Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0007kotusichek 16 жовтня 2024, 22:57
Відділення за адресою: Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1
Відкривав вчора депозит у цьому відділенні. Спокійна обстановка, ввічливий та приємний персонал, мінімальна кількість людей… Бракувало лише лаунж музики…🙃
Працівник відділення Оля, з таким гарним та ніжним голосом, професійно проконсультувала та надала всю необхідну мені інформацію по всіх запитаннях, а також допомогла відкрити депозит та активувати всі потрібні налаштування на картці. Дякую вам, Оля!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 жовтня 2024, 9:07
Дякуємо, що обрали нас! Лаунж музика — чудова пропозиція, візьмемо до уваги😊
Проблема вирішена
Ілля Довгошиєнко 16 жовтня 2024, 18:54
Вчера вечером перевела мне девушка моя 5000 через терминал и 550 гривен со своей личной карты.После чего поступила блокировка счёта. Я нажимаю принять видео-звонок. Подключаеться оператор-хам и я спрашиваю в чем дело. Мне ответ не дают, а спрашивают или мне знаком какой-то человек. После чего, я дал не однозначный ответ, что возможно знаком, так как имею много знакомых. И мне сказали, ну раз вам знаком этот человек. То вы должны повлиять на его решение о возврате. А пока не повлияете, то ваша карта будет заблокирована. Что за цирк происходит? Я с этим человеком не знаком лично. И почему я должен со своих денег за кого-то что-то возвращать?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 жовтня 2024, 19:23
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
0508033032 16 жовтня 2024, 14:52
Всем привет в любое время года, в любое время суток и кто бы гдебы не находился!

Зочу поделиться с тем, как я сталкнклась с А-банком и что из этого вышло.
Так вот. С А-банком я знакома уже несколько лет. Моей мл.дочери необходимо было ехать на Чемпионат Украины по лёгкой атлетике, но была обязательно необходима страховка. Банков в городе много, но вот какому банку же довериться в данном вопросе, было сложно сделать выбор.
В отделение банка, в котором я была много лет тогда клиентом, получающая соц.пособие, было далеко от меня, а времени в обрез.
Несколько отделений трёх банков было недалеко от меня. Как говорится, выберай любой. Приват-банку не доверяю, Ощадбанк тоже что-то ни то. А вот А-банк меня весьма заинтеиесовал. Да и отделение совсем рядом, можно сказать под боком, т.е.в соседнем доме. К тому же репутация, как и отзывы местных жителей, весьма хорошая.
И вот я в отделении банка. Приятная обстановка, позволяющая расслабиться морально, чисто, просторно, скромно, вежливость сотрудников и простая, искренняя улыбка в лицах. Это все очень располагает к себе.
И вот я уже сижу за столиком, оформляется страховка, даются пояснения, открытие счёта (карты) и т. д. Всё быстро, просто и с пониманием. Всё это вызвало в душе доверие. В такое место всегда хочется вновь зайти, т.б.и коммунальные услуги вполне удобно оплачивать, нет огромной очереди, а если и непонятно что-то, то без раздражения всегда подойдут и подскажут. В наше время вежливость и человечность уже, увы, редкость.
Вот так прошло мое первое знакомство с А-банком и я этому очень рада.
Естественно, это не был единственный раз, когда я обращалась в это отделение банка. И всегда культурно, вежливо и радушно. Даже просто всегда хотелось зайти и сказать: «Здравствуйте и хорошего всем дня! Клиентов хороших по-больше!» в ответ на приятное обслуживание.
И вот пришло ни лёгкое время для всех. 2022 год. И я очень рада, что являюсь клиентом А-банка. Я не пожалела ни одного дня, что выбрала этот банк!!! По любому вопросу всегда я получаю ответ, всегда могу нпереспросить, если в чём-то до конца не разобралась. Даже по вопросам моих двух дочерей, которые в 2022 г. стали также клиентами данного банка, я также получаю ответы и помощь в решении всего.
А также очень радует, что сотрудники А-банка даже при общении в чате весьма открыты и отзывчивы, внимательны и добродушны!
Мои дочери тоже очень довольны А-банком. Сотрудники банка помогли также моей ст.дочери восстановить карту. А мл.дочь, как и я, при финансовой возможности свободно пользуемся услугами банка в переводе средств на заказы книг и иных необходимых товаров, благотворительность, оплаты за услуги и при покупках.
Благодаря этому банку, мы не чувствуем себя отделёнными от дома!

А-банку в лице его всех сотрудников огромное спасибо!!!🤗🤗🤗❤️❤️❤️🌹🌹🌹
А-банк очень хороший иивежливый, честный и добросовестный банк! Все сотрудники МОЛОДЦЫ!
Дай Бог вам всем мира, добра, здоровья, благополучия, хороших клиентов и Божией помощи!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 жовтня 2024, 15:13
Щиро дякуємо за ваш відгук! Ми дуже раді, що ви та ваша родина задоволені обслуговуванням в àbank. Ваша довіра та позитивні емоції — це найвища нагорода для нашої команди.
Ми завжди готові допомогти і зробити ваш досвід ще кращим. Дякуємо, що обрали нас! 💚
Проблема вирішена
Tolik2018 16 жовтня 2024, 4:25
Доброї ночі мені прийшли кошти 20000 тисяч потім 30000 банк блокує карту обмеження оплата тільки в торговельних точках потім зовсім блокує карту звоню в банк кажуть надати документи гроші прислали с термінала на той момент не було квитанції зараз вона є ну коли подзвонили в банк сказали що можна без підтвердження отримати кошти після розірвання договору я захотіла розірвати договір всі заяви заповнила правильно про розірвання і повернення коштів сказали чекати добу чекала добу кошти не прийшли сказали черга чекаю другу добу пишу кажуть черга кажу що в мене є квитанції про ці поповнення кажуть договір розірваний це остаточне рішення чекати зарахування в районі доби опять чекаю опять коштів не має скажіть що робити щоб вернули кошти йти до нотаріуса і в суд чи що? Була в відділенні сказали звонити на горячу лінію там кажуть чекати добу уже пройшло скільки часу коштів не має всі заяви указані вірно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 жовтня 2024, 12:52
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
VOVA0990 15 жовтня 2024, 9:46
Заблокували кошти за відшкодування по еквайрінгу, по сплину терміну 180днів відмовляються повертати, при цьому заблокували рахунок ФОП без пояснення, щоб відшкодувати кошти шантажують на комісію в 30%
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 жовтня 2024, 15:03
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування рахунку або відшкодування за еквайрингом. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Та в пункті 3.3.7 за посиланням:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-510/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hattabich 11 жовтня 2024, 19:49
Сьогодні «пощастило» стати суб'єктом аферистичного домагання. Аферисти виманили кошти з мого рахунку (. З’ясував що вони використовують картку А-банку, і звернувся до відповідної служби банку, що б хоча б завадити подальшій діяльності кримінальних осіб.
Однак, завдяки неймовірній гарній роботі працівників А-банку, мої кошти були мені повернуті в самий оперативний термін.
Величезний респект і подяка всій команді А-банку!
МОЛОДЦІ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 19:57
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно знати, що Ви задоволені нашою роботою. Ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс і допомагати нашим клієнтам у будь-яких ситуаціях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 жовтня 2024, 16:57
Відгук не зарахований (на 13.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Supermaxua 11 жовтня 2024, 15:45
Дуже швидко вирішилось питання про ненарахований кешбек. Інженер підтримки дуже кваліфікована і приємна людина.
Дуже дякую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 15:59
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно чути, що ви задоволені роботою нашої команди. Ваші слова надихають нас на подальше покращення обслуговування.
Vladyslavvv 11 жовтня 2024, 12:45
Зв’язався із службою підтримки в телеграмі із простим питанням — «не активуються категорії кешбеку, що не так»?

Поради були дуууже погані, ніби мені відповідав не працівник банку, користувач.
Наприклад, пропонували мені відкрити ще одну картку, хоча причина була не в цьому.

Коротше кажучи, людина, яка мені відповідала взагалі ненавчена і не знала, що відповісти, тому писала непотрібні речі, які в результаті забирають дуже багато часу. Питання було елементарне, на яке можна було б відповісти одним повідомлення, якщо працівник знав свою роботу, а ми вирішували питання понад 2 години)))

Якщо хтось читає ці відгуки, скажіть на яку пошту надіслати вам скріншоти переписки, щоб ви переконалися в некомпетентності працівника абанку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 13:39
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Нами вже було проведено роботу з фахівцями для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому.

Для успішної активації кешбеку в застосунку має бути обрано дві категорії від банку, а для його нарахування достатньо однієї кредитної картки. Ваше питання є вирішеним. Ваш відгук допомагає покращувати наш сервіс
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tereshchak 11 жовтня 2024, 9:44
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 34
Банк дуже сподобався.
Приємне спілкування з клієнтами, зручне використання картки, без комісії погашення кредиту
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 10:00
Ми вдячні за Ваш відгук! Це так приємно, коли наша робота може принести Вам задоволення 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Agamemnon 10 жовтня 2024, 21:35
Написав онлайн в застосунок банку щодо скасування відсотків за кредитним лімітом під час дії військового стану як пільги для військовослужбовців. Через пару документів і 5 хвилин отримав пільгу.
Рекомендую А-Банк всім. Компетентні співробітники і оперативне обслуговування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 9:08
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли вам допомогти та що ви задоволені нашими послугами. Ваша підтримка дуже важлива для нас! Якщо у вас виникнуть додаткові питання, завжди звертайтесь, будемо раді допомогти 🔥💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 жовтня 2024, 16:57
Відгук не зарахований (на 13.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
kulagina1220 10 жовтня 2024, 19:57
Заблокували карту з незрозумілих причин і нічого не роблять) Просять надати довідку про доходи відразу надала сказали очікувати ДО 24 годин зрозуміло ніхто нічого не відповів пишу в підтримку висилають один і то же шаблон на мої повідомленні оператор на звʼязок не виходить. На наступний день теж саме подаю документ очікуйте до 24 годин і пропали звʼязку немає з банком і так вже 4 дні кожен день даю документи відповіді немає карта та і залишається заблокована, а до оператора не добитись.
Нікому не раджу цей банк бережіть свої нерви!!! Такого поганого обслуговування я ще не зустрічала)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 16:07
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі перебуває на опрацюванні. Ми повідомимо Вас у разі необхідності додаткової інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pea241174 10 жовтня 2024, 17:07
Спасибо большое. Давно пользуюсь услугами банка. Всегда все делается быстро и качественно. Помогли мне даже когда Херсон был в окупации. И сегодня мне помогли разобраться с возвратом средств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 17:12
Дякуємо за Вашу високу оцінку нашої роботи! Продовжуватимемо плідно працювати задля якісного сервісу та зручності для Вас 💚
Максим Гречанюк 10 жовтня 2024, 16:52
Я военный. После того как в ходу множества событий и столкновений с противником были утеряны средства связи. Я восстанавливал доступ к банкам. Более менее числу к 5-тому восстановил. За это время мне абсолютно без оповещения закрыл счёт Сенс, Райфайзен чуть ли на прямую высказав подозрение меня в спонсировании тероризма закрыл счёт когда я был в боевых действиях 25-го сентября. Из-за подозрений по счёту которым я не пользовался с начала полномасштабной. Сегодня моно утром ошарашил по возвращению с полевого выхода. И тут. Я понял что кто-то меня конкретно ломает по доступам. Приват слава богу на месте, но на него приходит зарплата да и всё по сути. Следующим перебором выпадает Абанк. И вот они сразу после оповещения о потере начали работать над востановлением доступа. Я понимаю что в этой ситуации по закону я смогу разве что с одним потягаться банком если по сроку давности подхожу. А так из всех банков лишь Абанк оперативно предоставил помощь когда остальные на просьбах о информации отказывались её предоставлять.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 17:16
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли оперативно допомогти вам у складній ситуації. Ваша безпека та комфорт — наш пріоритет. Будемо раді допомогти Вам в нових питаннях. Завжди готові до Ваших звернень!
Valentina47 10 жовтня 2024, 13:58
Персонально дякую робітника А-банку Адама, який 10 жовтня за 5 хвилин вирішив питання, яке я намагалася вирішити з 7 жовтня 2024р. І з робітниками А-банку,і з пенсійним фондом, куди мене направили 7жовтня 2024р.робітники банку.
Дуже вдячна Адамові та його батькам за виховання і відповідальне ставлення.до роботи.
З повагою-Тімановська Валентина Миколаївна.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 14:09
Дякуємо за відгук! Звертайтеся, завжди раді допомогти💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим Алексеев 10 жовтня 2024, 9:08
Хочу предупредить банк о мошеннических действиях продавца (5375 2351 2981 6847)
Объявления на olx: https://www.olx.ua/d/obyavlenie/kapot-bmw-x1-f48-IDVlac0.html

«Продает» капоты в Борзна (Чернигов). Ни в коем случае не ведитесь на самовывоз, его нету. Это в объявлении специально так написано
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 9:35
Добрий день!

Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
Victoria1313 10 жовтня 2024, 8:47
Заблокували карту 03.10, на карті особисті кошти. Сказали що за 3 дні розблокують, кожного дня телефоную і ніхто не може дати відповіді що три дні вже минули, а гроші досі заблоковані і це у військовий час, як людині їздити, жити. Є гроші а користуватись неможливо. Майте совість Абанк!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 10:25
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Проблема вирішена
Юлия Юлия 9 жовтня 2024, 17:42
Заблокували картку після того як перекинула знайома мені кошти. Типу ви перевищили ліміт поповнення картки, що до нових законів про поповнення карток, з урахуванням новим законом до ліміту ще далеко щоб її блокувати.
Перекинула усі квитанції, пояснила витрати в мережі Інтернет, написали в протязі 24 годин розглянуть і досі нічого, в підтримці чат відповідає бот «надайте документи», які я вже надала, якщо банк так поводиться з новими клієнтами, я не раджу нікому абанк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 20:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для вирішення даного питання.
Полезный комментарий
Юлия Юлия 10 жовтня 2024, 2:49
Проблема вирішена Всім велика подяка за компетентність працівників абанк.
veslojyu 9 жовтня 2024, 10:47
Проконсультировали в телеграмме подробно по всем вопросам, которые интересовали по поводу карты выгода, а главное очень оперативно и со скриншот подсказками. Обслуживанием доволен
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 10:53
Ми вдячні за Вашу оцінку. Ваші слова передаємо фахівцю. Продовжуємо працювати надаючи лише такий професійний сервіс 💚
Pankul 9 жовтня 2024, 8:58
Чудовий банк! Чудові оператори. Завжди допомагають, вже не вперше виникають проблеми, з якими все вирішить допомогли, швидко виходять на зв’язок!
Провела неправильно платіж, звернулася за допомогою, щоб скасувати. Все швидко, чітко, без проблем чи зайвих нервів було вирішено. Дуже вдячна оператору Анастасії 🌺
Дякую А-банку, що не залишаєте з проблемами «сам на сам» та бережете нерви клієнтів 🫶
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 9:18
Дякуємо за відгук! Для нас важливо, щоб усе вирішувалось швидко та комфортно для Вас🤗
Olv11 8 жовтня 2024, 22:59
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 21
При переходе из новой версии абанк 24 в старую пропала иконка профиля на моей страничке и назад вернуться в новую версию не было возможным, написала в Вайбере в колл центр абанка и хотя время было позднее около 22.00, сотрудники колл центра абанка буквально мгновенно вышли на связь и благодаря их грамотным советам удалось быстро востановить свою страничку. Очень им благодарна за быструю и професиональную помощь!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 9:15
Ми завжди на зв'язку, щоб підтримати Вас💚

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝