У неділю, 3 березня, у застосунку monobank стався технічний збій. Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський у Telegram.
3 березня 2024, 11:00
У monobank стався технічний збій (оновлено)
►Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
«У нас технічний збій. Лагодимо. Вибачте», — написав він.
«Мінфін» попросив техпідтримку monobank прокоментувати ситуацію. Там заявили, що, проблеми можуть відобразитися на роботі з застосунком або з проведенням платежів.
Оновлено
Станом на 11:55 monobank працює у звичному режимі.
«Вже все добре. Дуже перепрошую ще раз», — повідомив Гороховський.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 8
Він написал що все вже добре, але… тисячі транзакцій зависли та не виконані. На моєму прикладі переказ у 23000 грн. десь зник. Отримувач не отримав та мені кошти теж не повернули. В тех підтримці кажуть що так, мої кошти у банку але коли операція буде завершена або коли мені повернуть кошти вони відповісти не можуть. Кажуть що не несуть ніякої відповідальності за договором між клієнтом та банком.
На 16:29 кошти не повернуті, переказ не виконаний, відповіді коли це все буде немає. Сказали що колись… є всі приклади схеми з використанням коштів клієнтів под прикриттям технічного збрю.
Власник монобанку все добре вже у клієнтів банку, ви впевнені? Чи це політика банку казати те що не відповідає дійсності?
Він написав що проблема через яку транзакції не проходили вирішена, це не означає що всі проблемні транзакції вже проведені.
Бо такі як ти вже б не раз намотали соплі на кулак, виплачуючи компенсації за власний язик