- 11 березня 2017, 15:09
СКАРГА))ПОВЕРНІТЬ КОШТИ
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
|
0
|
- 18:46 Уряд удвічі зменшив квоти на експорт цукру та м’яса птиці на 2025 рік
- 17:24 Курс валют на вечір 26 грудня: долар та євро подорожчали на міжбанку
- 17:05 Криптовалютний ринок у 2025 році: Чого очікують користувачі — опитування Binance
- 16:46 ЦБ Туреччини знизив ставку вперше за два роки
- 16:18 Гаманець Trustee Plus із вбудованою криптокартою підбив знакові підсумки 2024 року
- 15:26 Укрпошта знизить тариф для посилок у США
- 14:39 ВВП України за підсумками року зросте на 4% — Мінекономіки
- 12:22 Binance і Kraken інвестували $10 млн в стейблкоїн Usual, MoonPay може купити Helio за $150 млн: що нового
- 11:27 Туреччина запровадила суворі правила для переказів криптовалют
- 11:08 Банк Кореї: Більше третини мешканців країни володіють криптовалютами
Коментарі