Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
10 червня 2025, 14:36

Ukrsibbank продовжує навчати працівників відділень взаємодії з клієнтами з інвалідністю

20 експертів з різних куточків України у травні відвідали навчальну програму «Безбар'єрна взаємодія з клієнтами з інвалідністю».

Після тренінгу працівники можуть коректно вибудовувати взаємодію і якісний зворотний зв’язок з клієнтами з інвалідністю. Навчання провела Академія професійного розвитку.

Ukrsibbank BNP Paribas Group сприяє розвитку інклюзії та підвищує соціально-комунікативні компетентності працівників у межах «We're proud» — платформи реальних дій для змін у суспільстві заради захисників та захисниць, ветеранів та ветеранок.

Тренінг включав лекції, дискусії, вправи, групову рефлексію та презентацію навчального досвіду.

Учасники мали змогу отримати практичний досвід взаємодії з людьми з інвалідністю, зокрема, дізнатися більше про особливості спілкування. Під час навчання розглянули і травмо-інформований підхід у професійній діяльності, портрет клієнта з інвалідністю та алгоритм спілкування та взаємодії з клієнтами з інвалідністю.

Водночас практикум включав моделювання спілкування та обслуговування клієнтів з інвалідністю по зору та слуху, з інвалідністю із порушенням функціонування опорно-рухового апарату, з клієнтами, які мають когнітивні порушення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися