За два роки існування соціальний проєкт ПУМБ «Ми однієї крові» допоміг врятувати понад 123 тисячі життів та направив понад 8 млн грн на допомогу. Весь цей час проєкт розвивався та змінювався.
2 роки проєкту «Ми однієї крові»: як соціальна ініціатива рятує десятки тисяч життів
Так, Lifesaving Merch встиг стати не тільки якісним і стильним благодійним одягом, а й символом підтримки українського бізнесу та захисників, розвитку культури донорства і безбар'єрності, чим значно вплинув на життя десятків тисяч людей. Своє 2-річчя соціальний проєкт святкує 4-ма відкритими донаціями крові, які проходять з 4 по 11 липня у Києві та Львові.
Історія проєкту бере початок з перших днів повномасштабного вторгнення. Тоді команда ПУМБ вирішила, що має зробити все можливе, щоб наповнювати коштами артерії української економіки. Водночас банк прагнув робити більше — рятувати тих, хто проливає свою кров на цій війні, підтримати українських митців та виробників, розвивати культуру донорства в Україні.
Щоб об'єднати усі цілі, колекції Lifesaving Merch було створено з українськими брендами та митцями. А 50% вартості кожного товару вирішили направляти до ГО ДонорUA, Агентам крові та Госпітальєрам. Таким чином, проєкту «Ми однієї крові» вже вдалося закупити 6 125 одиниць такмеду, 59 одиниць обладнання для парамедиків, профінансувати 78 доставок крові в гарячі точки та залучити 1 910 донорів.
За два роки проєкт «Ми однієї крові» став асоціюватися не тільки з брендом патріотичного одягу і донорством, а й з підтримкою, яка здатна змінювати життя. Тому наступною віхою проєкту стала платформа «Жити назустріч». Тоді Lifesaving Merch представив колекцію одягу, яка покликана підтримувати поранених під час реабілітації. Тож у колекції «Жити назустріч» створено дві лінійки одягу: звичний та адаптивний — з липучками та додатковими розрізами, пошитий за спеціальними лекалами, аби поранені могли одягатися без труднощів. Саме звичний одяг з колекції дозволив пошити 614 рівноцінних адаптивних речей для поранених, які БФ «Коло» вже доставив у евакуаційні потяги та шпиталі для якнайшвидшого відновлення наших захисників.
Відтоді проєкт приділяє особливу увагу і питанням безбар'єрності. На заходах, таких як «Кураж», «Hey Garage Sale» та на фестивалі «Вулична їжа», Lifesaving Merch представляв безбар'єрні стенди, щоб кожен відвідувач відчував себе комфортно та міг легко отримати доступ до товарів і послуг.
Досягнення ініціативи «Ми однієї крові» не були б такими суттєвими без потужної підтримки. Співпраця з брендами та особистостями, такими як Юрій Гудименко, Сергій Жадан, Марія Федорівна та Уляна Нєшева значно посилила вплив ініціативи і збільшила допомогу для тих, хто цього найбільше потребує.
Lifesaving Merch закликає кожного не лише підтримувати проєкт замовленнями одягу, але й активно долучатися до культури донорства, волонтерства та безбар'єрності. Разом ми здатні робити значно більше!
Коментарі