Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 січня 2023, 13:38

Експерти Ukrsibbank: виклики в обслуговуванні клієнтів

Мар’ян Хомин, начальник департаменту маркетингу Ukrsibbank BNP Paribas Group розповів про виклики, що постали перед банком під час забезпечення безперервного надання послуг клієнтам.

Майже рік, як українська економіка знаходиться у стані турбулентності. «З 24 лютого близько 34% бізнесу зупинили або призупинили свою діяльність. Найменша кількість клієнтів була залучена в березні, але з червня ситуація вирівнялася і нині орієнтовно на рівні 70% від лютого 2022. Найбільший спад по активності представників середнього та малого бізнесу спостерігався в травні, але з липня ситуація стабілізувалась і у вересні 2022 активність наших клієнтів зросла на 1,3% порівняно з цим періодом минулого року», — ділиться Мар’ян Хомин.

Ukrsibbank піклується про своїх клієнтів і тому запровадив на рівні з іншими установами різні пільгові умови обслуговування та програми. «Щоби підтримати як фізичних осіб, так і клієнтів середнього та малого бізнесу ми відміняли комісії за видачу готівки з поточних рахунків у національній та іноземній валютах з середини березня та до кінця квітня. Також на півтора місяці ми відміняли комісії за проведення розрахунків та абонплату по торговельному еквайрингу. По кредитам ми робили лонгацію, впроваджували індивідуальні схеми погашення, а також відмінили комісії за внесення змін до кредитного договору та нарахування підвищених відсотків за прострочення», — розповідає Начальник департаменту маркетингу.

«Наші клієнти, що займаються зовнішньо-економічною діяльністю, як і раніше, можуть відкривати рахунки у більш ніж 10 різних валютах та мають індивідуальний курс купівлі та продажу валюти. Конвертація при перерахуванні чи зарахуванні коштів у валюті, що відрізняється від валюти рахунку, здійснюється без додаткової плати. Можуть отримати готівку з рахунку на витрати на відрядження та мають персонального менеджера, який допомагає із вирішенням різних запитань. Можуть безкоштовно відкрити рахунок, підключити і користуватися системою інтернет-банкінгу та перераховувати кошти як на власні рахунки, так і на рахунки інших клієнтів в Ukrsib business», — додає Мар’ян Хомин.

«Малий та середній бізнес — це один із найбільших рушіїв економіки, а тим паче сьогодні. Щоби розширити їхні можливості, ми спільно об'єдналися з Mastercard та Дія.Бізнес. У рамках нашої співпраці у центрах Дія.Бізнес ми відкриваємо консультаційні зони. Вони вже є в Ужгороді, Тернополі, Полтаві, Кривому Розі та Одесі. На черзі у нас Буча, Київ, Кременчук, Рівне та Луцьк. У цих зонах підприємці отримають професійну консультацію про те, як відкрити та обслуговувати рахунки, як спростити документообіг за допомогою електронного цифрового підпису, як проводити розрахунково-касові операції за допомогою платіжної картки та як використовувати поточний рахунок для основної бізнес-діяльності. Додатково ми з партнерами запустили також серію онлайн та офлайн-лекцій „Фінансист“. На цих семінарах експерти діляться про управління фінансами, тенденції розвитку українського підприємництва, імпортно-експортні відносини, особливості відповідального ведення бізнесу тощо», — розповідає експерт.

«Як один із системних банків України, ми долучилися до проєкту Національного Банку України Power banking. Це — мережа чергових банківських відділень, які працюватимуть та надаватимуть необхідні банківські послуги навіть в умовах блекауту. У цю мережу наших відділень входить 80, а загалом вона налічує понад 1000 відділень системно важливих банків України. Клієнти зможуть отримувати послуги у будь-якому з цих відділень у різних містах країни: знімати готівку в банкоматах та касах, здійснювати платежі, переказ коштів та обмін валют за наявності готівкової валюти у касі, отримувати професійні консультації фінансових менеджерів», — пояснює Мар’ян Хомин.

Разом з цим, банк залишається стабільним партнером, який пропонує сучасний та надійний банкінг за підтримки провідної європейської групи, вживає всих заходів, щоби клієнти і надалі мали доступ до якісного обслуговування та не відчували незручностей у користуванні послугами банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися