Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Papochka1488 14 листопада 2023, 5:01
Выражаю благодарность сотрудникам АБАНКУ.
Точнее Игорю и Сергею, что в поздний час работают, тем самым кратко и ясно доносят информацию клиентам добавьте им по пару кэсов до з/п, а ещё лучше премию им дайте.
Фарту вам и мирного неба, и Чаечку А-А-А😁❤
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 10:37
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників 💚
Alex777888 13 листопада 2023, 19:53
Маю кредит в цьому банкові оформив реструктуризацію кредиту потім мене звільнили з роботи я не зміг платити по кредиту і зараз прошу банк щоб допоміг мені вирішити це питання, но це нікого не цікавить говорат плати скільки можеш без всяких документів без всього так можна і 10 років платити і ніякі гарантійні листи не хотят надати. Я зараз сам зацікавлений щоб цей кредит закривати, но банк хоче всі гроші зразу. Так що не рекомендую людям брати кредит в цьому банкомі на зустріч людям тут не дуже ідуть.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 листопада 2023, 10:02
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була у Вас до оформлення угоди. Проте, ми бачимо, що Вами не було виконано умови Вашої угоди реструктуризації, через те угода на прострочці та залишається відкритою. Оформити новий договір реструктуризації боргу можливість відсутня. Просимо погашати заборгованість для зменшення загальної суми боргу та підтримки економіки нашої країни. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Маргарита Торбенко 13 листопада 2023, 19:46
06.11 заблокировали карту за единственный перевод в размере 5000 гривен. В приложении было сказано подключится к видео звонку. Я ожидала полтора часа и никакого ответа, написала в поддержку ответили что надо ждать до 5 рабочих дней. Прошло 5 дней, говорят что должны позвонить до 21:00 никакого звонка так и не поступило. Очень недовольна данной ситуацией.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 листопада 2023, 20:06
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Rybka777 13 листопада 2023, 17:38
Давно маю рахунок в, А банк, користуюсь кредитами, оплачую комунальні платежі, мобільний додаток чудовий, функціональний, простий і швидкий.
Недавно купувала на сайті товар, кошти списали, а замовлення анульовано. Від продавця нічого не добилась, співробітник банку сформував заявку на повернення, через добу кошти повернулися на рахунок. Дякую за комфортне, професійне обслуговування
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 листопада 2023, 17:51
Дякуємо, що обираєте Абанк для обслуговування 🍏💚
Проблема вирішена
Уміт Юсупов 13 листопада 2023, 17:00
Жахливий банк, 28.09 мені заблокували картку, де лежало 20.000 гривень, донині не розблокували, постійно якісь відмазки, кажуть, що мене наберуть до 5 днів, минає набагато більше, так і ніхто не набирає. А-банк, протизаконно користується моїми грошима і тому намагається максимально продовжити процес блокування, нікому не раджу користуватися цим банком.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 листопада 2023, 17:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Наш Співробітник намагався зв'язатись з Вами раніше, але на жаль, Ви не вийшли на зв'язок. Питання в роботі, будь ласка, будьте на зв'язку.
Frevla 11 листопада 2023, 15:58
Нещодавно звернувся до служби підтримки а-банку з приводу допомоги в оформленні карти «Українці разом».
Оператор чату допоміг вирішити усі питання і пройти верефікацію документів. Дякую за терпіння і високий професіоналізм. Приємно працювати з а-банком! Швидко і кваліфіковано допомогли!!! Рекомендую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 16:17
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Vlladislaww 11 листопада 2023, 15:42
Заблокували карту при її поповненні на 5000тис гривень, тепер кормлять лиш обіцянками. Поверніть мої гроші, скільки ще мені чекати?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 16:16
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
wvlad 11 листопада 2023, 12:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 120
Сказали нужен видеозвонок — ок, я попробовал — ждал вашего специалиста, но нас так и не соединили. Поддержка в чате причину объяснить не может, пишет что что-то проверяют по моей карте и нужно ждать звонка 5 дней, а может и больше учитывая их очереди. Судя по другим отзывам здесь, ждать придется месяцами.

АБанк, когда будете готовы решать вопрос с клиентом, тогда блокируйте, а так получается картой я пользоваться не могу СЕЙЧАС, а позвоните для решения вопроса Вы КОГДА-НИБУДЬ.

Суммы поступления на карте у меня намного ниже порога финмониторинга и количество операций небольшое, так что не могу представить себе причины для блокировки. Я размещаю у Вас депозиты уже лет пять. Вижу Вам это не нравится и пора менять банк!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 12:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Vgladtoseeyou 11 листопада 2023, 11:40
Хотів би відмітити професійну і тактичу роботу оператора колцентру. Все дуже зрозуміло, упорядковано і швидко.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 12:26
Дякуємо Вам за відгук, дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Проблема вирішена
viktoriiiaa 11 листопада 2023, 2:17
Заблокували мою карту 25 жовтня, за те що торгувала на п2п, вивела свої останні 16000 та мені заблокували рахунок, зараз я болію та немає що їсти. Це безсердечний банк, заблокували картку безпідставно, буду писати заяву в НБУ, щоб вирішити ситуацію. На даний момент мені ніяк не допомогли, лише обіцяють зателефонувати через 5 днів. ПОЯСНІТЬ ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ НА МОЇ КОШТИ??? Я їх тяжко заробляла та тепер потрібно їх ще відновити? Цю ситуацію можна вирішити за 10 хвилин, а не за 15 днів, проте навіть за 15 не вирішили…
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 10:07
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
SashaSV 10 листопада 2023, 21:33
Ситуація аналогічна як у багатьох тут. 03.11.2023 заблокували карту з коштами. Просять дочекатись дзвінка для перевірки походження коштів. Дзвінка звісно нема як і коштів.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 листопада 2023, 10:04
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Volodymyr Cherkasov 10 листопада 2023, 15:23
без будь-яких пояснень і підстав. Служба підтримки як завжди нічого не знає і ні за що не несе відповідальності. Звинуватили у підтримці і фінансуванні тероризму, купівлі (чи продажу) зброї масового знищенні…доказів не надали… все голослівно. Примушували, щоб я написав заяву про розторгнення депозитів. Я ім відмовив. Буду звертатись до суду за захистом своїх прав та через те що вони псують мою ділову репутацію
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 17:28
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Наразі Банк проводить закриття рахунків, за результатом Вас повідомлять.
Дякуємо за розуміння.
Valentyna27 10 листопада 2023, 14:44
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Хочу виразити благодарність співробітнику банка Сапего Юрію з відділення в м. Харкові. Дуже компетентний співробітник і ввічливий. Допоміг виплатити переказ за пару хвилин та ще й зробили на 300 грн більше, так ми відправили їх на ЗСУ. Не банк, а сказка. Дякую, що Ви є
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Yasminsky 10 листопада 2023, 14:23
Разорвали договор и попросили вывести деньги. На счету 5 гривен и платинум карта, поэтому я решил этого не делать, тем более деньги списывать не должно, тк договор расторгнут. Что, на удивление, и произошло, деньги за обслуживание не снимало два добрых месяца, из-за чего я уже перестал проверять, а банк и забыл о нем. В середине ноября приходит уведомление в приват, что они не могут выдать рассрочку, тк в другом банке задолженность) Просто спустя пару
месяцев А-Банк решил заработать и все-таки снял абонплату с закрытой карты, из-за чего карта ушла в минус, из-за чего списались деньги за просрочку, после чего я ее не выплатил, тк знать не знал о подобном, и это теперь у меня в кредитной истории. Пообщался после с вероятно самым ленивым и бесполезным сотрудником, который просто лениво даже не смотря в чат что-то писал не по теме. Судя по отзывам знакомых там таких 90%, никакую вашу проблему они не решат. Банк на вас просто заработает)
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 17:02
Добрий день! На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись. Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Ваш номер телефону у липні, також повідомлення було направлено через месенджер, який Ви обирали в Банку.
Розуміючи відсутність напочатку серпня доступного залишку для списання комісії за обслуговування картки в сумі 300 грн/місяць Банк пішов Вам назустріч та не списував комісію за липень. На жаль, питання з закриттям не було вирішено, тому 01.09 було списано комісію за серпень, про що Ви отримали повідомлення від Банку через АБанк24. Картка до 31.10 була в пільговому періоді, на заборгованість відсотки не були нараховані, 01.11 Банк списав відсотки відповідно до базової ставки картки: 3% на місяць. Якщо у Вас виникла прострочка, Банк не нараховує пені та штрафи, проте передає інформацію, в УБКІ, про її наявність.
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі бачимо, що картка успішно Вами закрита.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Nightmareuaa 10 листопада 2023, 13:53
Ситуація як в багатьох тут, блок карти і відписка про 5 днів. Вирішив написати, може пришвидшиться все.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 14:46
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Богдан Білоус 10 листопада 2023, 10:16
Заблокували мені картку з коштами, зателефонували попросили підтвердити зарахування, я надав всі дані навіть відео від відправника коштів, далі банк просто годує своїми стандартними фразами зателефонуєм протягом 5 днів, але не телефонують пишу їм в телеграм пишуть знову зателефонуєм чекрез 5 днів і так по колу ніяких офіційних бумаг не надають, причини блокування також мыняються, спочатку нібито людина подала скаргу на платіж, коли надав всі підтвердження вже провірка рахунку від бану. Вирішив писати заяву в нбу. Заблокували для мене дуже велику суму, а в мене маленька дитина, їм всеодно. Ще коли прошу вних закрити мій рахунок по статті 1075, вони відмовляються і знову пишуть що триває перевірка хоть по закону повинні закрити рахунок в цей же день
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 11:05
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Strilchukt 9 листопада 2023, 22:54
Жах, просто злодії
Заблокували карту за перевід 10 000грн
Місяць часу без жодних термінів ігнорять в чаті, якщо бережете свої кошти просто уникайте, я думаю цей банк скоро закриється і вонр просто крадуть кошти
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 10:40
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Варфоломєєва 9 листопада 2023, 16:03
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Сапего Юрій Миколайович фінансовий консультат дуже йому дякую за тещо досконало виконав свою роботу, прекрасний спеціаліст своєї професії також дуже кваліфікований працівник. Так ще дуже чуйна людина яка завжди прийде на допомогу. Таких працівників як він побільше в банківській системі.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 16:07
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😊
Володимир Московчук 9 листопада 2023, 10:49
Доброго Дня Усім!
Хтів би поділітися з вами ситуацією, Яка нещодавно зі мною сталась,і стосовно дій банку в виришинні моего питання я щиро дякую за надання кваліфікованної підтримки банку відносно шахраїских дій в мій бік.
В одному з месседжерів знайшовши обьяву про надання послуг с продажу мене, як і у інших людей, які зіштовхнулися з моею ситуацією, змогли заволоділи моїми коштами.
Після наданнях усіх підтверджуючих данних банку щодо платежу.Підтримка швидко і своє часно надала мені інструкції щодо моїх подалих дії в цьому випадку і що необхідно для подальшого звернення в поліцію, також забловували рахунок шахрая і протягом 10 робочих днів було повідомлено що вдало вдалося зберегти мої кошти.
Велеке дякую що надали якісну допомогу в пізній час, та виріши мое питаня.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 11:06
Ми дуже раді, що нам вдалось вирішити питання, щодо повернення коштів 🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 9 листопада 2023, 8:00
На сайте банка есть ссылка на договора обслуживания, разных дат, но в последней и предпоследней 4 штуки п. 3.3.20 https://a-bank.com.ua/terms, на вопрос, а где расположен договор с пунктом с комиссией высылают ссылку, пишут где найти, но найти непосредственно на сайте проблема. Писала и в службу поддержки и в соцсетях — банк делает вид, что не понимает. Не рекомендую банк
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 12:24
Доброго дня!
Умови та правила надання банківських послуг, поділяються на різні розділи, підрозділи та пункти.
Для зручності ознайомлення, у своїх відповідях ми надаємо пряме посилання на цей пункт, Ви також можете самостійно переглянути, наведений нами пункт у попередній відповіді, за наступним шляхом розділ 2.Фізичним особам — п. 2.1.3. Права та обов'язки — 3. Які права Банку? — п. 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати
комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝