 грн, не багато, почекаю 02.08 якраз тиждень мине і картку розблокують, та й погашу суму.
Сьогодні 03.08.2024 р. пройшов тиждень, картку так і не розблокували — запит в обробці. На що мені знову оператор пише, що запит обробляється до 1 тижня, але тиждень вже минув!
Так запит в обробці може бути і тижнями і місяцями. Якщо знову не дотягнуть до 31.08, щоб у мене знлву вийшла просрочка і зрову спишуться відсотки за користування кредитними коштами, а там уже і ляже моя кредитна історія.
Загалом: користуюсь я банком біля 2-ох років, завжди була задоволена, а зараз я зрозуміла, що у них клієнтоорієнтованості — нуль цілих нуль десятих. Не рекомендую банк
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 16:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема вирішена
Yanapas999 3 серпня 2024, 14:15
Я багатодітна мама, в мене четверо дітей. 1.08 благодійний фонд Естонська рада у справах біженців надав мені фінансову допомогу. Як тільки кошти зайшли на карту їх тут же заблокували, за превищеня ліміту надходжень, і сьогодні вже третій день як я не можу зняти кошти, я розумію що банку по барабану за що мені купляти продукти дітям, памперси, тим більше ця карта є моєю основною картою. В надходженнях чітко написано від кого поступили кошти, що ще тут потрібно доказувати? В чат боті кажуть одне і теж, надайте чеки від фонду що це дійсно він вам зробив переказ, тільки фонд квитанцій не надає, так мені сказали. І що тепер робити не розумію, сумма не маленька 54000 грн.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 16:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Meimo 3 серпня 2024, 12:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76
Больше 8 лет пользовалась банком, и на тебе такое нахожусь в другой стране и за секунду заблокировали карту, полный ступор и шок предоставила довидки и ждать теперь неопределенный срок (((даже нет слов дальше что-то возмущатся (((((
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 15:25
Добрий день!

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Елена Янковая 3 серпня 2024, 12:07
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Даже одну звезду поставить А-Банку это слишком щедрая оценка. К сожалению нет возможности поставить ноль звезд или даже минус.
Я ФОП, открыла счет в этом банке и эквайринг. Все было нормально до момента возмещения средств эквайринга. Банк просто заблокировал немалую сумму и не возмещает. Попытки выяснить в чем дело, объяснить ситуацию-бесполезны. Запросы письменные — ответы банка выглядят ка издевка. Сами же заявляли, что если в течении 6 месяцев не будет обращений других банков — средства вернут. Но увы прошло 8 месяцев ни жалоб других банков, но и деньги тоже не возвращают.
Более того, звонила их же служба безопасности со стационарных телефонов и предлагала «решить вопрос». Более полумиллиона гривен банк присвоил себе. Как результат нервы, стресс и проблемы с выживанием моего бизнеса.
Не ведитесь на «выгодные предложения» с этим банком останетесь без денег, при том там даже не напрягаются им на свои же правила и инструкции наплевать.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 19:06
Добрий день!

Ми розуміємо, наскільки важливо для Вас вирішення цієї ситуації. Ми неодноразово направляли запити на надання додаткової інформації, проте, на жаль, не отримали відповідей. Для вирішення Вашого питання, просимо Вас надати запитувану раніше інформацію.
Проблема вирішена
kochmar 3 серпня 2024, 10:59
Спочатку наклали обмеження по користуванню карткою так як попала в список на моніторинг
Але в повідомленні та в телефонній розмові мені сказали що:
На час перевірки призупинено надходження на Ваші рахунки та ризикові витрати, а саме:
Р 2P-перекази, зняття готівки, бездоговірні платежі, оплату в ризикових інтернет-точках.
V Вам доступні звичайні витрати за рахунок власних коштів:
аптека, кафе, АЗС, продукти тощо.
Але як оказалося ні в аптеці ні в магазині продовольчому я розрахуватися не можу!!!
Надала повністю всі документи
Договір про прийняття на роботу
Ок5
Ок7
Надала відповіді на надісланий ними бланк!
І все
Тишина і в відповідь на мої повідомлення одне і те саме
дійсно, наразі ваше питання в роботі, прохання очікувати розгляд. Термін перевірки відсутній через чергу яка виникла в обробці таких питань або не переживайте😅
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 18:49
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми обов'язково перевіримо інформацію щодо розрахунків картою. Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема вирішена
tarasssson 3 серпня 2024, 9:55
Обмежили картки на зарахування. Відправив довідку ок-5 два дні назад, а також надав скріншоти звідки зараховувались кошти в липні. Але підтримка не може два дні вирішити мою проблему, в чаті відповідають стандартними фразами (очікуйте, черга ітд), на гарячій лінії таке саме, ніхто ніякої конкретики і часових рамок не надає
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 10:44
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Vova220 3 серпня 2024, 2:47
Підтримка, А банку. Відразу мені помогли з відновленням мого, А банку я загубив номер який був прив’язаний до банку я думав я вже не відновлю, но Підтримка.АБанку. мені помогла змінити фінансовий номер.за 10хвилин і я вже пользуюсь Додатком АБанком дужи дякую А.Банку.і його. Підтримки♥️
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 9:04
Завжди раді допомогти💚
Служба підтримки не змогла допомогти мені у справі переказу валюти з моєї картки на картку дочки. Мусила перетнути кордон і звернутися до відділу банку в Ковелі. На щастя справою моєю зайнялася саме Тетяна і її професійний підхід поміг справитися з труднощами і дочка (ура!) переказ отримала. ДЯКУЮ!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 9:02
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Раді, що Тетяна змогла вирішити Ваше питання. Дозвольте нам перевірити Ваші звернення до служби підтримки та вжити заходів для покращення нашого сервісу. Надайте, будь ласка, відповідь в особистих повідомленнях🍏
Проблема вирішена
Dianapoliuha 2 серпня 2024, 18:48
Мала декілька $ на платформі та хотіла вивести їх через p2p, купила в продавця ордер, він оплатив з іншого банку та скасував ордер після чого не виходив на звʼязок. Подала апеляцію з надією що людина відпише та надасть реквізити на повернення, так як підтримка запевнила самій цього не робити бо це може бути спроба афери та людина 2чі вкраде кошти. Ніхто на звʼязок так і не вийшов як і зі сторони банку жодного повідомлення про повернення не отримала. Коли перевела собі кошти наступним місяцем для власного використання банк в цю ж секунду заблокував активи і сказав що прийшла скарга, повідомив що для розблокування рахунку потрібно повернути кошти на що я одразу ж погодилася та дозволила зробити цю операцію, сказали очікувати 3 дні, пройшло 4 дні і нічого не відбулося, підтримка не відповідає, я надала докази чому відправник надіслав ці гроші і що це все максимально схоже на шайхрайську схему щоб 2 стягнути кошти, на що сказали що банк перетелефонує, ніхто так і не дзвонить. Я очікую, ніхто не співпрацює. Постійно кажуть очікуйте 3 дні хоча вже пройшло 4. Маю надію що ця вся абсурдна ситуація швидко буде вирішена і я тоді зміню своє ставлення та відгук, але наразі крім поганого обслуговування та підтримки не отримала нічого.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 серпня 2024, 19:24
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Проблема вирішена
Albina1309 2 серпня 2024, 17:55
Надала всі документи, джерело походження коштів. Карту не розблоковую. Черга в них. До оператора телефонувати, ще той квест. Не очікувала такого від банку. Хоча користуюсь вже 5 років.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 серпня 2024, 16:52
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Денис Мошківський 2 серпня 2024, 17:05
Здравствуйте, пришло увидомление от банка, что у меня отказ в обслуживании, но деньги банк так и не даёт вывести. Говорят, что нужно ждать непонятно чего 10 дней. Хотя решение уже есть. Набрал я на горячую линию банка, где Оксана, когда я с ней говорил и задавал вопросы по решению проблемы и после чего попросил табельный номер, сказала, что ей нету времени со мной говорить и скинула трубку. После чего я в замешательства от банка, потому что на банке лежат все мои деньги и вывести их не дают.
Банк меня не обслуживает, они закрыли мой счёт, но деньги так и не отдали.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 серпня 2024, 19:54
Добрий день!

Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.

Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
Открыл счет прошло видео звонок раз при регистрации начал пользоваться банком спустя час выскочил запрос на инднтификацию по видео звонку прошло ну думаю бывает проходит 4 часа они блокируют карту и снова требуют принять видео звонок я что клоун по вашему либо я открывал счет у вас для общения по видео звонкам с вами целыми дня отвратительное грубое общение в чате поддержки более того звонок с фин номера на горячую линию в банк они заблокировали позвонить им не могу и требуют видео звонок повторно пройти я не собираюсь сутками с вами общаться по видео звонкам я не менял сам телефон ни номер с момента регистрации и последнего видео звонка не было не каких изменений следовательно я не понимаю зачем задалбывать своими звонками и я откажусь его принимать. И настоятельно рекомендую. людям которые еще думают открывать тут счет или нет 100 раз подумайте прежде чем открыть это отвратительный банк самый ужасьтный банк Украины не открывайте тут счет
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 серпня 2024, 19:39
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.

На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
DarinaBabich 2 серпня 2024, 13:42
Дуже дякую за якісну консультацію по моєму питанню, на яке приділили багато уваги та часу чудові консультанти Абанку, мені все пояснили, допомогли та були дуже терплячими до великої кількості запитань з приводу умов співпраці з банком, допомогли вирішити усі складнощі з цим повʼязані
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 серпня 2024, 18:22
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🍏
Lena5255 2 серпня 2024, 13:31
Хотела бы обратить внимание на данную ситуацию владелцев а-банка и просто клиентов, что б они несколько раз подумали перед созданием счета в этом банке. Просто ужасное обращение, сотрудники на горячей линии ничего не знают.
Были переведены деньги с монобанка на карту а-банк, после чего а-банк заблокировал счет и заморозил деньги по статье с нелегальным оборотом средств (очень интересно выводы беруться как всегда с головы??), сказали заполнить заяву на перевод средств, эта заява была заполнена, но на нее так долго никто и не отвечал, после многочисленных попыток, ответила что заявка в работе, есть очередь, ожидайте… На вопрос о сроках ожидания информацию не предоставили, в мессенджерах частый игнор, на звонки хоть отвечают, что уже радует. Итог таков, заявка больше недели, но банк так ничего и не предпринимает!!! Очень интересно, затянеться ли это на месяц, два, три? Раз банк никоем образом не хочет сотрудничать с клиентами, почему клиенты должны сотрудничать с банком!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 серпня 2024, 18:15
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
INicki 2 серпня 2024, 10:06
Китайський продавець намагався мене ошукати і підсунути мені не те що я замовляв. Декілька днів і я добився повернення коштів. І тут нам на допомогу спішить банк, і автоматично блокує карту бо перевищення ліміту. Ти ходиш тиждень б'єш поклони в банк звониш на гарячу лінію пишеш в месенджер, а їм все одно. Програмісти в банку працюють за їжу і написати пару стрічок кода щоб люди не потрапляли в такі ситуації то дуже складна задача. Якщо сума повернення абсолютно також як оплати і написано скасування і гроші прийшли з того ж рахунка то нафіга ви людям мізки виносите. Я не знаю що ваші ''спеціалісти'' роблять і скільки тижнів чекати щоб хтось відірвався від кросворда чи кави, а можливо вони у вас теж за їжу працюють. Зробіть щось щоб це не повторювалося і тисячі людей не страждало. Може пообіцяйте програмісту що в нього в слідуючому місяці в двічі більше буде їжі. Дякую що ''дуже швидко'' реагуєте на звернення.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 серпня 2024, 17:00
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Три літри 1 серпня 2024, 21:38
Я скористався акцією по кешбеку на оплату частинами обладнання для енергонезалежності
https://a-bank.com.ua/energy_independence. Але кешбек мені не був нарахований.

Мені не чомусь було ліньки вдруге спілкуватись з підтримкою і я просто поставив 3 зірки у формі зворотнього зв’язку відклавши вирішення питання на потом.

Але для банка цього було достатньо: мені подзвонив співробітник (співробітниця), спитав що саме викликало моє незадоволення послугою і просто зі слів прийняв заявку на вирішення цього питання. Це було вчора в пів на шосту.

Сьогодні після обіду мені був нарахований акційний кешбек — проблему успішно вирішено.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 серпня 2024, 11:18
Дякуємо за відгук! Ми будемо й надалі старатися, щоб залишатися найкращими для Вас💚

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.9
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.2 45.9
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝