Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 грудня 2024, 16:31

Найбільші банки домовилися знизити ліміти карткових переказів для клієнтів без підтверджених джерел доходів — меморандум

10 грудня в Національному банку України пройшов прес-брифінг за участі керівників Незалежної асоціації банків України (НАБУ), Асоціації українських банків (АУБ), Приватбанку, Ощадбанку, Райффайзен Банку та Універсал Банку присвячений підписанню Меморандуму про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних послуг. Про це йдеться в спільному прес-релізі учасників, який передали «Мінфіну» банки-підписанти.

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Меморандум стосується взаємодії банків та надавачів платіжних послуг із клієнтами фізичними-особами, ФОП та ФОП як частини групи пов’язаних компаній, удосконалює та стандартизує підходи банків щодо моніторингу операцій клієнтів із застосуванням ризик-орієнтовного підходу, що допоможе виключити варіанти недобросовісної конкуренції.

Це ініціатива банківського сектору, яка спрямована на зменшення тіньового сектору економіки, а також протидію терористичній й диверсійній діяльності росії, що фінансується через використання «дропів». Вона має на меті унеможливлення використання карток та платіжної інфраструктури шахраями та іншими зловмисниками.

Документ також сприятиме приведенню поточної практики роботи банківського ринку до єдиних стандартів та вимог законодавства Європейського Союзу.

Меморандум був розроблений НАБУ, АУБ та підтриманий НБУ. Меморандум є відкритим для підписання всіх банків України, які підтримують принципи викладені в ньому.

Сьогодні Меморандум підписали чотири великих банки-емітенти: АТ «Ощадбанк», АТ КБ «Приватбанк», АТ «Райффайзен Банк», АТ «Універсал Банк», інші банки та надавачі платіжних послуг висловили намір доєднатися найближчим часом.

Ключові моменти Меморандуму

Надавачі платіжних послуг, які доєднались до Меморандуму, погоджуються на запровадження у своїй діяльності уніфікованих ринкових практик та підходів. Зокрема до процесів:

  • належної перевірки клієнтів на етапі встановлення ділових відносин;
  • моніторингу фінансових операцій по рахункам клієнтів відповідно до наявної інформації про клієнта та фактично здійснювані операції;
  • встановлення автоматизованих цілодобових правил моніторингу платіжних операцій з особливою увагою на моніторингу та обмеженню операцій у нічний час (з 24:00 по 06:00), для виявлення випадків не характерної фінансової поведінка, та протидії шахрайським схемам, викраденню коштів через засоби соціальної інженерії, недопущення участі клієнтів у схемах допрів;
  • встановлення правил на здійснення фінансових операцій (надання продуктів/послуг) клієнтів відповідно до узгоджених підходів та процедур, які базуватимуться на ризик-орієнтованому підході;
  • обміну інформацією між банками-учасниками Меморандуму про клієнтів та їх діяльність, яка містить ознаки підозрілості у відповідності до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів НБУ.

Підписуючи Меморандум надавачі платіжних послуг зобов’язуються здійснювати перекази клієнтів з врахуванням запровадженого у банку ризик-орієнтованого підходу.

Це означатиме, що банки не встановлюватимуть ліміти на операції клієнтів з підтвердженими джерелами доходів (зокрема зарплатних клієнтів та інших клієнтів з підтвердженими доходами), а також волонтерів, ідентифікованих Надавачем Платіжних Послуг згідно вимог Постанови 18.

Якщо ж документально підтвердженого доходу немає, то банки зобов’язуються встановити ліміти (поширюватимуться на перекази за реквізитами IBAN) на операції:

з 01.02.25 — по клієнтам «високого» рівня ризику встановлювати ліміт в сумі до 50 тис. грн./міс;

по клієнтам «середнього» та «низького» рівня ризику — у відповідності до лімітів та строків поетапної реалізації:

  • з 01.02.25 — в сумі до 150 тис грн/міс
  • з 01.06.25 — в сумі до 100 тис. грн/міс.

Ліміти не включатимуть операції з переказу коштів між двома рахунками, які клієнт відкрив в одному банку. За наявності документально підтверджених доходів клієнта, що перевищують встановлений на дату ліміт, банки будуть здійснювати перекази в рамках підтвердженого доходу.

Крім того, клієнт під час обслуговування має право звернутися до надавача платіжних послуг-учасника із запитом для підвищення встановлено ліміту з обов’язковим наданням документального підтвердження коштів.

Для більш ефективної побудови системи управління ризиками надавачі платіжних послуг-учасники наголошують на необхідності запровадження системних кроків та співпраці із Національним банком України та Державними органами в частині:

 — надання учасникам доступу до офіційної інформації за допомогою онлайн — сервісу державних послуг (далі — Дія) про дохід клієнта, про судові справи тощо;

 — створення централізованого реєстру сумнівних клієнтів зокрема із ознакою «дроп», як додаткове джерело інформації для вивчення клієнта при встановленні/перегляді ділових відносин.

«Дякую учасникам ринку за високий рівень самоорганізації та проактивну взаємодію. Ми сподіваємось на плідну співпрацю з банківським сектором та іншими державними органами. На заміну будь-яким лімітам має прийти дієвий ризик-орієнтований підхід та фінмоніторинг. — сказав Голова НБУ Андрій Пишний під час брифінгу. — Адже ми маємо спільну мету — зменшити частку тіньової економіки країни для збільшення надходжень до державного бюджету за рахунок сплати податків. А також знизити ризики терористичної та диверсійної діяльності, які загрожують абсолютно кожному, тим самим посиливши обороноздатність та захист країни».

«Банки є відповідальним партнером держави і вміють об'єднуватись. Наразі обʼєми шахрайського трафіку „дропів“, який проходить через фінансову систему, є досить істотними і це має бути зупинено. Тому НАБУ провела широке обговорення з учасниками та запропонувала знайти єдині підходи до обслуговування клієнтів та супроводження транзакцій. Ми зрозуміли, що лише об'єднавши наші зусилля зможемо досягнути результатів та поступово витіснити тіньовий сектор із фінансової системи України», — прокоментував Володимир Мудрий, Голова Ради Незалежної асоціації банків України.

«Сьогодні ми презентуємо результат спільної роботи банківського сектору, який спрямований на забезпечення прозорості функціонування ринку банківських платіжних послуг. Наша банківська система не лише стійка та високоліквідна, але й відповідальна, оскільки запровадження єдиних підходів демонструє зрілість і готовність вирішувати виклики. На переважну більшість пересічних користувачів банківських послуг запропоновані ліміти не матимуть впливу. Основна мета Меморандуму — протидія протиправному використанню української платіжної інфраструктури та створення рівних умов для всіх учасників ринку. Ми переконані, що ініціативу підтримають всі банки та небанківські надавачі платіжних послуг», — сказав Андрій Дубас, президент Асоціації українських банків.

Довідково

Нагадаємо, що з 1 жовтня НБУ на пів року ввів тимчасовий ліміт для карткових переказів між фізособами на суму 150 000 грн на місяць лише для вихідних платежів строком на пів року.

Перехідний період у шість місяців дозволить НБУ та учасникам ринку напрацювати комплексні та системні рішення для вирішення проблеми «дропів» із залученням банківської спільноти, інших державних органів, в тому числі правоохоронних.

Коментарі - 133

+
+401
Turbo Apricot
Turbo Apricot
10 грудня 2024, 16:47
#
95 квартал здійснює моніторинг операцій клієнтів який спрямована на зменшення тіньового сектору економіки:

голова АМКУ, заступник генпрокурора, заступник голови ДБР, керівники департаментів СБУ, мільйони грошей, люксові авто, нерухомість, записано на дівчину бабусю племінника — все добре!

народні депутати Андрій Холодов, Андрій Одарченко, Артем Дмитрук, Олександр Куницький, сотні інших представників партії Слуга Народу крадуть мільярди, схемами мільйони долларів виводять за кордон, втікають з України — все добре!
рандомна людина відкрила рахунок та переказала своїй дружині п'ятсот гривень — попався злодій блок арешт розірвання угод відмивання доходів фінансування терроризму!/>
+
+11
Silumin
Silumin
10 грудня 2024, 17:22
#
Не забувайте також про кілька місяців очікування виведення заморожених коштів при примусовому розірванні договору та 30% комісії від залишку, які забирають деякі банки.
+
+59
Strain
Strain
10 грудня 2024, 17:56
#
Я вот не люблю разводить хейт, но согласен.
Я недавно переводил со СВОЕЙ карты привата на СВОЮ карту моно 20 000 грн. Операцию заблокировал приват. Причину не назвали. Мне пришлось как идиоту искать паспорт для подтверждения операции. Маразм крепчал.
При том что у меня весь доход — это официальная ЗП на карту Привата.

Лучше бы они договорились о обмене данными что бы их идиотская система понимала что я сам себе деньги шлю. Слов нет.
+
+144
zzzachary
zzzachary
10 грудня 2024, 18:13
#
Але тут взагалі маразм, ви повинні доводити що кошти ваші і чесні) тобто держава все перекладає на вас, це як би вас звинуватили поліцейські просто без жодного доказу що ви щось вкрали, а ви доводьте що це не так)

Але війна скінчиться колись і будуть вибори, от і побачимо подобається це все людям чи ні!
+
+15
Alexeykiev
Alexeykiev
11 грудня 2024, 6:19
#
Не выборы народ требует, а судилище над причастными.
+
0
Leonid Fridman
Leonid Fridman
11 грудня 2024, 8:45
#
Це не маразм, а правила ЄС,
Спробуйте в Польщі умовно 5 тис злотих перекинути. Це невеликі гроші у поляків. але вас задовбуть перевірками.
Робиться це все для боротьби з дропами та відмиванням коштів.
+
+15
Strain
Strain
11 грудня 2024, 11:12
#
В правилах ЕС есть что если я перевожу свои же деньги себе то я потенциальный преступник. Не верю=)
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 14:40
#
В «правилах ЄС» записано що в більшості країн ЄС перекази с карти на карту відсутні як клас, а там де є використовуются лише невеликою кількістю населення для якихось побутових речей.

Якщо в Польщі спробувати перекинути через BLIK 5000 злотих то скоріш за все людина впрется в ліміт операцій. Хоча навіть BLIK не є аналогом переказів с карти на карту оскільки там видно хто відправляє гроші і видно хто їх отримує, тож це ближче до банківського переказу, але миттевого.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 14:57
#
Не буду дискутировать , я себе на европейские перевожу намного много больше . И лимиты операций системы виза — 10К . И криптики все пользуются активно , походите по биржам .

я бы уточнил правила какой страны .
+
0
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 22:07
#
«…В „правилах ЄС“ записано що в більшості країн ЄС перекази с карти на карту відсутні як клас, а там де є використовуются лише невеликою кількістю населення для якихось побутових речей.»

Еще раз напомню про Revolut, компания, чьи услуги доступны во всех странах Евросоюза и Великобритании, больше 50 млн клиентов, предоставляет услуги перевода как на карту, так и на банковский счет помимо всех прочего. Это сильно не вяжется с вашим утверждением,что «.в більшості країн ЄС перекази с карти на карту відсутні як клас.».
И очень странна для меня эта ваша связка: Евросоюз, Польша,Велобанк, ззлотые, Блик… Польша, по вашему, это столица финтеха в Европе? А столь горячо любимые вами польские банки типа Мбанка или Велобанка, это какой-то пример для подражания?
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 19:46
#
Лучше бы они договорились о обмене данными что бы их идиотская система понимала что я сам себе деньги шлю. Слов нет.

Якщо пересилати гроші через банківський переказ за номером рахунку — це саме так і працює.
+
+63
Oleh 45
Oleh 45
10 грудня 2024, 16:53
#
В одній з попередніх публікацій Minfin, посилаючись на свої джерела, повідомляв, що ось ця Ініціатива, щодо Меморандуму — це взагалі то забаганка НБУ.

Але так як НБУ вже просадив свій імідж під час вводу політики «курсової стабільності», то своєю іміджевою «шкурою» жертвувати (ще раз) вони не захотіли.

Натомість, НБУ «закогтився» в банки, щоб ті транслювали, що нібито Меморандум — це їхня ініціатива.
Хоча пересічному громадянину досить мало віриться, що банки в пориві національної свідомості і відповідальності вирішили додатково затягнути самі собі «фін.моніторингові «гайки».

В підтвердження цієї версії працює той факт, що ось цю новину про те, що банки ініціюють Меморандум — я читав ледь не в кожній телеграм «помийці»)

Враховуючи вищенаведене… значить банки таки дотисли)
+
+65
Riojas
Riojas
10 грудня 2024, 18:48
#
Естественно ни один банк добровольно не участвовал бы в этой схеме
+
+16
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 0:17
#
А что это меняет в конечном итоге ? Сами они это придумали или их заставили…Какая разница…Гороховский щеки дул, рассказывал какой Монобанк быстрый и прикольный. Стал членом какого то совета Предпринимателей при Президенте, говорил, что не даст предпринимателей в обиду и что сам Зе его жалобы внимательно слушает… И вот теперь его «заставили»
+
+115
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
10 грудня 2024, 16:57
#
Вообще законен ли запрет на распоряжение собственными средствами на основании решения банка … против законов … конституции ?

прикольно жить в стране где конституция поставлена на паузе .

+
+30
Rubi0
Rubi0
10 грудня 2024, 17:22
#
Вы статью читали? «…банки не будут устанавливать лимиты на операции клиентов с подтвержденными источниками доходов (в том числе зарплатных клиентов и других клиентов с подтвержденными доходами), а также волонтеров».
Так что подтвердите доходы и ни в чем себе не отказывайте.
+
+95
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
10 грудня 2024, 18:27
#
Последовательность — получил доход , подождал год , подал декларацию , можешь перечислить жене ?
+
+15
Rubi0
Rubi0
11 грудня 2024, 7:40
#
Я не знаю какой у вас вид «дохода» но для большинства людей на зарплате схема такая получил зарплату, зашел в Дию и выгрузил справку ОК-7. Для фопов выгрузил декларацию за месяц или квартал. А так работают наверное 99% всего населения.
Ну а если вы как-то по другому получали «доход» подавали годовую декларацию на уплату НДФЛ + 6% военного сбора, то наверняка у вас сохранилась она и за прошлый год, вы же европеец и не утаиваете доходы от государства правда?
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 8:02
#
Не в бровь, а в глаз 😀
+
+14
Антон Подлипский
Антон Подлипский
11 грудня 2024, 14:12
#
99% работают в белую? Большинство умеет ходить в Дию и знает про справку ОК-7?
какие-то настолько оторванные от реальности вещи вы пишите, что даже не знаю как это охарактеризовать.
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 14:37
#
Большинство умеет ходить в Дию и знает про справку ОК-7?

Ну раз крім оплати покупок в АТБ вони ще вміють перекидувати кудись гроші зі своєї зарплатною карти — то і я Дією якось розберутся.

Ти більш що банк їм сам скаже де ту справку брати.
+
0
Антон Подлипский
Антон Подлипский
11 грудня 2024, 14:47
#
Не разберутся. Поработайте с людьми, а потом делайте подобные выводы.
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 14:56
#
Разберуться. Бо перед цим розібрались з банківським застосунком. А більшість банківських застосунків зроблені набагато гірше ніж Дія.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 14:35
#
Доходы могут меняться . Я в начале следующего года подам декларацию за этот .

Если брать нищеброда то вы описали процесс верно .
+
0
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 12:24
#
Вопрос не в этом:
Во-первых, мы уже привыкли, что все нововведения от органов власти это источники проблем.Теперь же речь идёт о том, что и без того к длинному списку трабелмейкеров добавятся, ранее как минимум нейтральные, банки. С Приватом все было ясно, как только он стал государственным.Но то, что Монобанк, который раньше был действительно клиенториентированным помощником, теперь тоже хочет дрючить клиентов, действительно грустно.
+
+15
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 12:27
#
2) Для меня аксиома, что налоги нужно платить, а источники дохода нужно подтверждать.А коррупцию нужно искоренять калёным железом.Но в Украине классический рецепт коррупции (а то и вымогательства) это как раз создание на законодательном уровне искусственной проблемы, которую потом за деньги помогают решить решалы.Причем делается это всегда под лозунгами «За все хорошее против всего плохого».Свежий пример с этими ЦНАПами,которые должны были решить проблемы прогнивших МРэО.Но все то самое: длинные очереди на целый день, куча каких-то справок, и тут же жучок на парковке предлагает решить все реально за 15 минут
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 19:40
#
Звісно законен. Вже давно час прочитати закон про фінмониторинг який прийнятий в 2020 році.
+
0
Exba
Exba
10 грудня 2024, 17:01
#
И ты, Моно?
+
+24
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 19:41
#
Якщо зайти у відгуки Монобанку то можна знайти купу відгуків в яких клієнти банку розповідають про встановлення ліміту на операції. Це не щось нове.
+
+30
Bookseller
Bookseller
10 грудня 2024, 17:12
#
Ну, а если человек получает на карту переводы от родственников из ЕС, с европейских счетов, на евровую карту ПриватБанка, например. То там тоже такие лимиты будут?
+
+45
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 19:41
#
Будуть, ібо нефіг крутити бабло прикриваючись родичами з ЄС.
+
+15
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:07
#
Три літри

ти просто не вмієш це робити — от і бісишся, що він вміє заробляти, на відміну від тебе, тобі не дано просто
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 11:16
#
Я це вмію робити, та й мова взагалі не про мій досвід🤦‍♂️
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:06
#
Bookseller

Ну крипту тепер взагалі якийсь максимальний ризик буде на картку виводити, а якщо в тебе такі «перекази від родичів з ЄС» (знаючи твою історію успішного криптана) будуть регулярними, то банк теоретично може почати задавати питання, бо такі історії, коли люди за кордоном отримували блокування рахунку в українському банку не в новинку, в тих же відгуках на Мінфіні можеш пошукати подібні, якщо цікаво.
+
+340
Silumin
Silumin
10 грудня 2024, 17:19
#
Слідкуйте за руками:
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 400к гривень
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 150к гривень через P2P, але через СЕП можна
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 150к гривень як через P2P, так і через СЕП
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 100к гривень як через P2P, так і через СЕП
=== Ви знаходитесь тут ===
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 50к гривень будь-яким способом
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 20к гривень будь-яким способом
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад одну мінімальну зарплату
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад одну тисячу гривень
* Дивіться, у цього хлопа ще чомусь лишилися гроші, які він не віддав Гетманцеву, хутчіше ловіть його!
+
0
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 21:40
#
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 150к гривень як через P2P, так і через СЕП
* Не можна переказувати без фінмоніторингу суми понад 100к гривень як через P2P, так і через СЕП
=== Ви знаходитесь тут ===


Ще не тут, а як раз перед цими кроками. Ну і це поки що лише в чотирьох банках. До слова тут бігає купка хейтерів які кажуть що в одному з цих банків рахунки відкривати не треба :D
+
0
Silumin
Silumin
11 грудня 2024, 12:21
#
Якщо подивитися склад членів залучених банківських асоціацій, то там виявляться не тільки усі найбільші чи хоча б трохи відомі банки, що працюють з фізичними особами та покривають 90+% ринку, а ще й українські платіжні системи (Уайпей, EasyPay, IPay, Новапей, Rozetka Pay) та навіть мікрокредитні організації (Moneyveo, Mycredit, Credit plus і т.д.). І судячи зі скоординованості заяв «про введення обмежень на прохання трудящих», цей цирк чітко організований за лаштунками кимось при владі. Тому я б не розслаблявся тільки на тій підставі, що це поки що тільки проєкт — є відпрацьована стандартна схема, коли спочатку робиться інформаційний вкид, потім оцінюється реакція суспільства, і якщо немає явного масового резонансу з його неприйняття, всі ці зміни вводяться повною мірою, або з них прибираються якісь другорядні речі під вигдядом поступок суспільству, які потім вводяться пізніше окремими рішеннями.
Так що тенденція, на жаль, проглядається цілком чітка та однозначна.
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 12:32
#
Ох, експерт з зради. ОК.
+
+15
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:09
#
Silumin

після цього
«* Дивіться, у цього хлопа ще чомусь лишилися гроші, які він не віддав Гетманцеву, хутчіше ловіть його!»

буде
*Товарищчь, в отого хлопа я гроші бачив, розстріляйте його, ВО СЛАВУ ПОТУЖНОМУ))
+
0
Sarevok
Sarevok
10 грудня 2024, 17:32
#
Это лимиты на входящие или исходящие переводы? Входит ли в этот лимит оплата товаров картой?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
10 грудня 2024, 18:27
#
Только переводы
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:10
#
Sarevok

деякі оплати оформлюються системою як переказ, а якщо не зазначають на які саме перекази ліміти — виходить що на всі (вхідні і вихідні)
+
0
Leonid Fridman
Leonid Fridman
11 грудня 2024, 13:44
#
Уже дали комментарий — и оплата картой входит тоже.
+
+75
krendel
krendel
10 грудня 2024, 17:37
#
Незабаром усі артисти розмовного жанру та весільні фотографи з реформаторами кануть у літа, а з ними і всі їхні суперреформаторські закони, ухвалені на колінках под півасік
+
+146
Anko
Anko
10 грудня 2024, 17:40
#
Банки сами себе роют яму. Привет, стейблкоины!
+
+140
EvilReptiloid
EvilReptiloid
10 грудня 2024, 18:07
#
Вся ця тріпотня про боротьбу з відмиванням грошей то лише підстава для закручування гайок. Насправді державне панство серйозно занепокоєне, що крипта дає рабам надто багато фінансової свободи. А отже робить все, аби ускладнити доступ рабів до крипти. Без p2p переказів буде неможливо обміняти крипту на фіат, а фіат на крипту. Чого власне й добивається НБУ і заради чого все це і було затіяне.
+
+60
Mini Mi
Mini Mi
10 грудня 2024, 18:48
#
Кто вам такую глупость сказал? Прекрасно меняется наличка на крипту и в обратную сторону
+
0
MakDi
MakDi
10 грудня 2024, 20:37
#
Ні,блокують карти.
+
+15
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:18
#
MakDi

так він про готівку сказав, не про безготівку на картку, а про готівку, через обмінник або криптомат, те що карти незнайкам блочать за перекази пов`язані з криптою то вже не новина.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
11 грудня 2024, 11:17
#
В этой схеме нет карт, кадр.
+
+44
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:16
#
EvilReptiloid

«Вся ця тріпотня про боротьбу з відмиванням грошей то лише підстава для закручування гайок. «


Так, само собою)) Просто казнокради, ой, депутати, звикли що люди дурні, «внєпалітікі» і не розбираються та не цікавляться нічим з цього, тому вони роблять що хочуть і прикриваються «високими» мотивами і термінами) а часи як виявилося змінилися, на дворі не 2007 рік і люди таки цікавляться тим що відбувається всередині країни)
+
+15
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:21
#
EvilReptiloid

крипта не передбачала виводи на карту, сенс крипти в контексті створеного Накамото Біткоіна — це переказ з криптогаманця на інший криптогаманець, це люди вже додали сюди банківську систему, де формула не «з криптогаманця на криптогаманець», а «я тобі крипту, а ти мені на карту безготівкову гривню за переказ крипти», а планувалося все не так)

тому просто з часом, прості операції будуть або проходити в контексті «з гаманця на гаманець» переказів крипти, або буде з`являтися безліч криптовалютних карток і тут гіганти криптобізнесу матимуть домінуюче становище, ну коли в тебе крипта, але вона конвертується за певну комісію в потрібну тобі валюту.
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 19:42
#
Піди заплати стейблкоїнами в АТБ
+
0
YevgenMuza
YevgenMuza
11 грудня 2024, 8:11
#
А готівочка?
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 8:21
#
Тоді який сенс в стейблкоїнах як готівочка в тебе і так є? Любиш втрачати гроші на комісіях?
+
+15
YevgenMuza
YevgenMuza
11 грудня 2024, 10:14
#
Сенс в стейблкоїнах, щоб робити перекази. Готівочка для АТБ
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:22
#
Три літри

«Любиш втрачати гроші на комісіях?»

Наче в банках комісій нема)))

«Піди заплати стейблкоїнами в АТБ»

Не хвилюйся, з часом це теж прийде, просто настільки технологічні процеси для нашої країни це поки інша планета
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 11:17
#
Прикинь, в банках немає

А колись крипта народилась для того щоб не платити банкам-ненажкрам. 🤣
+
0
Mini Mi
Mini Mi
11 грудня 2024, 15:10
#
2.2−2.7% при покупке крипты через обменник. При продаже уже вам доплатят 1.7−2% из-за разницы в USDT/USD. Думаю это поменьше будет чем 23% налогов)
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 16:23
#
23% ти заплатиш ще до того як купити крипту

А потім лише додаткові витрати. Причому головне тут те що якби ти не купував крипту то взагалі жодних проблем не мав.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
11 грудня 2024, 20:05
#
0 я заплачу до того как купить крипту. Речь в статье о неподтвержденным серых доходах. Если с них платятся налоги и они белые, то крипта не нужна.
+
0
Amidin
Amidin
11 грудня 2024, 8:21
#
Та без проблем — через криптокартку, наприклад, трастиплюс.
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 8:24
#
Ще один член клуба «як втратити гроші на рівному місці».

Ну то відкрий і тільки так і плати, чого ти досі так не зробив?
+
0
Amidin
Amidin
11 грудня 2024, 13:40
#
Тому що, поки вигідніше заводити через фоп и платити картами банків, але в будь-який момент можна перемкнути на схему з криптою, якщо вигідніше стане вона. Така думка, сподіваюсь, буде зрозумілю навіть наївним чукотським хлопчикам.
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 14:10
#
Тому що, поки вигідніше заводити через фоп и платити картами банків, але в будь-який момент можна перемкнути на схему з криптою, якщо вигідніше стане вона

Ніколи вона не буде вигідніша. Така схема потрібна лише коли отримуєш нелегальні доходи.
+
0
Антон Подлипский
Антон Подлипский
11 грудня 2024, 14:16
#
А в чому проблема? береш крипто картку та ідеш та платиш. Ну якщо картки не будуть приймати, то тоді дійсно тільки готівка
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:13
#
Anko

АВЕ БІТКОІН!)
+
+75
zzzachary
zzzachary
10 грудня 2024, 18:19
#
Європа нас зачекалася))) якщо обрали тупоголових то вже терпіть)
+
+85
antibiotik1
antibiotik1
10 грудня 2024, 19:21
#
Да, но я открывал карты в 3х польских банках чтоб не сильно их перегружать, и в двух спрашивал про лимиты — 15к евро в мес, дальше автоматический мониторинг и передача налоговой. Конечно и до 15к евро могут спросить вдруг что будет подозрительно, но разница очевидна, какие лимиты там и какие тут. Я менял себе спокойно по p2p usdt на злотые для покупки часов на 7к евро, оплаты билетов и отелей за 5к евро, аренда квартиры ежемесячно кидаю эквивалент 1700$ владельцу на карту. И? Там вот так…а тут скоро и за перевод родителям своим на карту спросят, цирк и клоуны.

Побыстрей бы выборы…конечно никого нового не увидим, но можем хоть принятые законы кварталом 95 поотменяют и будут что-то делать для народа как Зеленский до войны, уже будет не плохо…

Кстати меня забавляет тот факт как власть кричит — 1000грн нельзя получать тем кто за кордоном а то будете отдавать.… вы такие, тут мамам одиночкам платят больше чем в родной стране, операции по онкологии проводят бесплатно… Позорники, это 24$, 1000грн Юлька с Яныком раздавали десяток лет назад, тогда это хоть что-то значило…
У меня родители честно отработали на заводах всю свою жизнь, не воровали нигде, теперь пожинают плоты своего честного труда, пенсия смешная, у отца проблемы со спиной. Глядя на пенсионеров одиночек которые выживают много хочется сказать… одним словом потужно…
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 21:36
#
аренда квартиры ежемесячно кидаю эквивалент 1700$ владельцу на карту

В Польщі? ну ти казкар

полякам наші ліміти в 100 тисяч гривень казкою будуть вважатись бо через їх BLIK такі суми не прокрутити, а переказів в них взагалі немає

а в сусідній Німеччині без переказу грошей за аренду на банкіський рахунок — будеш жити біля смітника
+
+103
antibiotik1
antibiotik1
10 грудня 2024, 21:57
#
Ты клоун? Открой бестченж и посмотри обмены usdt на карты/счета pln, сколько там можно получить, обменять или тебе скинуть скриншоты ежемесячных пополнений моих карт и переводов потом владельцу за квартиру? Бликом такие суммы и не переводятся. Со счета на счет почти любая сумма, одинаковые банки — моментально, разные банки 1 рабочий день.
Сиди ото в своем колхозе и побольше читай новини, деградируй дальше, умник.
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 22:06
#
Ты клоун?

Ну якщо ти не клоун, но назови три польські банки в яких є послуга п2п переказів. А ми всі разом будемо намагатись не сміятись

+
+73
antibiotik1
antibiotik1
10 грудня 2024, 22:24
#
Сантандер, Велобанк, Мбанк. Я их даже не выбирал, открыл 3 банка потому что не слышал такого бреда который ты несешь. На каждый из них получаю переводы на номер счета pln, так же перевожу со счета на любой другой счет. Не позорься, хоть загугли либо в гуглкартинки зайди и посмотри функционал банков.
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 22:34
#
Сантандер, Велобанк, Мбанк.

В жодному з цих банків не має послуги переказу с карти на карту. В цілому таких переказів взагалі немає в жодному польскому банку, но добре що ти навмання назвав три популярних серед заробітчан — так буде легше продовжувати дискусію.

Цитата з застосунку Velobank:
— Wlasny
— Krajowy (це просто банківський переказ)
— Na telefon BLIK
— Zagraniczny/walutowy (а це SWIFT чи SEPA для рахунків в євро)
— Do urzendu skarbowego (банківський переказ на користь держави)
— Doladowanie telefonu

Я их даже не выбирал, открыл 3 банка потому что не слышал такого бреда который ты несешь.

Ну, я не здивований що ти ані трохи не знайомий з можливостями банків в яких «відкрив» рахунок. Бо якби знав то не спалився так тупо на казці про переказ грошей на карту власника квартири.

На каждый из них получаю переводы на номер счета pln

Чувак, нагадаю що:
— ти писав про переказ на карту: «аренда квартиры ежемесячно кидаю эквивалент 1700$ владельцу на карту»
— я тепер спитав про банки в яких є переказ на карту «назови три польські банки в яких є послуга п2п переказів»

А ти зараз ввмикаєш дурника і розповідаєш про перекази на номер рахунку який виконуєтся 1−2 доби в залежності від того як пощастить з розкладами в банках.
+
+61
antibiotik1
antibiotik1
10 грудня 2024, 23:34
#
Ты клоун? там нет переводов с карты на карты, там есть перевод с счета на счет, p2p. Первое сообщение читал? или пропускал мимо слова?
с банка в банка день в день заходят, с одного в другой в течении одного рабочего дня.
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 23:53
#
там нет переводов с карты на карты, там есть перевод с счета на счет, p2p.

саме так!

p2p це і є переказ з карти на карту — а в польських банках немає переказів p2p

но припустиму що ти тупенький і не знав про те що означає p2p

але ж ти написав що власнику квартири гроші на карту кидаєш.
ти не написав що робиш переказ на рахунок

Все зрозуміло з тобою. Лягай спати, завтра до праці.
+
0
Антон Подлипский
Антон Подлипский
11 грудня 2024, 14:50
#
В Европе нафиг никому не нужны переводы с карты на карту, нормально работает СЕПА.
Что р2р это перевод именно с карты на карту — спорное утверждение.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 14:58
#
Сейчас уже хорошо работает много где мнгновенный SEPA .
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 14:58
#
Что р2р это перевод именно с карты на карту — спорное утверждение.

В сфері фінансів це єдине тлумачення для такого роду операцій.
https://fondy.ua/uk/p2p/

"
P2P розшифровується як peer-to-peer або person-to-person (в перекладі з англійської «від людини до людини»), це технологія онлайн-переказу коштів із картки на картку.
"

Не ви цю абревіатуру придумали — не вам заперечувати те що вона означає.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 15:02
#
P2p по всем смыслам и правилам НИЧЕМ не отличается от других методов . Какая разница КАК вам заплатили .

И вопросы задают получателю , а не отправителю .
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 15:04
#
И вопросы задают получателю , а не отправителю .

про які питання мова? схоже ти вліз посперечатись не розуміючи теми обговорення

як банк може питати про операцію яку неможливо зробити бо в цьому банку немає такої можливості?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 15:10
#
Простые вопросы , получаешь сгенерированый список всех кто тебе отправлял и вопрос — от кого и с какими целями ты получал , и не дадите ли вы случайно вашу декларацию .

но именно ПОЛУЧАТЕЛЮ .
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 15:24
#
Простые вопросы, получаешь сгенерированый список всех кто тебе отправлял и вопрос

чуваче, прочитай про що мова перш ніж вставляти свої п’ять копійок

+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 16:20
#
Чуваче , к свиньям и своей жене так будешь обращаться .
+
+15
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 23:26
#
Щось тиша, схоже алігарх пішов спати бо завтра на 5 вставати на завод
+
+15
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 0:05
#
А и за чего вообще тут сыр-бор?Что за странные названия: Мбанк, Велобанк? Кому это вообще нужно, если есть Revolut? Там этих p2p переводов делать можно до изнеможения
+
+15
Anatoll France
Anatoll France
11 грудня 2024, 0:45
#
Та можна взагали золотом розраховуватись! не знаю, навіщо та банківська система існує?!
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 6:38
#
Не підказуй йому відмазки 😉
+
+30
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:31
#
Три літри

«Щось тиша, схоже алігарх пішов спати бо завтра на 5 вставати на завод»

Та ні, просто людям набридає тобі пояснювати чому Сонце встає на Сході, а сідає на Заході, тебе серйозно тут вже не сприймають і це вже не вперше, тому він забив на тебе, бо ти йому нецікавий)
+
+15
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 11:19
#
На відміну від тебе я маю великий досвід користування польськими банками в розумію що все що розповів антік — це маячня.

І по фіналу він сам це визнав сказавши що гроші отримує не на карту, а переказами на рахунок.

А ти знов виставив себе клоуном 🤣
+
+15
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 13:49
#
Тут я согласен.Наверное, что-то не ладно с банковской системой Украины, если доля государственных банков уже больше 2/3 от рынка и продолжает увеличиваться
+
0
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 14:03
#
Тут я согласен.Если доля государственных банков в банковском секторе Украины уже больше 2/3, а остальные «независимые» банки строчат разные там меморандумы под диктовку Нацбанка, то явно есть проблема
+
+15
Anatoll France
Anatoll France
11 грудня 2024, 14:49
#
Знову ви відкрили рота, і знову збрехали, легкий гуглінг видає структуру банковского сектору України: Державні: 6, іноземні: 14, приватні: 42. Минулого року було майже те саме. Відвалився тільки «Альпарі». Із-за таких брехунців як ви — ви так погано живете.
+
+15
Anatoll France
Anatoll France
11 грудня 2024, 14:50
#
Не треба нікого тут обманювати, ми же усі бачемо що він потонув у власній брехні.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 16:46
#
2/3 видимо он имел ввиду по активам . какая разница сколько их если у них 2/3 клиентов ?
+
0
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 17:17
#
Думаю, что Anatoll или бот или *** со справкой.Смысла у него что-то спрашивать нет
+
+45
RagnarUa
RagnarUa
10 грудня 2024, 21:57
#
1) В ЕС очень распространены переводы по IBAN. Не п2п, а именно IBAN, где обе стороны полностью засвечены.

2) По лимитам все индивидуально и плавает. Кого-то спросят за первые 10к $ наличкой, в первую же операцию. Кто-то занесет 75к $ за 2−3 захода в рамках месяца и 0 вопросов. Кого-то за 33к евро налом за год аж в конце года спросят. Личный опыт и тех, кого знаю напрямую.

3) В моем личном случае, с лендлорда банк спросил контракт аренды на второй год переводов по IBAN 400 евро.

4) Покупки в магазине налом выше 5к евро запрещены.

5) PKO BP, крупный польский банк, вообще не умеет в P2P по номеру карты.
+
0
Vadimra
Vadimra
11 грудня 2024, 0:27
#
«.) Покупки в магазине налом выше 5к евро запрещены…» Разве не 10к потолок?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 14:25
#
Все зависит от страны к стране . Общее обозначение «европа» на самом деле не уместно , надо уточнять страну .
+
+15
Anatoll France
Anatoll France
11 грудня 2024, 0:42
#
Тебе дійсно смішно читати. Ти брешеш в кожному реченні. Типовий вкраїнчик котрий продасть своє майбутнє за ОБІЦЯНКУ ковбаси, та за кіло гречі. Тому твої батьки так ПОТУЖНо і живуть, та і ти так само.
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:24
#
Antibiotik1

«Там вот так…а тут скоро и за перевод родителям своим на карту спросят, цирк и клоуны.»

Так таке вже є, у відгуках про банки на Мінфіні люди писали подібні речі і не одноразово))
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 14:28
#
Я дважды проходил AML проверки , предоставлял документы , вроде всех все устроило , будем смотреть , уже прошло время и не заблокировали .

Но цифры там были иного порядка .

И принцип там другой . Мне просто дали список корреспондентов (зачисляли) и спросили — кто это , покажите ваши с ними связи .
+
+68
Riojas
Riojas
10 грудня 2024, 18:50
#
> надання учасникам доступу до офіційної інформації за допомогою онлайн — сервісу державних послуг (далі — Дія) про дохід клієнта, про судові справи тощо;

Я даже не поленился переключиться на оригинал, чтобы не было неточностей google translate. Так вот, а откуда у онлайн — сервісу державних послуг (далі — Дія) информация про дохід клієнта?
+
0
Три літри
Три літри
10 грудня 2024, 19:44
#
Гарне питання…
+
+109
loco2000
loco2000
10 грудня 2024, 18:50
#
Шо це за картельний зговір? На підставі яких законодавчих актів вводиться це обмеження? Де взагалі антимонопольний комітет?
Так можна дочекатися що рада двірників прийме рішення брати платню за вхід до підїздів баготоквартирних домівок і т.п і т.д
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:36
#
Loco2000

«На підставі яких законодавчих актів вводиться це обмеження?»

Вони не розуміють про що ти кажеш, в нас Конституція «на паузі» і ким чен зе вже прострочений за Конституцією, але замість нього чомусь не Стефанчук, як того вимагає Конституція, тому їм на закони срати, хочуть самі собі зп підняли, хочуть самі собі компенсації за оренду житла виписали, хочуть бабло на тендерах в прифронтових районах попилили, хочуть на гуманітарних авто катаються, що хочуть те і роблять, а ти йди воюй, маєтки їх захищай, ну, вони десь отак собі уявляють все це))
+
+30
MakDi
MakDi
10 грудня 2024, 20:23
#
Вбивають вивід крипти
+
+30
19226191
19226191
10 грудня 2024, 21:34
#
Вже вище писали. Будете виводити іі у обмінниках через кеш
+
0
MakDi
MakDi
10 грудня 2024, 22:28
#
Обмінники як їх у кеш виведуть?)
+
+44
19226191
19226191
11 грудня 2024, 10:24
#
Дуже просто — прийшли у офіс, закинули ім тізер на рахунок, забрали готівкою валютною еквівалент. Все
+
0
Rubi0
Rubi0
11 грудня 2024, 8:00
#
Обменники берут в 2 раза больший процент чем менять на бинансе.
+
0
19226191
19226191
11 грудня 2024, 10:23
#
Я мав на увазі не інтернет-обмінники, а оффлайн контори. Стосовно відсотків — не просто готівку дадуть, а іноді ще зверху 1−2 % досиплять
+
0
Rubi0
Rubi0
11 грудня 2024, 12:17
#
Чтоб сверху «насыпали» там суммы должны быть от 50000$ тогда да, могут 0.5−1% насыпать сверху по акции)))
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
11 грудня 2024, 14:41
#
Прямо на сейчас , рыноный курс 1,4% / 1,7% покупка / продажа . Ищите лучше . И цифры от 1000 .
+
0
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:37
#
Rubi0

ну тоді не виводь, в чому проблема? варіанти є? ні, тоді користуйся тим що є, або не користуйся, тебе ніхто не примушує втрачати на комісіях гроші, просто нехай стейкаються на біржі тоді токени, чи не проблема)
+
0
paulball
paulball
10 грудня 2024, 23:51
#
Не тількі…
наприклад вчителів яки підробляют додатково до мізерної дерплатні у 4000 долярів щоб вижити в умовах прискоренной інфляції
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 6:36
#
Чомусь ФОПи ані трохи не страждають отримуючи набагато більше ніж вчителі.
+
+75
zevs1
zevs1
10 грудня 2024, 22:35
#
Получается что Украина ограниченная страна,тут ограничения на все.
+
+14
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:37
#
Zevs1

ні, чому, поки що ще киснем без обмежень можна дихати, але в майбутньому це можуть наші потужні казнокради виправити)))
+
+44
paulball
paulball
10 грудня 2024, 23:49
#
Думаю доречними будут бойкот та саботаж ціх банків. Пропоную вивід капіталів, зняття депозитів фізікам та юрікам.
це є проти природня акція тому дотичні уставнови повиині бути знищіні вільним ринком.
+
+15
zevs1
zevs1
11 грудня 2024, 8:40
#
Бойкот банков, Это хорошая идея, показать что население может прожить без банков, только оплаты коммунальных можно оставить банкам.
+
0
TattiReuven
TattiReuven
10 грудня 2024, 23:52
#
Интересно, если я перевожу через Paypal на свою гривневую карту в привате мелочи (пару тысяч грн.) для оплаты коммуналки в Украине и мобильного, без подтверждённого дохода, могут заблокировать даже мелочь?
Смешно.
Придется брать справку из банка о причинах задолжений по коммуналке до конца войны, пока смогу приехать в Украину.
+
+15
MakDi
MakDi
11 грудня 2024, 0:21
#
До 50к проблем не має бути
+
+15
Я_ __
Я_ __
11 грудня 2024, 10:40
#
MakDi

за 2−4 тисячі теж блокують, ці ліміти, це верхня межа, тобто якщо в тебе понад ліміт переказ — то тебе 100% заблокують і запитають походження коштів, але банк може абсолютно за будь-яку суму в тебе запитати, звідки ці гроші і заблокувати картку) крім цього, додатково, система банку самостійно визначає які платежі і перекази можуть бути «нетиповими» для тебе на основі твоїх попередніх переказів, тут все те саме — підтвердиш і можеш гуляти спокійно далі)
+
+14
TattiReuven
TattiReuven
11 грудня 2024, 12:08
#
В моем случае , банк просто лишит коммунальщиков оплаты, себя небольшой суммы валюты и комиссии. Ну это мелкий случай . Единичный. А так в целом получается, что банк пилит сук, на котором сидит. Понемногу, но подпиливает. У человека могут быть личные сбережения, вывезенные в валюте , мне лично гражданский муж ещё подбрасывает, глупость со стороны банка блокировать мелочь. Люди , уехавшие, и так почти не платят коммуналку в Украине , теперь совсем перестанут платить .
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 6:36
#
Можуть
+
0
Антон Подлипский
Антон Подлипский
11 грудня 2024, 14:19
#
А через всякі portmone не можна закордонною карткою платити?
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 14:35
#
Можна навіть напряму. Але у пані є комплекси, їй більше подобаєтся заплатити комісію PayPal і вивести гроші на україньську карту.
+
0
TattiReuven
TattiReuven
11 грудня 2024, 14:51
#
У меня нет комплексов. Paypal без комиссии.
Мне удобней в приват 24 платить.
Рр коммунальщиков часто меняются и в приват меняются автоматически.
У меня за год управляющая компания третий раз название и соответственно счёт меняет.
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 15:00
#
Paypal без комиссии.

Пхахахаха
+
0
TattiReuven
TattiReuven
11 грудня 2024, 15:46
#
Погуглите.

«Перевод средств с личного счета PayPal будет бесплатным внутри страны»
+
0
Три літри
Три літри
11 грудня 2024, 16:01
#
Погуглив: 0 співпадінь, четверту позицію займає стаття

«
advokaty-yuristy-ufa.ru
Какой процент берет PayPal за перевод денег? — Помощь юриста
»
+
+68
Антон Подлипский
Антон Подлипский
11 грудня 2024, 14:18
#
Такими темпами скоро в моєї Бабусі гаманець в USDT зʼявиться.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися