Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
lednik4 28 квітня 2024, 6:43
Поповнив свій рахунок в касі банку на 30 тисяч. Заблокували. Я ФОП і надав документи звідкіля в мене кошти. Також в статті на яку зсилається банк — 400 тисяч обіг по операціям. Ну гаразд, документи банк не влаштували — а розкажіть кому сплатили 1500 гривень. А потім надали заяву на розірвання та переказ коштів. І тут цікаве — банк своєю заявою звинуватив мене, що я спонсор тероризму. Видно юристи погано підготовлені. А як ще це трактувати: «У зв’язку з отриманням повідомлення АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АКЦЕНТ-БАНК «(далі — Банк) про розірвання з ініціативи Банку ділових відносин (на підставі частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), та закриття відкритих в Банку рахунків, …».По перше — повідомлення не отримував — ну якщо блокування картки це повідомлення. По друге — банк звинуватив мене без доказів, а банк є суд? Гарного б юриста…Ну і по трете — гроші не повертають та ще комісію з них знімають.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 квітня 2024, 10:53
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Банк відправив Вам додаткові запитання. Від Вас було отримано відмову від відповіді та виявлене бажання завершити ділові відносини з Банком.
Під час переказу коштів виникла технічна складність, платіж було повернуто. Наразі, комісія успішно повернута на Вашу картку.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Вже передали його на пришвидшення. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Проблема вирішена
Alexandrmitin 27 квітня 2024, 12:02
Привищив ліміт по карті, обмежили користування. Пояснив ситуацію, звідки гроші і хто переводив, квитанції, пройшла доба, яку вони говорили треба на розгляд ситуації, у вайбері шаблонні відповіді, нічого не розумію. Коли мою заявку переглянуть, терміново потрібні гроші
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 квітня 2024, 12:29
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р, інші розхідні операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Дмитрий Муравский 27 квітня 2024, 4:08
Сегодня как только мне поступили деньги на карту мне их заблокировали на что сказали что пол года назад были операции на которые были поданы жалобы на возврат) хотя такого не могло просто быть. Когда я сказал закройте счет верните деньги они сказали нет такой возможности, только возврат тому кто кинул жалобу и все. В итоге деньги отдавать мне отказались. Больше никому не порекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 квітня 2024, 9:43
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, ми не отримали від Вас необхідного підтвердження. Для вирішення Вашого питання очікуємо від Вас запитувані документи.
Проблема вирішена
sul0021 27 квітня 2024, 1:04
Доброго дня. Закрив рахунки в банку, надав заяви для переказу коштів. Банк не виводить гроші більше тижня. Інформації ніякої не надають щодо термінів. Як я бачу по відгукам, наразі це розповсюджена проблема. Прошу про пришвидшення данної ситуації.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 квітня 2024, 9:36
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
nagar 26 квітня 2024, 12:30
25 квітня 2024 року надійшло повідомлення про досягнення ліміту поповнень та прохання відправити документи. Документи були відправлені швидко з моєї сторони. Далі стандартна відповідь очікуйте. Кошти на рахунку заблоковані. Вказаний регламент 1 день.
На сьогодні мені досі кажуть очікуйте, роблять все можливе, багато людей з подібними запитами все затримується.
Читаючи тут коментарі розумію, що реально багато і з вини самого банку.
Я не проти перевірки, будь ласка. Та нащо блокувати кошти на які я розраховую?
Компенсацій немає, вирішення немає, терміни не виконують. В жодному банку України не зутрічала такого бажання позбутись клієнтів та нажитись на їх грошах.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 квітня 2024, 14:06
Добрий день! Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Наразі Банк отримав від Вас документи та уточнення щодо них. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль, за результатом вирішення Вам надійде повідомлення від Банку.
Bogda0 26 квітня 2024, 10:12
Я зробив замовлення з-за кордону, через деякий час я не отримав свої замовлення від продавця, а він відмовився мені повертати кошти. Я звернувся в абанк за допомогою щоб допомогли повернути кошти створивши оскарження, спочатку все було добре, вони надіслали форму для виставлення яку я заповнив та відправив їм. Проте ніякої відповіді щодо отримання документів не було довгий час, я звернувся до чату служби підтримки і там мені сказали що оскарження в роботі, але минуло декілька днів і мені прийшов лист на пошту з відмовою в оскарження згідно правил 4.22. Я знову написав в чат та перепитав в роботі оскарження чи ні. Мені відповіли що так, але пізніше я дізнався що мене ввели в оману, тому що коли я вже 3-й раз звернувся до чату підтримки мені повідомили що дійсно повідомлення яке я отримав на пошту є актуальним. Через деякий час я більш детально розібрався в цьому питанні і дізнався що тільки у абанка є такі правила 4.22 на які вони посилаються, таке враження що вони просто не хочуть працювати і виносять рішення на власний розсуд посилаючись на правила які власноруч вигадали. Тому можна зробити висновок що вони не поважають свого клієнта та вирішують за вас подавати оскарження в роботу чи ні, для мене це найгірший український банк з усіх стосовно захисту прав клієнта. Вважаю їх рішення несправедливим, але і вдіяти з цим нічого не можна. Тому будьте обережні якщо ви хочете замовляти товари через цей банк, бо якщо ви не отримаєте своє замовлення або з ним щось станеться, ви нічого не зможете зробити! Тому що абанк на власний розсуд вирішує допомагати вам чи ні. Вони будуть посилатися на правила 4.22 та радити звернутися у поліцію, але як може допомогти поліція якщо замовлення було у іноземного продавця? Ніяк! Тим хто робить замовлення як я, дуже не раджу звʼязуватися з цим банком, бо є ризик безповоротно втратити гроші якщо продавець вас обманув. Можливо мій негативний досвід комусь допоможе.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 квітня 2024, 11:36
Добрий день! Перевірили детально інформацію.
Рішення про відмову було прийнято в індивідуальному порядку на основі проведеного розслідування.

Відповідно до пункту 4.22. Умов та правил надання банківських послуг:
4.22. Банк має право відмовити в оскарженні платіжної операції, якщо, за результатом проведення розслідування по запиту Держателя картки на оскарження транзакції, була виявлена одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.

Рекомендуємо Вам звернутися до місцевих правоохоронних органів та до кур’єрської служби за місцем отримання товару для проведення подальшого розслідування.
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Наш Банк буде радий сприяти у розслідуванні та надасть усі необхідні дані на офіційні запити поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Жариков 25 квітня 2024, 23:43
Жаріков Руслан Олегович

Рахунок: 4323347381337549

Будь ласка, закрийте питання з переказом коштів на рахунок іншого банку через розірвання договору. Заява надана, 3 дня вже вийшло. Дуже сподіваюсь на швидке вирішення мого питання, дякую. Після вирішення, залишу коментар.

25.04.2024
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 квітня 2024, 9:10
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
BedBoy 25 квітня 2024, 22:28
Работал в абанке не долго, по началу было все ок, удобное приложение, премиум карта давала возможность 500 тыс в мес без комиссии можно отправлять. Пару недель назад ограничили карту и пришел запрос документов. Я даже не успел их собрать в кучу, как на следующий день уже не мог зайти в приложение, хотя бы остатки проверить. Менеджер сказал что банк расторгает отношения. Причину мне не озвучили. Официальной бумаги о расторжении не дали. Окей, думаю просто выведу остатки, и ладно, но не тут то было, деньги не переводят уже вторую неделю, хотя поначалу заверили, что на перевод потребуется не более трех дней. Когда пишу в поддержу по поводу этого, мне отвечают что надо переделать заявления на вывод, дать еще одну, дописать какую то строчку, у каждого нового менеджера новые правила, хотя предыдущий менеджер принял заявление, то есть или менеджера не компетентны в данных вопросах, или банк просто тянет время.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 квітня 2024, 10:41
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. Банк вчора надіслав Вам відповідне уточнення та рекомендації щодо документів через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, чекаємо на відповідь від Вас.
Проблема вирішена
gooooooooool 25 квітня 2024, 22:28
Вітаю. Є питання по виведенню коштів з рахунку в абанку. Нещодавно без причини заблокували рахунок. Запит на документи був, але приймати їх відмовились. Подав заяву на закриття, надав реквізити для перерахунку коштів, і мене тупо ігнорять. Термінів мені озвучити не можуть, кажуть що я в черзі і все. Я прошу вибачення, чи в мене просто морозять гроші вже більше тижня. Сподіваюсь можливо пришвидшити даний процес.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 квітня 2024, 10:55
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. Банк сьогодні надіслав Вам відповідне уточнення та рекомендації щодо документів через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, чекаємо на відповідь від Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Михаил Хиро 25 квітня 2024, 20:02
Хочу выразить благодарность сотрудникам А-Банка за оперативное решение вопроса о мошенничистве. Меньше чем за сутки сотрудники помогли вернуть часть средств с карты мошенников. Огромное Вам спасибо!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 20:07
Дякуємо за відгук! Будьте обережні та звертайтеся до нас у разі потреби🍏
tmivanova 25 квітня 2024, 18:15
Служба підтримки банку відреагувала миттєво на моє звернення. Питання було розглянуто та вирішено у найкоротші терміни. Вдячна оператору Матвію за допомогу та уважність.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 18:44
Дякуємо за відгук! Завжди готові допомогти💚
Проблема вирішена
NazarZB 25 квітня 2024, 16:33
добрый день. отправили запрос в приложение, на следующий день, еще не получив моего ответа заблокировали все счета. подал заявление на закрытие и перевод средств на прошлой неделе. сроков не говорят, деньги до сих пор не перевели. впервые встречаю такое отношение в сторону клиента. не могу порекомендовать.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 17:09
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми зв'яжемось з Вами для врегулювання Вашого питання.
Проблема вирішена
7724241A 25 квітня 2024, 15:07
Пару тижнів тому мені обмежили картку з проханням надати документи, що підтверджують джерело доходу. Я працював як ФОП в абанку, тому кошти що заходять мені за ведення діяльності, перераховую на фіз рахунок та користуюся. При наданні документів мені заявили, що вже не потрібні ніякі документи, і банк розірвав договір в односторонньому порядку. Я подав заяву на виведення залишків. Мені повідомили що регламент 3 робочі дні, вже йде другий тиждень, і мені не вертають кошти. Причину розірвання договору, доречі, теж не назвали.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 15:53
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми зв'яжемось з Вами для врегулювання Вашого питання.
Проблема вирішена
CrazyFox 25 квітня 2024, 14:04
11 апреля получил денежный перевод через маниграм и перевел для личного удобства 13000 грн на карту а-банка, чтоб не проверять балансы в разных банках. Заблокировали счет, написав, что я достиг лимит переводов. Потребовали документы. Предоставил доказательства, что гривневый перевод 13000 грн был с моей карты на мою карту. Предоставил квитанцию маниграма. Перевод делал родственник (бумагами не подтвердить родство), гражданин США. От меня затребовали его справку о доходах (он не является резидентом Украины и никогда им не был, единственное, что связывает его с Украиной — связь со мной). После его отказа предоставлять справку о доходах стране, к которой он не имеет отношения банк решил разорвать со мной отношения. Не вопрос, я и сам не против, раз именно для этого банка я рисковый клиент. Написал заявление на закрытие договора, указал данные для зачисления средств. Обещали в течении трех рабочих дней решить этот вопрос. Это было 13 апреля. На момент написания отзыва до сих пор заявление не рассмотрено. С банком общаюсь в телеграмме на ежедневной основе. Сперва шаблонные ответы, потом все же идет попытка построить конструктивный диалог. Сколько еще буду ждать закрытие средств — неизвестно. Не рекомендую данный банк, хотя я в нем несколько лет. И до 11 апреля он меня более чем устраивал, как и я устраивал их, предлагали вип карту открыть, увеличивали кредитные лимиты.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 15:16
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Проблема вирішена
DayanaIvanenko 24 квітня 2024, 20:16
Два тижні тому прийшов запит про походження джерела коштів, термін подачі був вказаний — 3 дні. На другий день надіслала документи на пошту, що була вказана у запиті. Зворотнього звʼязку не було, я звернулась до менеджера, і сказали, що мені вже відмовили в обслуговуванні і документи переглядать не будуть. Довгий час працюю в цьому банку, сплачувала щомісяця за обслуговування, як преміум клієнт, питань у банку до цього не було, це був перший запит і відразу відмова (причину не назвали), навіть на документи не глянули, я вражена. Подала заяву на закриття та переказ коштів через менеджера минулого вівторка, наразі ніякої інформації не дають, кошти досі не перевели, пройшло 7 робочих днів, обіцяли перевести впродовж 3.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 15:11
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми зв'яжемось з Вами для врегулювання Вашого питання.
Проблема вирішена
Ivan Platonov 24 квітня 2024, 19:57
7 квітня отримав лист про «ліміт поповнень», звернувся до служби підтримки, та попросили надати будь-які документи які пояснують надходження коштів. Я надав документи, в яких було зазначено, що я займався продажем криптовалюти, що не є забороненим. 16 квітня, А-Банк написав у повідомленні в телеграм, про те, що він намірений розірвати договір, та попросив надати «документи для переведення залишку коштів», реквізити картки в іншому банку та документ, що «данний рахунок належіть саме мені». Після чого в той-самий день, я написав спіробітнику банку та надав всі необхдні документи в «чаті». Я запитав орієнтований термін очікування коштів. Оператор в свою чергу заявив, що — цитата: «Орієнтований термін 72 години». Після чого, я подякував та побажав «Гарного дня!» Став очікувати на свої кошти, але так нічого і не отримав, 19 виришив звернутися в чат. Мені відповіли заготовленим текстом, «Наразіваше питання у роботі, приносимо вибачення, але наразі є черга на данні звернення, не хвилюйтесь, наші співробітники роблять все можливе для скорішого вирішення Вашого питання.». Мав надію, що кошти надійдуть в найближчі часи але знов розчарувався. Після чого вирішив знов і знов звертатися до спеціалістів протягом: 20, 21, 22, 23, 24 квытня, але крім зашотовлених відповідей, які я вказував вище, нічого більше не отримую. Ніхто не знає, скільки мені ще чекати в тій черзі, а про «72 ГОДИНИ» і взагалі забаули. Прошу розглянгути мою справу, допомогти та нарешті повернути мої кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 квітня 2024, 20:56
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Lobas1 24 квітня 2024, 18:27
працював по фоп рахунку в цьому банку 4 місяці, був ВІП клієнтом з преміальною карткою. Преміальна картка дає змогу надсилати 500 тисяч в місяць без комісії, але з прочитаних відгуків — банк блокує на сумах до 100 іноді і 50-ти тисячах, і мене ця хвиля блокувань не пройшла осторонь. Мені прийшов перший запит, в якому було написано що документи надати на пошту. Надіслав на наступний день всю інформацію по зарахуванням, договори та акти з рахунками. Зворотнього звʼязку не було, я звернувся до відділення — сказали відмовили в обслуговуванні, причини не назвали та головне, що не бачать ні моїх документів, ні заяв. То навіщо давати пошту, яку навіть не переглядають. Я подав заяву ще раз, через менеджера 19-го квітня. Сказали на обробку запиту та перерахування коштів 3 робочі дні, сьогодні четвертий день, зворотнього звʼязку немає. Банк не рекомендую, підійде тільки для оплати проїзду в громадському транспорті, за більший оборот — вже блокують!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 15:10
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми зв'яжемось з Вами для врегулювання Вашого питання.
Проблема вирішена
NicKagan 24 квітня 2024, 17:38
Доброго дня! Був запит по Абанку 09.04, надіслав документи 11.04 на пошту. Відповіді там не було, я звʼязався з менеджером і мені повідомили, що банк вже розірвав ділові відносини зі мною. Питання навіщо запитували документи, якщо не збиралися їх навіть дивитися. Надіслав реквізити та листи на закриття та перерахунок коштів 16.04, відправляв на пошту. У пʼятницю 19.04 спливає 3 дні, тож написав менеджеру з питанням чому не надійшли кошти ще. Менеджер сказав що не бачить моєї заяви. Питання навіщо вказувати пошту, на якій не читають повідомлення. Окей, подав знову заяву через менеджера. Сьогодні знову спливає 3 дні, кошти не надійшли. Питання, коли мені перерахують кошти, банк просто користується залишком…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2024, 15:10
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми зв'яжемось з Вами для врегулювання Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SPRINT1967 24 квітня 2024, 17:03
Обратился в А-банк, была проблема с приложением.Очень благодарен операторам, потратили на меня уйму времени и проблему решили!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 квітня 2024, 17:39
Добрий день! Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні чарівники, які завжди допоможуть, навіть в найскладнішій ситуації. Будемо очікувати на нові звернення 🍏💚
06086938 24 квітня 2024, 16:00
Аккуратнее с новой акцией от банка в Эпицентре. 100% кешбека на 5ю покупку. Как выяснилось это не полное название акции. Верное это 100% блокировка карты:)
Пришлось вернуть часть товара купленного в Эпицентре. (Кешбек был выведен)
И какое было удивление, когда после возврата средств от Эпицентра сразу же получил блок всех карт в банке.
(Обычно при возврате товара и кешбек отнимается ранее выплаченный, но как оказалось по этой акции это не настроено и кешбек не отменили)
Они даже сами не сразу поняли причину.
Отправили счёт на рассмотрение. Мол вашей картой кто-то несанкционированно воспользовался.
Идёт проверка операций.
Через день нашли операцию из-за которой система в блок кинула и на удивление самого же банка это операция пополнения карты за возврат средств.
Уже идёт третий день. Но банк не может разблокировать карты.
И самое главное не может дать причину почему блок сработал.

В общем аккуратно, кто в акции пока не возвращайте товар.
PS ответ от банка просто пробил дно, «зачем вы вернули товар!»
В этом ответе все прекрасно!!😂
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 квітня 2024, 19:13
Добрий день! Банк детально перевіряє всі операції по картках, в тому числі на виконання умов програми лояльності. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Ми вдячні Вам за прийнятий дзвінок, який дозволить пришвидшити розв'язання питання. Ми взяли Ваше питання на контроль, по його вирішенню ми Вас проінформуємо. Ми завжди раді допомогти.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝