Pop Mart розраховує, що цього року закордонні продажі перевищать продажі в Китаї цього року і значно зростуть у Північній Америці. Про це повідомив засновник компанії Pop Mart Ван Нін, пише ЕП.
Виробник Labubu планує продати більше іграшок за кордоном, ніж у Китаї
► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Нова хвиля китайських споживчих компаній, очолювана виробником іграшок Pop Mart, прагне посилити свою глобальну присутність, що відображає стратегічний поворот Китаю до експорту своїх брендів, а не лише продукції», — говориться у публікації.
«Спочатку ми сподівалися стати китайським Disney; тепер ми сподіваємося стати світовим Pop Mart», — сказав Ван Нін.
За його словами, кілька кіностудій, зокрема щонайменше одна в Голлівуді, прагнули співпрацювати з Pop Mart для створення фільму за мотивами персонажа Лабубу
«Ми використовуємо китайську промисловість та ринок, щоб інкубувати художників з усього світу та повертати їхні творіння у світ», — додав він.
Читайте також: «Чим популярнішими вони стають, тим більше я їх хочу»: феномен іграшок Labubu, які підкорили світ
«Pop Mart, рітейлер з бізнес-моделлю, орієнтованою на інтелектуальну власність, спостерігає різке зростання міжнародних доходів завдяки вибуховій світовій популярності своїх ляльок Labubu», — пише South China Morning Post.
Дохід компанії з ринків за межами материкового Китаю зріс на 375,2 відсотка до 5,07 мільярда юанів (708,35 мільйона доларів США) минулого року і очікує подальшого зростання.
«Компанія, яка на кінець березня мала понад 3200 магазинів за кордоном, навіть досягла успіху в Японії, ринку, відомому своїми високими очікуваннями споживачів щодо якості та дизайну. Протягом наступних п'яти років компанія планує щороку відкривати від 550 до 650 нових магазинів за кордоном», — говориться у публікації.
Коментарі - 1