Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Strilchukt 9 листопада 2023, 22:54
Жах, просто злодії
Заблокували карту за перевід 10 000грн
Місяць часу без жодних термінів ігнорять в чаті, якщо бережете свої кошти просто уникайте, я думаю цей банк скоро закриється і вонр просто крадуть кошти
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 листопада 2023, 10:40
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Варфоломєєва 9 листопада 2023, 16:03
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Сапего Юрій Миколайович фінансовий консультат дуже йому дякую за тещо досконало виконав свою роботу, прекрасний спеціаліст своєї професії також дуже кваліфікований працівник. Так ще дуже чуйна людина яка завжди прийде на допомогу. Таких працівників як він побільше в банківській системі.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 16:07
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😊
Володимир Московчук 9 листопада 2023, 10:49
Доброго Дня Усім!
Хтів би поділітися з вами ситуацією, Яка нещодавно зі мною сталась,і стосовно дій банку в виришинні моего питання я щиро дякую за надання кваліфікованної підтримки банку відносно шахраїских дій в мій бік.
В одному з месседжерів знайшовши обьяву про надання послуг с продажу мене, як і у інших людей, які зіштовхнулися з моею ситуацією, змогли заволоділи моїми коштами.
Після наданнях усіх підтверджуючих данних банку щодо платежу.Підтримка швидко і своє часно надала мені інструкції щодо моїх подалих дії в цьому випадку і що необхідно для подальшого звернення в поліцію, також забловували рахунок шахрая і протягом 10 робочих днів було повідомлено що вдало вдалося зберегти мої кошти.
Велеке дякую що надали якісну допомогу в пізній час, та виріши мое питаня.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 11:06
Ми дуже раді, що нам вдалось вирішити питання, щодо повернення коштів 🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 9 листопада 2023, 8:00
На сайте банка есть ссылка на договора обслуживания, разных дат, но в последней и предпоследней 4 штуки п. 3.3.20 https://a-bank.com.ua/terms, на вопрос, а где расположен договор с пунктом с комиссией высылают ссылку, пишут где найти, но найти непосредственно на сайте проблема. Писала и в службу поддержки и в соцсетях — банк делает вид, что не понимает. Не рекомендую банк
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 12:24
Доброго дня!
Умови та правила надання банківських послуг, поділяються на різні розділи, підрозділи та пункти.
Для зручності ознайомлення, у своїх відповідях ми надаємо пряме посилання на цей пункт, Ви також можете самостійно переглянути, наведений нами пункт у попередній відповіді, за наступним шляхом розділ 2.Фізичним особам — п. 2.1.3. Права та обов'язки — 3. Які права Банку? — п. 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати
комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
evolaccio 8 листопада 2023, 22:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Загалом обслуговуванням в банку досить несподівано задоволений, особливо після «Мого» банку. Картку відкрив випадково, «повівшись» на симпатичну дівчинку-менеджера, коли зайшов поповнити картку іншого банку у відділення, проте наразі вона в мене 2-га за кількістю операцій.

Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.

Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 9:45
Доброго дня!
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Brynskyi 8 листопада 2023, 21:01
Самый дырявый банк, заблокировали карту по фин мониторингу, наверное не стоит вдаваться в подробности ибо ситуация как у всех и с 30%, мне интересно почему банк не следует своим же правилам, конкретно 4.4.6 4.4.6.1, а начинает говорить про 30%? Вторая ситуация это банковская система которая обрабатывает ибан перевод больше 5 дней, и что они говорят? Ждите еще 3 дня мы написали заявку ее рассмотрят
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 листопада 2023, 11:04
Доброго дня!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, а саме розділ 2.Фізичним
особам, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Стосовно переказу, ми бажаємо розібратися в ситуації більш детально, тому просимо надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
vlsvvlsv 8 листопада 2023, 15:41
Я вже залишав позитивний відгук про банк, тепер залишу негативний. А-Банк — перший, де я стикнувся з таким. Можливо, у інших банках те ж таке буде, але для мене поки що А-Банк перший у цьому плані.
Прибрали у мене кредитний ліміт. Вгадайте з трьох разів чому. Тому, що я невчасно виплачував кредит? Ні, жодного разу у жодному банку такого не було, кредитна історія у цьому плані чиста. Прибрали тому, що я ним користувався. Це просто клас! Реклама закликає — відкрийте карту, тут привабливий кредит. Відкрив. Користуєшся кредитом? Дуля.
У повідомленні було зазначено, що мені потрібно користуватися власними коштами також. Я користувався. Було, що ці кошти просто лежали на картці. Як відповідальному клієнту, який виконував вимоги щодо погашення, сподівався, що зможу розраховувати на банк. Але, ви хочете змусити мене зробити вашу карту основною.
Я знаю, що ви скажете — банк сам вирішує, кому давати кредит, а кому забирати. Повністю із вами згодний. Акуратно, вчасно виплачу кредит, який вже є, і закрию карту. Дякую, до побачення.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 8 листопада 2023, 16:52
Доброго дня!
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
Мобільний додаток працює стабільно, інформація і інтерфейс інтуїтивно зрозумілі. Підтримка відповідала швидко. Також можу відмітити, що в оффлайн відділеннях завжди попадались ввічливі і компетентні працівники. Загалом банківські послуги на високому рівні.
Поганого поки сказати нічого не можу. Створюйте конкуренцію в банківській справі, і буде добре всій сфері, вам і всім українцям.
Слава Україні.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 8 листопада 2023, 15:17
Дякуємо за підтримку та Ваш вибір 💚
Проблема вирішена
Zloemu17 7 листопада 2023, 2:20
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 124
Користуюсь абанком приблизно рік. Але такого ще не було. 29.10 заблокували жовту картку, одразу написав в тех підтримку, запитав чому саме заблокували карту і чи потрібно їм відправити якісь дані. На що у відповідь отримав: чекайте до 5 робочих днів для зв’язку зі спеціалістом. Добре, почекав. Сьогодні 7.11 на звязок ніхто не вийшов. У тех підтримці кожен раз приносять вибачення і кажуть що не знають коли надійде дзвінок. Похід у відділення також не допоміг, сказали чекати дзвінку. Я в розпачі від ставлення абанку до клієнтів
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 7 листопада 2023, 11:45
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
bogdandfr 6 листопада 2023, 22:29
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Даний банк заблокував мою карту без причини. Кажуть чекати 5 днів! Мої знайомі вже більше місяця чекають поки ім повернуть їх гроші!!!
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 7 листопада 2023, 11:44
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. Бачимо, що з Вами вже зв'язались, наразі очкуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом їх перевірки, з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Сергей Зинченко 6 листопада 2023, 19:43
Заблокировали 2 карты по 5 тыс, якобы для дополнительной проверки. Сказали ждать звонка в течение 5 банковских дней. Сегодня 11й день звонка так и не было. Есть скриншот переписки с оператором

∞:
Вы ответьте, это является нарушением регламента с вашей стороны? Да/Нет

Абанк:
Виходить що — так

Бо через чергу не встигли зв’язатись з Вами в регламент

Может кто знает, могу ли я разорвать договор банковского обслуживания на основании нарушения регламента со стороны банка ??
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 листопада 2023, 20:30
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Marisabel42 6 листопада 2023, 15:26
Доброго дня,3 листопада робила переказ, платіж був заблокований до підтвердження, підтвердила, сказали картку розблокували, але перекази не могла робити по причині арешту, звернулась до підтримки і даже не очікувала швидкими відповідями, доки вирішували проблему були завжди на зв’язку, з'ясувалося що це була технічна помилка, яку вирішили.Дуже вдячна співробітникам служби підтримки, чемні, поважні і вибачалися за незручності. Щіро дякую. Заявка № 1560597
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 листопада 2023, 15:42
Раді, що Ваше питання вирішено. 😉
Проблема вирішена
Соломія Притула 6 листопада 2023, 11:39
20 жовтня мені заблокували карту по невідомій причині. Я зразу ж звернулася в підтримку, там сказали необхідно надати інформацію через дзвінок від підтримки, зателефонують протягом 5 днів. Зрозуміло, що ніхто не зателефонував. Через 7 днів знову написала в підтримку, сказали прискорять роботу. Сьогодні вже 16 днів з моменту звернення, а від банку жодної вістки немає. Банк заморозив всі мої гроші, не маю на що жити. Таке відношення до клієнтів це просто дно.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 листопада 2023, 12:21
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Камский 6 листопада 2023, 9:56
Я купил в компании Киевстар красивый номер, теперь год получаю из этого банка ежедневные звонки с требованиями погасить кредит. Каждый раз очередной оператор обещает вычеркнуть номер из базы и ничего. Ехать к вам в центр разбираться не собираюсь! Это вы приедете скорее.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 листопада 2023, 10:56
Добрий день! У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.

Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо чому номер не було виключено при зверненні до банку.
Проблема вирішена
Rustavelli 6 листопада 2023, 0:06
Мне заблокировали карту при этом не как не уведомив меня лично об этом. Позвонил на горячую линию в банк сказали ожидайте звонка в течение трёх дней прошло 5 дней позвонила сотрудник банка сказала счёт заблокирован по жалобе какого то клиента который перевел мне деньги. На кануне я играл в казино не лицензионном и там депозит и выигрыш осуществляется п2п прямо на карту рассказав обтом сотруднику она сказала Окей ожидайте звонка прошло уже 3 недели не кто не звонит, а когда сам их набераю они говорят с вами не смогли связаться при этом не единого пропущенного вызова не было. К тому же насколько я знаю согласно закону я имею право разорвать договор и вывести деньги на свой счёт в другом банке на что сотрудники банка мне тоже отказуют. Так же прошу у них предоставить документ на основание которого блокируют мой счёт уже 3ю неделю они говорят такого нету ожидайте решения. Так сколько его ждать? Я просто лочу уйти с этого банка, сервис не кудышний сотрудники не могут дать внятного ответа на вопросы просо ужас какой-то шапито, а не банк. Подскажите как мне закрыть счёт и насколько правомерным являются действия этого банка ограничевать счёт более 3х недель не предьявиви не каких документов на основание которого происходит ограничение счета и могу ли я все-таки не дожидаться решения, а просто разорвать договор и вывести деньги в другой нормальный банк?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 листопада 2023, 9:43
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Блокування можливе відповідно др пунктів Умов та правил 3.3.4., 3.3.5.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Kirill1domansky 5 листопада 2023, 18:15
Банк запросил какую-то проверку по видео чату и заблокировали мне карту с деньгами. Деньги мне срочно нужны, но мне сказали ждать звонка 5 дней. Для меня это неприемлемо ибо нужны срочно свои средства. Для тех кто думает об регистрации в этом банке, несколько раз подумайте, хотите вы потом неделями ждать прежде чем вам позвонят.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 листопада 2023, 20:33
Добрий день!!! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. Ваше питання на контролі. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться відповідальні Співробітники.
natavlas78 5 листопада 2023, 17:43
Жахливе ставлення до клієнтів, заблокували рахунок миттєво після зарахування переказу з мого рахунку в ТаскомБанку (по причині у відмові ділових відносин, бо не бачила їхнього листа і не надала їм вчасно документи). Подумала не велика втрата, з цим ТаскомБанком, і вивела залишок з рахунку в Абанк. Результат — миттєве блокування рахунку в Абанк, геніально просто не має слів. Після наддання інформації, щодо місця роботи, доходу і те, що я ніяк не пов’язана з кримінальними особами/справами чи поліцією через декілька годин — відмова в обслуговуванні. А найсмішніше є те, що вони знову просят надати рахунок в іншому банку, для переказу коштів, думаючи, що я зовсім дурна й примусово змушують писати заяву на конвертацію валюти в гривню за курсом НБУ цирк. Інших рахунків я не маю — та хочу отримати свої кошти в касі банку або надіслати скаргу на перегляд рішення по розблокуванню!

+380989870241 хотіла би отримати розгорнутий фідбек від представника банку!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 листопада 2023, 20:49
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. За рішенням з Вами зв'яжеться відповідальний Співробітник.
denis zik 5 листопада 2023, 12:59
Втрапив на аферистів коли подзвонив на службу підтримки щоб повернути кошти мені відмовили. Через пару днів подзвонили сб банку і почали казати що давай повертайся кошти с кредитки а далі сам розбирайся с шахраями. Користувався послугами банку більше 6 років за весь час не однієї просрочкі по платежами не було
І від банку не отримую ніякої допомоги у вирішенні мого питання. Хоча всі документи що потрібні щоб доказати що я втрапив на аферистів які виманили с мене кошти я відправив
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 листопада 2023, 16:30
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації.
В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
Відсотки доки нараховуються в стандартному режимі, оскільки зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
sattva108 4 листопада 2023, 15:08
Щира вдячність операторам служби підтримки та працівникам інших служб (на жаль, не знаю імен, аби подякувати персонально), причетним до вирішення моєї проблеми (заявка № 1530559 від 05.10.2023), за увагу та позитивний результат — успішне з’ясування всіх обставин, а головне — повернення коштів на рахунок.
Історія така. Під час знімання готівки через банокомат ПриватБанку (як тепер зрозуміло, не зовсім справний) довелося робити це в кілька спроб і на різні суми, в результаті чого кошти нарешті були отримані. Але пізніше прийшло повідомлення, що з рахунку було списано не одну, а дві суми — як по реальній транзакції, так і за попередньою, невдалою, за якою готівка отримана не була. Позаяк ішлося не про десятки, чи сотні, а про тисячі — того ж дня звернувся у службу підтримки.
Так, на з’ясовування і виправлення технічної помилки у банка пішов майже місяць (у межах правил — до 50 днів), але я поставився до цього спокійно, розуміючи, що, по-перше, не я один такий зі своєю проблемою, а по-друге, на це потрібен час.
Результат був тим більш приємним і почасти несподіваним, що сподівання, чесно кажучи, були не вельми високими.
Тож, ще раз із приємністю висловлюю вдячність А-банку в цілому й конкретним його працівникам, котрі займалися вирішенням мого питання. Окрема подяка операторам служби підтримки — за чемність, уважність і терплячість.

PS. Почитав відгуки. Статистично переважають негативні, що не дивує — негативний досвід запам’ятовується краще, а позитивний сприймається як належне (за що дякувати, це ж їхня робота).
Пригадав і свій негативний досвід років зо п’ять тому, — коли після неоноразових звернень питання так і не було вирішене, — після якого навіть мав намір поміняти цей банк на інший, але… так і не поміняв.
Отже, все непросто…
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 листопада 2023, 16:11
Добрий день!
Дуже вдячні вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
Ми приносимо Вам вибачення за негативний досвід у минулому. Та дякуємо Вам за високу оцінку роботи наших Співробітників.
Щодня ми працюємо над покращенням. Сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам тільки позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами! 💚
Проблема вирішена
Binancik 4 листопада 2023, 10:10
Не можу поповнити картку, фінмоніторинг.
Сказали очікувати 1 день, вже йде 4 день, підтримка нічого сказати не може!
Вони не відповідають за свої слова!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 листопада 2023, 10:58
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.4
USD 39.3 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.4
USD 39.3 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝