20 експертів з різних куточків України у травні відвідали навчальну програму «Безбар'єрна взаємодія з клієнтами з інвалідністю».
Ukrsibbank продовжує навчати працівників відділень взаємодії з клієнтами з інвалідністю
Після тренінгу працівники можуть коректно вибудовувати взаємодію і якісний зворотний зв’язок з клієнтами з інвалідністю. Навчання провела Академія професійного розвитку.
Ukrsibbank BNP Paribas Group сприяє розвитку інклюзії та підвищує соціально-комунікативні компетентності працівників у межах «We're proud» — платформи реальних дій для змін у суспільстві заради захисників та захисниць, ветеранів та ветеранок.
Тренінг включав лекції, дискусії, вправи, групову рефлексію та презентацію навчального досвіду.
Учасники мали змогу отримати практичний досвід взаємодії з людьми з інвалідністю, зокрема, дізнатися більше про особливості спілкування. Під час навчання розглянули і травмо-інформований підхід у професійній діяльності, портрет клієнта з інвалідністю та алгоритм спілкування та взаємодії з клієнтами з інвалідністю.
Водночас практикум включав моделювання спілкування та обслуговування клієнтів з інвалідністю по зору та слуху, з інвалідністю із порушенням функціонування опорно-рухового апарату, з клієнтами, які мають когнітивні порушення.
Коментарі