Деякі українці, що вже отримали виплату від держави, яку охрестили як «тисяча Зеленського», змогли вивести кошти у готівку через сервіс EasyPay. Після того, як в компанії помітили аномальну активність, то відразу закрили функцію, яка дозволяла це робити. Про це розповів CEO платіжного сервісу Олексій Авраменко, пише dev.ua.
Українці знайшли лазівку, щоб вивести у готівку «тисячу Зеленського»

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Що відомо
«Сьогодні вночі перші люди таки встигли вивести в готівку кошти через EasyPay через мобільних операторів», — розповів він.
За словами Авраменка, 10 грудня EasyPay спостерігав аномально високу кількість нових реєстрацій — 340 000 користувачів, тоді як зазвичай кількість нових користувачів не перевищує 1 000. Відповідно, можливий обсяг виведених у готівку коштів міг би становити 340 млн грн, якби сервіс не відключив функцію повернення коштів.
Формально, каже Олексій, порушення у поверненні коштів користувачами немає. «Але коли відбуваються повернення, порушується сама філософія ініціативи. Як я розумію, що ця тисяча, яка приходить на картку національного кешбеку, створена для того, щоб підтримати національного виробника, який створює робочі місця і платить податки. Тисяча — не подачка, це підтримка національної економіки», — пояснив підприємець.
Деталі
Втім, Авраменко визнав, що українці скористались можливістю перевести в готівкову форму отриману від держави 1000 грн «Зимової єПідтримки».
«На жаль, ми були змушені вимкнути функцію повернення грошей для абонентів Vodafone та Life. Оскільки є особливо розумні українці, які вирішили в такий спосіб спаплюжити ідею 1000 грн Зимової єПідтримки. Сервіс не буде працювати для всіх через нецільове використання державної допомоги», — написав він.
Увечері 10 грудня стало відомо, що українці знайшли спосіб виводити в готівку цільові кошти, отримані від держави, попри те, спектр послуг і товарів, на які можна витратити «тисячу Зеленського», досить обмежений.
Коментарі - 10
Та нє, на вигляд таки подачка. Принципово не братиму.
Ну цей «працювати не буде», то з таким же успіхом можна заплатити за комуналку, й написати в водоканал заяву: «вчора в 19:40 помилково перерахував Вам 1000 грн (квитанція додається), прошу повернуть на мій рахунок UAxxxxxx =звичайна картка».
Тільки в чому доцільність цього? Хба що якщо ти не платиш комуналку й не хворієш.
1. Гроші не повертаються самі, вони повертаються руками бухгалтера, згідно Вашої заяви погодженої керівником.
2. Гроші в водоканал приходять не від Віталія, а від банку через який він платив одною загальною сумою за день+реєстр в електронному вигляді. Щоб банк отримав Ваші гроші як од Відальки, треба Віталькі оплатить безготівковим переказом по IBAN, а «тисячу Зеленського» так не можна.
Спеціально для матроскіна: гроші повертаются на той рахунок з якого вони прийшли.
1. Гроші не повертаються самі, вони повертаються руками бухгалтера, згідно Вашої заяви погодженої керівником.
Пане матросків, вам ніхто не казав що у вас буйна уява? Бухгалтер не буде повертати гроші за заявою, від може лише повернути платіж, а платіж повертаєтся лише на той рахунок з якого гроші прийшли.
2. Гроші в водоканал приходять не від Віталія, а від банку через який він платив одною загальною сумою за день+реєстр в електронному вигляді.
Для запропонованої вами ситуації тим більш не працює варіант с заявою бо бухгалтер не має підтвердження тому що це саме ваші гроші.
а «тисячу Зеленського» так не можна.
То і повернути її не вийде.