Ukrsibbank BNP Paribas Group долучився до конференції IT Wave 2025, яку організувала спільнота Odesa IT Family.
Брендинг, продажі, штучний інтелект та кібербезпека: про що говорили на конференції IT Wave 2025
Мар’ян Хомин, начальник департаменту маркетингу роздрібного бізнесу, взяв участь у панельній дискусії «Комунікація зі змістом», де обговорювали, як зберігати відкритість та чесність у позиціонуванні бренду. Експерти дискутували про ключові виклики та можливості сучасних комунікацій та роботу з репутацією.
Банк активно підтримує профільні події ІТ-галузі, сприяє розвитку айтівців країни та співпрацює з IT Асоціацією та ІТ кластерами. Водночас, обслуговує майже 30% ІТ-ринку країни.
Конференція IT Wave 2025 зібрала тих, хто рухає IT-галузь вперед: підприємців, маркетологів, HR-лідерів та технічних візіонерів. Загалом понад 100 учасників дискутували про ШІ, стратегії розвитку технологічного бізнесу, синергію маркетингу й продажів, вихід на міжнародні ринки тощо.
Мар’ян Хомин, начальник департаменту маркетингу роздрібного бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group, взяв участь у панельній дискусії «Комунікація зі змістом». Експерт ділився досвідом про актуальні напрямки розвитку бренду компанії, як будувати соціально відповідальний PR та доносити правильні сенси суспільству. Панелісти говорили про силу емпатії та щирості, яка допомагає будувати якісні комунікації. Також приділили увагу темі взаємодії з сучасними поколіннями.
Мар’ян Хомин поділився порадами, як можна, залучивши співробітників, розповідати про події, що відбуваються в організації: «Ми маємо спільноту амбасадорів бренду, які хочуть розповідати про бренд. Їх навчають, як правильно комунікувати та взаємодіяти з аудиторією. Кожен учасник спільноти — це справжній патріот банку, активно долучається до різних подій та активностей, які ми організовуємо, веде свою сторінку і там розповідає про життя банку. У такий спосіб ми ширше можемо говорити про наші продукти, сервіси тощо».
Також експерт пояснив, що для розвитку бренду важливо залучати і спеціальні агенції і мати внутрішню команду, щоби поєднати їхні зусилля. «Наприклад, у нас є фахівці, які опікуються та розуміють бренд, є його адвокатами, спілкуються з журналістами тощо. Водночас, вони також і працюють з різними агентствами, для синергії та кращих результатів», — зазначив Мар’ян Хомин.
Коли йшлося про позиціонування українських брендів на міжнародних ринках, то Мар`ян Хомин зауважив, що український бізнес сприймається іноземцями, як якісний та дорогий. Та порадив підприємцям комунікувати про війну на іноземних майданчиках, аби світ знав об'єктивну інформацію про події: «Українські компанії, які вже вийшли на міжнародну арену, дуже якісні. І вони вже зробили рекламу країні. У наші бізнеси та компанії готові інвестувати. Але треба розповідати, що відбувається в країні, як це непросто, щоб світ розумів ситуацію».
Коментарі