Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
20 квітня 2025, 9:58

Поради від Ukrsibbank: як протидіяти шахрайським розсилкам

Ukrsibbank BNP Paribas Group надає рекомендації, як захистися від кібершахраїв та вберегти кошти.

Аферисти вигадують різні схеми платіжного шахрайства, щоб ошукати довірливих громадян.

Шахраї розсилають фішингові посилання через SMS, електронну пошту та месенджери, щоб викрасти дані або гроші.

Найпоширеніші теми повідомлень від аферистів: прохання сплатити борг або поповнити рахунок, пропозиції легкої роботи з надвисокою оплатою, надзвичайно вигідні пропозиції для шопінгу з низькими цінами, листи від нібито державних установ із примітками «терміново» або «важливо», запити на повторний вхід у систему та про нібито заблокований акаунт. Мета розсилок — отримати конфіденційні дані громадян і далі проводити шахрайські операції.

Рекомендації, як вберегтися:

  • Перевіряйте адресу відправника та звертайте увагу на правопис, адже фішингові листи часто містять помилки.

  • Ігноруйте підозрілі листи з вкладеннями або посиланнями.

  • Будьте обережні, якщо кваплять до дій — шахраї часто тиснуть на жертв.

  • Ігноруйте неочікувані виграші та подарунки.

  • Якщо отримали лист від компанії, то зв’яжіться з нею напряму через офіційний сайт або контактний центр.

  • Регулярно перевіряйте операції на картках. Якщо помітили щось підозріле — зверніться в банк.

Якщо шахраї дізналися конфіденційні платіжні дані — повідомте про це в банк.

Нагадуємо, офіційні контакти Ukrsibbank:

Швидкий зв’язок з менеджером банку Ukrsibbank

7290 (800) 505−800

безкоштовно з мобільних в межах України

Для міжнародних дзвінків

+380 (44) 298−82−90

згідно з тарифами вашого оператора

або чат у застосунку UKRSIB online.

Більше інформації про актуальні схеми шахрайства та способи протидії на сторінці Безпека користування платіжною карткою | Ukrsibbank

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися