Запити ритейлерів щодо фінансування повертаються на довоєнний рівень — пріоритетним знову стає залучення кредитів на розширення мережі. Ринок адаптувався до воєнного стану і майже не потребує кредитних канікул, які були затребувані у 2022 році. Натомість з’явилися запити, що напряму пов’язані із впливом війни — закупівля генераторів і формування резервів газу у сховищах для спокійного перебігу осінньо-зимового періоду. Банк «Південний» допомагає закривати всі запити клієнтів галузі ритейлу, пропонуючи індивідуальний підхід і гнучкі умови кредитування. Детальніше про це розповідає керівник напрямку обслуговування підприємств легкої та харчової промисловості, торгівлі та послуг банку «Південний» Володимир Кравченко.
Фінансові рішення від банку «Південний» для ритейлерів: індивідуальний підхід, оперативність і доступні кредити
Якщо на початку повномасштабної війни галузь роздрібної торгівлі масово потребувала кредитних канікул, щоби вберегти бізнес, то з початку 2023 року на ринку ритейлу спостерігається позитивна динаміка товарообігу, збільшення суми середнього чеку та їх кількості з одного квадратного метра торговельних площ.
«Банк „Південний“ починаючи з першого дня військової агресії РФ надав клієнтам кредитні канікули, що значною мірою дозволило полегшити роботу бізнесу в умовах воєнного стану. Зараз ми бачимо, що ринок адаптувався і продовжує працювати. Майже щодня ми обговорюємо з клієнтами плани щодо розвитку їх бізнесу. Популярні запити від ритейлерів сьогодні — поповнення оборотного капіталу, пов’язане з відкриттям або купівлею нових магазинів чи навіть мереж, заміщення кредиторської заборгованості, програма „Доступні кредити 5−7−9 %“, гарантії виконання зобов’язань за договорами оренди та гарантії платежу постачальникам. Усі ці запити ми допомагаємо закривати», — каже Володимир Кравченко.
Крім доволі широкого спектра послуг із фінансування, «Південний» надає якісний сервіс в обслуговуванні представників роздрібної торгівлі. Так, останнім часом щонайменше кілька лідерів галузі стали клієнтами банку саме завдяки торговельному еквайрингу, який «Південний» наразі розглядає як один із пріоритетних напрямків.
«Ми давно працюємо з сегментом ритейлу, добре знаємо його потреби і завжди знаходимо оптимальні рішення для фінансування. 30-річний досвід роботи з українським бізнесом дозволяє банку пропонувати клієнтам не шаблонні стандартні рішення, а індивідуальні гнучкі умови. Під час розгляду кожного окремого проєкту ми беремо до уваги побажання клієнта та пропонуємо продукти з урахуванням планів розвитку бізнесу», — підкреслив Володимир Кравченко.
Коментарі