×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.4 |
USD | 39.3 | 40 |
Всі курси банку |
Банк шахраїв та злодіїв
Заблокували карту за перевід 10 000грн
Місяць часу без жодних термінів ігнорять в чаті, якщо бережете свої кошти просто уникайте, я думаю цей банк скоро закриється і вонр просто крадуть кошти
Коментарі (1)
Віддвідування відділення № 3 м.Харків
Коментарі (3)
Шахрайство
Хтів би поділітися з вами ситуацією, Яка нещодавно зі мною сталась,і стосовно дій банку в виришинні моего питання я щиро дякую за надання кваліфікованної підтримки банку відносно шахраїских дій в мій бік.
В одному з месседжерів знайшовши обьяву про надання послуг с продажу мене, як і у інших людей, які зіштовхнулися з моею ситуацією, змогли заволоділи моїми коштами.
Після наданнях усіх підтверджуючих данних банку щодо платежу.Підтримка швидко і своє часно надала мені інструкції щодо моїх подалих дії в цьому випадку і що необхідно для подальшого звернення в поліцію, також забловували рахунок шахрая і протягом 10 робочих днів було повідомлено що вдало вдалося зберегти мої кошти.
Велеке дякую що надали якісну допомогу в пізній час, та виріши мое питаня.
Коментарі (5)
Сколько версий договора обслуживания существует?
Умови та правила надання банківських послуг, поділяються на різні розділи, підрозділи та пункти.
Для зручності ознайомлення, у своїх відповідях ми надаємо пряме посилання на цей пункт, Ви також можете самостійно переглянути, наведений нами пункт у попередній відповіді, за наступним шляхом розділ 2.Фізичним особам — п. 2.1.3. Права та обов'язки — 3. Які права Банку? — п. 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати
комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
Коментарі (14)
Несподівано гарний банчок, проблеми вирішуються оперативно
Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.
Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Коментарі (3)
Циркачи
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, а саме розділ 2.Фізичним
особам, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Стосовно переказу, ми бажаємо розібратися в ситуації більш детально, тому просимо надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
Коментарі (1)
Банк, у якому не можна користуватися кредитом
Прибрали у мене кредитний ліміт. Вгадайте з трьох разів чому. Тому, що я невчасно виплачував кредит? Ні, жодного разу у жодному банку такого не було, кредитна історія у цьому плані чиста. Прибрали тому, що я ним користувався. Це просто клас! Реклама закликає — відкрийте карту, тут привабливий кредит. Відкрив. Користуєшся кредитом? Дуля.
У повідомленні було зазначено, що мені потрібно користуватися власними коштами також. Я користувався. Було, що ці кошти просто лежали на картці. Як відповідальному клієнту, який виконував вимоги щодо погашення, сподівався, що зможу розраховувати на банк. Але, ви хочете змусити мене зробити вашу карту основною.
Я знаю, що ви скажете — банк сам вирішує, кому давати кредит, а кому забирати. Повністю із вами згодний. Акуратно, вчасно виплачу кредит, який вже є, і закрию карту. Дякую, до побачення.
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
Коментарі (4)
Власний досвід роботи з А-Банком
Поганого поки сказати нічого не можу. Створюйте конкуренцію в банківській справі, і буде добре всій сфері, вам і всім українцям.
Слава Україні.
Коментарі (1)
Блокування жовтої картки
Коментарі (10)
Блокують картку без пояснення причини на невизначений термін!!! ОБЕРЕЖЕНО!
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
Коментарі (2)
А БАНК НАРУШАЕТ СВОЙ РЕГЛАМЕНТ
∞:
Вы ответьте, это является нарушением регламента с вашей стороны? Да/Нет
Абанк:
Виходить що — так
Бо через чергу не встигли зв’язатись з Вами в регламент
Может кто знает, могу ли я разорвать договор банковского обслуживания на основании нарушения регламента со стороны банка ??
Коментарі (5)
Технічна помилка
Коментарі (2)
Неймовірна халатність
Коментарі (8)
Телефонные террористы
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо чому номер не було виключено при зверненні до банку.
Написати коментар
Блокировка счета
Коментарі (15)
Неприемлемая работа банка
Коментарі (3)
Заблокували рахунок без пояснення причини
+380989870241 хотіла би отримати розгорнутий фідбек від представника банку!
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. За рішенням з Вами зв'яжеться відповідальний Співробітник.
Коментарі (6)
Банк не хоче допомогати своїм клієнтам
І від банку не отримую ніякої допомоги у вирішенні мого питання. Хоча всі документи що потрібні щоб доказати що я втрапив на аферистів які виманили с мене кошти я відправив
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації.
В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
Відсотки доки нараховуються в стандартному режимі, оскільки зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
Коментарі (1)
Повернення помилково списаних коштів
Історія така. Під час знімання готівки через банокомат ПриватБанку (як тепер зрозуміло, не зовсім справний) довелося робити це в кілька спроб і на різні суми, в результаті чого кошти нарешті були отримані. Але пізніше прийшло повідомлення, що з рахунку було списано не одну, а дві суми — як по реальній транзакції, так і за попередньою, невдалою, за якою готівка отримана не була. Позаяк ішлося не про десятки, чи сотні, а про тисячі — того ж дня звернувся у службу підтримки.
Так, на з’ясовування і виправлення технічної помилки у банка пішов майже місяць (у межах правил — до 50 днів), але я поставився до цього спокійно, розуміючи, що, по-перше, не я один такий зі своєю проблемою, а по-друге, на це потрібен час.
Результат був тим більш приємним і почасти несподіваним, що сподівання, чесно кажучи, були не вельми високими.
Тож, ще раз із приємністю висловлюю вдячність А-банку в цілому й конкретним його працівникам, котрі займалися вирішенням мого питання. Окрема подяка операторам служби підтримки — за чемність, уважність і терплячість.
PS. Почитав відгуки. Статистично переважають негативні, що не дивує — негативний досвід запам’ятовується краще, а позитивний сприймається як належне (за що дякувати, це ж їхня робота).
Пригадав і свій негативний досвід років зо п’ять тому, — коли після неоноразових звернень питання так і не було вирішене, — після якого навіть мав намір поміняти цей банк на інший, але… так і не поміняв.
Отже, все непросто…
Дуже вдячні вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
Ми приносимо Вам вибачення за негативний досвід у минулому. Та дякуємо Вам за високу оцінку роботи наших Співробітників.
Щодня ми працюємо над покращенням. Сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам тільки позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами! 💚
Коментарі (2)
Заблокували можливість поповнення картки
Сказали очікувати 1 день, вже йде 4 день, підтримка нічого сказати не може!
Вони не відповідають за свої слова!
Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (10)