У разі збоїв у роботі мобільного оператора, хочемо надати вам деякі поради для роботи з «Приват24 для бізнесу».
Поради для наших бізнес клієнтів при збоях в роботі мобільних операторів
-
Встановіть на свій смартфон мобільні додатки Приват24 (Google Play, App Store, AppGallery) та «Приват24 для бізнесу» (Google Play, App Store, AppGallery), якщо вони у вас ще не встановлені.
-
Для входу в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу» радимо налаштувати та використовувати вхід за допомогою біометрії. Цей спосіб дозволяє зайти в додаток за наявності інтернету незалежно від того, працює мобільний зв’язок чи ні.
-
Для входу в вебверсію «Приват24 для бізнесу» скористайтеся надійною точкою доступу до Інтернету.
-
Найшвидший спосіб увійти — відсканувати мобільним додатком Приват24 або «Приват24 для бізнесу» QR-код, розміщений на стартовій сторінці.
-
Якщо ви використовуєте інші способи авторизації (за допомогою логіна від Приват24 або «Приват24 для бізнесу» чи за допомогою КЕП) — після вводу пароля запит на підтвердження авторизації надійде спочатку у мобільний додаток Приват24. Підтвердіть цей запит. Якщо банк не дочекався підтвердження на цьому кроці — через 2 хвилини надійде запит через телефонний дзвінок, ще через 2 хвилини — через SMS.
-
Якщо ви не отримали дзвінок чи SMS — будь ласка, спочатку увійдіть в мобільний додаток Приват24. Після цього повторіть вхід на стартовій сторінці тим же або іншим способом авторизації.
Коментарі