- 11 березня 2017, 15:09
СКАРГА))ПОВЕРНІТЬ КОШТИ
Доброго дня! 23 січня через термінал(м.Обухів, вул.Київська 111) я оплачувала комунальні послуги. Проплата не пройшла і 25 січня я написала заяву на повернення коштів. Мене попередили, що максимум чекати місяць. Пройшов місяць і не дочекавшись телефонного дзвінка я пішла до відділення. Відповідь мене шокувала:«Що ви від нас хочете? Нічого ми не знаємо.Телефонуйте на гарячу лінію.» На гарячй лінії нагрубіянили і сказали, що вони займаються тільки обслуговуванням пластикових карток. На наступний день я знову пішла до відділення в бухгалтерію і знову була шокована. Сьогодні березень місяць а повертають кошти тільки за листопад місяць. Коли проплата не проходить значить при інкасації кошти виходять плюсом.Чому клієнт не може забрати свої кошти???? Чому банк користується моїми коштами і збагачує свій баланс за рахунок людей. Особисто я останні кошти віддала, щоб заплатити за опалення(1400грн.). В кінцевому результаті ні коштів немає і борг висить. Писала листа на почту контакт-центру, реакції ноль. Поміняйте відношення до клієнтів і працюйте швидше і якісніше.
|
|
0
|
- 11:15 США представили нову стратегію нацбезпеки: чому її виконання тиснутиме на євро
- 11:06 Нові «надії та можливості»: Visa почне працювати в Сирії
- 10:18 120 мільйонів євро штрафу: ЄС звинуватив платформу X Маска у введенні користувачів в оману
- 08:30 У Міністерстві фінансів розповіли, коли змінять оподаткування ФОП
- 5.12.2025
- 19:31 США вперше офіційно дозволили спотову торгівлю криптовалютами на товарних біржах
- 17:39 Долар та євро подешевшали на міжбанку у п'ятницю
- 16:21 Європол викрив злочинців, які через фейкові криптоплатформи «відмили» понад 700 мільйонів євро
- 15:45 Нацбанк зміцнив курс гривні перед вихідними
- 14:53 Загроза доларизації та фінансові шоки: МВФ попередив про ризики зростання ринку стейблкоїнів
- 13:17 Bitget представила масштабні оновлення GetAgent із розумнішими відповідями та безкоштовним доступом для всіх користувачів


Коментарі