Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 серпня 2024, 14:43

Благодійний мерч ПУМБ «Ми однієї крові» представили у Volia Space на Олімпіаді в Парижі

Український банк ПУМБ спільно з ДонорUA презентував проєкт «Ми однієї крові» у межах Дня української моди на цьогорічних Олімпійських іграх у Парижі, в медійному хабі України «Volia Space». Проєкт знаходиться на перетині фешн-індустрії та соціальної ініціативи банку. Він стартував у липні 2022 року в рекордні терміни — через 4 місяці після повномасштабного вторгнення.

Проєкт «Ми однієї крові» став сталою соціальною ініціативою ПУМБ. Він безупинно забезпечує потреби в донорській крові, доставку компонентів крові до гарячих точок і закупівлю засобів тактичної медицини для українських захисників та цивільних. За світовою статистикою масивна втрата крові — це причина 70 % випадків смертей.

Під час проведення Дня української моди представлено новий дроп з назвою «Воля», присвячений людям залізної волі — парамедикам, волонтерам, кінологам, саперам і донорам, а також спортсменам, митцям. Усім, хто продовжує свою роботу без жодних «але» й обирає не здаватися. Для дропу був спеціально розроблений шрифт на основі української шрифтової традиції. Чи є випадковістю той факт, що дроп «Воля» про ті самі сенси, що й офіційна комунікація України на Олімпійських іграх цього року? Можливо, так, а можливо, й ні. Воля — це 100 % спільна риса всіх українців.

У заході також візьмуть участь чотири українських дизайнери: FROLOV, Kachorovska, Gasanova, а також SATANA ROSS — засновник благодійного фонду «PHYsical level», що надає безкоштовний адаптивний одяг для поранених військових.

«З першого дня війни одяг став для українців важливим елементом ідентичності. З'явилася особлива субкультура патріотичного мерчу, яка допомагала та допомагає доносити сенси, особливо для зовнішньої аудиторії. Коли ми розпочинали цей проєкт, навіть не уявляли, наскільки це складно. Адже нам постійно доводиться балансувати між двома напрямками: тренди й правила фешн-індустрії, з одного боку, а з іншого — соціальний вплив, який стоїть за цією ініціативою. Кожна річ проєкту — це спосіб маніфестації цінностей та свідомий меседж того, хто її обирає», — розповідає директорка з маркетингу банку ПУМБ Ксенія Сікорська.

Проєкт створює та виробляє «Не просто речі», а 50 % з кожного замовлення перераховує громадським організаціям — ДонорUA, «Агенти крові» та «Госпітальєри».

«Ми мислимо простою благодійною математикою речей: із замовлення одного худі купуємо турнікет, з футболки — оклюзійну наліпку і т. ін. Із замовлень колекції «Жити назустріч» проєкт здійснює пошиття адаптивного одягу для поранених» — додає команда проєкту.

«36 хвилин потрібно аби врятувати пораненого при масивній кровотечі. Аби ця допомога була надана вчасно необхідно не лише мати запаси донорської крові, а й мати їх достатньо близько. Саме тому ДонорUA займається транспортуванням крові до лінії фронту. Ми рекрутуємо людей здавати кров і ця кров рятує життя. Одяг цей також його рятує, адже завдяки його продажу нам вдалось профінансувати 78 здійснених доставок із 100. Кожна доставка це надія врятувати близько 1500 життів» — наголосила Ірина Славінська, CEO та співзасновниця ДонорUA.

За два роки існування проєкту «Не просто речі» створили понад 20 українських виробників та ілюстраторів, «Не просто речами» стали більше 10 капсульних колекцій, з яких було перераховано 8 300 000 грн на рахунки громадських організацій, закуплено 6184 одиниць такмеду, здійснено 78 доставок крові, а 614 одиниць гідного адаптивного одягу передано для поранених.

24,5 мільйони інформаційних контактів про проєкт. Та головне, що врятовано 123 184 життів.

І ми не зупинимося, допоки триває війна.

Приєднуйтесь та слідкуйте за проєктом: https://www.instagram.com/lifesavingmerch/

Замовляйте й носіть з гордістю https://lifesavingmerch.com.ua/

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися