Ukrsibbank BNP Paribas Group підтримав проведення спеціальної зустрічі PR та маркетинг спільноти «Формула репутації: вплив на бізнес», яку організувала European Business Association у Львові.
Ukrsibbank підтримав подію «Формула репутації: вплив на бізнес» для спеціалістів із PR та маркетингу
Подія зібрала 75 спеціалістів із PR та комунікацій, маркетологів, керівників компаній, представників малого та середнього бізнесу, а також підприємців, зацікавлених у побудові позитивної та сталої репутації свого бізнесу. На зустрічі учасники обговорили формування репутації брендів і бізнесів як один із пріоритетів у роботі комунікаційників. Спікери поділилися цікавими кейсами впливу на репутацію та висновками їхніх результатів, а також тонкощі подолання репутаційних криз. Особливу увагу приділили маркетинговим та комунікаційним факторам, які мають найбільший вплив на репутацію, та зробили огляд глобальних репутаційних трендів.
Серед спікерів були:
- Марія Кучеренко, Директорка з корпоративної репутації та сталого розвитку, SoftServe
- Тарас Маселко, PR директор Холдингу емоцій «!FEST»
- Ярослава Полякова, Керівниця департаменту корпоративних комунікацій, ОККО
- Наталія Улинець, Засновниця і директорка, Perfect PR
- Антон Федченко, Директор з комунікацій, Rarog Group та Львівський оборонний кластер
Модераторкою заходу була Мар’яна Луцишин, Керівниця Західноукраїнського офісу Асоціації.
Підтримуючи заходи Європейської Бізнес Асоціації банк прагне сприяти обміну знаннями та досвідом серед професіоналів українського бізнесу та допомагати розуміти сучасні тенденції у маркетингу та комунікаціях, що відповідно допомагає їм адаптуватися до змін та покращувати свою репутацію. Адже розвиток ефективних маркетингових та комунікаційних стратегій є надзвичайно важливим для успішного функціонування та просування бізнесу.
Коментарі