Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
7 листопада 2025, 14:46

Чорна п’ятниця 2025: 83% українців проігнорують акції, не вірячи у знижки

Попри наближення сезону розпродажів, переважна більшість українців не планують здійснювати покупки на цьогорічну Чорну п'ятницю. Згідно з результатами опитування, проведеного Rakuten Viber серед близько 18 тисяч користувачів, 83% респондентів не купуватимуть нічого.

Чорна п’ятниця 2025: 83% українців проігнорують акції, не вірячи у знижки
Фото: pixabay.com

► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Показово, що 64% опитаних, як і минулого року, заявили, що не вірять у справжні знижки цього дня.

Обсяги покупок: Змін майже немає

Розподіл відповідей щодо планів на покупки цього року майже не відрізняється від 2024-го, що свідчить про стабільну скептичну позицію українців:

  • Ніколи не купую в цей день, не вірю в такі знижки — 64% (у 2024 цю відповідь так само обрали 64%);
  • Цьогоріч не планую нічого купувати — 19% (у 2024 — 19%);
  • Приблизно в такому ж обсязі — 8% (у 2024 — 7%);
  • Купуватиму менше, ніж торік — 6% (у 2024 — 6%);
  • Купуватиму більше, ніж торік — 3% (у 2024 — 4%).

Що купуватиме меншість, яка чекає на акції

Команда Viber також запитала українців, які чекають на знижки, що саме вони купуватимуть цьогоріч. У топі — одяг і взуття (їх купуватимуть 39% респондентів), та техніка для дому (12%).

Минулого року у трійку найпопулярніших категорій увійшли їжа та алкоголь (5% у 2025 році, 13% — у 2024 році), які цьогоріч поступились ґаджетам (10% у 2025 році, 12% — у 2024 році).

На питання «Якщо чекаєте на знижки до Чорної пʼятниці, що плануєте купити цьогоріч?» у 2025 році відповіді розподілилися таким чином:

  • Одяг та взуття — 39% (2024 — 34%);
  • Техніку для дому — 12% (2024 — 9%);
  • Ґаджети — 10% (2024 — 12%);
  • Товари для дітей — 8% (2024 — 9%);
  • Косметику, догляд за собою, вітаміни — 8% (2024 — 9%);
  • Товари для домашніх улюбленців — 8% (2024 — 6%);
  • Товари для дому та ремонту — 6% (2024 — 5%);
  • Їжу та алкоголь — 5% (2024 — 13%);
  • Товари для авто — 2% (2024 — 2%);
  • Підписки на сервіси та абонементи — 2% (2024 — 1%).

Опитування

Дослідження проведено шляхом анонімного онлайн-опитування командою Rakuten Viber. В опитуванні взяли участь понад 18 000 користувачів.

Ключовою віковою групою респондентів є особи віком 34−45 років. Загалом, понад 50% учасників опитування — це користувачі віком до 45 років.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 2

+
+45
TAN72
TAN72
7 листопада 2025, 15:17
#
Черный пятница был только у Робинзона
+
0
Eugene24
Eugene24
9 листопада 2025, 2:24
#
Ещё как собираемся, сейчас вот ждём скидки на 11.11 в Китае, так как у нас тоже самое даже по цене Китая без скидок, не захотят продавать…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися