Німецький автомобільний концерн Mercedes-Benz завершив продаж своїх активів у Росії місцевій дилерській групі «Автодом», включаючи підмосковний автозавод (ТОВ «Мерседес-Бенц Мануфекчурінг Рус»). Про це повідомляє російський Інтерфакс.
Mercedes остаточно продав бізнес в Росії
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
За даними російського реєстру юридичних осіб, АТ «Автодом» стало власником 100% компанії-власниці заводу та ТОВ «Мерседес-Бенц Капітал Рус» (займалося лізингом, факторингом та страхуванням автомобілів) 18 квітня.
Інформація про придбання дилером контролю над іншими місцевими структурами Mercedes поки не відображена в реєстрі.
Таким чином, дилер закрив угоду, яка була анонсована наприкінці жовтня, коли Mercedes офіційно оголосив про вихід з Росії та намір продати активи «Автодому».
До угоди увійшли частки у двох названих компаніях, а також в АТ «Мерседес-Бенц Рус» (офіційний дистриб'ютор у РФ), ТОВ «Мерседес-Бенц Файненшл Сервісез Рус» (лізингова «дочка») та ТОВ «Мерседес-Бенц Банк Рус».
Сума угоди
Сума угоди із продажу російських активів Mercedes не розкривалася. Однак «Автодом» повідомляв, що німецький концерн отримав опціон на зворотний викуп часток у переданих юрособах «за справедливу ринкову ціну, яка підлягає визначенню незалежним оцінювачем».
«Автодом» ще має знайти партнера для відновлення роботи заводу. Губернатор Московської області Андрій Воробйов у вересні заявляв, що йдеться про одного із китайських автовиробників.
Автозавод
Завод Mercedes-Benz в індустріальному парку «Єсипово» у Підмосков'ї будувався протягом двох років і відкрився навесні 2019 року. Його виробничі потужності розраховані на випуск за повним циклом 25−30 тис. автомобілів на рік. Першою моделлю підприємства став седан Е-класу. Планувалося поступово налагоджувати випуск позашляховиків GLE, GLC та GLS.
Російська дилерська група «Автодом» заснована наприкінці 1992 року і має 27 дилерських центрів у Москві, Санкт-Петербурзі та Краснодарі. Компанія спеціалізується на продажі та сервісному обслуговуванні автомобілів класів преміум та люкс, більшість із яких припинили офіційне постачання своїх авто на російський ринок.
Коментарі