Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
svetapototskaya 21 листопада 2024, 18:26
Провели відмінну консультацію з питань акції по депозитам
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2024, 19:09
Нам приємно чути, що консультація була для Вас корисною. Ваше задоволення є нашою головною метою, і ми завжди прагнемо надавати найкращий сервіс.
Проблема вирішена
Dampirina 21 листопада 2024, 14:36
За час користування а-банком, а це майже 3 роки, ніколи не було проблем зі збільшенням, чи зменшенням кредитного ліміту, та з його виплатою. Але сьогодні мені відмовили в його збільшенні. Я розумію, що це на вибір банку. Але я не робила нічого для того, щоб зіпсувати свою кредитну історію.
Я написала в службу підтримки банку. Але там мені відповіли з відвертим сарказмом і не допомогли вирішити мою проблему. Консультант Надія, «велике вам дякую», якщо що то це сарказм 😉.
Виникло єдине бажання — більше не користуватись вашими послугами взагалі, хоча до цього взагалі проблем не було. Дякую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2024, 16:40
Добрий день!

Нам прикро, що сталась така ситуація. Основною метою цього рішення є забезпечення фінансової безпеки та запобігання накопиченню боргових зобов’язань у період, коли можливості для регулярного погашення можуть бути обмеженими. Банк готовий розглянути інші фінансові інструменти або рішення які допоможуть уникнути додаткових витрат і забезпечать захист фінансових інтересів. Ви можете скористатися іншими видами кредитування: Розстрочка на витрати, Плати частинами або Швидка готівка.

Ми також перевірили ваше спілкування з оператором Надією і можемо повідомити, що порушень не виявлено. Причину відмови у збільшенні ліміту оператор озвучив у чаті. На цей момент, відповідно до рішення Банку, немає можливості встановити бажаний вами кредитний ліміт. Сподіваємося, що ця ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
seregaKontinent 21 листопада 2024, 1:46
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 135/2
При переводе между своими картами с АБАНК на Пумб
суммы в размере 1460грн 55коп,
чтобы оплатить коммуналку,
АБАНК заблокировал счёт
и указал причину, из-за
Финмониторинга, теперь
очень переживаю, сумма
хоть и небольшая, 2589грн,
но почитал, что АБАНК
берёт комиссию очень
большую с денег до 30%
при закрытии счета.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 листопада 2024, 14:21
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.

За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято про зняття обмеження, проте ми мусимо зауважити, що картку фізичної особи не варто використовувати для підприємницької діяльності для уникнення схожих обмежень. Також зауважимо, що банком не передбачено комісію в розмірі 30% у разі дебетування коштів після обмеження фінансового моніторингу. Така ситуація може скластись лише у випадку відповідності операцій за рахунком пункту 3.3.25 Умов та правил:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
yaroslav333 20 листопада 2024, 11:18
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Я відкрив рахунок в, А банк, щоб розмістити депозит після закриття рахунків в іншій фінансовій установі. Кошти в суммі тридцять сiм тисяч п`ятсот двi гривнi тридцять копiйок прийшли на рахунок, А банк 19.11.2024 о 19:05:26 годинi, пiсля чого отримав повiдомлення о блокуваннi рахункiв.
Рано вранці 20.11.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання дiлових вiдносин, я відкрив мобільний застосунок і виявив лист з проханням в п`ятиденний строк (вiд дати отримання повiдомлення) надати заяву на переказ коштiв. Я надав в банк інформацію, стосовно заяви на переказ коштiв.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 листопада 2024, 17:11
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше

!!!

Blank97 20 листопада 2024, 5:52
Зачислила себе с терминала изи пей на свою личную карту, а банк деньги. 7000. После чего через 2 минуты карта была заблокирована. У меня ФОП. Оборота по картам в этом месяце не было и 10000. В итоге через пол часа мне звонит банк и говорят что со мной разрывают договор без объяснения причин. Как это без объяснения причин??? за то что я сама себе с терминала со своего же номера зачислила деньги??? Минфин, разберитесь, будьте добры, с этой установой. Как можно без объяснения причин разорвать договор, если я могу отчитаться за каждую транзакцию?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 листопада 2024, 9:11
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Таке рішення банку є незмінним

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. В результаті ретельного аналізу банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Наразі дане питання вже є вирішеним, для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до відділення банку
Sergeyba 19 листопада 2024, 20:11
Добрый день, как связаться с тех поддержкой банка, сегодня открыли счет для оформления депозита, у родственника первой линии в вашем банке был депозит, закончился, перевели деньги, открыли депозит, потом карту заблокировали «привешенние лимита пополнения на месяц» предоставить документы о происхождении денег, без проблем, предоставили документы окончания депозита, квитанции перевода по реквизитам, документы родственных связей… сказали ок, подали на рассмотрение, в течении часа ответим, никто конечно не связался, написала в чат опять, узнать что решили, спрашивают опять о происхождении денег…такое ощущение что операторы не вникают в переписку, как можно связаться с компетентными работниками службы поддержки???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 листопада 2024, 9:07
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами такої перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про зняття обмеження. Запит документів в таких випадках є послідовним, проте у разі, якщо надані підтвердження не вказуватимуть Ваш офіційний дохід банк може повторно уточнити таку інформацію. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
recxet 19 листопада 2024, 11:44
Почалося все с того, що я закривав рахунок в іншому банку за власним бажанням, закрили рахунок за пару днів. там були кошти, які мені перерахували по реквізитам на А-Банк. Як тільки кошти зайшли на А-банк — мені заблокували рахунок з метою перевірки на відмивання і тд. Заблокували усі картки, без порушення, бо так захотілось моніторингу шахрайбанку. В додатку був документ, куди я мав прикріпити документи, які просять, або рахунок будет закрито за рішенням банку. Я вирішив не чекати та закрити за власним бажанням, звернувся до підтримки, вони прийняли мою заяву на закриття рахунку, підтримка сказала очікувати до 24 годин регламентованого часу. Пройшов тиждень, ніяких новин немає, підтримка нічого не каже, тільки очікуйте, також підтримка вибачалась за порушення регламенту банка. На питання, чому не закрили рахунок — казали спочатку, що якась торгова точка не до кінця щось списала по рахунку, а потім вже говорять, що не закрили ще рахунок тому, що відділ фін моніторингу перевіряють клієнта, очікуйте. Так що мені очікувати, коли я вже написав заяву на закриття та перерахунок та надав реквізити. В мене немає ні єдиної причини залишатися клієнтом банку, навіть якщо після перевірки буде така можливість. Чому інші банки закривають рахунки після заяви за 1−3 дня, а тут морочать голову тижнями.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 листопада 2024, 15:40
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Збільшений термін очікування в цій ситуації пов'язаний з завершенням операцій, раніше проведених за рахунком. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Проблема вирішена
Akarmeliuk 19 листопада 2024, 0:37
16.11 мне в приложение Абанк пришло уведомление о штрафе за превышение скорости не по моей машине. Этот автомобиль никогда не был на меня зарегистрирован. Еще АБанк без моего ведома добавил все мои реальные машины в свое приложение. Не удивлюсь если мои персональные данные были слиты в добавок каким нибудь страховым компаниям.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 листопада 2024, 18:53
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Ми перевірили Вашу ситуацію, авто було додано Вами особисто в розділ для оплати штрафів. В застосунку можна додавати автомобілі, навіть якщо вони Вам не належать, і саме тому вам було надіслано повідомлення про штраф. Також хочемо зазначити, що банк може використовувати інформацію з таких джерел, як база МВС, дані про штрафи ПДР та придбання страхування, щоб забезпечити зручність і актуальність сервісів для наших Клієнтів.

Наразі це авто видалене з системи, і Ви більше не будете отримувати подібні повідомлення. Ми цінуємо Ваш зворотний зв'язок і будемо раді продовжити співпрацю.
Дана Р 18 листопада 2024, 14:25
Заблокировали счет в октябре, предоставили все документы, бот их не принимает! Он не работает, поддержка как попугаи говорят одно и тоже. В октябре уже блокировали счет, предоставили все квитанции, декларации, информацию по транзакциям, боролись полторы недели. Сейчас та же история, отвратительно работает поддержка, не один человек не может тебе ответить на вопрос и элементарно принять документы, на горячей линии 2 раза взяли трубку, потом повесили авто-ответчик…
абанк
Відповідь банку
19 листопада 2024, 11:23
Добрий день!

Наданих Вами документів, на жаль, виявилося недостатньо для підтвердження доходу. Вам у повідомленні було зазначено перелік необхідних документів, які потрібно було надати для зняття обмеження.

Ми розглянули Вашу ситуацію індивідуально, врахувавши її особливості. Наразі обмеження з рахунку знято, і питання вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
slv7777713 17 листопада 2024, 0:23
Выражаю сердечную благодарность оператору Абанка Алине за квалифицированную, профессиональную и очень оперативную помощь мне при обращении 15.11.24 в 19.50 в Службу поддержки. Оценка ее работы заслуживает высшего балла, спасибо большое!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2024, 10:19
Ми щиро раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням нашого оператора Аліни. Ми цінуємо вашу довіру і завжди готові допомогти вам у будь-яких питаннях. Сподіваємося на подальшу співпрацю!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lina0608 16 листопада 2024, 22:59
мені подобається відношення фахівців, А банку до своїх клієнтів.мені було не зрозуміло який мій мінімальний платіж і я написала в чат на протязі пару хвилин я отримала відповідь в повному обсязі, не отписку, а відповідь зі всима роз’ясненнями.все швидко та якісно.коли звертаєшся до інших банків такого відношення немає, то відповідаєш на купу непотрібних питань, то чекаєш відповіді.Велика вдячність фахівцям цього банку.Та взагалі є бажання закрити всі карти та працювати тільки з А-банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 листопада 2024, 8:41
Добрий день!

Наша команда завжди прагне надати швидку та якісну підтримку, і нам приємно знати, що Ви це оцінили. Ваші слова є для нас великою мотивацією продовжувати працювати на найвищому рівні.
alger98 15 листопада 2024, 18:00
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 124
А-банк япрацює тільки для олігархів і депутатів, а простим людям не дає дихати і блокує рахунки!
Заблокували картки через те, що в анкеті вказано що офіційно я не працюю, а переказів надходжень за жовтень місяць було на суму 27000 (серед них особисті перекази з інших банків, перекази моїх друзів чи рідних, а також перекази з легальної букмекерської контори).
Спочатку попросили надати хоча б 60% почснень за останній місяць надходжень по карті. Майже кожну транзакцію пояснив, надав виписки від своїх знайомих, надав скріншоти, довго чекав і надав виписку з печаттю від офіційного законного онлайн букмекера. Відправив їм в чаті. На наступний день прийшло повідомлення що їм цього недостатньо і потрібно ще надати довідку про джерело доходів. Ок, Надав їм виписки з печаттю про те, що за останні 2 місяці оформляв кредити і користувався цими коштами. які переводив звісно на свою картку.
І все одно банку цього недостатньо.
Увідділенні вже сказали що якщо брав кредити то потрібно було і надати виписки що ви ці кошти потім переводили на нашу картку.Хоча першочергово консультант на лінії сказав щоб я свої перекази х інших банків на Абанк не надава, а тільки від сторнніх осіб. Коротше, Причепилися: от дай нам якийсь документ про те що ви кошти звідкись берете. Говорю їм, що: я офіційно не працюю, всі транзакції майже пояснив, кошти брав кредитні і ними користувався і все одно не так.
На запитання: Чи я щось порушив?, чи було виконавче провадження по моєму рахунку, чи нтаріальний напис…, відповідь, що я нічого не порушив, ніяких лімітів нацбанку не порушив, просто банк захотів запитати звідки кошти і неважливо яка сума. Якщо навіть вам переведуть 100 грн то вони теж можуть запитати.
Дуже розчарований що нову Україну намагаються «будувати» через простих людей, а там де дійсно йде відмивання якихось нелегальних коштів і серйозні суми, Ми всі знаємо що там нікого ніхто не чіпає.
Можна ще було надати виписку про здачу в оренду житла, але принципово вже немає ніякого бажання бути з цим зеленобандом.подав заявку що всі пояснення по руху коштів ндава,(а інших варантів можу видумати хіба що), банку вони не підійшли, тому закривайте рахунок.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2024, 20:08
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Очікуємо від Вас заяву з реквізитами для перерахунку залишків.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Волошинюк 15 листопада 2024, 14:20
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 91
Цілком адекватний банк) підтримка на рівні! При спробі зламати мене, дуже оперативно спрацювали
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2024, 14:36
Завжди на варті Вашої безпеки та захисту рахунку 💚💪
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TopKontakt 15 листопада 2024, 0:16
Предлагает услуги по рассылке рекламы, после оплаты пропадает. Предлагает как Олександр AD +380933315464 \ В фейсбуке как Олександр Чмут.

Не ведитесь, МОШЕЙНИК
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 листопада 2024, 8:48
Добрий день!

Банк нетерпимий до шахрайства. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте відповідь.
Иван Грига 14 листопада 2024, 15:54
Заблокували картку для перевірки доходів, все їм відправив спочатку довідку ок-5 потім пояснив звідки переказували гроші
Обіцяли дати відповідь протягом 24 годин уже минуло більше часу, а відповіді так і немає
Єдина карта на якій є гроші, мені сьогодні потрібні гроші, а я їх ніяк зняти не можу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2024, 16:47
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання є вирішеним
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksandr01 14 листопада 2024, 15:07
Я є клієнтом Монобанку, сталась ситуація, коли клієнт А-Банку виманив у мене кошти шляхом передоплати за товар. Дуже задоволений вирішенням проблеми зі сторони А-Банку, оскільки кошти мені повернули.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2024, 15:17
Раді чути, що ситуацію вдалося вирішити позитивно! Дякуємо, що поділилися Вашим досвідом 😊
JockerAngreano 12 листопада 2024, 22:24
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Хрещатик, 190
Приємно вражений лояльністю банку до кредитування, без справок про доходи та інших бюрократичних проблем, поступового збільшив кредитний ліміт до 150тисяч. Підтримка завжди швидко вирішує всі питання по телефону чи в месенджері, мобільний додаток зручний і приємний у використанні. Можу рекомендувати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 листопада 2024, 8:31
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно що ви задоволені нашим сервісом. Ми завжди прагнемо надавати найкращу підтримку та швидко вирішувати всі питання. Дякуємо за рекомендацію, і сподіваємось на подальшу співпрацю!
Oliviasb 12 листопада 2024, 19:35
Коли мені стало відомо, що в відповідності до нового закону про мобілізацію передбачається, що дружинам військовослужбовців штрафні санкції, пеня за невиконання зобов’язань, у тому числі перед банками, та фізичними особами, а також відсотки за користування кредитом не нараховуються, я звернулась до підтримки банку з цим питанням. Звернулась у телеграмі. Мені швидко відповіли. Попросили надати документи. Після надання документів все швидко перевірили і підтвердили. Спілкування дуже ввічливе, професійне. Вирішенням питання задоволена.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2024, 20:06
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді чути, що ви отримали швидку та професійну підтримку від нашої команди. Ваша задоволеність є для нас пріоритетом, і ми завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів.
Тетяна Фандоріна 12 листопада 2024, 16:59
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 63
Доброго дня! Хочу залишити позитивний відгук про А-Банк, бо вже маю 14-ти річний досвід обслуговування в ньому. За весь час траплялися проблеми, але в підсумку все вирішується ввічливо і культурно.
Тарифи і відсотки радують. Порівнював умови в інших банках — кращого не знайшов. Навіть якщо є щось вигідніше — постає питання про надійність і зручність.
А-Банк без сумніву залишається найпрогресивнішим у цій країні. Зручний додаток — усе оплачую через смартфон. Співробітники вирізняються професіоналізмом, і консультують дуже детально з усіх питань. Маю досвід роботи з іншими банками: так от у А-Банку консультанти більш «натаскані», можуть пояснити і порадити з різних фінансових питань, тоді як інші б знизували плечима.
Єдина проблема, яку добре б вирішити — це черги у відділеннях. Добре, що 90% операцій можна провести в онлайні.
Сподіваюся і далі все буде добре!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2024, 17:15
Ми дуже вдячні за ваш детальний відгук! Приємно чути, що ви цінуєте наш професіоналізм і зручність наших сервісів. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування, щоб кожен наш клієнт почувався комфортно. 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0667551386 12 листопада 2024, 13:43
Зателефонували, представилося співробітником, а банку, запропонувала кредит із льготним періодом, виявилося через місяць шо там відсоток 430 гривень і ніякого льготного періоду і взагалі це «швидка готівка». Спеціалісти абанку теж нічого не знають і не можуть сказати за це, коротше, довіряти не можна. Я не рекомендую цей банк і саима здихаюся від нього.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2024, 16:42
Нам прикро, що Ви маєте таку думку про обслуговування в нашому банку. Мусимо зауважити, що перед оформленням угоди співробітником надається повна вичерпна інформація стосовно її умов. Кредит Швидка готівка в нашому банку є угодою з щомісячним платежем, які варто вносити в однаковому розмірі до її повного погашення. Детальні умови у вигляді договору за кредитом Ви завжди можете переглянути в àbank24 — меню Кредити. Будемо раді подальшій співпраці з Вами!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про абанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.