Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
26 лютого 2025, 9:00

Наша стратегія — перехід від кількості до якості — СЕО «СК „Гардіан“

 — Це перше ваше інтерв'ю на посаді генерального директора СК «Гардіан». Які плани, зміни очікують компанію, над чим ви працюєте зараз?

 — Торік була затверджена стратегія діяльності СК «Гардіан» на 2025−2027 роки, мейнстрімом якої є перехід від кількості до якості. Період трансформації ринка страхування України ми плануємо використати для трансформації наших внутрішніх процесів та портфеля. Акціонерів цікавить прибуток, і це зрозуміло.

Саме тому вже в першому кварталі 2025 року ми активно працюємо над диверсифікацією портфеля. Завдання — збільшити частку добровільних видів. Невід'ємною складовою стратегії є забезпечення клієнтів якісним страховим сервісом. І це не тільки про швидкість і зручність оформлення онлайн-платежів, а насамперед про професійну підтримку при врегулюванні страхових подій. Наша мета — підвищити задоволеність клієнтів.

Отже, ми плануємо дотримуватися стратегії стриманого зростання, що дозволить нам закласти базу для майбутнього якісного ривка.

 — Як компанія завершила 2024 рік?

 — За підсумками минулого року СК «Гардіан» відшкодувала клієнтам 509,2 млн грн, це на 30% більше порівняно з 2023 роком. Ще торік компанія почала змінювати структуру продуктового портфеля за рахунок зростання добровільних видів страхування. Найбільший приріст ми зафіксували за такими напрямками бізнесу як КАСКО (+61,74%, до 76,19 млн грн) та страхування медичних витрат (+28,42%, до 77,79 млн грн). Загалом у 2024 році страхові платежі від клієнтів становили 1,06 млрд грн.

 — З 1 січня суттєво зросла вартість «автоцивілки». Як це вплинуло на динаміку продажів?

 — Вартість полісу ОСЦПВ збільшилася залежно від виду транспортного засобу, регіону його реєстрації, а також віку автовласника у 1,5−2,5 раза. В січні вартість полісу на ринку змінювалась часто, тому ми реагували та ринкові зміни та вносили відповідні корективи. Так, страхові премії з ОСЦПВ становили минулого місяця 60,1 млн грн, це у 2,5 раза більше аналогічного показника 2024 року.

Стратегія компанії не передбачає збільшення частки «автоцивілки» в 2025 році, тому увага фокусуватиметься на зростанні добровільних видів страхування.

Динаміка часу вимагає від нас адаптивності до змін, стресостійкості та нових рішень. Тому користуватися старими інструментами, ігноруючи наші основні конкурентні переваги, — це стагнація та шлях в нікуди. Змін зазнає насамперед агентська мережа, адже надання професійної страхової послуги — це репутація страхової компанії та довіра клієнта. У довгостроковій перспективі ми спиратимемося на класичний розвиток філіальної мережі.

 — Як зміни в стратегії можуть вплинути на команду СК «Гардіан»?

 — У середньостроковій і тим паче у довгостроковій перспективі команда тільки виграє. По-перше, через ще більше посилення бренду. Бути частиною команди змін в компанії, яка постійно вдосконалюється, — це набагато краще, ніж перебувати у професійній стагнації.

По-друге, ми будемо всебічно підвищувати компетенції кожного в нашій команді: як тих, хто працює тут пліч-о-пліч не один десяток років, так і тих, хто нещодавно приєднався чи ще приєднається. Ми розуміємо, що амбітна задача страховика — не лише бути сильним гравцем на ринку, а й змінювати його на краще: ростити високопрофесійних страхових агентів, надавати клієнтам позитивний досвід користування страховими послугами, підвищувати загальну фінансову культуру в державі. Саме на це, за великим рахунком, і націлені наші плани.

Всі в нашій команді, починаючи від агента і до топменеджера, усвідомлюють особистий внесок в розвиток компанії та щодня своєю роботою змінюють ставлення клієнтів до страхового ринку України.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися