×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Открой карту — получи 0 лимита и отписки службы поддержки
Кнопка самостійного закриття картки не з'явиться в застосунку найближчим часом. Ми обов'язково звернемо увагу на Ваше побажання щодо цього. Наразі картку в нашому Банку можна закрити дистанційно, звернувшись до Служби підтримки зручним для Вас способом, зателефонувавши за безкоштовним номером 7776 або через чат-онлайн (доречі, обрати месенджер завжди є можливість в розділі «Інше» — «Служба підтримки». Спробуйте, будь ласка).
Стосовно відділення в місті Кам'янець-Подільський, то в застосунку АБанк24 відділення є. Достатньо для пошуку лише ввести перші три літери назви й застосунок знайде Вам це відділення.
А щодо дзвінків, хочемо зазначити, що відповідно до Умов та правил, з якими Ви особисто погоджуєтесь при відкритті рахунку, а саме щодо пункту 3.3.2.:« Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна умов Договору, інформування про розмір заборгованості по кредиту, що проводяться банком акціях, проведення опитування про якість обслуговування, дистанційне обслуговування, оформлення платіжних документів і т. д., в тому числі отримання згоди клієнта на вищевказані дії) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі)». Ми оновимо дані й надалі дзвінки не будуть надходити до Вас.
Коментарі (9)
Банк мошенник
Коментарі (2)
А-банк повернув мої кошти, що були мною надіслані шахраю!
Коментарі (3)
Завжди на зв’язку, або поміч 24/7
Я дуже задоволена роботою колцентру банку, який на зв’язку 24/7. Це дуже важливо особливо під час війни, оскільки за відсутності електрики, або інтернету складаються різні ситуації при розрахунках картою в магазинах або при поповненні картки в апаратах самообслуговування. Проте гаряча лінія А-банку завжди відповідає, в будь-який час дня і ночі. Я впевнена, що мої гроші нікуди не пропадуть і двічі не спишуться, якщо в магазині термінал пагано працює. Працівники кол-центру завжди вічливі і спокійно допомогають додавати нові послуги тим, хто не дуже розбирається в роботі своїх телефонів.
Написати коментар
Сподобалось обслуговування
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
2.01.2024 А-банк професійно зреагував на мою проблему
Коментарі (3)
Некомпетентність працівників банку, неможливо повернути власні кошти
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (2)
наглые менеджеры
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (1)
Жахливий моніторинг
Задавали питання різноманітні, чи впевнена я з оплатою, чи платила я раніше цій людині і тд. Мало того, що мені з жахливим станом (бо я хворію) довелось ще спілкуватись по відео з відділом моніторингу, так ще й картку після цього заблокували. Кредитний ліміт прибрали. «Оплату можете проводити тільки за власні кошти». А нахіба ви мені тоді треба? Мені було терміново потрібно провести оплату.
Карту запропонували пере випустити через додаток, щоб я могла користуватись нею знову. Але дякую! Не збираюсь більше звʼязуватись з вашим банком.
Питання: навіщо рубати ліміт, кидати обмеження, якщо ви мені вже зателефонували та я підтверджую свій платіж.
Це я буду потім повертати гроші, а не ви! Які переживатєльні люди.
У працівників моніторингу паранойа?)
Дуже довго цікавився за що ж оплата) так цікаво ж.
Втім, ця історія для тих хто хоче звʼязатись з Абанком. Не робіть моїх помилок. Добре, що у мене три кредитки, та інший банк виявився адекватним.
Коментарі (1)
Просто ужас, а не банк
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо коректність консультації наших Спеціалістів.
Коментарі (6)
Заблоковано нещодавно відкритий рахунок/картку
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!
26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»
По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.
Коментарі (13)
Розірвали обслуговування за купівлю хліба
Я не користувався банком пів року, вперше за довгий час вирішив заплатити за продукти у Форі і мені за це порвали договір на обслуговування. Дякую за таке привітання. Усі підтвердження своїх слів готовий надати.
Якщо після цього повідомлення банк ніяк не відреагує, ви будете знати що це за банк і яких привітань можна від нього очікувати
Рішення не підлягає перегляду. Дякуємо Вам за розуміння.
Коментарі (6)
Финансовые терористы с худшей поддержкой которой тупо плевать на клиентов.
1)Здраствуйте, мы сейчас проверим
2) Да, мы не смогли вовремя исполнить заявку.
3)Когда? Не могу вам сказать. Я не знаю. И кто этим занимается не знаю. И связаться нискем не могу.
4) МЫ СДЕЛАЕМ ВСЕ ЧТО БЫ ЭТА ЗАЯВКА БЫЛА ОБРАБОТАНА КАК МОЖНО СКОРЕЕ)))
Та мне что ли 5 лет ждать пока вы отдадите мне МОИ ДЕНЬГИ. Мне они нужны, я все понимаю, задержки и т. д. Хотя какого х если у вас есть регламент на реализацию и неужели за 9 дней нельзя вернутт деньги? А за 14? Может и 30 не хватит? Но даже не смотря на это, неужели я не имею права знать когда я получу деньги? Хотя бы примерно? А сегодня в чат поддержки я еще и получил ответ что оказывается это были примерные сроки))) а изначально сказали что это самые дальние сроки реализации)) Там тоже никто не знает ниочем. А зачем вам поддержка нужна вообще если она ничего не знает? В других банках звонишь — на линии всегда професионал своего дела и проконсультирует и подскажет, а в А-Банке тупейшее быдло, видимо их даже никто не обучает, просто взяли на работу и перед лицом видимо огромный плакат с надписями «я не могу уточнить и подсказать» и «мы сделаем все что бы как можно скорее решить этот вопрос». А если что-то не так, то они спокойно сбросят трубку, у меня и такое с ними бывало когда я у сотрудника спросил номер его идентификации, а потом как нивчем не бывало перезвонил и такой, ой, что-то отключилось))) Ребята, на данный момент не советую вообще там иметь счет. Да, приложение удобное, кешбеки ± нормальные, переводы без комиссии. Но если что-то пойдет не так, а оно точно пойдет ибо как видите мне просто без причины за 5000 гривен заблокировали счет, тогда на вас такой болт будут класть, что вы просто офигеете. Можете не писать и не звонить, сразу идите в суд, вполне возможно что и суд вам не поможет, но вы хотя бы им тоже попьете крови и потрепаете нервы. Итого, у меня просто украли деньги и не отдают. И не говорят когда отдадут. Видимо никогда
укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі
абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового
знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11.,
де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання,
щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його
вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Коментарі (15)
Заблокували картку за надходження в 34000 грн
Приносимо вибачення, через збільшений термін розгляду. Ваше питання вже на контролі у наших Фахівців, за рішенням з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (9)
Робота служби моніторингу
Коментарі (3)
Вежливость, оперативность
Коментарі (1)
Банк заблокував карту і не повертає мені мої кошти
Коментарі (2)
Робота банку
Коментарі (5)
Большое спасибо
Написати коментар
Ольга (# 87982), А Банк, оператор способен повысить ликвидность банка.
Пишу отзыв от чистого сердца.
Ольга подключилась к решению моей проблемы.
Проблема была связана с блокировкой моей карты.
Ольга предоставила грамотную консультацию, и дополнительно проследила за процессом рассмотрения моего вопроса.
Подобная профессиональная работа, которую проявила Ольга, побуждает меня, как клиента банка, доверять банку ещё большую сумму своих денежных средств.
Оператор (консультант) Ольга повысила мой кредит доверия к банку.
Всем остальным банкам, читающим этот отзыв, берите на заметку об этом операторе.
За ней пойдут клиенты, клиенты ей доверят деньги.
В каком банке будет Ольга, туда пойдут клиенты вместе со своими денежными средствами.
Она в состоянии успокоить и удержать недовольного клиента.
Ольга повышает ликвидность той организации, в которой она работает.
Я финансист с высшим экономическим образованием, с банками работаю уже много лет, и понимаю о чем я пишу.
Коментарі (2)