Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Абанку: Київ, вул. Антоновича, 122

Адреса:
Київ, вул. Антоновича, 122
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
19 грудня 2023, 21:36
Заблокували рахунок за p2p продаж, тому що на платіж поскаржились, платіж надійшов від третьої особи, я до цього відшонення ніякого не маю, тим не менш звернувся до підтримки, попросили надати їм скріншоти аккаунту, всі картки які прив’язані до нього, що мені взагалі не зрозуміло, також довідку про всі мої ордери! Я все надав, там мене запевнили що на протязі 5 робочих днів щоб мені надали відповідь по розблокуванню, що вже неадекватно! де ви бачили такі терміни в інших банках?
Через більше ніж тиждень часу мені відповідають, що я виявляється надав не такі дані і треба надати скаргу по апеляції, що абсолютно незрозуміло, навіщо ці дії взагалі? я відношення не маю до платежу, блокувати через це всі рахунки — неадекватно, а ще більш неадекватно відповідати по 7+ днів, і кожен раз щось не так! Просто відтягують терміни, як я вже начитався, можливо вони закриють рахунок і спишуть 30% від всього балансу! це крадіжка на високому рівні, вони цього не соромляться, не рекомендую зв’язуватись з даним банком, вони чхають на своїх клієнтів!
Коментарі (10)
Ответ банка
Абанк
abank24
20 грудня 2023, 14:23
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
5
8 листопада 2023, 22:09
Загалом обслуговуванням в банку досить несподівано задоволений, особливо після «Мого» банку. Картку відкрив випадково, «повівшись» на симпатичну дівчинку-менеджера, коли зайшов поповнити картку іншого банку у відділення, проте наразі вона в мене 2-га за кількістю операцій.

Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.

Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
Коментарі (3)
Ответ банка
Абанк
abank24
9 листопада 2023, 9:45
Доброго дня!
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
1
14 вересня 2023, 16:25
Що це за бред банк сначала за блокірував мои карти потом вобче снял 30 відсотків и говорить що банк розриває у году я спрашую за что 30 відсотків за користування банком
Коментарі (6)
Ответ банка
Абанк
abank24
14 вересня 2023, 17:48
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
1
1 серпня 2023, 9:10
Мені оплатили по рахунку 40 тис грн на рахунок ФОП у цьому банку, скинули платіжку. Зачекав декілька годин і звернувся в банк чому не видно коштів. На що мені відповіли що кошти зараховані, думаю чудово і пішов перевіряти, а коштів то не має. Транзакція є, в операціях її видно, успішне зарахування. А коштів на рахунку немає, друго добу мене просять зачекати бо «якийсь технічний збій». Нормально так украсти 40 тисяч гривень і просити клієнта зачекати. Мені мої клієнти навіть не повірили спочатку, а ле коли показав скріни самі здивовані такій наглій крадіжці.

Керівник відділення на Антоновича сказав що кошти є, будуть зараховані сьогодні, це було ще вчора і коштів таки немає.
Написати коментар
Ответ банка
Абанк
abank24
1 серпня 2023, 10:48
Доброго дня!
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
При відправці платежу, відправником було вказано невірне ОКПО, через це платіж не було зараховано.
Ми вже відправили запит до Банку відправника, для уточненення вірних реквізитів. Для прискорення даного питання, рекомендуємо, відправнику, зв'язатися зі своїм Банком та надати уточнення. Після отримання відповіді на запит, платіж буде зараховано згідно вказаних реквізитів.
Стосовно відображення надходження у виписці, нам вже відомо про дану складність, наші Спеціалісти вже займаються даним питанням.
Ми будемо очікувати відповідь на наш запит та сподіваємося, що питання буде вирішено якнайшвидше.
1
18 травня 2023, 16:58
Знімав гроші з картки в країні Азії. Банк списав занадто велику суму. Почав розбиратись і дійшов висновку, що платіжна система порахувала списання в долларах (за 10 років і сотні знять коштів з карт різних платіжних систем і банків завжди списувалися доллари), а банк списав цю суму з картки по курсу Евро.
У мене є впевненість в моїх висновках, тож я написав в чат банка з пропозицією все перевірити і надати якісь докази правомірності саме такого списання. Банк пообіцяв розібратись і дати відповідь до 17 травня.
З огляду на те, що відповіді я не отримав, і на те, що зараз за кордоном знаходиться велика кількість наших співвітчизників, вирішив повідомити клієнтів банка як поточних так і потенційних, що в таку саму халепу можуть вскочити і вони.
Ну і також спробую подати скаргу в НБУ. Питання не тому, що в мене вкрали 300 грн., а в принципі і абсурдності того, що відбулося.
Коментарі (7)
Ответ банка
Абанк
abank24
18 травня 2023, 18:48
Доброго дня!
Стосовно зазначеної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в євро, оскільки оригінальна валюта країни в якій Ви здійснювали операцію відрізняється від доллару/євро, за умовами розрахунків карткою VISA, конвертація відбувається в евро.
Щодо надання письмової відповіді, Ваше питання в роботі, відповідно до чинного законодавства регламент надання відповіді складає 30 днів. Ми перепрошуємо, що наш Співробітник надав Вам інший термін та пропрацюємо цю ситуацію для її неповторення.
Більш детальну інформацію надали Вам в месенджер Telegram.
3
21 березня 2023, 13:47
замовлені гроші для зняття, підтверджено, та у відділенні зʼясовується, що лише 1 касир і він чи вона на перерві) отже ви як клієнт залежите від касира і повинні підлаштовуватись
Коментарі (2)
Ответ банка
Абанк
abank24
21 березня 2023, 14:11
Доброго дня!
У вказаному відділенні каса працює за графіком 09:00 — 18:00, перерва 13:00 — 14:00, дана інформація зазначена у застосунку ABank24, на нашому сайті a-bank.com.ua, а також у самому відділені.
Нам дуже шкода, що Ви відчули незручності у даній ситуації. Будемо чекати на Вас у відділені, в робочий час.
5 не зарахована
18 листопада 2022, 11:33
Always a prompt response, eagerness of the team to help is so apt

I enjoy banking with you A bank
Написати коментар
Ответ банка
Абанк
abank24
18 листопада 2022, 11:39
Good day!
Thank you for your feedback and your choice. We will do everything so that you continue to receive only positive emotions from the service. 😊
5 не зарахована
19 жовтня 2022, 11:59
Ввічливий персонал, швидкі процедури, вигідні умови. Був приємно здивований увагою до клієнта. Обслуговувався у відділенні на вулиці Антоновича, 122 у Керівника відділення Ірини Василик.

Дякую
Написати коментар
Ответ банка
Абанк
abank24
19 жовтня 2022, 13:27
Добридень!
Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
3
11 травня 2021, 16:42
Я зареєструвався в цьому банку менше місяця тому, перший день активації, у мене виникли проблеми з банком при вході в Інтернет та здійсненні онлайн-переказу.
Я відчував це, мабуть, для безпеки, я дозволив цьому прослизнути.
Я переконався, що мій денний ліміт становить 100 000 грн, щоб уникнути проблем.
Я здійснив транзакцію, щоб придбати деякі криптовалюти в Інтернеті, з мого рахунку було списано 1000 доларів, але транзакція була невдалою, але дебетована з мого рахунку.
Я зателефонував до служби підтримки клієнтів, і мені сказали почекати 10 днів на скасування.
Я пішов до банку, чиновник банку сказав 4 робочих дні. Зачекавши 5 днів, я був у банку, вони сказали, що слід почекати 30 днів.
Банк повторив ті самі невдалі дебетові операції на суму $ 200, $ 150 і $ 75 відповідно, всі дебетовані з мого рахунку.
Зараз мені зателефонував чиновник банку, і вона каже, що я повинен заплатити 250 грн за кожен спір щодо повернення платежів, і я повинен чекати 55 днів.
Кому зараз вірити? я чув більше 4 різних цитат.
Ніхто навіть не говорить правди.
У мене є банки в кількох нормальних країнах, жоден банк не діє так.
Це найбільша шахрайська галузь в Україні.
Купа злодіїв
Написати коментар
Ответ банка
Абанк
abank24
11 травня 2021, 20:00
Доброго вечора!
Нам шкода, що дана ситуація доставила Вам незручності.
У випадку якщо кошти були списанні з картки, а отримувач заперечує отримання коштів, Банк за дозволом Клієнта проводить оскарження таких операцій.
Стосовно регламентів, регламент до 10 днів передбачено в випадку якщо сума знаходиться в резерві Банку та у Клієнта є підтвердження відмови операції, регламент до 55 днів передбачено в випадку якщо максимальний термін 30 днів резервування коштів вичерпано та отримувач не надав відмови для повернення коштів, Банк подає диспут на оскарження операції.
Хочемо зазначити, що за заперечення транзакції передбачена комісія Банку відповідно до тарифів Банку: 10% від суми, що оскаржується (мінімум 250 грн, максимум 500 грн). Грошові кошти в сумі комісії фіксуються на поточному рахунку у вигляді не зменшуваного залишку і списуються виключно в разі, коли за результатами розгляду претензії Клієнта оскаржена операція не скасовується (отримано обґрунтовану відмову в поверненні коштів), з якими Ви можете ознайомитися за посиланням: https: / /conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ru.pdf Після відкриття спору сума комісії блокується на Вашій карті і списується тільки в тому випадку, якщо заява не буде підтверджена.
Банк докладе всіх зусиль, щоб допомогти Вам у поверненні коштів. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Абанку за адресою Київ, вул. Антоновича, 122. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Абанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Абанку розташованому за адресою  Київ, вул. Антоновича, 122- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.