Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
21 листопада 2025, 15:59

Воркшоп в Academic Hub Pivdenny: «Сервіс-дизайн: як вижити в океані конкуренції»

Чому одні компанії тонуть у «червоному» океані, а інші створюють власні «блакитні»? Як сервіс, емпатія та дизайн мислення допомагають ставати китом, а не маленькою рибкою на ринку? Відповіді на ці запитання шукали студенти економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка разом із директоркою департаменту розвитку роздрібних продуктів та сервісів банку «Південний» Юлією Харук.

Під час зустрічі говорили про сучасну конкуренцію та різницю між «червоними» й «блакитними» океанами: коли компанії змагаються за існуючий ринок — і коли створюють нові сервіси та нові правила гри. Разом зі студентами розбирали практичні кейси українського та міжнародного бізнесу та закріплювали принципи сервіс-дизайну, які допомагають знаходити інсайти та будувати сильні бізнес-моделі.

«Це був другий воркшоп, який я проводила для студентів. І вони обидва підтверджують високу зацікавленість молоді до практичних речей, реального бізнесу. Студенти драйвові, цікаві, провокативні та не бояться висловлювати свою думку. Лунало багато запитань. Наприклад, просили порадити додаткову літературу або ресурси для глибшого вивчення теми. Це свідчить про справжній інтерес і бажання вивчити питання самостійно», — поділилася Юлія.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися