×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 47 | 47.9 |
USD | 41.3 | 42 |
Всі курси банку |
Найкращий банк
Коментарі (1)
Абанк отказывается закрыть счёт и вернуть мои деньги
Я пыталась закрыть счёт и как-то повлиять на это.
На что мне ответили, ждите 180 дней с момента якобы жалобы, после чего мы сможем вывести ваши деньги и при этом ещё часть денег я должна отдать абанку 20%!
Я уже была согласна на это, хоть лишь бы вывели мои деньги, но они продолжают меня мучать! И не хотят закрывать счёт!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Під час Ваших звернень до підтримки банку банком було неодноразово надано рекомендації для розв'язання даного питання. Також, зауважимо, що наразі 180-денний період не завершений. Прохання надати запитану раніше банком інформацію для розв'язання питання.
Коментарі (2)
Підтримка і вияснення проблеми жахливе
Під час відкриття рахунку в Банку, у Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг Ви підтверджуєте ознайомлення та згоду з правилами Банку.
У разі надходження скарг Банк має право тимчасово обмежити користування карткою до завершення перевірки. За результатом розгляду, Клієнту може бути запропоновано повернення коштів заявнику.
Ми вже зв'язалися з Вами та обговорили деталі звернення телефоном. Дякуємо за діалог!
Коментарі (4)
Відгук
Коментарі (1)
Бачите акцію? Проходьте повз.
Побачив акцію, що в Bolt дають знижку 20% при використанні певної картки цього банку. Зареєструвався, відкрив картку.
Перший момент (знайомство с додатком) — як мені взагалі подивитися CVV і строк дії картки в цьому додатку?
У всіх банках картка відображається на головному екрані, все інтуїтивно зрозуміло. Тут це заховано в налаштуваннях — гаразд.
Навіщо мені одразу показують моє авто і пропонують взяти кредит під нього?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?
Далі (досвід вирішування проблем з підтримкою) — я використовую специфічну пошту від Proton. А-Банк не вміє надсилати на неї листи. Пробував двічі підтвердити акаунт — нічого не приходило (так, спам перевіряв). Звернувся до підтримки — тричі просили «перепровірити». Втомився доводити, що вмію користуватися поштою, просто відключився.
Основне (про акцію) — хотів отримати знижку на Bolt Food і Bolt Taxi.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Звертаюся в підтримку банку — «це не до нас». Звертаюся в підтримку Болта — «це не до нас». І що, мені бігати по підтримках і шукати, хто відповідальний?
Просто треш.
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
Дякуємо, що поділилися розгорнутим відгуком і прийняли дзвінок — раді були надати детальне роз'яснення щодо знижок Bolt. Знижка до 20% надається саме партнером і відображається у застосунку «Bolt Food» відповідною позначкою. На своєму боці ми не можемо керувати знижками, тому з подібних питань рекомендуємо звертатися до служби підтримки «Bolt».
CVV і строк дії картки в нашому застосунку приховані з міркувань безпеки, але доступні в меню картки — Ваш коментар щодо зручності врахували.
Ситуація з електронною поштою вже на уточненні у технічної команди. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Щодо інформації про авто та кредит — це додаткові сервіси, які можна відключити в меню «Налаштування картки» → «Видалити картку». А блок «Втрати ворога» є частиною платформи, що поєднує банкінг та актуальні новини — його можна приховати в меню «Налаштування профілю» → «Показати втрати ворога».
Дякуємо за зворотний зв’язок. Завдяки таким відгукам ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо виникнуть питання — ми завжди поруч.
Коментарі (3)
Раптове обнулення кредитного ліміту без попередження, незважаючи на активне користування сервісами банку.
Нещодавно дізнався, що мій кредитний ліміт було обнулено до 0 без жодного попередження. На звернення до підтримки отримав стандартну відповідь, що потрібно «активніше користуватись продуктами банку». Вважаю таку відповідь формальною, а сам підхід — непрофесійним і принизливим для відповідального клієнта.
Банк, який цінує довгострокові стосунки, мав би не просто повідомити заздалегідь, а й запропонувати варіанти або план відновлення.
Вже відкриваю рахунок в іншому банку. Своїм знайомим А-Банк рекомендувати не буду.
Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли у вас у зв'язку зі зміною кредитного ліміту. Хочемо пояснити, що банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори, включаючи кредитне навантаження. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращі умови для наших клієнтів, і ваше задоволення є для нас пріоритетом.
Ми вдячні вам за ваш дзвінок і обов'язково врахуємо ваші зауваження в нашій роботі над покращенням процесів банку. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (3)
Щиро вдячний аБанку і підтримкі (людям які працюють з клієнтами).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Друг-на друга кивают, а деньги уплывают
2.Звоню на «горячую» линию в АТБ.
Там возмущаются — у нас всё в порядке, чего сюда звоните — нужно звонить в Абанк
3.Звоню в Абанк
-Если вы можете подождать несколько минут — мы проверим
Жду
-Проверили, деньги на карточке есть, не волнуйтесь. Это делает терминал АТБ
4. Туда и туда написал. Жду ответа. Лет через напишу, что ответили…
А вообще-то клёвый развод: имеешь банк + имеешь магазин = свободные деньги (без согласия клиентов)
Нам прикро, що у Вас склались такі враження та негативні емоції, проте нами було проведено детальну перевірку за даним питанням. За вказаними Вами операціями в нашому банку наявні відмови за одну з наданих Вами дат, які стосуються складнощів з роботою терміналу АТБ або іншою масової складності. Наразі Ваші рахунки в нашому банку повноцінно активні та безперешкодно працюють. Масові складнощі зі сторони банку відсутні.
Додатково мусимо зауважити, що в разі відмови при проведенні операції кошти з картки не списуються та залишаються доступними на Вашому рахунку. Впевнені, що нам вдасться змінити вашу думку на краще
Коментарі (4)
А банк вимагає з мене кошти
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Подяка заступнику керівника відділення
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Оманливі дії з боку банку
Яку представники банку мають взяти до уваги.
Мої відносини з банком почались з відкриття віртуальної картки. На наступний день мені дали ліміт 150'000 грн.
Я вирішив скористатись можливістю, взяв оплату частинами на майже всю цю суму.
На початку поповняв картку по 12'000 на місяць. Проблем не було.
А 1 квітня поповнив на 40'000 грн, після чого отримав блокування картки з блокуванням можливості поповнювати її!
Але заблокували не відразу, а через 15 днів! За які жодних поповнень не було.
Придумати більш просте використання картки важко. Поповнення раз на місяць. Суто для погашення кредиту. ТЕРОРИСТ! БЛОКУВАТИ!
Але О К! Блокувати це ваше право, я розумію, то просто емоції. Проблема в іншому.
Як я писав раніше, разом з тим, клієнт отримує повне блокування можливості поспілкуватися з живою людиною онлайн, що на телефоні, що в чатах — бот який пише «надайте документи» і припиняє спілкування. Все!
Тобто, ви робите людині стрес відразу настільки великим, наскільки це можливо. Якого хріна, вибачте, ви блокуєте можливість поспілкуватись з людиною? Чому монобанк продовжує вічливо спілкуватись допомагаючи зрозуміти які документи треба надати, через чат, а ви робити все, щоб з вами взагалі не змогли звʼязатися?
І не пишіть зараз шаблонне повідомлення «Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація / враження».
Скажіть чесно — нам пофігу на вашу думку! І я вас тоді зауважую навіть. За чесність.
Або виправте ситуацію! Беріть приклад з найкращіх!
Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішене. Після перевірки наданого джерела походження коштів, банк прийняв рішення зняти обмеження, і всі ваші надходження були підтверджені.
Ми цінуємо ваші коментарі щодо роботи нашого телеграм бота та комунікаційних процесів. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково врахуємо їх у подальшій роботі для покращення взаємодії з нашими клієнтами. Ваші відгуки допоможуть нам стати кращими і забезпечити більш комфортне обслуговування.
Коментарі (1)
Ігнорування клієнтів. Блокування безпідставні.
Більше надходжень не було.
16 квітня мені блокують картку. Бо перевищив ліміт надходжень (який ліміт не сказано).
Я в додатку додаю ОК7.
Приходить повідомлення, що цього мало.
Я намагаюсь подзвонити їм зі свого фінансового номеру, тисну відповідну цифру для звʼязку з оператором, чую «…надайте документи…» і дзвінок закінчується. С оператором звʼязатись неможливо.
Пишу в чатах (різних) — та сама ситуація, лише повідомлення від бота «надайте документи», з людиною звʼязатись неможливо.
Доречі, надходження були з зарплатної картки іншого банку, а не поповнення в банкоматі. І ОК7 мало би вистачити. Але не цьому банку. Вони попросили довідку о переказах з іншого банку (!) де буде видно моє ПІБ. Тобто, даних з пенсійного фонду вже замало.
Це найгірше ставлення до клієнтів яке я тільки бачив. Тобто, якщо ти попав під аудіт, то ти маєш бути мовчазною худобою без права на запитання, а якщо тобі не зрозуміло щось, то це твої проблеми.
Я вже мовчу про дзвінки кожні 3 місяці, щоб ти взяв кредит готівкою, бо, цитую оператора «це так добре, коли ти думає що хочеш купити, а не на що тобі вистачить».
Ганьба такому банку.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Наразі бачимо, що Вами було надано запитану інформацію, а питання є успішно вирішеним.
Коментарі (6)
Додавання картки в гуглпей
Крч на вирішення питання знадобилось дві години 10 хвилин, підтримка абанк в телеграм допомогли видаляли якійсь токен, я толком не зрозумів, але питання порішали, я не здався і підтримка теж не здались красоти!)
Дякуємо, що поділились досвідом. Дійсно, іноді деякі технічні питання потребують більше часу для вирішення. Раді, що змогли допомогти.
Якщо виникнуть питання — ми поруч💚
Написати коментар
Треш
Так раніше любила ваш банк, нажаль відношення вже не те
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки пошкоджень у вигляді надривів та плям на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.
Проте, ми в будь-якому разі вдячні за Ваше звернення, адже цей відгук допомогає покращувати наш сервіс
Коментарі (2)
Заблокировали деньги и ничего не делают
Ездила в отделение абанка на Дарнице, мне сказали написать заявление с объяснением что это был подарок на день рождения и предоставить квитанцию и мне мол разблокируют. Я со вчерашнего утра на нервах, будучи беременной (справку о декрете я предоставила) потому что не могу снять свои законные деньги! Я предоставила вчера около 30 скриншотов, отчитывалась даже за что тратила 800 грн и кто мне этот человек, сюр не так ли? И что вы думаете? Они просто перестали отвечать, этому «банку» абсолютно наплевать последние эти деньги у вас или нет, решать проблему никто не собирается. Моя мечта вернуть свои деньги и разорвать все отношения. Мне так нервы никогда не портили в финансовых структурах. Просто блокировка не за что. Стыдно вам должно быть, лучше бы реальных мошенников ловили.
Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватись вимог чинного законодавства, зокрема щодо аналізу фінансових операцій. Моніторинг проводиться з урахуванням ризик-орієнтованого підходу, а ліміти розраховуються індивідуально.
У Вашому випадку фахівці декілька разів звертались із запитом додаткової інформації, необхідної для аналізу. Ми підтримували зв'язок з Вами щодо подальших дій, і після отримання підтверджень обмеження було знято.
Ми завжди керуємось виключно вимогами законодавства та регулятора. Дякуємо за розуміння та розраховуємо на подальшу співпрацю!
Написати коментар
Тупий,нікчемний банк
Я військовий, який запит?
Чи Днепр це офіси? так само і цей *** офісний банк не чим не гірший за тих офісників з Дніпра🤡🤡🤡
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (17)
кредит, спроба вирішити проблему та спам
А Банк мала кредит в цьому банці і вийшла на прострочення. Прийшло повідомлення на вайбер, що будемо вирішувати в суді це питання, я хотіла домовитись щодо реструктуризації заборгованості і що я зацікавлена закрити кредит без суду, просто з можливістю поділити на частини кредит і закривати його по трохи, мені зовсім нічого не запропонували, дали на закриття всієї суми яка становить 74000 за три дні, писала навіть до підтримки і ввечері, мені сказали, що відділ який займається кредитами не працює, але можливість реструктуризації буде і зателефонувати зранку.
Звичайно я хочу вирішити, якомога швидше питання, але немаю можливості все закрити одним платежем, тому і запитувала, чи можемо прийти разом до чогось
Я телефоную зранку, сказали що нічого не можемо запропонувати, вашим питанням займається інший відділ, в телеграм боті написали теж саме, але що це за відділ, який працює окремо від банку, пише з невідомого номеру і ставить мені умови.
Спробувала найти варіанти рішення з персоною, яка і написала мені на вайбер та ставив якісь сроки, навіть не спробувавши мене вислухати.
Після того як я запитала, а чи може він представитись, він окрім імені та по-батькові нічого не написав, далі ігнорував. Але як тільки я задала йому це питання, на мій номер почалась спам атака, з анонімних номерів, беру слухавку і одразу скидає.
Ось це реально людське відношення, до клієнтів. Я не від кращого стану життя взяла кредит і вийшла на протермінованість, але я хочу вирішити це нормально, а розпочинається якийсь терор, про що я даній персоні і написала, який і є «співробітник» чи ні не знаю, що не розумію с ким спілкуюсь з шахраєм чи з співробітником банку.
Якщо я зацікавлена в вирішенні питання і хочу закрити питання, запитую чи є можливість, якось вирішити все по людському, мене ігнорували.
Найгірше обслуговування і підтримка.
Могла би прикріпити скріншот спам активності та переписку із Сергієм Петровичом «співробітник»
У разі прострочення банк має право вживати заходів для врегулювання заборгованості та інформувати клієнта про можливі наслідки. Ми зацікавлені у вирішенні питання, тому з Вами вже зв’язались відповідальні фахівці та надали варіант погашення. Спільно з Вами ми можемо знайти найкраще рішення і завершити цей процес на вигідних умовах для обох сторін.
Коментарі (3)
Неправомірні дії
Як фінансова установа, ми діємо в межах чинного законодавства та зобов’язані виконувати платіжні вимоги, що надходять до нас від органів державної виконавчої служби. У разі надходження такої вимоги банк має провести списання у межах зазначеної суми.
Якщо на момент виконання вимоги заборгованість вже була погашена, виконавець мав можливість відкликати її до здійснення списання. На жаль, банк не має повноважень змінювати статус або скасовувати вимогу після її надходження.
Наразі питання вирішене — дякуємо за прийнятий дзвінок. Завжди готові допомогти та будемо раді подальшій співпраці!
Написати коментар
ЗАДОВОЛЕНА на 💯
Коментарі (1)
блокування картки за зміну пристрою
Хочемо зазначити, що банк не блокує картки Клієнтів безпідставно. Наразі для детальної перевірки нами було відправлено особисте повідомлення з уточненням інформації. Будемо раді отримати відповідь на нього та допомогти в розв'язанні даного питання.
Коментарі (6)