×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.2 | 45 |
Всі курси банку |
Неповага, своєрідна дискрімінація.
Повернувшись додому, впевнилася, що і веб-версія інтернет банкінгу не працює. Це жахливо!
Коментарі (5)
Кредитний ліміт картки?
Коментарі (6)
Дуже професійні касири у відділеннях
Коментарі (2)
Блокування рахунка
Прошу надати відповідь які документи Вам потрібні для поновлення договору. Якщо Ви блокуєте за 50.000 грн, то скільки на Вашу думку повинен мати грошей ФОП з декларацією в 5.000 000 грн.?
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто. Наразі питання щодо переказу Ваших коштів в роботі, Банк очікує від Вас Заяву на закриття рахунків з реквізитами для переказу коштів. По отриманню документів від Вас ми зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння.
Коментарі (8)
Відсутність нормальних купюр в долларах у відділенні Чернігів (пр. Миру 35)
PS: «Дівчата в банку молодці»
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо інформацію щодо зазначеної ситуації та повідомимо Вас за результатом.
Коментарі (2)
Абанк-найкращій роботодавець!!! Працюю кассиром 6 років, дуже подобається!
Коментарі (5)
Вдячність, А Банку
Коментарі (2)
А-Банк Ужгород
Написати коментар
Помогли исправить мою проблему!
Коментарі (2)
Благодарность операторам Анастасии и Олене.
Написати коментар
Повернення комісії
Тому як висновок можу сказати, що А-банку ще далеко до Моно, але вони дуже стараються і це помітно, хоч повільно, але по фіналу проблема дійсно було вирішена на спільних умовах)) тому дякую і дійсно раджу цей банк як додатковий до моно))
Коментарі (4)
Блокировка карты, удержание личных средств
Банк запросил предоставление квитанций, после чего обещал связаться со мной в течение пяти дней. Однако звонков так и не последовало, несмотря на регулярные сообщения от А-банка о попытках связаться со мной.
Когда я сам пытался дозвониться в ответ, в банке утверждали, что не получали мои квитанции, хотя я отправлял их месяц назад, и даже год назад предоставлял все требуемые документы.
Тянут время, никому не рекомендую открывать счет в А-банк
Коментарі (1)
Финмониторинг банка, блокирование счета
Ситуация как и у многих, пришел платеж- банк заблокировал счет и попросил предоставить дополнительные документы. Отношусь к этому нормально и с пониманием, предоставил дополнительные документы сразу на следующий день, на что был получен ответ- ожидать. Ответа не поступило, решил что предоставил недостаточное количество документов, собрал дополнительные и оформил заявку на разблокировку счета еще раз. Ответа нет.
При посещение отделения банка и обращении в колл центр неоднократно просил контактировать со мной в случае возникновения любых дополнительных вопросов, узнавал в какой стадии находится мой вопрос, сумма не маленькая и очень необходима для осуществления хоз деятельности. В ответ все что получал это, что ваша заявка на рассмотрении и ждите завтра- послезавтра ответ. Ответов не поступало, при повторном обращение в колл центр, выяснилось, что моя заявка забракована, колл центр не в курсе всей ситуации и надо писать письма на почту дальше. Написали по новой, прикрепили документы, ответов нет.
Счет заблокирован с 16.11.2023(дата написания отзыва 05.12.2023)
В других банках подобные вопросы решаются в течении 1−3 дней. Тут обратной связи нет, находишься в неведении. Фактически, из-за блокировки всего счета, деятельность заблокирована. Я не могу рассчитаться со своими контрагентами, нет возможности сделать оплату налогов, существуют определенные проблемы с ведением дальнейшей хоз деятельности.
Удивительно то, что входящий платеж который заблокирован, от КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАИНЫ, с точным описанием и данными за что платеж и на каком основании, плюс дополнительные документы с моей стороны были предоставлены.
Я не могу разобраться в чем проблема, нужны какие то еще действия с моей стороны или это физически у банка до меня не доходит очередь. Я открыт к контакту, со своей стороны готов сделать все что требуется для разблокировки счета. Если банк сомневается в этих деньгах, он может вернуть их назад отправителю, но пусть уже будет хоть какое то движение, ведь более 20 дней у меня работа приостановлена со всеми вытекающими последствиями, поэтому пока рекомендовать банк не могу.
Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішої перевірки. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Коментарі (7)
Заблокували рахунки
Не рекомендую користуватись цим нікчемним банком.
Коментарі (2)
Брехуни
Коментарі (3)
Заблокировали карту
Написати коментар
Черговий лохотрон
Вирішив скористуватися послугою оплата частинами, яка дуже рекламується в торговій мережі Епіцентр. Коли запитав про таку можливість у працівників Епіцентру то побачив тільки їхні здивовані очі. Мабуть я був перший хто повірив у цю маячню. Але я заради цього завантажив додаток Абанку та відкрив там карту «Вигода», витратив на це купу свого часу. В результаті — ліміт на покупки — нуль. Дівчинка з технічної підтримки прощебетала що ліміт змінити можна, але якщо я буду дуже інтенсивно користуватися карткою банку. Як результат стою я в Епіцентрі і дивлюся на той товар що хотів придбати, і мрію скільки ж мені років треба купувати молоко в АТБ щоб Абанк збільшив мені той ліміт.
Тому я так розумію що це черговий лохотрон, з метою розповсюдження карток банку та роширення клієнтської бази. Не зрозуміло чому тільки Епіцентр зв’язується з такими шахраями.
Ще раз нікому не раджу навіть зв’язуватись з цим додатком від Абанку, потрачений час та нерви!!!
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
А також зараз діє акція, 5% кешбеку від Банку за будь-яку покупку з карткою «Вигода» від Абанку на сайті Епіцентру в період 27.11.2023 — 14.01.2024 та +1% балами від Епіцентру!
Ми детально перевіримо ситуацію з Вашим лімітом та повідомимо Вас за результатом.
Коментарі (9)
Блокування карток. Тех підтримка не працює взагалі.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Ми неодноразово намагались зв‘язатись з Вами, але на жаль, Ви не виходили на зв‘язок.
Наразі питання знаходиться в роботі. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (1)
Заблокували і утримують кошти без причини і пояснень!
Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (7)
Банку начхати на клієнтів
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки (сумніви Банку можуть бути пов`язані, втому числі з імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам тощо): https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали інформацію по Вашому питанню. Закрити рахунки до врегулювання питання відсутня можливість. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Також ми перевірили всі Ваші звернення в підтримку, всі фахівці з якими Ви спілкувались мали намір лише розібратись та допомогти у Вашій ситуації, хамства з боку Співробітників підтримки не було. Приносимо вибачення, якщо ця ситуація викликала негативні емоції.
Коментарі (5)