Повномасштабна війни з агресором внесла кардинальні зміни у всі сфери життя мільйонів українців, у тому числі в українську економіку та бізнес. Аналітики Приватбанку проаналізували обсяги платежів через сервіс Liqpay та дослідили, які сектори економіки зазнали найбільшого впливу війни.
Які бізнеси більше втратили чи збільшили надходження під час війни: аналітика від сервісу Liqpay Приватбанку
З позитивного — за 2022 рік зафіксовано збільшення обсягу онлайн-платежів на благодійні внески — на 839%. Також багато людей почали купувати електрообладнання через відключення світла, що призвело до зростання продажів електрообладнання на 648%.
Після початку війни українці також значно більше витрачають на страхування та придбання автобусних квитків задля перевезення своїх близьких у більш безпечні регіони. За підсумками воєнного року онлайн-продажі послуг страхування та автобусних квитків зросли на 414% та 389% відповідно.
Суттєво змінилися за рік обсяги онлайн продажі авіаквитків, квитків на розважальні заходи та платежі до мікрофінансових організацій. Найбільші втрати понесли продавці авіаквитків, які зазнали падіння продажів на 588%. Закриття повітряного простору над Україною змусило багатьох людей шукати інші способи подорожувати.
Також знизилися продажі квитків на розважальні заходи та оплата послуг кабельного ТБ на 581%. Мікрофінансові організації зазнали втрат через падіння платежів на 373%.
Liqpay є провідним українським сервісом для здійснення інтернет-платежів.
Коментарі