Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
14 вересня 2025, 11:27

Ukrsibbank долучився до заходу про автоматизацію бізнес-процесів

Ukrsibbank BNP Paribas взяв участь у міжнародній конференції «Автоматизуй те, що справді важливо: як банки покращують KPI з Camunda», яку організували компанії Integrity Vision та Camunda.

Лідерка трайбу про кредити для юридичних осіб Анна Іванова розповіла учасникам заходу як банк розвиває процеси кредитування за допомогою Camunda — серця платформи для управління процесами кредитування.

Подія відбулася у Києві у змішаному форматі: онлайн та офлайн.

Лідерка трайбу про кредити для юридичних осіб Ukrsibbank BNP Paribas Анна Іванова долучилася до міжнародної конференції «Автоматизуй те, що справді важливо: як банки покращують KPI з Camunda», де провідні експерти із автоматизації бізнес-процесів українських компаній ділилися своїм досвідом та говорили про ефективність цифровізації. Спікерка виступила із презентацією «Стратегія розвитку процесів кредитування Ukrsibbank за допомогою Camunda».

Як розповіла Анна Іванова, Ukrsibbank вирішив цифровізувати кредитування у 2021 році. У такий спосіб прагнули зробити обслуговування клієнтів швидшим й зрозумілішим, оптимізувати роботу учасників кредитного процесу та мінімізувати ручні операції, які призводили до помилок і затримок. Для цього банк побудував кредитну платформу Credit workflow на основі Camunda, таким чином банк зміг як пришвидшити процеси, так і покращити їх якість.

І клієнти, і співробітники, зазначає Анна Іванова, позитивно оцінили нововведення. Клієнти отримають зручний канал спілкування з учасниками кредитного процесу через клієнт-банк, що дозволяє обмінюватися документами, підписувати їх онлайн та забезпечує прозорий зворотний зв’язок. Також завдяки платформі вдалося об'єднати частини кредитного процесу в одному інтерфейсі. Це полегшило роботу працівників, адже робота відбувається в одному робочому вікні, зменшилась потреба у ручному введенні даних і прискорилось виконання завдань. Програмні рішення та аналітика допомогли стандартизувати процеси, відстежувати поведінку клієнтів та візуалізувати проблеми.

Підсумовуючи, спікерка додала, що реалізоване рішення дозволило банку скоротити час обробки заявок бізнесу, підвищило якість обслуговування клієнтів та посилило мотивацію співробітників. Оптимізація кредитних процесів показала хороші результати завдяки кільком ключовим факторам: робота виділеної команди Трайбу, досвід партнера-інтегратора, використання досвіду міжнародної групи BNP Paribas та чітко визначені банком підготовлені ролі.

Також Анна Іванова порадила компаніям на старті автоматизації бізнес-процесів приділити увагу стратегічній підготовці. Передусім варто визначити ключові процеси, з якими працюватиме організація, і встановити цільові метрики для оцінки їхньої ефективності. Потрібно розвивати культуру змін і спільної мети та нарощувати необхідну експертизу в команді. Прозорість на всіх етапах є незмінним принципом.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися