ПУМБ визнаний переможцем у номінації «Соціальний маркетинг» за соціальний проєкт «Ми однієї крові» на конкурсі маркетингових проєктів X-RAY. Найкращі проєкти обиралися читацькою спільнотою онлайн та експертним журі. Під час нагородження на MRKTNG Марафоні «Стратегії непереможних» команда банку також презентувала нову колекцію Lifesaving Merch.
ПУМБ — переможець у номінації «Соціальний маркетинг» на конкурсі X-RAY
На MRKTNG Марафоні в інноваційному просторі UNIT.City понад 200 офлайн-учасників та декілька тисяч онлайн-глядачів перейняли досвід топових фахівців. Стратегіями адаптації маркетингу та креативу під час війни поділилися спеціалісти з понад 20 топових компаній.
Як задовольнити найважливіші очікування та потреби споживачів фінансової категорії у буремні військові часи, поділилася маркетинг-директорка ПУМБ Ксенія Сікорська. Ксенія наголосила: «В комунікації брендів споживачі хочуть бачити реальну підтримку українських цінностей та засуджують спекуляції з боку брендів на темі війни. І наша сила — в єдності. Найуспішнішими стають проєкти, в яких співпрацюють бренди, фонди, лідери думок. Тому ми створили ініціативу „Ми однієї крові“, яка фінансує просування донорства крові і її доставку в гарячі точки для поранених, закупку кровоспинних засобів для захисників і підтримку знекровленого українського бізнесу і арту. Нас вже 29 партнерів, які разом працюють на перемогу. Раніше я б сказала, що ми з вами однієї думки, але наразі скажу — ми однієї крові».
Коментарі