Попри повномасштабне вторгнення, українці не зупиняються. Вони працюють, навчаються, волонтерять, створюють бізнеси, підтримують один одного, розвиваються і планують майбутнє для себе, дітей та країни. У час, коли невизначеність стала новою реальністю, відсутність планів стає джерелом тривоги. Натомість здатність мріяти й діяти — проявом внутрішньої сили та віри у майбутнє.
Україна — місце для планів: чому це важливо саме зараз
Цю ідею втілює іміджева кампанія Ukrsibbank BNP Paribas Group «Україна — місце для планів. Втілюємо разом», про яку банк розповідав медіа MMR для конкурсу PR кейсів. Кампанія стартувала у 2023 році і триває до сьогодні, кожен раз розповідаючи нові історії про людей та їхні мрії.
Дослідження: плани — це початок дій
Щоби говорити з людьми, потрібно знати їхні настрої. Напередодні кампанії Ukrsibbank зібрав різні дослідження, які показали, що близько 80% українців мають конкретні цілі та плани на майбутнє, а 42,9% думають не лише про сьогодні, а й про завтра своїх дітей та онуків.
Люди мріють про освіту, розвиток, власний бізнес, сімейний добробут, безпеку, чисте довкілля, довіру та відбудову країни. Ці дані стали основою кампанії, у якій Ukrsibbank показав як надійний фінансовий партнер може допомогти реалізувати мрії, підтримати бізнес і які рішення відкривають нові можливості для підприємців, ветеранів і молоді.
Як все починалося
За два роки кампанія пройшла кілька етапів, кожен із яких відображав настрої та потреби суспільства. Візуальні рішення змінювалися, але одне залишалося незмінним — «Україна — місце для планів».

«Коли ми запускали „Україна — місце для планів“, ми розуміли: це не просто про бренд. Це про силу людей, які не втратили здатності мріяти й діяти, навіть коли все навколо невизначено. До основного повідомлення ми додали „Втілюємо разом“, щоб показати, що ми поруч із 2 мільйонами наших клієнтів у їх щоденних кроках і великих рішеннях», — Яніна Ольховська, Директорка з комунікацій, КСВ та залученості Ukrsibbank BNP Paribas Group
У другій та третій хвилях кампанії банк показував, як нові цифрові рішення, онлайн-сервіси — Ukrsib online, Ukrsib Business, фінансові консультанти банку, онлайн онбордінг — допомагають починати нове, інвестувати й рости.
Четверта хвиля була присвячена дітям — майбутньому України. «Що може бути кращим способом показати майбутнє країни, ніж очі дітей? Ми розповіли про плани маленьких українців, які мріють і бачать великі цілі, незважаючи на всі виклики», — додає Яніна.
Герої завжди серед нас
У 2025 році стартувала нова хвиля кампанії. Вона складається з 12 історій українців, які діляться своїми планами та мріями. Це справжні люди з Харкова, Тернополя, Кропивницького та інших міст України.
«Наші герої поруч із нами щодня. Ми хотіли показати справжні історії простих українців, які реалізують свої плани, підтримують громаду та надихають. Це історії про силу мрії, віру в себе і здатність рухатися вперед попри всі виклики сьогодення», — говорить Яніна Ольховська.
Зокрема героями кампанії стали:
-
Аграрій з Кропивницького, який хоче інвестувати в систему поливу, щоб збільшити врожай і підтримати громаду.
-
Ветеран із Дніпра, який має протез руки та планує знайти роботу в ІТ.
-
Студентка із Запоріжжя, яка шиє одяг на замовлення та мріє відкрити власний шоурум.
-
Екоактивіст з Вінниці, який організовує екопікніки та прагне підвищити відповідальність суспільства за довкілля.
Всі ці історії розповідають:
-
планувати важливо, а Ukrsibbank поруч, слухає та підтримує, допомагаючи рухатися вперед разом. Україна — місце для планів!
Режисером роликів став Антоніо Лукіч, відомий український кінорежисер, автор фільмів «Мої думки тихі» та «Люксембург, Люксембург». «Ми створили рекламу про людей, яких ми знаємо. Герої наших роликів демонструють: планувати завжди доречно, навіть необхідно. На моє глибоке переконання, звичайних або маленьких планів не існує. Не буває маленьких проблем, не буває маленьких історій та не буває маленьких планів», —так Антоніо Лукіч поділився залаштунками створення роликів на своєму YouTube каналі «Мої думки про кіно». За його словами, ролики стали спробою зафіксувати не просто образи героїв, а внутрішній стан людей, які попри війну й невизначеність не зупиняються. У центрі кампанії — звичайні українці, які діляться своїми задумами з менеджерами банку. Плани — різні: від розширення бізнесу до поїздки в Карпати. Але всі вони мають дещо спільне: віру в себе, любов до своєї країни та підтримку надійного фінансового партнера.
Соціальна відповідальність і сталий розвиток
П’ята хвиля кампанії розвиває соціальну складову. Ukrsibbank підтримує розвиток жіночого підприємництва, допомагаючи жінкам відкривати власну справу, зменшувати гендерний розрив і впливати на економіку країни.
Важливим напрямком є підтримка ветеранів та захисників України. Банк реалізує платформу реальних дій We’re proud, до якої входять й програми соціальної адаптації демобілізованих, створення можливостей для працевлаштування людей із військовим досвідом та спеціальні пропозиції банківських продуктів та сервісів для ветеранів.
«Ми прагнемо показати, що навіть у складних умовах можна будувати, створювати й планувати майбутнє. Наші герої надихають і демонструють силу планів у реальному житті», — каже Яніна Ольховська.
Канали та результати кампанії
Щоб охопити різні аудиторії, кампанія просувалася через цифрові канали, соціальні мережі, мобільні застосунки, бігборди та зовнішню рекламу. Це дозволило:
- підвищити впізнаваність бренду,
- залучити нових клієнтів до онлайн-сервісів Ukrsib online та Ukrsib business,
- розповісти про соціальну підтримку банку,
- надихнути людей планувати і діяти разом з банком.
Вже 35 років Ukrsibbank BNP Paribas Group поруч з Україною та 2 мільйонами клієнтів допомагає реалізовувати плани — від першої картки до відкриття бізнесу, від освітніх програм до соціальних ініціатив.
Бо Україна — це місце для планів. Втілюємо їх разом!
Коментарі