Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalka1985 3 травня 2023, 16:03
Банк перевірений роками!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 травня 2023, 16:44
Дякуємо, що Ви з нами 😉💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitalka1985 3 травня 2023, 12:17
А банк це надійний банк на сьогоднішній день…Оператори ввічливі…та найдуть спільну мову з кожним клієнтом…Рекомендую!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 травня 2023, 12:48
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 😊🍏
Проблема вирішена
Володимир Білогуб 2 травня 2023, 11:21
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Доброго дня! Ситуація виникла із-за тупості платіжної системи MasterCard. Вивів я кешбек 124.29 грн. Ці гроші я перевів на монобанк і система пропустила що є в виписці. На карті було 0 грн. Я вирішив деякий час не працювати с картой і вийшов з банківського застосунку. Через деякий час я зайшов в застосунок і побачив мінус на карті -8.15 грн. Коли почав розбиратись то виявилось що був баг в системі і платіжна система зтупила що не зняла комісію 8.15 грн. Ітог: банк нагло ці гроші записав як кредит про якій не здогадувався.Подали данні в УБКІ що вони видали мені кредит. Рейтинг в УБКІ в мене був 395, тепер 325. Тому що банк видав кредит і карта с 2020 року ніколи в УБКІ не світилась. Тепер світиться як відкритий кредит якого в мене немає і ці данні ще рік будуть відображатись в УБКІ і занижувати рейтинг. Я ще раз спросив в головного офісу чи є моя вина. Вони сказали моєї вини немає і немає вини банка. Вина тільки в платіжній системі. Добре, згоден. Но нести відповідальність банк рішив що буду я. Подав ложні данні про видачу кредиту, якого я ніколи не брав. Тепер рейтинг впав і банк ігнорить всі мої запроси. Вони не мали права подавати ці данні, так як вони визнали що моєї вини немає. Я прошу Мінфін признати що банк видає кредити без дозволу власника карти. Занижує рейтинг в УБКІ своїми діями. Прошу Вас розібратись в цьому випадку. Це дуже важливо знати всім, що історія видалиться через рік. Но вини моєї немає. З цим банком не рекомендую зв’язуватися. Карту відкривав по ХШ 58 Київ, ФОП рахунок вже не пам’ятаю.Мені прийдеться закривати всі рахунки в тому числі і ФОП якщо питання не вирішиться
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 травня 2023, 16:49
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація виникла через те, що ще до виведення кешбеку і подальшого переказу на картку іншого банку, Вами була проведена транзакція від 31.03.2023, яка була списана фактично платіжною системою 01.04.2023. Звертаємо увагу, що спочатку відбувається авторизація і після цього Банк очікує списання коштів. Якщо на час списання немає власних коштів – списання проходить в овердрафт. Банк зобов'язаний опрацювати запит вказаний Міжнародною платіжною системою. Оскільки заборгованість дійсно виникла, то Банк передав дані у Бюро, а саме відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 1.1.3.2.5. :«Клієнт відповідно до Закону України «Про організацію формування та обіг кредитних історій» дає згоду на передачу й отримання Банком від/у бюро кредитних історій інформації про себе, а саме доступ до своєї кредитної історії, як для укладання договору про надання банківських послуг, так і на період його дії, факт згоди Клієнта підтверджується підписанням Заяви.»
Ми детально перевіримо зазначену Вами ситуацію з заборгованістю, а також причини, через які вона виникла та повідомимо Вас за результатом розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
23457 1 травня 2023, 20:56
Положил деньги на валютный депозит, привозят старые купюры я просил новые хотя их девушка которая оформляла карту говорила что у них выдают депозит только новые купюры короче не советую этот банк брыхунов и обманщиков не советую с банком связываться
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 травня 2023, 9:54
Доброго дня! При отриманні коштів у касі Ви як Клієнт можете перевірити якість отриманих купюр не відходячи від каси. Якщо стан купюр викликає зауваження, Ви можете звернутися до Співробітників з вимогою обміну купюр, також не відходячи від каси.
Наш Банк не працює з інкасо. Тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, ми будемо раді детально перевірити інформацію по цій ситуації та сподіваємось, що ця ситуація не вплине на Ваше подальше обслуговування.
Валерий Петренко 1 травня 2023, 19:06
Закінчився термін депозиту в доларах, коли підійшов в касу забрати гроші, касір сказала що долари в касу не завозять, а заявки скасовують,і що робити?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 травня 2023, 21:03
Доброго дня! А-Банк повністю виконує свої зобов'язання перед Клієнтами щодо виплати вкладів. Зараз є можливість замовлення валюти для наших Клієнтів у більшості міст, де є наші відділення. Надайте, будь ласка, відповідь в особистих повідомленнях. Це дасть нам можливість розібратись в ситуації більш детально.
Проблема вирішена
JULIKK 27 квітня 2023, 0:09
Доброї ночі! Зверталась до підтримки, А банку так як за реферальною програмою не нарахування кешбек. Здавалося б просто звернення, але затягнулося на годину. По перше виявляється людина відкрила не ту карту, у посиланні нічого не було сказано яку саме відкрити потрібно. Також кешбек надається тільки з 18 років за реферальною програмою, це можна побачити натиснувши інфо, але на головній сторінці рефералки керівництво вирішило це не писати, краще заховати десь це у застосунку в умовах і шукай потім. Далі коли я попросила оператора зафіксувати пропозицію вона мені тричі написала, що всі умови у вас в А24,і казала що проблема саме в тому що відкрита карта не зелена, а інша. Потім (передісторія на початку діалогу я відправила номер телефону запрошеного та скрін) оператор повторно запросила номер телефону та повідомила, що тепер інша проблема, клієнту менші 18 років всі умови в А24, хоча б пояснила де, ну то не важливо я знайшла. Далі саме цікаве я запитала то за категоріями теж не буде кешбеку на що мені відповіли до 18 років кешбеку немає. Ввечері ми перевірили і о чудо за категоріями є кешбек, то виявляється співробітники банку самі не знають продуктів банку. Коли я повідомила, що кешбек за категоріями до 18 років є і мене не вірно проконсультували мені скинули посилання на уіп тільки б я відчепилась. Лояльність на рівні приват банку. Не порекомендую цей банк через неякісні консультації.
З приводу відділення то там працюють виключно компетентні та ввічливі люди, а у чатах наче студенти 18 річні…
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 квітня 2023, 11:30
Доброго дня!
Дійсно, згідно Умов та правил Банку, якщо запрошеному клієнту менше 18 років, бонус за запрошеного клієнта не нараховується. Дана інформація також відображається в застосунку ABank24 (меню Інше — Запросити друга — і).
Нам шкода, що Ваш досвід спілкування з нашими Співробітниками був негативним. Ми обов'язково перевіримо звернення на коректність консультації та зробимо все для не повторення ситуації.
Проблема вирішена
zassslil 26 квітня 2023, 19:12
Доброго дня!
Абанк чудовий банк я сам ним користуюсь досить часто але є 3 момента які сильно неприємні.
1) комісії на деякі онлайн оплати яких немає в інших банках.
2) коли замовляєш картку на нову пошту її кидають просто в пакетик від пошти, внаслідок чого картка вся пошкодження і подряпана.
3) коли я хотів закрити карту вигода і карту атб, тобто залишити тільки зелену, співробітник підтримки закрив абсолютно всі картки.
Це було саме найгірше з мого досвіду користування а-банком.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 квітня 2023, 20:34
Доброго дня! Згідно з тарифами карти дійсно є комісія в торгових точках та магазинах, термінали яких налаштовані як переказ на картку та перекази з картки на картку через сторонні сервіси. Ви можете контролювати дану функцію в застосунку Аbank24 — налаштування картки. Таким чином спрацює заборона на даний переказ і Ви не втратите комісію. Обов`язково перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки та надамо зворотній зв`язок. Приносимо вибачення за пошкоджену картку, питання вирішене, картки відправляються до клієнтів в упаковці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dima6228 26 квітня 2023, 15:43
Гаврилюк Юрій Вікторович, с номером телефона — 0988102935, пользователь А-банка, мошейник. Он завладел суммой в 500грн как предоплату за продажу авто. После перевода средств должен был привезти авто в г. Киев на м.Житомирская, чего выполнено не было. После заблокировал номер телефона и дозвонится ему уже было не возможно. Продавал ауди 80 с номерным знаком АІ7433СІ, если этот человек будет у вас вымагать деньги — не отправляйте ему никаких предоплат и денег.
Ещё раз прилагаю его номер карты — 5375 2351 0230 5859, 5375235102305859, 5375−2351−0230−5859
И номер телефона — 098 810 29 35, 098−810−29−35, 0988102935
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 квітня 2023, 15:54
Доброго дня! По одержувачу буде вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DianaHud 26 квітня 2023, 9:56
Спілкувалася із співробітниками банку у телефонному режимі. 99% з них — хамовиті та дуже неввічливі. Виникає відчуття, що ми живимо не у цивілізованому світі. Будь ласка, більше поваги до ваших клієнтів. Нарешті закрила карту та більше ніколи не хочу повертатися до цього банку. Працівники інших банків, де я маю рахунки, завжди із розумінням і повагою ставляться до своїх клієнтів.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 квітня 2023, 13:00
Доброго дня!
Ми нетерпимі до хамства зі сторони співробітників та бажаємо, щоб всі клієнти були задоволенні обслуговуванням у банку.
Нам дуже шкода, що Ви прийняли рішення стосовно закриття картки.
Для того, щоб у нас була можливість перевірити інформацію щодо консультації наших співробітників, просимо надати відповідь в особистих повідомленнях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 квітня 2023, 16:03
Відгук не зарахований (на 28.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VoA241262 25 квітня 2023, 16:15
Ето Правда очень, очаровательный Банк с большой буквы, здесь очень отвественые, вежливые сотрудники банка, компетентные специалисты, профессионалы своего дела от Меня лично Благодарность.Я Величко Олег Анатольевич поддерживаю идею банка с уважением отношусь к Всем сотрудникам банка на все 100, процентов, самый лучший банк не только в Украине, а в Мире, Ето Правда меня очень радует етот банк, а особенно
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 квітня 2023, 17:15
Дякуємо, що Ви з нами. 💚😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mbpddd 25 квітня 2023, 12:37
Мене хотів обманути продавець на достатньо велику суму, але мені допоміг А-Банк, за що їм величезне дякую.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 квітня 2023, 12:42
З нами Ваші кошти в безпеці. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VoA241262 25 квітня 2023, 12:10
Прошу Правления банка, Поощерить Олесю 7830, Ето её позывной, за Вежливость, уважение, отзывчивость, Профессиональной деятельности в сфере управления А-Банк, как отличного, качественного работника.В сфере, деяльности банка на 100 процентов, а, также поблагодарить менеджеров банка и Правления банка за сотрудничество и понимание, а также, особенно за Профессионализм
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 квітня 2023, 12:43
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jump88 25 квітня 2023, 7:49
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76
Большое спасибо за быстрое оформление
Зелёной карты, понятное объяснение.я в отделении пробыл от силы 10 минут.Огромное спасибо за Вашу работу.
С уважением А. В. Михеев.Удачи.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 квітня 2023, 12:26
Дякуємо за Ваш вибір!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nbsdone 23 квітня 2023, 15:16
22 березня 2023 року мені заблокували картку, я зідзвонювався з працівником банку по вайберу і він мені сказав відправити всі підтвердження легальності транзакцій на пошту. Я так і зробив, але вже місяць ніхто не відповідає, писав в підтримку, вони відповідають лише «Впродовж дня з вами зв’яжуться», але ніхто так і не зв’язався.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 квітня 2023, 16:31
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Ми неодноразово намагались зв‘язатись з Вами, але на жаль, не вдалось. Написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації надайте, будь ласка, відповідь. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2023, 10:54
Відгук не зарахований (на 26.04.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liza2013 23 квітня 2023, 13:46
У меня очень отличные впечатления об этом банке. Особенно хочу отметить вежливость и отзывчивость консультантов, операторов, как они быстро, вежливо, и отзывчиво отвечают на все поставленные вопросы. Просто большой респект, молодцы, по больше бы таких работников. Я доволен вашему банку и говорю большое спасибо. Хорошего вам дня и мира над головой. Я просто вами доволен!!! Слава Україні!!! Героєм слава!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 квітня 2023, 13:58
Доброго дня! Дякуємо за таку високу оцінку роботи наших Спеціалістів. Зробимо все можливе щоб, завжди виправдовувати Вашу довіру🍏😊
Хочу выразить благодарность за отличное обслуживание Бережницкой Виктории. Самый внимательный и отзывчивый сотрудник. Большая благодарность так же всем сотрудникам отделения: Николюк Инне Валерьевне, Левчук Оксане Николаевне и кассиру Гуньке Дарье Сергеевна за высокий профессионализм и внимание к клиентам
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 квітня 2023, 10:04
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 😉🍏
Magikus 21 квітня 2023, 7:35
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 14
Хотів зняти валюту з картки монобанк.
На даному відділенні повідомили, що відкриття картки кредитної «зелена» обов’язково для зняття, якщо не відкрию картку, то не знімуть кошти.
Но підтримка моно повідомила що відкриття рахунку не є обов’язковим,і не повинні були змушувати.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 квітня 2023, 9:44
Доброго дня! Для проведення операції з рахунком іншого банку потрібна ідентифікація. Додатково Співробітники Банку можуть запропонувати Вам відкрити в нас картку, проте рішення про відкриття приймає Клієнт і відкриття картки можливе лише за згоди та з підтвердженням від Клієнта. Будемо раді детально перевірити всю ситуацію, яка у Вас виникла. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Zhanna Ok 20 квітня 2023, 12:51
Сегодня обратилась на горячую линию, А — банка. Ответила оператор Виктория. Очень помогла мне с вопросом. Быстро и качественно обслужила. Я довольна. Рекомендую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 20 квітня 2023, 13:07
Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
Проблема вирішена
MakcB 20 квітня 2023, 9:09
Замовити 2670$ не реально, добре давайте 2700$ я дам свої 30, не можна постанова нбу яка регулює замовлення. Покажіть постанову, яка регулює саме замовлення, нам прикрл але ходіть до нас два рази.
Закінчуємо експерементувати з цим банком
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 20 квітня 2023, 16:33
Доброго дня!
При видачі готівки Банк виконує постанову НБУ № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», а саме забороною на видачу в Україні готівкових коштів в іноземній валюті з рахунку клієнта в іноземній валюті в обсязі, що перевищує в еквіваленті 100 000 гривень у день (без урахування комісії банку).
Дійсно, якщо на Вашому рахунку сума 2670 доларів, Співробітники Служби підтримки можуть прийняти замовлення з округленням в меншу сторону.
Ми завжди готові йти на зустріч клієнтам, тому зняття залишку з рахунку, в такому випадку, вирішується безпосередньо при зверненні до каси. Касир розглядає питання індивідуально, виходячи з ситуації.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Полезный комментарий
MakcB 28 квітня 2023, 15:24
Дякую у відділені жодних проблем не виникло. Нові якісні купюри. І дуже приємний персонал відділення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shineua 18 квітня 2023, 21:36
Завжди привітний і ввічливий персонал. Мінімум черг і швидке обслуговування.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 квітня 2023, 8:20
Ми вдячні Вам за добрі слова. Дякуємо, що поділилися своїми думками з нами та користувачами.🍏😊

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝