Ukrsibbank BNP Paribas Group разом із Mastercard підтримав подію, яку організувала Асоціація IT Ukraine — «Tech360: Policy, Talents and Growth».
Теми, що обговорювали експерти Ukrsibbank під час події Tech360
Андрій Кашперук, Заступник Голови Правління, Директор із питань роздрібного бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group, взяв участь у панельній дискусії «Прогрес цифровізації України: ключові досягнення та виклики».
Наталя Галунко, Начальниця департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbank BNP Paribas Group, долучилась до обговорення «Суспільний запит і реалії ІТ-бізнесу: як забезпечити гідне та ефективне працевлаштування ветеранів».
Олена Полянчук, Заступник Голови Правління, Начальник Юридичного департаменту Ukrsibbank BNP Paribas Group, ділилась експертизою у панельній дискусії «Обираючи горизонт: стратегії зростання українського ІТ в умовах глобальної нестабільності».
Ukrsibbank BNP Paribas Group підтримав конференцію «Tech360: Policy, Talents and Growth» яку організувала Асоціація IT Ukraine. Мета події — зібрати учасників для змістовного діалогу, стратегічних рішень та обміну досвідом щодо технологій і права, сучасних підходів до розвитку людського капіталу, ефективних стратегій розвитку тощо.
У панельній дискусії «Прогрес цифровізації України: ключові досягнення та виклики» Андрій Кашперук, Заступник Голови Правління, Директор із питань роздрібного бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group, поділився про те, що вдалося зробити, і що чекає попереду.
Експерт розповів, що цифровизація державних сервісів — одне з найбільших досягнень. І для цього були предумови. Перше, це запуск 4G-інтернету. Далі був COVID-19, який став бустером цифрових змін. Потім війна посилила. «У минулорічному міжнародному дослідженні E-Government Development Index Україна посіла 5те серед 193 країн, а ще у 2018 була на 102му. Це дійсно шалений стрибок Водночас, це основа для розвитку будь-яких сервісів, не тільки державних, а й фінансових», — поділився Андрій Кашперук.
Також спікер додав, що великому бізнесу цікаві відкриті дані: «Це можливість з меншими операційними витратами отримувати необхідні дані. Багато компаній мають власні клієнтські бази. Вони використовують ті самі відкриті дані, які колись стали доступними. Раніше, аби вивчити партнера перед співпрацею, потрібно було надсилати запити з багатьма паперами, нині рішення про партнерство можна прийняти за кілька хвилин. І це тільки посилиться в майбутньому і дасть ще ширші можливості для розвитку та, наприклад, доступного фінансування. Адже це зменшує витрати, пришвидшує процеси, покращує клієнтський досвід».
На запитання про те чого очікувати далі, Андрій Кашперук розповів: «Закінчення війни стане ще одним стимулом до розвитку технологій. Рухаємось до того, що регуляторна база не буде інертною щодо підтримки інновації, особливо в темах ШІ, цифрових підписів і фінансових сервісів тощо. Також матимемо достатньо кіберспеціалістів, аналітиків big data та високий рівень цифрової грамотності. А також інвесторів, які будуть не просто вірити в країну, а вкладати у неї. А фахівці — працюватимуть вдома».
Коментарі