×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Консультація щодо депозиту
Написати коментар
Кредитний ліміт
Я написала в службу підтримки банку. Але там мені відповіли з відвертим сарказмом і не допомогли вирішити мою проблему. Консультант Надія, «велике вам дякую», якщо що то це сарказм 😉.
Виникло єдине бажання — більше не користуватись вашими послугами взагалі, хоча до цього взагалі проблем не було. Дякую.
Нам прикро, що сталась така ситуація. Основною метою цього рішення є забезпечення фінансової безпеки та запобігання накопиченню боргових зобов’язань у період, коли можливості для регулярного погашення можуть бути обмеженими. Банк готовий розглянути інші фінансові інструменти або рішення які допоможуть уникнути додаткових витрат і забезпечать захист фінансових інтересів. Ви можете скористатися іншими видами кредитування: Розстрочка на витрати, Плати частинами або Швидка готівка.
Ми також перевірили ваше спілкування з оператором Надією і можемо повідомити, що порушень не виявлено. Причину відмови у збільшенні ліміту оператор озвучив у чаті. На цей момент, відповідно до рішення Банку, немає можливості встановити бажаний вами кредитний ліміт. Сподіваємося, що ця ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (2)
Заблокировали счёт за перевод 1460грн 55коп
суммы в размере 1460грн 55коп,
чтобы оплатить коммуналку,
АБАНК заблокировал счёт
и указал причину, из-за
Финмониторинга, теперь
очень переживаю, сумма
хоть и небольшая, 2589грн,
но почитал, что АБАНК
берёт комиссию очень
большую с денег до 30%
при закрытии счета.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято про зняття обмеження, проте ми мусимо зауважити, що картку фізичної особи не варто використовувати для підприємницької діяльності для уникнення схожих обмежень. Також зауважимо, що банком не передбачено комісію в розмірі 30% у разі дебетування коштів після обмеження фінансового моніторингу. Така ситуація може скластись лише у випадку відповідності операцій за рахунком пункту 3.3.25 Умов та правил:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Коментарі (1)
хуже сервиса не существует
Рано вранці 20.11.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання дiлових вiдносин, я відкрив мобільний застосунок і виявив лист з проханням в п`ятиденний строк (вiд дати отримання повiдомлення) надати заяву на переказ коштiв. Я надав в банк інформацію, стосовно заяви на переказ коштiв.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше
Коментарі (4)
!!!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Таке рішення банку є незмінним
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. В результаті ретельного аналізу банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Наразі дане питання вже є вирішеним, для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до відділення банку
Коментарі (3)
Забронировали счет
За результатами такої перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про зняття обмеження. Запит документів в таких випадках є послідовним, проте у разі, якщо надані підтвердження не вказуватимуть Ваш офіційний дохід банк може повторно уточнити таку інформацію. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Коментарі (2)
А Банк не бажає закривати мій рахунок та переводити остаток коштів.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Збільшений термін очікування в цій ситуації пов'язаний з завершенням операцій, раніше проведених за рахунком. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Коментарі (1)
Прислали мне информацию по штрафу не по моей машине
Дякуємо за відгук! Ми перевірили Вашу ситуацію, авто було додано Вами особисто в розділ для оплати штрафів. В застосунку можна додавати автомобілі, навіть якщо вони Вам не належать, і саме тому вам було надіслано повідомлення про штраф. Також хочемо зазначити, що банк може використовувати інформацію з таких джерел, як база МВС, дані про штрафи ПДР та придбання страхування, щоб забезпечити зручність і актуальність сервісів для наших Клієнтів.
Наразі це авто видалене з системи, і Ви більше не будете отримувати подібні повідомлення. Ми цінуємо Ваш зворотний зв'язок і будемо раді продовжити співпрацю.
Коментарі (5)
Отвратительный сервис / поддержка и не рабочий бот
Наданих Вами документів, на жаль, виявилося недостатньо для підтвердження доходу. Вам у повідомленні було зазначено перелік необхідних документів, які потрібно було надати для зняття обмеження.
Ми розглянули Вашу ситуацію індивідуально, врахувавши її особливості. Наразі обмеження з рахунку знято, і питання вирішено.
Коментарі (2)
Благодарность
Написати коментар
звернення в чаті
Наша команда завжди прагне надати швидку та якісну підтримку, і нам приємно знати, що Ви це оцінили. Ваші слова є для нас великою мотивацією продовжувати працювати на найвищому рівні.
Коментарі (1)
Заблокували картки, без порушення ,бо так захотілось моніторингу шахрайбанку
Заблокували картки через те, що в анкеті вказано що офіційно я не працюю, а переказів надходжень за жовтень місяць було на суму 27000 (серед них особисті перекази з інших банків, перекази моїх друзів чи рідних, а також перекази з легальної букмекерської контори).
Спочатку попросили надати хоча б 60% почснень за останній місяць надходжень по карті. Майже кожну транзакцію пояснив, надав виписки від своїх знайомих, надав скріншоти, довго чекав і надав виписку з печаттю від офіційного законного онлайн букмекера. Відправив їм в чаті. На наступний день прийшло повідомлення що їм цього недостатньо і потрібно ще надати довідку про джерело доходів. Ок, Надав їм виписки з печаттю про те, що за останні 2 місяці оформляв кредити і користувався цими коштами. які переводив звісно на свою картку.
І все одно банку цього недостатньо.
Увідділенні вже сказали що якщо брав кредити то потрібно було і надати виписки що ви ці кошти потім переводили на нашу картку.Хоча першочергово консультант на лінії сказав щоб я свої перекази х інших банків на Абанк не надава, а тільки від сторнніх осіб. Коротше, Причепилися: от дай нам якийсь документ про те що ви кошти звідкись берете. Говорю їм, що: я офіційно не працюю, всі транзакції майже пояснив, кошти брав кредитні і ними користувався і все одно не так.
На запитання: Чи я щось порушив?, чи було виконавче провадження по моєму рахунку, чи нтаріальний напис…, відповідь, що я нічого не порушив, ніяких лімітів нацбанку не порушив, просто банк захотів запитати звідки кошти і неважливо яка сума. Якщо навіть вам переведуть 100 грн то вони теж можуть запитати.
Дуже розчарований що нову Україну намагаються «будувати» через простих людей, а там де дійсно йде відмивання якихось нелегальних коштів і серйозні суми, Ми всі знаємо що там нікого ніхто не чіпає.
Можна ще було надати виписку про здачу в оренду житла, але принципово вже немає ніякого бажання бути з цим зеленобандом.подав заявку що всі пояснення по руху коштів ндава,(а інших варантів можу видумати хіба що), банку вони не підійшли, тому закривайте рахунок.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Очікуємо від Вас заяву з реквізитами для перерахунку залишків.
Коментарі (5)
Nice
Написати коментар
4323 3473 5544 8215 МОШЕЙНИК Дьяченко Владислав
Не ведитесь, МОШЕЙНИК
Банк нетерпимий до шахрайства. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Коментарі (3)
Заблокували картку
Обіцяли дати відповідь протягом 24 годин уже минуло більше часу, а відповіді так і немає
Єдина карта на якій є гроші, мені сьогодні потрібні гроші, а я їх ніяк зняти не можу
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання є вирішеним
Написати коментар
Шахрайство
Коментарі (1)
Дуже лояльний до кредитування банк
Коментарі (3)
Питання щодо ненарахування відсотків за кредитами дружинам військовослужбовців
Написати коментар
мій досвід
Тарифи і відсотки радують. Порівнював умови в інших банках — кращого не знайшов. Навіть якщо є щось вигідніше — постає питання про надійність і зручність.
А-Банк без сумніву залишається найпрогресивнішим у цій країні. Зручний додаток — усе оплачую через смартфон. Співробітники вирізняються професіоналізмом, і консультують дуже детально з усіх питань. Маю досвід роботи з іншими банками: так от у А-Банку консультанти більш «натаскані», можуть пояснити і порадити з різних фінансових питань, тоді як інші б знизували плечима.
Єдина проблема, яку добре б вирішити — це черги у відділеннях. Добре, що 90% операцій можна провести в онлайні.
Сподіваюся і далі все буде добре!
Коментарі (3)
Брехуни
Написати коментар