×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.1 | 42.9 |
USD | 39.3 | 39.9 |
Всі курси банку |
А -БАНК рекомендую
Вывод: рекомендую.
Зробимо все можливе, щоб Ви залишались задоволені А банк і надалі. 😊🍏
Написати коментар
Не має зв"язку з банком
Ми будемо раді розібратися в Вашому питанні, більш детально. Просимо надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Респект
Обратился в тех поддержку.
Очень внимательный ЖИВОЙ оператор.
Всё быстро и качественно решили.
Обслуживание на ВЫСОТЕ!!!
Спасибо огромное.
+В КАРМУ!!!
Написати коментар
Обслуговування
Написати коментар
Користування банком онлайн
Коментарі (2)
Классный банк
Коментарі (2)
У банка отличная обратная связь с клиентами, операторы — консультанты всегда вежливы и компетентны
Ми щиро раді, що Ваше питання вирішено.
Стосовно, роботи додатку, у разі виявлення некоректної роботи, Ви завжди можете звернутися до Служби Підтримки та вказати на наявність проблеми, для того щоб у нас була можливість її виправити.
Сподіваємось, що згодом ми станемо для Вас Банком №1. 😉🍏
Коментарі (1)
Чудове обслуговування
Написати коментар
Подяка працівникам А-Банку
Написати коментар
Обслуговування
Написати коментар
Картка АТБ
Коментарі (7)
Отлично
Написати коментар
Халатность сотрудников Абанка г. Днепр
Наші Співробітники завжди ретельно перевіряють документи на їх справжність.
Бажаємо зазначити, що для оформлення картки в А-Банк достатньо одного з перелічених документів: паспорт книжечка, ID-картка (паспорт), ID-картка (посвідка на постійне перебування на Україні), закордонний паспорт або військовий квиток. Наявність постійного місця реєстрації не є обов'язковим критерієм.
Ми перевірили надану Вами інформацію. Дякуємо за Вашу пильність та небайдужість.
Коментарі (3)
Дуже задоволена роботою банку .
Написати коментар
Двойная конвертация
Щодо описаної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в доларах, але оскільки оплата здійснюється на зарубіжному ресурсі, Банк проводить розрахунок з Міжнародною платіжною системою (МПС) в євро. Тому для розрахунку сума доларів була проконвертована в євро за курсом МПС, а потім списана з розрахунку (в євро) з Вашої гривневої картки за картковим курсом Банку. Остаточний курс відображено у застосунку ABank24 у деталях транзакції.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, Ваше питання знаходиться в роботі.
Написати коментар
Вирішила питання за пару хвилин ,все зручно і швидко
Написати коментар
Махінації з обмінним курсом при знятті грошей з картки
У мене є впевненість в моїх висновках, тож я написав в чат банка з пропозицією все перевірити і надати якісь докази правомірності саме такого списання. Банк пообіцяв розібратись і дати відповідь до 17 травня.
З огляду на те, що відповіді я не отримав, і на те, що зараз за кордоном знаходиться велика кількість наших співвітчизників, вирішив повідомити клієнтів банка як поточних так і потенційних, що в таку саму халепу можуть вскочити і вони.
Ну і також спробую подати скаргу в НБУ. Питання не тому, що в мене вкрали 300 грн., а в принципі і абсурдності того, що відбулося.
Стосовно зазначеної Вами ситуації, до Банку надійшов запит на списання в євро, оскільки оригінальна валюта країни в якій Ви здійснювали операцію відрізняється від доллару/євро, за умовами розрахунків карткою VISA, конвертація відбувається в евро.
Щодо надання письмової відповіді, Ваше питання в роботі, відповідно до чинного законодавства регламент надання відповіді складає 30 днів. Ми перепрошуємо, що наш Співробітник надав Вам інший термін та пропрацюємо цю ситуацію для її неповторення.
Більш детальну інформацію надали Вам в месенджер Telegram.
Коментарі (7)
Малюють неіснуючі кредити в кредитній історії
Не рекомендую, не хочуть вирішувати це питання, хоча в УБКІ мені сказали що це банк такі дані подає…
Дякуємо за прийнятий дзвінок.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом, про що Вас буде повідомлено додатково.
Якщо у Вас відкрито кредитну картку, Банк передає інформацію, в УБКІ, про її наявність, навіть за відсутності кредитного ліміту.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (4)
Карпук Евгений Андреевич
Написати коментар
Обслуговування, як завжди на вищому рівні
Написати коментар