Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sheludkoi1992 25 квітня 2025, 21:49
Користуюсь послугами банку вже давно. Не розумію звідки такі відгуки. Ніколи не було проблем. Виплатила всю свою техніку з оплатою частинами, вигідні тарифи. Служба підтримки завжди відповідає дуже швидко, навіть вночі.Допомагає в будь-яких питаннях. Дякую вам за роботу!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 квітня 2025, 8:20
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді чути, що ви задоволені нашими послугами та підтримкою. Ваш досвід є для нас важливим, і ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
Виктория Марченко 25 квітня 2025, 16:05
Сотрудники абанк, мучают меня уже на протяжении полу года и не хотят возвращать мои средства и не дают возможности их вывести с банка.
Я пыталась закрыть счёт и как-то повлиять на это.
На что мне ответили, ждите 180 дней с момента якобы жалобы, после чего мы сможем вывести ваши деньги и при этом ещё часть денег я должна отдать абанку 20%!
Я уже была согласна на это, хоть лишь бы вывели мои деньги, но они продолжают меня мучать! И не хотят закрывать счёт!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 квітня 2025, 17:19
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Під час Ваших звернень до підтримки банку банком було неодноразово надано рекомендації для розв'язання даного питання. Також, зауважимо, що наразі 180-денний період не завершений. Прохання надати запитану раніше банком інформацію для розв'язання питання.
Проблема вирішена
Asp1d 22 квітня 2025, 22:36
Сьогодні 22 квітня прийшов платіж на суму 3700 гривень, після цього картка одразу була заблокована. Після з’ясувалося, що банку потрібна додаткова перевірка транзакції за 19 квітня на суму 2200 гривень. Після того, як я надав всі скріншоти про торгівлю криптовалютой і докази, що операція була прозорою, мені сказали, що потрібно повернути кошти відправнику. Я зв’язався з відправником коштів (це був idea bank) дізнався, що він скарг ніяких не надавав, ми з ним разом звонили по підтримкам як абанку, так і банку відправника і ніяких скарг з його боку не було. Потім від підтримки абанка дізналися, що скаргу подала 3 особа, яка ніяким чином не пов’язана ні з тією транзакцією ні зі мною і кошти мають повертатись їй і далі банк розриває зі мною відносини, повертає гроші 3 особі, а з залишку на балансі я отримаю тільки 70 відсотків. Тобто гроші хочуть повернути невідомому відправнику, а мене оштрафувати на 30 відсотків від мого балансу. Я чесно кажучи нічого не розумію
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 квітня 2025, 13:00
Добрий день!

Під час відкриття рахунку в Банку, у Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг Ви підтверджуєте ознайомлення та згоду з правилами Банку.

У разі надходження скарг Банк має право тимчасово обмежити користування карткою до завершення перевірки. За результатом розгляду, Клієнту може бути запропоновано повернення коштів заявнику.

Ми вже зв'язалися з Вами та обговорили деталі звернення телефоном. Дякуємо за діалог!
Logen 21 квітня 2025, 19:30
Дуже задоволений обслуговуванням в А-Банку! Завжди приємно мати справу з професійною та доброзичливою командою. Особливо хочеться відзначити зручність мобільного застосунку — все інтуїтивно зрозуміло, швидко і надійно. Окремо дякую за прозорі умови за продуктами та оперативну підтримку. Оформлення картки пройшло без зайвої тяганини. Відчувається, що банк піклується про своїх клієнтів. Спасибі А-Банк за відмінну роботу!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 квітня 2025, 20:09
Дякуємо за ваш відгук! Приємно чути, що обслуговування в àбанку залишило у вас позитивні враження. Сподіваємося, що й надалі ви будете задоволені співпрацею з нами!
Irrumator 18 квітня 2025, 20:17
Зареєструвався тут, бо сильно підгоріло з кількох причин.

Побачив акцію, що в Bolt дають знижку 20% при використанні певної картки цього банку. Зареєструвався, відкрив картку.

Перший момент (знайомство с додатком) — як мені взагалі подивитися CVV і строк дії картки в цьому додатку?
У всіх банках картка відображається на головному екрані, все інтуїтивно зрозуміло. Тут це заховано в налаштуваннях — гаразд.
Навіщо мені одразу показують моє авто і пропонують взяти кредит під нього?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?

Далі (досвід вирішування проблем з підтримкою) — я використовую специфічну пошту від Proton. А-Банк не вміє надсилати на неї листи. Пробував двічі підтвердити акаунт — нічого не приходило (так, спам перевіряв). Звернувся до підтримки — тричі просили «перепровірити». Втомився доводити, що вмію користуватися поштою, просто відключився.

Основне (про акцію) — хотів отримати знижку на Bolt Food і Bolt Taxi.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Звертаюся в підтримку банку — «це не до нас». Звертаюся в підтримку Болта — «це не до нас». І що, мені бігати по підтримках і шукати, хто відповідальний?

Просто треш.
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 квітня 2025, 11:33
Добрий день!

Дякуємо, що поділилися розгорнутим відгуком і прийняли дзвінок — раді були надати детальне роз'яснення щодо знижок Bolt. Знижка до 20% надається саме партнером і відображається у застосунку «Bolt Food» відповідною позначкою. На своєму боці ми не можемо керувати знижками, тому з подібних питань рекомендуємо звертатися до служби підтримки «Bolt».

CVV і строк дії картки в нашому застосунку приховані з міркувань безпеки, але доступні в меню картки — Ваш коментар щодо зручності врахували.

Ситуація з електронною поштою вже на уточненні у технічної команди. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.

Щодо інформації про авто та кредит — це додаткові сервіси, які можна відключити в меню «Налаштування картки» → «Видалити картку». А блок «Втрати ворога» є частиною платформи, що поєднує банкінг та актуальні новини — його можна приховати в меню «Налаштування профілю» → «Показати втрати ворога».

Дякуємо за зворотний зв’язок. Завдяки таким відгукам ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо виникнуть питання — ми завжди поруч.
Проблема вирішена
AndriiBer 18 квітня 2025, 10:31
Я — клієнт А-Банку, активно користувався послугою «Плати частинами», справно здійснював усі платежі без прострочень. При цьому кредитна історія — абсолютно позитивна.

Нещодавно дізнався, що мій кредитний ліміт було обнулено до 0 без жодного попередження. На звернення до підтримки отримав стандартну відповідь, що потрібно «активніше користуватись продуктами банку». Вважаю таку відповідь формальною, а сам підхід — непрофесійним і принизливим для відповідального клієнта.

Банк, який цінує довгострокові стосунки, мав би не просто повідомити заздалегідь, а й запропонувати варіанти або план відновлення.

Вже відкриваю рахунок в іншому банку. Своїм знайомим А-Банк рекомендувати не буду.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2025, 11:04
Добрий день!

Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли у вас у зв'язку зі зміною кредитного ліміту. Хочемо пояснити, що банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори, включаючи кредитне навантаження. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращі умови для наших клієнтів, і ваше задоволення є для нас пріоритетом.

Ми вдячні вам за ваш дзвінок і обов'язково врахуємо ваші зауваження в нашій роботі над покращенням процесів банку. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuts2466 18 квітня 2025, 9:39
Звернувся в підтримку аБанку, через секунду відповіли мені. Я зараз знаходжуся за кордоном і відправляю свою зарплату додому в аБанк. Мені заблокували мій рахунок і попросили надати документи походження коштів. Я все надав. Після перевірки аБанк зразу розблокував мій рахунок і побажали мені вдачі. Це все заняло хвилин 30−35, поки вони перевіряли. Мені сподобалось як вони швидко і професійно працюють! Щиро дякую працівникам аБанку! І рекомендую всім працювати з ними! Професійні люди! Щиро дякую аБанку (працівникам).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2025, 9:57
Щиро дякуємо за теплі слова та високу оцінку нашої роботи! Ми цінуємо, що Ви відзначили професіоналізм нашої підтримки. Вашу подяку вже передано співробітникам. 💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2025, 12:50
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Василь Самоха 18 квітня 2025, 0:03
1.Денег на карточке Абан. в 2 раза больше, чем у меня товара. На кассе и в чеке: відмова
2.Звоню на «горячую» линию в АТБ.
Там возмущаются — у нас всё в порядке, чего сюда звоните — нужно звонить в Абанк
3.Звоню в Абанк
-Если вы можете подождать несколько минут — мы проверим
Жду
-Проверили, деньги на карточке есть, не волнуйтесь. Это делает терминал АТБ
4. Туда и туда написал. Жду ответа. Лет через напишу, что ответили…
А вообще-то клёвый развод: имеешь банк + имеешь магазин = свободные деньги (без согласия клиентов)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2025, 10:53
Добрий день! Ми вдячні за прийнятий Вами дзвінок!

Нам прикро, що у Вас склались такі враження та негативні емоції, проте нами було проведено детальну перевірку за даним питанням. За вказаними Вами операціями в нашому банку наявні відмови за одну з наданих Вами дат, які стосуються складнощів з роботою терміналу АТБ або іншою масової складності. Наразі Ваші рахунки в нашому банку повноцінно активні та безперешкодно працюють. Масові складнощі зі сторони банку відсутні.

Додатково мусимо зауважити, що в разі відмови при проведенні операції кошти з картки не списуються та залишаються доступними на Вашому рахунку. Впевнені, що нам вдасться змінити вашу думку на краще
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slavaraevskiy95 17 квітня 2025, 22:03
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 64
Мені заблокували рахунок без підстави, вже більше 5 днів, я не отримав офіційного підтвердження ситуації, лише зі слів не зрозуміло кого, вимагають 30% від балансу і списання підозрілої операції
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2025, 11:16
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2025, 12:47
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alexchop25 17 квітня 2025, 21:40
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Литовченко Віта Романівна — це професіонал своєї справи! Швидко вирішує будь-яке моє питання.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 квітня 2025, 9:06
Дякуємо за відгук! Ваші теплі слова вже передаємо фахівцю. Будемо раді зустрітись у наших відділеннях знов, щоб знов і знов надавати якісний та зручний сервіс 💚🔥
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2025, 12:48
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Валько 17 квітня 2025, 18:42
Мою попередню проблему було вирішено, і там є позначка, але фактично я писав про більш глобальну проблему банку.
Яку представники банку мають взяти до уваги.

Мої відносини з банком почались з відкриття віртуальної картки. На наступний день мені дали ліміт 150'000 грн.

Я вирішив скористатись можливістю, взяв оплату частинами на майже всю цю суму.

На початку поповняв картку по 12'000 на місяць. Проблем не було.
А 1 квітня поповнив на 40'000 грн, після чого отримав блокування картки з блокуванням можливості поповнювати її!
Але заблокували не відразу, а через 15 днів! За які жодних поповнень не було.
Придумати більш просте використання картки важко. Поповнення раз на місяць. Суто для погашення кредиту. ТЕРОРИСТ! БЛОКУВАТИ!
Але О К! Блокувати це ваше право, я розумію, то просто емоції. Проблема в іншому.

Як я писав раніше, разом з тим, клієнт отримує повне блокування можливості поспілкуватися з живою людиною онлайн, що на телефоні, що в чатах — бот який пише «надайте документи» і припиняє спілкування. Все!

Тобто, ви робите людині стрес відразу настільки великим, наскільки це можливо. Якого хріна, вибачте, ви блокуєте можливість поспілкуватись з людиною? Чому монобанк продовжує вічливо спілкуватись допомагаючи зрозуміти які документи треба надати, через чат, а ви робити все, щоб з вами взагалі не змогли звʼязатися?

І не пишіть зараз шаблонне повідомлення «Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація / враження».
Скажіть чесно — нам пофігу на вашу думку! І я вас тоді зауважую навіть. За чесність.
Або виправте ситуацію! Беріть приклад з найкращіх!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 квітня 2025, 20:14
Добрий день!

Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішене. Після перевірки наданого джерела походження коштів, банк прийняв рішення зняти обмеження, і всі ваші надходження були підтверджені.

Ми цінуємо ваші коментарі щодо роботи нашого телеграм бота та комунікаційних процесів. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково врахуємо їх у подальшій роботі для покращення взаємодії з нашими клієнтами. Ваші відгуки допоможуть нам стати кращими і забезпечити більш комфортне обслуговування.
Проблема вирішена
Артем Валько 16 квітня 2025, 21:59
1 квітня я поповнив картку, щоб сплатити відразу за декілька місяців оплати частиною.
Більше надходжень не було.
16 квітня мені блокують картку. Бо перевищив ліміт надходжень (який ліміт не сказано).
Я в додатку додаю ОК7.
Приходить повідомлення, що цього мало.
Я намагаюсь подзвонити їм зі свого фінансового номеру, тисну відповідну цифру для звʼязку з оператором, чую «…надайте документи…» і дзвінок закінчується. С оператором звʼязатись неможливо.
Пишу в чатах (різних) — та сама ситуація, лише повідомлення від бота «надайте документи», з людиною звʼязатись неможливо.

Доречі, надходження були з зарплатної картки іншого банку, а не поповнення в банкоматі. І ОК7 мало би вистачити. Але не цьому банку. Вони попросили довідку о переказах з іншого банку (!) де буде видно моє ПІБ. Тобто, даних з пенсійного фонду вже замало.

Це найгірше ставлення до клієнтів яке я тільки бачив. Тобто, якщо ти попав під аудіт, то ти маєш бути мовчазною худобою без права на запитання, а якщо тобі не зрозуміло щось, то це твої проблеми.

Я вже мовчу про дзвінки кожні 3 місяці, щоб ти взяв кредит готівкою, бо, цитую оператора «це так добре, коли ти думає що хочеш купити, а не на що тобі вистачить».

Ганьба такому банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 квітня 2025, 13:11
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Наразі бачимо, що Вами було надано запитану інформацію, а питання є успішно вирішеним.
Jmechiys 16 квітня 2025, 18:10
Доброго дня, була така проблема хотів додати зелену картку в Гугл гаманець, заходжу в додаток налаштування гуглпей, а там пише ваша карта вже додана (), паралельно заходжу в Гугл гаманець, а картка не висвічується тут же в ньому додаю карту в ручну-пише карта додана, якщо це не так зверніться до емітента…
Крч на вирішення питання знадобилось дві години 10 хвилин, підтримка абанк в телеграм допомогли видаляли якійсь токен, я толком не зрозумів, але питання порішали, я не здався і підтримка теж не здались красоти!)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 квітня 2025, 19:03
Добрий день!

Дякуємо, що поділились досвідом. Дійсно, іноді деякі технічні питання потребують більше часу для вирішення. Раді, що змогли допомогти.

Якщо виникнуть питання — ми поруч💚
Хотіла покласти купюри на свою валютну карту, купюри нові та не пошкоджені, тільки з обмінника, де їх ПЕРЕВІРИЛИ.6 купюр не взяли, бо вони не гарні. Повторюю, вони всі були ідентичні
Так раніше любила ваш банк, нажаль відношення вже не те
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 квітня 2025, 17:19
Добрий день! Ми вдячні за прийняти дзвінок

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки пошкоджень у вигляді надривів та плям на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.

Проте, ми в будь-якому разі вдячні за Ваше звернення, адже цей відгук допомогає покращувати наш сервіс
Проблема вирішена
yeyezhova 16 квітня 2025, 8:24
14.04.2025 в день моего рождения за перевод от подруги и семьи в качестве подарка мне заблокировали карту, которая у меня уже года два, но я очень редко ей пользуюсь. Максимально что поступало мне на карту в течении долгого времени это 5тыс, может чуть больше, иногда вообще не поступало, карта не была в активном пользовании. Все переводы, которые приходили на карту с моей карты моно банка. Не знала, что если делаешь переводы сама себе-это незаконные операции.
Ездила в отделение абанка на Дарнице, мне сказали написать заявление с объяснением что это был подарок на день рождения и предоставить квитанцию и мне мол разблокируют. Я со вчерашнего утра на нервах, будучи беременной (справку о декрете я предоставила) потому что не могу снять свои законные деньги! Я предоставила вчера около 30 скриншотов, отчитывалась даже за что тратила 800 грн и кто мне этот человек, сюр не так ли? И что вы думаете? Они просто перестали отвечать, этому «банку» абсолютно наплевать последние эти деньги у вас или нет, решать проблему никто не собирается. Моя мечта вернуть свои деньги и разорвать все отношения. Мне так нервы никогда не портили в финансовых структурах. Просто блокировка не за что. Стыдно вам должно быть, лучше бы реальных мошенников ловили.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 квітня 2025, 9:37
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватись вимог чинного законодавства, зокрема щодо аналізу фінансових операцій. Моніторинг проводиться з урахуванням ризик-орієнтованого підходу, а ліміти розраховуються індивідуально.

У Вашому випадку фахівці декілька разів звертались із запитом додаткової інформації, необхідної для аналізу. Ми підтримували зв'язок з Вами щодо подальших дій, і після отримання підтверджень обмеження було знято.

Ми завжди керуємось виключно вимогами законодавства та регулятора. Дякуємо за розуміння та розраховуємо на подальшу співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Аллах Жид 16 квітня 2025, 1:51
Був достатньо довго клієнтом цієї контори, мені близькі ще казали що вони-дно, блокують картки просто ні за що (з тим що я військовий,і не маю не яких кредитів в цілому, навіть в цій конторі не було ліміту)вони локнули мені карту з залишком 622 гривні, я питаю чому? вони кажуть-«банк вирішив розірвати з вами ділові стосунки«я такий окей, як я можу повернути свої гроші на залишку? відповідають-цитую з прямого їх повідомлення Рекомендуємо звернутися з запитом на юридичну адресу Банку: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 11.
Я військовий, який запит?
Чи Днепр це офіси? так само і цей *** офісний банк не чим не гірший за тих офісників з Дніпра🤡🤡🤡
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 квітня 2025, 13:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 квітня 2025, 10:11
Відгук не зарахований (на 18.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
nasyysnks 15 квітня 2025, 15:43
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 104
Доброго дня.
А Банк мала кредит в цьому банці і вийшла на прострочення. Прийшло повідомлення на вайбер, що будемо вирішувати в суді це питання, я хотіла домовитись щодо реструктуризації заборгованості і що я зацікавлена закрити кредит без суду, просто з можливістю поділити на частини кредит і закривати його по трохи, мені зовсім нічого не запропонували, дали на закриття всієї суми яка становить 74000 за три дні, писала навіть до підтримки і ввечері, мені сказали, що відділ який займається кредитами не працює, але можливість реструктуризації буде і зателефонувати зранку.
Звичайно я хочу вирішити, якомога швидше питання, але немаю можливості все закрити одним платежем, тому і запитувала, чи можемо прийти разом до чогось
Я телефоную зранку, сказали що нічого не можемо запропонувати, вашим питанням займається інший відділ, в телеграм боті написали теж саме, але що це за відділ, який працює окремо від банку, пише з невідомого номеру і ставить мені умови.
Спробувала найти варіанти рішення з персоною, яка і написала мені на вайбер та ставив якісь сроки, навіть не спробувавши мене вислухати.
Після того як я запитала, а чи може він представитись, він окрім імені та по-батькові нічого не написав, далі ігнорував. Але як тільки я задала йому це питання, на мій номер почалась спам атака, з анонімних номерів, беру слухавку і одразу скидає.
Ось це реально людське відношення, до клієнтів. Я не від кращого стану життя взяла кредит і вийшла на протермінованість, але я хочу вирішити це нормально, а розпочинається якийсь терор, про що я даній персоні і написала, який і є «співробітник» чи ні не знаю, що не розумію с ким спілкуюсь з шахраєм чи з співробітником банку.
Якщо я зацікавлена в вирішенні питання і хочу закрити питання, запитую чи є можливість, якось вирішити все по людському, мене ігнорували.
Найгірше обслуговування і підтримка.
Могла би прикріпити скріншот спам активності та переписку із Сергієм Петровичом «співробітник»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 квітня 2025, 19:02
Дякуємо за відгук!

У разі прострочення банк має право вживати заходів для врегулювання заборгованості та інформувати клієнта про можливі наслідки. Ми зацікавлені у вирішенні питання, тому з Вами вже зв’язались відповідальні фахівці та надали варіант погашення. Спільно з Вами ми можемо знайти найкраще рішення і завершити цей процес на вигідних умовах для обох сторін.
Pravda67 15 квітня 2025, 13:44
Карта заблокована згідно виконавчого провадження. Кошти згідно провадження були сплачені у повному обсязі. Виконавчою службою були надіслані листи у банки про розблокування рахунків. Відповідно рахунки у банках були розблоковані. Вашим банком було частково зняті кошти по виконавчому провадженню яке вже було закрите. Прошу дати відповіть на основі чого було знято кошти і хто мені тепер має їх повернути. Це вина вашого банку і я вимагаю повернути мені незаконно зняті кошти у найкоротші терміни
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 квітня 2025, 16:40
Добрий день!

Як фінансова установа, ми діємо в межах чинного законодавства та зобов’язані виконувати платіжні вимоги, що надходять до нас від органів державної виконавчої служби. У разі надходження такої вимоги банк має провести списання у межах зазначеної суми.

Якщо на момент виконання вимоги заборгованість вже була погашена, виконавець мав можливість відкликати її до здійснення списання. На жаль, банк не має повноважень змінювати статус або скасовувати вимогу після її надходження.

Наразі питання вирішене — дякуємо за прийнятий дзвінок. Завжди готові допомогти та будемо раді подальшій співпраці!
natastar 12 квітня 2025, 22:27
В Запоріжжі, в Миколаєві, деб не зверталась з розумінням та доброзичливістю зустрічали у відділеннях. Сьогодні в вайбер ставила запитання по запізненням по сплаті «захист на кожен день». Швидко прийшла відповідь. Все зрозуміло. Мій знайомий вже не надіявся порозуміння в своїх боргах, як тільки через суд. Але настільки несподівано і швидко банк пішов на зустріч, що за півроку і досі не вірить що людяність є. ДУЖЕ ВДЯЧНІ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 квітня 2025, 9:18
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно чути, що ви отримали підтримку та розуміння у наших відділеннях, а також швидку відповідь на ваше запитання.
gryngo6133 11 квітня 2025, 16:08
Я змінила свій пристрій. Мені відправили 13000 грн і мені терміново треба було сплатити за навчання в автошколі. Але мені відразу ж заблокували картку. Щоб розблокувати картку мені треба було поговорити з підтримкою на відео. Надати всі докази звідки гроші. Хоча мені їх поповнила моя рідна людина. Я все їм відправила і всі перевірки пройшла. Але вже йде другий місяць як я не можу розблокувати свою картку і вивести свої кошти. Невідомо скільки це блокування може же тривати
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 квітня 2025, 18:04
Добрий день!

Хочемо зазначити, що банк не блокує картки Клієнтів безпідставно. Наразі для детальної перевірки нами було відправлено особисте повідомлення з уточненням інформації. Будемо раді отримати відповідь на нього та допомогти в розв'язанні даного питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 47 47.9
USD 41.3 42
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 47 47.9
USD 41.3 42
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про абанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.