- 11 березня 2017, 15:09
СКАРГА))ПОВЕРНІТЬ КОШТИ
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
|
|
0
|
- 16:05 Зарплати вчителів у 2026 році: Кабмін назвав етапи підвищення
- 12:03 Виплати за два місяці: українцям нарахують «Національний кешбек» вже цими вихідними
- 09:32 НБУ продав на міжбанку за тиждень $895 мільйонів
- 09:00 Чи готова Solana до відновлення? Ціна SOL націлена на $140 після грудневого падіння
- 26.12.2025
- 18:35 Уругвай оголосив війну долару: як місцевих жителів відучуватимуть від «зеленого»
- 17:25 Гривня впала на міжбанку у п'ятницю
- 16:51 Сектор RWA став лідером прибутковості у 2025 році
- 16:41 НБУ визначив, яким буде курс гривні у понеділок
- 16:30 Bitunix відзначає четверту річницю кампанією «Ultra 4ward» з нагородами на 4 млн USDT
- 15:56 В Австралії з 2026 року супермаркети та АЗС зобов’яжуть приймати готівку


Коментарі