У лютому українці придбали понад 3,6 тисячі нових легковиків. Це на -32,7% менше, ніж у лютому 2022 року та на 4,7% менше, ніж у січні-2023. Про це йдеться у дослідженні експертів Інституту досліджень авторинку.
Українці купили понад 3,6 тисячі нових авто в лютому. Топ-15 моделей
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Динаміка ринку нових авто
Більшість нових легковиків у лютому (90,5%, 3 295 штук) були імпортовані з-за кордону. Частка легковиків, виготовлених в Україні методом крупновузлового складання, склала 9,5% (345 шт.).
Найбільше нових автомобілів у лютому зареєстрували у Києві (1 120 шт.) та Київській області (477 шт.), а також Дніпропетровській (344 шт.), Одеській (246 шт.) та Львівській (205 шт.) та областях.
Найменше нових машин вперше зареєстрували у Луганській (4 шт.), Херсонській (10 шт.), Донецькій (11 шт.), Чернігівській (24 шт.) та Сумській (37 шт.) областях.
Найпопулярніші нові імпортні легковики
Найчастіше у лютому під час купівлі нового легковика українці обирали бренд Toyota (442 шт., 12,1%). Друге місце зайняв бренд Renault (401 шт., 11%).
На третє місце піднявся Volkswagen (316 шт., 8,7%), а на четверте — BMW (274 шт., 7,5%). Замикає першу п’ятірку Skoda (269 шт., 7,4%).
Серед моделей у другому місяці 2023 року лідером продажів, як і у січні, став Renault Duster (340 шт.). Другим став Volkswagen ID.4 (120 шт.), піднявшись аж на дві сходинки.
На третьому місці залишилася Suzuki Vitara (120 шт.). На четвертому місці несподівано опинилася Mazda CX-5 (+7 позицій, 108 шт.).
Замикає першу п’ятірку Hyundai Tucson (+3 позиції, 101 шт.).
Тенденція любові українців до нових позашляховиків та кросоверів лише зростає: серед 15 найпопулярніших моделей лютого одразу 14 штук (усі, окрім Toyota Corolla) належать саме до цих класів.
Серед нових легковиків, складених в Україні, у лютому найбільше купували автомобілі Skoda (загалом 138 шт.): Kodiaq (80 шт.), Karoq (53 шт.) та SuperB (5 шт.).
Коментарі - 2
Технологічний підрозділ групи Volkswagen оголосив, що на додаток до батарей і електромоторів збирається самостійно розробляти для електромобілів інвертори та системи керування температурним режимом.
Нові технології стануть частиною платформи MEB наступного покоління, поки що відома як MEB-Plus або MEB Evo. Ці вузли збираються використовувати навіть для виробництва спорткара потужністю понад 500 кіловат (680 к.с.).
Один 680-сильний електричний спорткар у Volkswagen вже є. Це двомоторний прототип гоночний ID.R, який встановив кілька рекордів на різних трасах. Виробник неодноразово заявляв, що технології, що спочатку створені для змагань, можуть знайти застосування в цивільних машинах сімейства ID: зокрема, згадувалися купе і родстер.
Сама платформа MEB нової генерації має допомогти компанії знизити собівартість виробництва батарейних машин на 20 відсотків. На ній, зокрема, побудують наступний Golf та кросовер ID. Tiguan: обидва з’являться приблизно в середині десятиліття. Серед іншого вони відрізнятимуться батареями з вищою швидкістю заряджання.
Концерн Volkswagen має представити нову стратегію розвитку. Вона передбачає прискорений перехід на випуск електромобілів, а також нові ініціативи щодо самостійного розроблення програмного забезпечення.