Мінфін - Курси валют України

Встановити
PerezdeCuellar
Perez de Cuellar
Зареєстрований:
21 березня 2018

Останній раз був на сайті:
26 квітня 2024 о 18:29
Підписчики (437):
DrSAD
DrSAD
KOPPEL
KOPPEL
viktor197
Viktor Petrenko
54 года, Хмельницкий
fso
fso
Pavel30
Pasha Chernihiv
39 лет, Чернігів
Banderivets
Banderivets
54 года
krukkanoe2008
петро Крук
38 лет, Рівне
22124571
22124571
Samsa
Samsa
54 года
Markus88
Виктор Маркин
35 лет
Kambo
Kambo
TimTaj
Тимур Заробов
54 года, Киев
всі підписчики
До Перемоги!
23 вересня 2020, 6:47

USD/UAH Валютний ринок /Infochat/. 23 вересня.

Моє вітання товариство. Про поточну ситуацію на валютному ринку, а саме оперативна інформація змін МБ, а також готівкового ЧР, писатиметься в денних блогах у вигляді паралельно загальній стрічці. Культура ведення дискусії і взаємна повага вітається. Прошу панове, висловлюємо свої думки, прогнозування валютних рухів, очікування, також повідомлення з обґрунтуванням здійснених дій в обміні валют.

Переглядів: 331, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 51

+
+21
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 9:18
#
Сьогодні  цікавий день, якщо Регулятор знову штовхне  вниз інтервенцією, особливо на відкритті МБ, то коригуватимемо з більшою динамікою ніж учора. Гравці зрозуміють напрямок і оцінять дії Регулятора, як зміна тренду, бо досягли пікових позначок «загону» 28.25.Тобто почнеться злив валюти, хто притримував, чекаючи більш високого курсу. Рух буде в будь-якому випадку, або вниз далі коригуємо, а якщо знову зранку відбудеться атака на МБ від гравців і котирування піднімуться до 28.25-30, то Регулятор вгамує попит порцією з продажу валюти і повернемось з чого почали???! Підходить більше перший варіант. Чому? Поміркуємо, а яка доцільність продати $100млн. за два дні  і залишитись на місці 28.20-28.25? Раціональніше потрібно використовувати ЗВР. В іншому випадку, а скільки валюти витратить Регулятор до початку жовтня на інтервенціі, якщо не зупинити ріст? І чи вистачить потім періоду до виборів відкупити назад її в ЗВР? Позавчора тільки писав, що є запланований об‘єм валюти в Регулятора на продаж, наприклад $200-250млн., вже злито $170млн., якщо зараз не розвернути ринок, то до початку жовтня зіллє ще $100-150млн. А чи відкупить назад $300млн, під питанням???Є два варіанти, щоб не витрачати валюту, або заливає сьогодні  ще $50млн і входимо в боковик, або штовхає на корекцію. Ріст далі- паніка, пожежу гаситиме більшими витратами  ЗВР.Тому висновок: Регулятор тисне далі вниз котирування, або переходимо день-два  на більш вищий рівень 28.30-40 , без надмірних втручань НБУ.
+
+43
xoljva
xoljva
23 вересня 2020, 9:25
#
Доброе Утро.

От ЗЗЗЗЗ.....
Дивлюсь, шо якось люди дивуються, коли кажеш, шо ось це зниження курсу гришки з моменту уходу попереднього керівництва і дотепер – це суто нацбанківська «робота» + мінфін із своїми ручними держбанками – ринку тут нема взагалі фактично, як драйвера.

Ясно, шо в це важко повірити, шо в ЕМ центробанк делібератлі послабляє курс, коли цього не вимагає ринок, економічна ситуація, коли відсутній попит з якоїсь зі сторін. В минулому році – це було стримування сильного укріплення через великі об’єми притоку, тепер же – це цілеспрямований тиск і підштовхування ринку у заданому напрямку. Але зараз це просто навмисне штовхання в одному напрямку, здешевлення, причому абсолютно безглузде.
Купівля валюти на мізерах, коли нема об’ємів, коли нема і великої пропозиції – просто НБУ своїм бідом гнав курс, показував, куди далі йти… Те саме вони робили і роблять і без купівлі, виставляючи котирування ранішні. Те же саме роблять держбанки, причому видно і коли вони роблять це через своїх обізян, які всі відомі на міжбанку…

І ясно, шо це в рамках урядової програми боротьби із законами всесвітнього тяжіння – намагання впихнути невпіхуєме, реалізувати взаємовиключні цілі, і мати слабку гривню, і низькі ставки по гривні, і модерейт інфляцію, і кредитування, бо вони продали цю ідею презу, вони самі собі втілющили в голови, шо це можливо, бо просто нема кому сказати, шо це тупорильство і долбоєбізм со взломом.
+
+30
xoljva
xoljva
23 вересня 2020, 9:26
#
Продолжение 
Це ж тут типова ця історія ці роки – та, тіпа, пофіг на Ньютона, пофіг на книжки – ви самі бачили ту гравітацію? Не мішайте типу людям працювать. Дайте зробити, а потім критикуйте, діванні критики. Не мішайте крєпким госпідарам і піарщикам малювать і далі картинки та ізі він історії із офісу наіпростєйших та різних одноклєточних рєшеній.

Я вже мовчу, шо і цей штучний мізерний дєвал, послаблення, він нічого не рішає, і нікому не допомагає, і з бюджетом він не допомагає. Але, якшо вони переборщать із цими приколами, та ше й додасться рух на світовому ринку, то кловани потім гришку вже не піймають за хвоста…

І тут я не думаю, шо в них є якийсь інтерес – це просто піар і намагання робити те, в чому вони убідили і уговорили прєза. Ті ж яники в 12-му і то тримали і шорт сквіз таки зробили, ніби, маючи великі пози в NDFах, але вони стояли на стороні гришки, а не, як в цьому бєссмислєнному цирку…
+
+15
xoljva
xoljva
23 вересня 2020, 9:26
#
Вчера ЗЗЗЗЗ выложил мнение человека с негосударственного банка
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 9:37
#
Дякую пан холява. Моє вітання Вам.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 9:36
#
Форекс малює на моменті  28.18-28.20
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 9:44
#
Ще провалилися 28.16-28.18
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 10:24
#
Торги МБ проходять нижче 28.20. На зараз 28.16- 28.17
+
+16
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 10:59
#
Від самого ранку продавців доляра на МБ більше, наважились на злив. Котирування потроху присідають, відпрацьовуючи рівні, але з напрямком на південь. Все йде спокійно, Регулятора не видно, мабуть втручання непотрібні.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 11:59
#
Форекс 28.20-28.21 Трохи відскочили.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 12:39
#
Піднялися, щоб хтось дорожче продався? Форекс знову малює пробій вниз 28.18-28.20
+
+15
alexat3107
alexat3107
23 вересня 2020, 12:40
#
Судячи з аукціону, то не все так добре як ви хочете.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 12:47
#
А що я хочу? І, як аукціон впливає на курсові рухи у Вашому розумінні?
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 12:55
#
Мабуть відповіді не буде. Дуже складно для автора.
+
0
alexat3107
alexat3107
23 вересня 2020, 13:44
#
Хочете відкупитися в долярі, і не мені вам розказувати як аукціони впливали на курс у 2019 році. А коли нерезиденти не купляють ОВГЗ, тим самим не продаючи $, тільки продають бумаги, купляючи $, то це давить на гривню. Можете мене поправити, якщо не так.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 13:53
#
Хочу відкупити доляри, які зливав від 27.68 до 28.30.
Ви дорікали про невдалий аукціон, мабуть мали на увазі вчорашній, а не 19 року. Відповіді я так і не почув. Так от слухайте уважно, якщо б МінФіну була гостра потреба в гривні, повірте, залучив би і 10млрд. через схеми з допомогою НБУ. Тобто МінФіну гривня не потрібна зараз і далі наводить на мислення що? Продаватиме валюту, поки дорого і звісно курс піде куди? Правильно. Вниз. Буду пояснювати, як діточкам в школі. Не ображайтесь. Перед тим, як щось писати, добре поміркуйте.
+
0
alexat3107
alexat3107
23 вересня 2020, 14:03
#
То виходить їм ні гривні не потрібно, ні $ , бо не проводять валютних аукціонів, тоді навіщо їм ті аукціони зовсім? ))
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 14:07
#
На ЄКР валюта є у МінФіна. А по якому курсу залучив минулого аукціону, навіть ті $111млн? Самі вже  домислите.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 12:57
#
Форекс 28.18-28.19.
+
+8
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 13:37
#
Сьогодні Регулятор все залишив на розсуд ринку, та вирішив спостерігати зі сторони. Помилка в тому, що після учорашньої інтервенціі, сьогодні потрібно було направити ринок, підштовхнути в заданий напрямок, хоча б на 5коп. збити курс вниз. Гравці на МБ від невизначеності топчуться на місці, ні вниз, ні вгору. Що хоче Регулятор? Мабуть злити ще валюти з ЗВР, через декілька днів перепочинку, коли знову погонять курс вгору. Я не розумію таких дій Шеви, або він «гальмо» в курсових рухах, або йому ніхто не може підказати, що робити в тій, чи іншій ситуації.
+
+15
Сергей emerald
Сергей emerald
23 вересня 2020, 14:35
#
И почему вы не шева....

а понять его действия не сложно, причина непонимания в том, что у вас разные цели.
+
0
meag
meag
23 вересня 2020, 14:50
#
То ж і витрачати валюту із ЗВР не потрібно... Мабуть у «баті» чітка вказівка. І не полишає мене думка, що це примітивний передвиборний «квартальний» сценарій... Залишаюсь при своєму - ревальвація гривні з початку жовтня.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 15:07
#
А до початку жовтня де будемо, які рівні? Моя думка така, не змінюю. Як повільно підіймались, так повільно і тошнітиме до самих виборів вниз. Міркую, що почали вже від учора.
+
0
meag
meag
23 вересня 2020, 15:13
#
Щодо повільності і напрямку - підтримую. Звичної кардіограми не буде. Ринку немає. Є задачі регулятора і все.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 14:04
#
Форекс 28.18-28.19,5 на моменті.
+
0
mats
mats
23 вересня 2020, 14:44
#
13:38 Нацбанк стоит с покупкой по 28,17, но это пока ниже рынка. Намекает, что ниже не пустит.

Загон продолжается...
+
0
47862618990
47862618990
23 вересня 2020, 14:56
#
Получается даже 28.00 не увидим в ближайшее время.
+
0
meag
meag
23 вересня 2020, 15:08
#
Не спішіть з висновками) Згадався бородатий анекдот про молодого і старого биків - «...Мы медленно-медленно спустимся с горы...» і відкупимось)
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 15:02
#
Якщо Регулятор стоїть так високо, хоча зливав валюту  нижче, то комусь потрібно продатись дорого. Як тільки злив відбудеться, відразу пустить вниз.
+
+15
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 17:48
#
Вы слишком высокого мнения о НБУ. Как сказал один восточный сказочный персонаж Д...лы б...ь. Сразу прошу извинения у уважаемой публики.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 17:54
#
Моє вітання. Я намагаюся вирахувати ходи Регулятора від обставин на ринку, стати на його місце і вчинити правильно. Але, те що я відкидав учора в припущенні, воно і здійснилося. З чого починали, туди і прийшли. Результат- -$50лямів на вітер, без користі.
+
0
mats
mats
23 вересня 2020, 19:38
#
Это еще один индикатор того, что позже НБУ планирует откупиться значительно дешевле.
+
+8
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 20:13
#
Це зрозуміло, а от УкрГаз лив до 28, гальмуючи ріст. І, чи дасть йому Регулятор відібратися нижче 27.60. Або Держ. Банк продавав не свою валюту, виконуючи функції Регулятора. Тут є над чим замислитись, де будуть мінуса, або обидва в плюсі.Тобто глибина корекції.
+
0
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 17:57
#
Вітаю, шановний. Так Я о чем, нет определённости. Обстановка нервная. И зачем все это?
+
+15
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 18:01
#
Это как тут один товарищ писал, а продали по 28,  а теперь можно и по 28,20. Смысл этого геммороя, слил 100000 у.е., чтобы заработать 20000 грн. А седые волосы он не считает?
+
0
alexat3107
alexat3107
23 вересня 2020, 19:18
#
Так же , как слиться по 28 и ждать отката на 27.5, а оно все не прет, так что там о седых волосах?
+
+5
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 19:48
#
Слился по 27,55-27,75.
+
0
alexat3107
alexat3107
23 вересня 2020, 19:53
#
Держитесь, я в вас верю.
+
+5
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 19:59
#
Спасибо, Вам также успехов!
+
+15
Sergeysv833
Sergeysv833
23 вересня 2020, 18:02
#
Та не, что ж в НБУ совсем, думаете, идиоты сидят? Просто не все слили, что хотели по высокому курсу - такое ощущение. Он сегодня нижнюю планку поставил такую, ниже которой продавал. Это было психологическое давление, как по мне)) думаю, эти дни еще должно быть вверх до конца недели. И вообще, очень много людей ждет, что под выборы курс просядет - как бы всех не намахали)))))))))))
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 18:08
#
Регулятор буде змушений душити вниз ринок. МВФ поки нічого не дає, і не дасть в цьому році, а 2 місяці не поповнювати ЗВР, вибачте, але це тоді не Регулятор, а профан. Тому кому потрібно зіллють, інші добре вмостяться і попливе човник на південь. Навіть немає сумніву.
+
0
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 18:10
#
Скажу так, не откуплюсь по 27,40  вбахаю пару павильонов по метров 100, и пусть хоть по 30, мне уже не важно. Тут чисто принципиально, слился по 27,55-27,75.
+
+28
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 18:16
#
Чекаємо, йде гра, але буде і Свято гривні. Гойдалок буде ще купа, наприклад після виборів запровадять НС жорсткий карантин, спочатку курс вистрелить, а потім настане гривневий голод, сосуди економіки, бізнесу спорожніють, хід гривні сповільниться і звісно за що тоді купувати доляр, та й бізнесу він навіщо? Ось тут другий шанс відібратися.
+
0
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 18:18
#
Согласен.
+
+8
mats
mats
23 вересня 2020, 19:41
#
«Фундаментального давления на гривну нет. Есть значительное предложение валюты со стороны экспортеров. В октябре-ноябре предложение валюты вероятно возрастет благодаря продажам аграриев. В случае разворота рынка НБУ не намерен искусственно сдерживать укрепление гривны», - отмечается в сообщении пресс-службы НБУ.
https://kurs.com.ua/ua/novost/217433-v-nbu-nazvali-prichini-rosta-kursa-dollara
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 20:18
#
Чудово. Дякую.
+
+30
yambuy
yambuy
23 вересня 2020, 20:13
#
Ну и на последок немножко не в тему. В субботу взял машину жены и поехал играть в теннис в Адмирал клуб, Ирпень. Выезжаю на новую трассу, проехал  300 м., автомобиль глохнет, попытки оживить к успеху не привели. Через час приехал эвакуатор, отвезли на СТО в Ирпень. Автомобиль бросил. На игру опоздал. Во вторник позвонили, сказали забирай, все нормально. Оказалось в баке кончился бензин. Итого 1055 грн.  диагностика,  690 эвакуатор. Такси 200. Всего 2000 . Поэтому желаю Вам всем позитивного настроения и главное здоровья.
+
+24
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 20:28
#
Всі розуміють, до чого цей коментар. Ловити на курсі 20коп., коли за день витрати інколи перебільшують доцільності гри. Так, це гра, бо кожного дня в супермаркеті залишаєш грошей стільки, що потрібно декілька пачок перевернути туди-назад. Вам теж успіхів в прибутках.
+
0
Heckfy
Heckfy
7 листопада 2020, 19:53
#
И что вы этими своими действиями (комментарием) хотите сказать ??
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
23 вересня 2020, 22:13
#
Я так розумію, по сьогоднішнім діям Регулятора, що завтра буде вистава двох акторів на МБ для зливу валюти, іншого пояснення я поки не находжу, судячи в триманні Регулятором курсу від корекції, яку ж сам учора і спровокував інтервенцією на $50млн. Дійсно загадково, навіть я не пам‘ятаю, щоб так раніше відбувалося. Ну, то таке, «героїв» ми все одно взнаємо незабаром. Тут інше, припустимо Регулятор сьогодні увімкнув гальмо на 28.17, щоб знову ринок штовхнути вгору, тобто в планах зливати валюту далі на більш вищому рівні. Якщо так, то це рівень 28.30, бо на 28.23 вже інтервентив. У випадку переходу вище рівня 28.30, то відкриється шлях на 29. Паніка зробить своє діло і чи потрібно це зараз, щоб витратити на інтервенціі $0.5млрд? Міркую, що ні, та й перед виборами на 29 = хвилювання ринку. Тому сценарій такий, що вище 28.30 Регулятор не піде, загін повинен закінчитись на позначках, які ми сьогодні спостерігаємо, максимум 5-10коп., якщо є в планах ще вгору. Такої думки.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
24 вересня 2020, 9:16
#
Продовження обговорення
https://minfin.com.ua/blogs/perezdecuellar/154987/
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися