Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 жовтня 2024, 14:40

Шість правил конструктивного зворотного звʼязку від CEO Universal Bank

Forbes зібрав поради CEO великих українських компаній про те, як надавати конструктивний зворотний звʼязок співробітникам.

Досвідом поділилися CEO Universal Bank Ірина Старомінська, співзасновник і СЕО Intellias Віталій Седлер, СЕО Nestle в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі та СЕО Novus Марк Петкевич.

В інтервʼю Forbes Ірина Старомінська радить проблемні ситуації обговорювати негайно. «Керівники напрямів дають співробітникам регулярний фідбек, але фейли викладаються на стіл одразу», — зазначає голова правління Universal Bank.

У зворотному звʼязку варто послуговуватись технікою «сендвіча». Суть прийому — показати, що досягнення співробітника не знецінюються однією помилкою. Спочатку підкреслювати успіхи та сильні сторони співробітника, потім — говорити про помилки. Завершувати фідбек-сесію теж на позитивній ноті, висловлюючи підтримку.

На нарадах із членами правління банку Ірина Старомінська намагається підсвічувати промахи, не називаючи імен. «Так будь-хто може „вдягнути на себе“ цей приклад», — говоритьтопменеджерка. Для СЕО Universal Bank офлайн-зустріч — це можливість оцінити емоційний стан співробітника, адже більшість помилок у команді трапляються через виснаження.

«В особистому спілкуванні видно, коли людина не посміхається, дає закриті відповіді, стискає кулаки. В останні роки фідбек-сесія частіше стає приводом відправити колегу у відпустку».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися