Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Andrandr 13 вересня 2024, 15:37
14 дней назад заблокировали счет из-за получения перевода аж на целых 6887 гривен. Это же огромная сумма для финансового мониторинга! В первый же день заставили написать заявление ОТ РУКИ и отправить им фото, что я хочу перевести деньги в другой банк. Все сделал и отправил. Заяву приняли. Сказали ждите неделю. Теперь ежедневно пишут мне всякую чушь об очереди, лишь бы не отдавать деньги. Возможно отзывы здесь и в других соц сетях повлияют на этот «прекрасный» банк и они наконец вернут деньги.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 18:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Перевіривши інформацію, на сьогодні за Вашими картами обмежень не має. З Вами намагались зв'язатись через вказаний Вами в банку номер телефону, проте встановити зв'язок не вдалось.
Bogatyrenko 13 вересня 2024, 15:33
При зверненні на гарячу лінію все було вирішено найкращім чином. Велика подяка спеціалісту Олександрі, що потурбувалася щоб усе було правильно і чітко. Передзвонювала і допомагала все зробити дистанційно.
Дуже задоволена👍🏻
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 16:20
Добрий день!

Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Для нас дуже приємно те, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням! Ваші слова підтримки дуже важливі для нас. Якщо у Вас виникнуть питання ми з радістю допоможемо у вирішенні. Ми завжди готові допомогти! 🍏😉👍🏻
Александр Петров 13 вересня 2024, 12:58
Добрый день!

А-банк заблокировал мои счета вскоре после того, как на них поступили деньги из другого банка. Специалист банка позвонил мне и сообщил, что на отправителя средств была подана жалоба клиентом третьего банка, и почему-то ответственность за это возложили на меня. Когда я попросил отправить информацию в текстовом виде, оператор по имени Алина отказалась, ответив грубо, что повторять информацию письменно не будет, и быстро завершила разговор.

Я предоставил банку всю необходимую документацию, подтверждающую законность полученных мной средств, и описал ситуацию детально. Несмотря на это, банк отклонил мою жалобу. Оператор настоял на том, чтобы я вернул деньги отправителю и уплатил банку 30% от общей суммы на моем счету. Алина не проявила никакой заинтересованности в разрешении вопроса. Когда я уточнил, какие еще есть варианты решения проблемы, мне сообщили, что жалоба должна быть отозвана банком-отправителем, при этом оператор с усмешкой добавила: «Не думаю, что у вас это получится».

В результате я обратился в банк, из которого была подана жалоба — М***банк. Служба поддержки этого банка потратила около часа на поиск информации, но без конкретных данных о подателе жалобы и времени подачи найти что-либо не удалось. Тем не менее, сотрудники другого банка пытались помочь разобраться, в то время как А-банк, похоже, совершенно безразличен к своим клиентам. Банк выставляет меня мошенником, требуя вернуть деньги, уплатить комиссию в 30% или же тянуть время.

На данный момент я уже подготовил жалобу в НБУ и областную прокуратуру. Прошу А-банк связаться со мной в течение 24 часов с момента публикации данного отзыва для мирного разрешения ситуации.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 17:45
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Вони також надали детальні рекомендації щодо подальших дій для вирішення ситуації.

Стосовно питання спілкування з фахівцем нами було проаналізовано діалог. Під час розмови було надано інформацію про підстави блокування згідно з Умовами та правилами банку. Проте покращення сервісу для нас є важливим, тому розмову буде записано для подальшого уникнення непорозумінь.
Alexander133 13 вересня 2024, 11:54
Заблокировали карту, нахамили, сказали возвращать деньги отправителю. А если не вернете, 180 дней разбирательство, после этого еще бесконечное разбирательство. И это все потому, что я официально зарабатываю, менял свои личные деньги в обменнике, а затем пришла жалоба от отправителя, якобы он ничего не переводил и у него украли деньги. Но как это возможно, если у меня квитанция на руках, которую невозможно подделать и она проверяется на check.gov.ua? А-банк сказал, что их это все не волнует, никакие квитанции не являются доказательством «вы получили деньги мошеннических путем». Нет, думаю, это вы пытаетесь завладеть моими деньгами таких наглым и хамским путем!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 13:37
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. На жаль не змогли з Вами зв'язатись по номеру. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
DaniilLebed 13 вересня 2024, 4:15
Вивів залишки з моно, після блокування рахунку (9000 грн) на картку А-Банку. (Краще б вже зробили Г-Банк).
З основного месенджеру відправити заявку неможливо тому написав з іншого, попросили заповнити заву щодо перерахування коштів Відправили заявку:
«Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Коли це зовсім не так але все ж таки відправив заяву, через 1 тиждень повідомили що не змогли зробити переказ і знову через тиждень зроблять)) через тиждень пишу знову кажуть треба уточнити данні і відправляють такуж саму заяву для заповненя.
Звернувся до адвокату, буду подавати до суду вса ж таки багато чого треба змінити в банку)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 17:17
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Проблема вирішена
mariannamarina9 12 вересня 2024, 18:15
Банк не може рішити проблему. Людина не туди відправила гроші і просить повернути їх. Але банк заблокував мою карту та просить документи звідки взялася ця сума. Але вона не моя я повинна їх повернути їх власнику. Банк за два тижня так і нічого не повернув та відмовляються відповідати на дзвінки. Уже навіть не знаю що робити. Гіршого банку не має.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 19:41
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Root67 12 вересня 2024, 9:57
В мене скалалася неприємна ситуація перейдемо в самий початок.
Моно банк порвав ділові відносини зі мною я подав заявку на виведення залишку коштів на Абанк від моно я очікував виводу 10 робочих днів хоть вони мені казали що регламент роботи 3 робочих дні як кошти вивелись на карту Абанк, а то і Абанк порвав зі мною договір я у відділенні написав знову заявку на виведення коштів вони сказали що регламент роботи 3 робочих дні але як показує практика то повинні кошти прийти в той самий день коли подав заявку.
І до того що я чекаю уже 4 день я ще й неможу звʼязатися з підтримкою банка коли пишеш їм у чат то вони пишуть одне те саме що подайте заявку але я її уже подав як дзвониш на гарячу лінію то до оператора додзвонитись неможна вони просто перетелефоновують і кажуть що договір розірвано подайте заявку на виведення коштів і після цього кладуть слухавку.
І ЯК ПІСЛЯ ЦЬОГО МОЖНА КОРИСТУВАТИСЯ БАНКАМИ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 13:56
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
kosharova1989 12 вересня 2024, 9:34
Я пенсіонер не працюючий, мати військовослужбовця, в червні поклала гроші на депозит, пенсія і діти фінансово допомагають, у відділенні при оформленні депозиту завірили що проблем в мене не буде і довідка про доходи не потрібно, під час зняття суми картка заблокована, я звернулась у відділенн, там мені сказали що було повідомлення про надання мною довідки про доходи, але мені нічого не надходило, я у вирішенні проблеми мені ніхто не допоміг була у трьох відділеннях міста, я з хворими ногами оббігала фахівців щоб допомогли та ніхто нічого не може, а точніше не хоче підсказати, ще і сказали що можуть і не повернути кошти, прошу допомогти у вирішенні даного питання про повернення наших коштів, я вкладала свої гроші а не банка, інакше буду через суд вирішувати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 14:00
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
SHsvit 12 вересня 2024, 0:53
Банк несанкціоновано вже не вперше списує кошти і звинувачує клієнта в тому, що це він передає дані своєї картки третім особам, хоча це роблять або працівники банку, у яких є наочний доступ до даних всіх карток, адже жодна інформація на карті при її видачі на захищена і номер картки, термін дії, свв код бачать всі співробітники банку! Або це відбувається свідомий витік інформації про клієнтів, адже відбувається це протягом трьох місяців! Повертати несанкціоновано списані кошти, які списуються без запиту на підтвердження та ідентифікації клієнта банк відмовляється. Якщо перший раз це була сума до 200 грн, то вдруге це була сума більше 3000 грн.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 17:38
Добрий день!

На жаль, нам так і не вдалося отримати запитану інформацію для більш детального розгляду. Мусимо зауважити, що наведена Вами інформація у вигляді конфіденційних даних рахунків є захищеною і до неї не можуть мати доступ навіть співробітники банку. Несанкціоновані списання коштів з рахунку у разі відсутності передачі даних Вами третім особам або надання доступу до особистого кабінету є неможливими. Ми завжди робимо все можливе для збереження коштів на рахунках клієнта або повернення їх, у разі, якщо така ситуація вже склалась.

У разі вже створеної заявки на шахрайство радимо звернутись до правоохоронних органів для подальшого розслідування. Ми готові надати всю можливу підтримку для вирішення цієї ситуації на вашу користь 🍏
Проблема вирішена
OLEGONISIUS 11 вересня 2024, 13:32
Шановна підтримка А-банку, Ви запросили документи на підтвердження коштів, я Вам надав документи, ви їх через чат за допомогою оператора прийняли. Далі я користуюся картою і знову приходить блокування рахунку, це вже 3 за тиждень, документи ви тиждень тому прийняли і все було добре.Ви 2 рази писали, що виникло непорозуміння і розблоковували рахунок. Далі проходить пару днів і знову таке ж саме. Стільки це може тривати? Взагалі, це не повага до клієнтів банків і їхнього часу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 вересня 2024, 12:27
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Роман Бондаренко 11 вересня 2024, 8:58
03.09.2024 р я надіслав до банку заяву про закриття рахунку і переведення залишку коштів до іншого банку.Документи прийняті і по часу було повідомлено у 7 м календарних днів буде перерахування залишку коштів до іншого банку.Строк вже пройшов, коштів немає.Банк включив бота і перестає спілкуватись.Коли телефоную, то також включають бота.Є побоювання про шахраювання з боку банку і маніпулювання.Банк, виконуй свої зобов’язання!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 вересня 2024, 17:20
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Anastasiia Vitalievna 10 вересня 2024, 20:00
К сожалению, не могу связаться с поддержкой, во всех мессенджерах отвечает бот. Позавчера мне поставили ограничения карту при переводе средств от близкого человека (12 тыс грн), финансовую поддержку, так как я нахожусь заграницей, попросили доказательства, я выслала квитанцию и расписку человека, в каких целях и какую сумму он мне перевел. Далее банку было недостаточно доказательств и меня попросили прислать выписку этого человека с расходами за последний месяц. Близкий человек не является клиентом А-Банка и отказался предоставлять выписку, так как он не желает делиться информацией о своих личных расходах. В поддержке мне не смогли помочь и я приняла решение о закрытии своих счетов, так как все, что я могла дать со своей стороны — я предоставила. Но на другого человека я повлиять не могу, чтобы он дал мне свою выписку. Мне выслали форму для закрытия счета: «про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“)»
Я была несогласна с такой формулировкой. Так как ничто из вышеперечисленного ко мне не относится и я решила закрыть счет ПО СВОЕЙ ИНИЦИАТИВЕ, что и УКАЗАЛА в заявлении. В связи с этим хочу прояснить вопрос: будут ли мне возвращены 100% суммы на банковские реквизиты, так как это не была инициатива Банка, я предоставила все что от меня требовалось? И я бы хотела получить свои деньги как можно скорее, так как мне нужно за что-то жить.

Очікую на вирішення питання +380630360845
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 20:15
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
dvodnenkoivan 10 вересня 2024, 14:43
Мне заблокировали счет за превышение лимитов
Я нечего не нарушил, я производил перевод между своими счетами с моно банка на, а банк.

Я предоставлял доказательства.
Я прошу расторгнуть договор
В телеграм чате мне отказывают в расторжении
Я буду обращаться в нацбанк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:24
Добрий день! Банком було надіслано запит у вибраний вами месенджер для отримання інформації. Наразі, щоб вирішити Ваше питання, ми чекаємо на відповідь.
Andreysin 10 вересня 2024, 13:14
Мені заблокували кошти в розмірі 108 990грн.
Надав документи пояснив походження оновив анкету, все одно чекаю вже другу неділю. Нічхої відповіді, дописати я додзвонитися не можливо.
В банку таке відчуття як не працюють люди.
Прошу А-Банк звернути увагу до мого звернення!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:28
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Viraoleksiivna 9 вересня 2024, 22:43
Після розриву ділових відносин с, а банком не виводять кошти вже цілий місяць.
Також був невеликий депозит в розмірі 1000 грн. Сумма заблокованних коштів 360000 грн.
Я також звертала увагу в підтримці неодноразово на те, що кошти потрібні для допомоги родичу. В підтримці обіцяють кожен раз все інші терміни
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:34
Добрий день! Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AbramovaOlena43 9 вересня 2024, 17:45
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 57
Мені подобається Абанк-, тому що в скрутну пору мого життя він протяг мені свою руку допомоги! Я це пам’ятаю і ціную. Вважаю що і так далі буде. Мені подобається те, що Абанк- має віртуальну змогу підтримувати клієнта, те що він прогресує в розвитку комфорта для клієнта! Це дивує і утримує мене і подалі з ним співпрацювати!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 18:04
Доброго дня!

Дякуємо за Ваші теплі слова про Абанк! Нам дуже приємно знати, що ми змогли підтримати Вас у складний період і що ви цінуєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги та створювати комфортні умови для наших клієнтів.

Ваше задоволення — наша найбільша нагорода, і ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб виправдати Вашу довіру.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
byhlam 9 вересня 2024, 17:24
Я влаштовувався у службу підтримки, на етапі співбесіди та початку навчання повідомляв, що буду працювати і паралельно навчатись в університеті, мені повідомили, що з цим не буде проблем.
Після двох тижнів навчання і здачі атестації я мав переходити вже до практики, але мені повідомили, що я їм не підходжу з причтни того, що я навчаюсь паралельно в університеті.

Я витратив два тижні свого часу, і в результаті отримую відмову, хоча про це можна було повідомити ще не етапі співбесіди.

Банк не серйозно відноситься до майбутніх працівників, витрачає їх час та ще й не оплачує його.

Вкрай невдоволений таким відношенням і не можу радити даного роботодавця, відчуваю себе ошуканим. Два тижні мого часу витрачено даремно, ніякої компегсації або оплати не було надано.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 19:26
Добрий день!

Ми цінуємо кожного співробітника та кандидатів, які прагнуть приєднатися до нашого банку. Ми перевірили інформацію в наших базах і виявили, що у нас за останній період не було кандидатів, з якими не змогли продовжити співпрацю через навчання. Звертаємо вашу увагу, що багато наших співробітників успішно поєднують навчання з роботою. Це точно не є перешкодою для роботи у нашому банку. Також хочемо повідомити, що стажування в нашому банку обов'язково оплачуване. Будемо раді детальніше розглянути це питання, тому просимо Вас відписати нам в особисті повідомлення.
Pim01 9 вересня 2024, 17:23
Нещодавно при поповненні коштів, термінал Абанка «взяв» купюру і видав помилку.
Зв’язатись з фахівцями по телефону гарячої лінії 7776 не вдалося. Проте через бот служби підтримки банка в Телеграмм швидко відреагували, з’ясували всі обставини і оформили Заяву на перевірку терміналу на наявність втраченої купюри.
Це було в вихідний день, в суботу. А вже в понеділок гроші було зараховано на початкові реквізити, які я вказала в терміналі при оплаті.
Дякую за оперативність і коректне спілкування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 вересня 2024, 17:58
Доброго дня!

Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно, що ви отримали швидку допомогу від нашої служби підтримки. Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити оперативне та якісне обслуговування клієнтів.

Якщо у вас виникнуть ще питання або потреба в допомозі, не соромтеся звертатися. Ми завжди готові допомогти!
Леонид Солтис 9 вересня 2024, 16:25
Вообщем поддержка работает раз через раз, есть проблема заблокировали аккаунт без возможности дальше сотрудничать в телеграмме скидывал заявление на вывод остатка бот просто глючит и не принимал заявление, но написал в вайбер сначала чёткого никакого ответа не было, но попалась добросовистная сотрудница «оператор чата» и действительно мне во всех моих вопросах помогла, сейчас буду ждать вывода остатка надеюсь в течении 3х дней переведут ибо средства были направлены на учебу, а почему банк пощитал что не хочет далее со мной сотрудничать безпонятия. Кстати сотрудницу зовут Надія и я очень ей благодарен, вообщем надеюсь на вашу скорость!)

Оценка только из-за сотрудницы Надежды!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:38
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
PlakhO 9 вересня 2024, 10:51
По рекомендації друзів відкрив рахунок підприємця в АБанку, наче 2 місяці все було добре і ніяких проблем, але після чергового зарахування платежу згідно договору фінмоніторинг абанку запросив документи по зарахуванням. Мною було відправлені договори, акти виконаних робіт, заповнена анкета. Цілу добу перевіряли 10 договорів і відповіли що розривають ділові відносини тому що я як виявилось ризиковий клієнт (клієнт який використовував рахунок для отримання договірних платежів і оплати рахунків та онлайн-оплат в магазинах), ну ок. Після цього оператори довго не могли чітко сказати куди мені виводити гроші, одні казали можна і на особисту картку в іншому банку, інші тільки на рахнок підприємця в іншому банку. В результаті були надані і ті і ті реквізити. Термін переказу вказаний 7 календарних днів, вже пішов 10й! На запити банку в телеграмі автовідповідь про 7 днів і все. Через інші канали звязку мені відповіли, що у них велика кількість таких звернень і термін збільшений (мабуть по 100 клієнтів на день блокують, бо іншого пояснення таких черг я не бачу). В анкеті було вказано, що рахунків у інших банках я не маю, як результат банально немає за що купити продукти в магазині через заморожений рахунок, я вже мовчу про розрахунок з постачальниками і підрядниками
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 вересня 2024, 18:40
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝