Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Verh1974 4 грудня 2025, 3:18
Фахівець Каріна швидко вирішила всі запити і професійно провела консультацію не дивлячись на ніч.Хоча у відділенні не змогли допомогти в повному об'ємі. Побільше таких вам фахівців, цїнуйте їх.Всіх з наступаючими святами.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 грудня 2025, 9:19
Дякуємо, що поділилися досвідом! І вас зі святами, нехай вони будуть яскравими✨
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Artur4030 3 грудня 2025, 14:26
Звернувся на гарячу лінію Абанку з питанням списання коштів на незрозумілий ресурс. Дуже вдячний пані оператору за повний супровід і вирішення цієї проблеми, все відбулося максимально швидко та легко. Отримав також рекомендації щодо не повторення подібних ситуацій, вдячний за допомогу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 грудня 2025, 14:45
Приємно знати, що питання вирішили швидко та комфортно. Якщо знадобиться підтримка — звертайтесь, ми на зв’язку😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kxtfn 3 грудня 2025, 2:03
Кирило в два часа ночи быстро решил мои вопросы. Быстро и грамотно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 грудня 2025, 8:36
Завжди раді допомогти — уночі, вдень, у будь-який момент😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alinka88Samoilo 2 грудня 2025, 16:29
Хочу висловити щиру подяку команді вашого банку за оперативність та професіоналізм у вирішенні ситуації, пов’язаної зі спробами шахрайських дій.

Ваші співробітники швидко відреагували на моє звернення, надали чіткі інструкції та забезпечили повну підтримку на всіх етапах. Завдяки злагодженій роботі та уважному ставленню проблему було вирішено максимально швидко й безпечно.

Дякую за відповідальність, допомогу та високий рівень сервісу. Приємно знати, що клієнти можуть розраховувати на такий захист і підтримку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2025, 16:49
Добрий день! Ми вдячні за Вашу високу оцінку професійності наших фахівців та рівня обслуговування в банку. Впевнені, Ви ще не разі отримуєте схожі на ці емоції від співпраці. Будемо раді передати Ваші слова у вигляді подяки нашому фахівцю. Для цього просимо відповісти на особисте повідомлення на платформі 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorgudz112 2 грудня 2025, 15:14
Відділення за адресою: Київ, Оболонський пр-т, 26
Зателефонував на гарячу лінію банка за консультацією. Дзвінок прийняла менеджер Наталья, яка відповіла мені на всі запитання дуже чемно, професійно і зрозуміло! Дуже вдячний, Вам, Наталья! Приємно бути клієнтом такого банку!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2025, 15:36
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку в ньому. Раді, що можемо забезпечити виключно якісний рівень сервісу. ☺🙌
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irbicy 2 грудня 2025, 12:27
Оперативно допомогли вирішити проблему з шахрайством у інтернеті
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2025, 13:18
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ірина Ірина 2 грудня 2025, 11:44
Було замовлення в інтернеті та сплачено одразу всю суму на рахунок ФОП (клієнта а-банку), надіючись на чесність продавця. Але продавець вчинив непорядно та ігнорував всі повідомлення та дзвінки про відправку мого товару напротязі 14 днів. Відповідно, я вимушена була залишити скаргу на даного ФОПа. Моя скарга була оперативно розглянута та повернуто всю суму моєї покупки. За що я дуже вдячна.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 грудня 2025, 12:04
Добрий день! Дякуємо за Ваш змістовний та розгорнутий допис власного досвіду співпраці. Наш банк має нетерпиме ставлення до будь-яких проявів шахрайства. Раді, що змогли оперативно розв'язати Ваше питання 💚🔥
Makhlinecj 30 листопада 2025, 19:47
Сьогодні, 30 листопада, спливає строк сплати кредиту і знаходження в пільговому періоді. Завтра — відсотки, та й не маленькі, будуть нараховані мені абсолютно законно. Ні один з ай-боксів банку не хоче брати від мене більше 5 тисяч готівки. А сплатити треба (на хвилиночку!!!) 35 тисяч. Спочатку зайшла на вайбер, де Катерина буквально «розжувала» мені все — що і як треба зробити. Але ж НЕДІЛЯ! Багато апаратів знаходяться на території відділень, магазинів, тощо — і там просто закрито…А де відкрито, лиш 5 тисяч, і все. Дзвоню на «гарячу лінію'. Відповідає Вікторія — от тут вже я отримала повну інформацію. Вона зкинула мені локаційне розташування терміналів, де я б змогла заплатити. Пояснила, як пройти авторизацію через «Дію» і найголовніше — терпляче віднеслася до мого занадто емоційного стану. Потім, навіть набрала мене ше раз, щоб пояснити і запитати, де знаходиться термінал А-банку, в котрому, ну просто ні в яку, я не могла заплатити свій кредит. Просто розумничка, котрій не байдуже!!!
Дякуючи цим двом дівчаткам, я зуміла зробити все так, як має бути. Ввічливі, терплячі, професіонали своєї справи. Просто розумниці!!! Я вже давно є клієнтом вашого — та ні ж!!! — НАШОГО БАНКУ, але таких професіоналів свого діла мені ще не доводилося зустрічати. Користуючись нагодою, хочу привітати весь колектив А-банку з прийдешніми Святами. Миру, благополуччя, здоров’я їм і їх родинам. Нехай Матінка Божа огортає їх своєю Благодаттю. З повагою Махлинець Наталія Федорівна. Мукачево, Закарпаття
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 листопада 2025, 20:10
Дякуємо, що поділилися такою щирою історією!

Нам дуже приємно бачити, що звернення до підтримки допомогло Вам вирішити ситуацію вчасно. Завжди працюємо над тим, щоб складні моменти ставали простішими. Гарних свят Вам та Вашим рідним🥰
Dubo 30 листопада 2025, 10:46
Зіткнувся з ситуацією, коли заморозили акаунт. Після надання всієї необхідної інформації, яку запитував банк, обмеження швидко були зняті. Дякую співробітникам банку, які миттєво комунікували через електронну адресу. Загалом банк рекомендую, головне не використовувати аккаунт для високоризикових операцій (криптовалюта, гемблінг). Перекази SEPA миттєві, Western Union, RIA питань немає. Чудовій сервіс.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 листопада 2025, 10:57
Дякуємо за відгук! Приємно, що відзначили роботу команди та швидкість вирішення питання. Продовжимо робити все, щоб співпраця й надалі була комфортною та зручною для Вас💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
neboua 27 листопада 2025, 13:43
Нажаль, як би не намагався не потрапити на гачок шахраїв, це від часу до часу трапляється. Нещодавно це сталось. Купуючи товар в інтернеті зробив попередню оплату, однак вже через пару годин зрозумів, що ніякого товару не буде і що це були шахраї. Рахунок, на який відправив передоплату, був зареєстрований в А-Банк. Одразу звернувся до банку, хоча і не є його клієнтом. Заповнив необхідні форми, надав докази. Мене приємно здивував підхід банку до цієї ситуації, їх залученність до моєї проблеми та клієнторієнтованість. Вони провели внутрішнє розслідування, з’ясували всі обставини і повернули мені гроші. До того ж спілкування з операторами банку також було комфортне та приємне.
Щиро дякую А-Банк за небайдужість і за комфортну комунікацію) і за повернені гроші, звісно.
Будьте обережні, купляйте тільки в провірених продавців і тримайте гроші в надійних банках 😎
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 листопада 2025, 13:53
Добрий день! Дякуємо за розгорнутий опис власного досвіду співпраці. Раді, що змогли оперативно вирішити ситуацію та залишити виключно позитивні враження. Будемо раді новим зустрічам 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 грудня 2025, 12:00
Відгук не зарахований (на 02.12.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують ситуацію, описану у відгуку.
Anna967 27 листопада 2025, 0:04
Відділення за адресою: Київ, Оболонський пр-т, 26
Мне заблокировали доступ у моим средствам я предоставила информацию о доходах, но так как я нахожусь не в Украине, предоставила выписку с европейского банка, мне написали что для мало информации, но я предоставила все что у меня было, прошу помогите мне разобраться с данной ситуацией
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 листопада 2025, 10:35
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Нами вже було адресовано повідомлення в прив'язаний месенджер. Прохання відповісти на нього та надати запитаний документ для розв'язання питання
Проблема вирішена
Ruslanlesnik 26 листопада 2025, 21:23
Безпідставно заблокували картку на яку я з свого рахунку в приватбанку перевів кошти, зв’язок з підтримкою тільки через бота, бот вимагає певний перелік документів які підтверджують походження коштів (це пенсія і ОГД від держави) я надав виписки з приватбанку, у відповідь тиша… В платежу чітко видно від кого платіж зі своєї картки на свою з іншого банку. А-Банк у вас все добре? Чекаю відповіді і розблокування картки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 листопада 2025, 11:29
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

Надані Вами підтвердження вже передано фахівцям для подальшого аналізу. Прохання очікувати на відповідь банку найближчим часом в àbank24
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MiuMiu69 26 листопада 2025, 12:07
Швидко вирішили питання з довіреністю на депозит. Дуже класні онлайн консультанти ❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 листопада 2025, 12:18
Чудово, що змогли допомогти! Ваші слова дуже тішать😊
Albina Shevchenko 26 листопада 2025, 9:24
А-банк — це перший банк, обслуговуванням якого я задоволена на всі 💯, маю з чим порівняти!
А наші відносини почалися банально: придбала картку в магазині АТБ для придбання продуктів зі знижками та оплати комунальних послуг без комісії…
За час нашої дружби стосунки тільки зміцнилися: жодної проблеми, багато плюшок, зрозумілий функціонал додатку, різні кешбеки, класні процентні ставки для депозиту — усе просто, швидко та зрозуміло! А-банк, сподіваюсь ти мене любиш так же сильно, як і я тебе! З іншої сторони виходу у тебе немає — тільки любити, бо наші відносини зареєстровано офіційно 😉! Ну, а якщо без жартів, то дійсно рекомендую користуватися послугами А-банку, він вас точно не підведе!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 листопада 2025, 10:20
Добрий день! Дякуємо за Ваш теплий відгук 🔥. Раді, що даруємо Вам лише позитивні враження від співпраці. Ви надихаєте нас! 💚🤗
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ростислав Зейналов 25 листопада 2025, 15:01
Відділення за адресою: Суми, пр-т Т. Шевченка, 4
У вас самі найкращі люди працюють, оператори ви найкращі я вас кохаю!!! якщо-б не ви мені би не змогли пересилати грощі, через вас я ситий, бажаю вам чистого неба, міцного здоровья, щоб ваш банк був самий найкращий банк в цьому світі!!! ❤❤❤🫶⭐⭐⭐⭐⭐😁💯💯💯
Зейналов Ростислав Алікрамович
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2025, 15:50
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку в ньому. Раді, рівень нашого сервісу дарує Вам лише позитивні враження від обслуговування. 💚🔥
Maiklll 24 листопада 2025, 19:00
Блокування карти. Служба підтримки не спілкується. Спілкування з фінмоніторингом банку відбувається виключно через бота. Поставити запитання Ви не зможете, при проханні допомоги у закриті рахунку, вони відправляють зразок паперової заяви яку треба відправляти звичайною поштою. Хоча це ж і дитині зрозуміло що це є навмисне затягування та ускладнення процесу зі сторони банку. Почекаю 30 днів якщо карту не розблокують звернусь до НБУ та омбудсмена, сума на карті не велика, але потрібні прициндент для покращення роботи таких погано розвинених банків, для мене це розвага, а для них витрата ресурсу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 листопада 2025, 11:11
Дякуємо за Ваш відгук!

Ми детально перевірили ситуацію. Документи, які Ви надали спочатку, були у неналежній якості, тому ми не могли їх прийняти. Після отримання повного пакета документів питання було вирішене.

Щодо передачі заяви у випадку припинення відносин. Надсилати її звичайною поштою не потрібно. Документ можна передати через чат онлайн у нашому застосунку або у відділенні банку.

Бот використовується для пришвидшення опрацювання даних звернень. Документи, передані через нього, одразу потрапляють на перевірку, що суттєво скорочує час обробки.

Стосовно резервування коштів — це стандартна практика. У деяких випадках регламент може бути збільшений до завершення процесу списання.

Ми врахуємо Ваші зауваження, щоб покращити процеси та комунікацію. Будемо раді продовжити співпрацю!
SvitlanaP 24 листопада 2025, 14:11
24.11 звернулась в чат підтримки о 13:54.
Відповіла оператор Надія.
Швидко та компетентно допомогла з моїм питанням. Вже о 14:03 було вирішено.
Всього 9 хвилин — я вважаю це рівень!
Дякую дуже 🤗
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 листопада 2025, 15:00
Дякуємо за ваш відгук та високу оцінку нашої роботи 😊
ABankFufl 23 листопада 2025, 19:41
3 Дня назад зашли мне средства на карту в сумме 4700.
На следующий день средства необходимо было перевести за аренду жилья как ВПО, и в 8:20 приходит уведомление с АБанк о ограничении средств. На вопрос в чем проблема? Назвали какуй-то персону не известную мне и жалобу на 50 гривен.
Отвечаю им, снимите те 50 гривен если это важно и снимите ограничение так как мне переводить средства нужно, на что согласились.
ПОСЛЕ перезванивает сотрудник банка и говорит нужно вам заплатить 30% от суммы которая на карте то есть 2800. На что я отказалась.
Сейчас пришла помощь на е карту зимняя поддержка 1000грн доступ к картам закрыт банк в одностороннем порядке прервал отношения. Хотя доходы покрывают траты.
При обращении перевести средства на другую карту, в другом банке зимнюю помощь Отказ. Ответ это ваши проблемы!
на 1545 сделала обращение, в НБУ жалобу составляют, дело не в 1000 грн в в жадности, и безнаказанности банка, Делают что хотят, Когда карту высовывали и без мыла лезли!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 листопада 2025, 11:25
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

В рамках даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Зауважимо, що комісію в розмірі 30% відповідно до тарифів банком списано не було.

Після прийнятого банком рішення, на відповідний рахунок в банку дійсно було отримано зарахування допомоги від держави. Наразі відбувається процес повернення коштів державі. Радимо відкрити картку Національний кешбек в іншому банку та подати заявку на отримання допомогти повторно орієнтовно через 3 дні.
therock40 19 листопада 2025, 18:22
Я звернувся до чату Abank для оновлення своїх документів.
Працівниця служби підтримки була дуже професійною, ввічливою та терплячою.
Вона уважно перевірила всі мої документи, пояснила кожен крок, допомогла з усіма питаннями та завершила процес дуже швидко.

Дякую за чудове ставлення до клієнтів та якісну підтримку!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 листопада 2025, 18:47
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку. Працюємо над тим, що співпраця з нами дарувала Вам лише позитивні враження. Подяку вже сформовано та адресовано фахівцю 💚🚀
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ostap792 17 листопада 2025, 16:33
Оперативно помогли решить проблему с моей ошибкой перечисления средств. Общение с сотрудниками было приятно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2025, 16:44
Дякуємо, що поділилися враженням😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 листопада 2025, 15:18
Відгук не зарахований (на 20.11.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про абанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.