Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 квітня 2024, 17:18

Капіталізація Xiaomi збільшилася на $7,6 млрд

Експерти компанії ParadeTrade відзначають такі ключові моменти:

  • Акції Xiaomi різко зросли до максимуму січня 2022 року після презентації електромобіля.
  • Дебютний електромобіль SU7 компанії відноситься до бюджетного сегменту.
  • У той же час, на початковому етапі Xiaomi чекає на збитки від продажу нової моделі.

У вівторок акції китайського гіганта електроніки Xiaomi Corporation злетіли на 16%, досягнувши максимального значення з січня 2022 року. Приводом для бурхливого зростання стала презентація спортивного електромобіля, що відбулася минулого тижня.

Незважаючи на прогнози, що передбачають Xiaomi збитки в розмірі $10 000 на кожен проданий автомобіль, ринкова вартість компанії за один день збільшилася на $7,6 млрд.

Дебютний електромобіль Xiaomi, дизайн якого натхненний Porsche, викликав велику цікавість у потенційних покупців.

Xiaomi — новий конкурент для автомобільних гігантів

Китайська компанія Xiaomi, відома насамперед як виробник смартфонів, дебютувала на ринку електромобілів із моделлю SU7. Оцінка Xiaomi після виходу на ринок електромобілів перевищила оцінки таких традиційних автовиробників, як General Motors та Ford.

Модель SU7 позиціонується як автомобіль у бюджетному сегменті і пропонується за ціною менше $30 000 за базову модель, що нижче за ціну Tesla Model 3 на китайському ринку.

Незважаючи на високу конкуренцію на ринку електромобілів Китаю, Xiaomi має низку переваг:

  • Значні фінансові ресурси порівняно з більшістю стартапів у цій галузі.
  • Досвід у розробці смартфонів, який дозволяє компанії створювати інтелектуальні панелі приладів, високо цінуються китайськими споживачами.

Високий попит на SU7 підтверджується тим, що термін очікування автомобіля становить від 4 до 7 місяців. За перші 24 години продажу було отримано 88898 попередніх замовлень.

Песимістичні прогнози

Перша партія із 5000 електромобілів SU7 під назвою вже готова до відправки. Постачання розпочнеться цієї середи в 28 містах Китаю.

Проте, попри поточні успіхи, перспективи менш однозначні. Компанія не приховує, що чекає на збитки від продажу SU7. Прогнози деяких аналітиків ще песимістичніші. Citi Research прогнозує, що чистий збиток від продажу SU7 цього року може становити 4,1 млрд юанів ($566,82 млн) за обсягом продажів 60 000 одиниць. Середній збиток на один автомобіль становитиме 68 000 юанів ($9 400,96).

Незважаючи на ризики, Xiaomi продовжує реалізовувати свої амбітні плани щодо виходу на ринок електромобілів. Так, засновник компанії Лей Цзюнь у 2021 році оголосив про намір інвестувати $10 млрд. у автомобільний бізнес.

За матеріалами ParadeTrade

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися