ПУМБ став переможцем у номінаціях «PR-кампанія задля перемоги» і «Комунікація в соцмережах». 2 соціальні ініціативи ПУМБ визнані найкращими комунікаційними проєктами 2023 року: ініціатива до Дня Незалежності «Передаємо палкі вітання» зі збору на 33 потужні БпЛА українського виробництва та проєкт з лагідної українізації «БезуМОВНА підтримка».
ПУМБ — переможець 2-х номінацій конкурсу PR-кейсів провідного видання про маркетинг, комунікації, креатив та медіа MMR.UA
За словами організаторів конкурсу — команди видання про маркетинг, комунікації, креатив та медіа MMR.UA — кейси, що потрапили цього року до голосування, демонстрували, як компанії, не нехтуючи контекстом, виходять на новий рівень спілкування зі споживачами. Оцінювалися проєкти у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.
Що ж за проєкти ПУМБ були відмічені членами журі?
До Дня Незалежності України ПУМБ та Служба безпеки України оголосили збір «Передаємо палкі вітання» на українські далекобійні БпЛА «Морок», щоб спецпризначенці Центру спеціальних операцій «А» СБУ передали вітання ворогу на відстань до 800 км. Банк зробив свій перший внесок — 32 мільйони гривень і запросив всіх українців, бізнес та міжнародну спільноту приєднуватися до палких вітань. Збір підтримали 10 амбасадорів проєкту та багато друзів банку. Збирали за допомогою оригінального контенту: відеозвернень, пісень, флешмобів, прямого ефіру, лекції та пранку. До «палких вітань» долучилися майже 50 тисяч українців. 60 мільйонів зібрали за три тижні. 33 далекобійні БпЛА «Морок» українського виробництва — наша спільна відповідь на виробництво ворогом «шахедів», можливість змінити перебіг війни з росією. Дрони передані спецпризначенцям ЦСО «А» СБУ, зокрема, підрозділу «Білий вовк».
22 червня 2023 року ПУМБ відмовився від російськомовних інтерфейсів і водночас запустив толерантну кампанію з безумовної підтримки при переході на українську мову, в тому числі фінансову, «БезуМОВНА підтримка». Командою створена ціла екосистема безуМОВНОЇ підтримки: власний ТГ-канал з фінансовим словником, корисними порадами, цікавими завданнями, мотиваційною програмою; мовне шоу «Безумовно, українською!» на YouTube, де блогер Антон Мурафа запрошує у гості відомих людей, які розповідають свої історії переходу на українську, складнощі та смішні історії, діляться цікавим контентом для опанування мови в задоволення; безуМОВНІ помічники у відділеннях банку — консультанти із солов'їної і навіть «менеджер з комфортизації» блогер Антон Мурафа, аби привернути увагу до суспільної проблеми переходу на українську та залучення до мовного проєкту не тільки клієнтів банку. Лише мовним чат-ботом з головним героєм Соловейком скористалися понад 43 тисячі українців, які залишили чудові відгуки. В цілому, проєкт об'єднав 15 мільйонів осіб — тих, хто потроху закохується у рідну мову і культуру, не боїться помилок та засудження при переході на українську.
Коментарі