У 2022 році українці зареєстрували понад 388 тис. вживаних автомобілів, ввезених з-за кордону. Тоді як нових авто було імпортовано 37,9 тис. Про це повідомляє Укравтопром.
Українці торік придбали вдесятеро більше вживаних авто, ніж нових
► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
«За 12 місяців 2022 року український автопарк поповнили 388,5 тис. вживаних легкових авто, ввезених з-за кордону. Це майже на чверть менше, ніж роком раніше. Водночас така кількість вперше зареєстрованих у країні вживаних авто більш ніж удесятеро перевищила річний обсяг ринку нових легковиків», — йдеться в повідомленні.
За даними Укравтопрому, середній вік вживаних авто, що перейшли у 2022 році на українську реєстрацію, становив 13 років.
Читайте: Які авто обирали українці: підсумки 2022 року (інфографіка)
Найпопулярніші авто
Найбільш популярною маркою серед ввезеного секонд-хенду залишається Volkswagen. Минулого року 73,4 тис. авто цієї німецької марки змінили своїх іноземних власників на українських.
Крім того, у п’ятірку лідерів ринку вживаних легковиків увійшли Renault — 31,8 тис. од., Ford — 28 тис. од., Opel — 25,4 тис. од. та Skoda — 25,3 тис. автівок.
За словами першого заступника голови податкового комітету Ярослава Железняка, після скасування пільги на безмитне ввезення автотранспорту в Україну, з 1 липня по кінець 2022 року в Україну вже з розмитненням завезли: 180 234 одиниці транспортних засобів. З них:
- Легкові авто — 108 798 одиниць
- Мотоцикли — 47 231
- Автобуси — 437
- Вантажівки — 8 226
- Причепи — 15 542
Загальна сума на яку ввезли цих транспортних засобів становить $1,76 млрд.
Коментарі - 26
Раніше їздили на старому радянському хламі який старше за тебе. Тож навіть європейський хлам — 90-х та 00-х це по перше свідчення того що в людей стало більше грошей ніж за совка та в 90-ті, по друге це ліпша заміна для совавтопрома. Навіть того совавтопрома що збирався тут в Україні.
Я до *** в 2014-м спокойно себе новое авто купил, а теперь даже и подумать о таком не могу!
Народ купує нове навіть після 24 лютого минулого року РФ. Може ти на пенсії і її не вистачає? Чи ти купляв виключно той самий совавтопром української та російської зборки?
Не скрию що в планах останніх п‘яти років була купівля дешевої евробляхи для сугубо утілітарної цілі: поїздок на дачу. Але через лінь та побоювання бюрократизму, а також принципове небажання платити великі податки (відносно ціни машини) цього не сталось. Але багато хто не побоявся і купив собі авто в Європі чи США. В мене є чимало колег які зробили саме так.
https://minfin.com.ua/ua/2023/01/07/98589832/#com4424396
Для справки: вам в телевізорі забули розповісти що марки Деу немає вже років 20. І навіть ті автомобілі що збирали під локальними брендами в Польші та Україні чи ще десь — припинили збирати 15−5 років тому.
С такой логикой с вами все понятно :) можете не продолжать
Ты зараз не маешь грошей на новий авто маючи в гаражі Тігуан?
а что ты себе купил?
Чуваче, ти забув що ми не піськами міряємося :D
Ми обговорюємо можливість купівлі нового авто. І це саме ти тут ниєш що в тебе немає грошей — тож твоя піська коротша, бо я то собі як раз купив, нове.
законная власть которая в 2014 продолжала управлять страной, новая власть выбранная на последующих выборах более-менее успешно лишает работы всяких решал и огранизаторов схем
Но решалы и организаторы схем составляют небольшоу группу лиц. Остальное население только увеличило своих доходы и в том числе понакупило автомобилей.
Підкажи чому твій улюблений Янучарій не давав завозити дешевий хлам з Європи змушуючи доношувати совавтопром та те що встигли завести в 90-х? Тігуанів в Україні не те що не виробляли, а навіть не збирали (хоча це на ціну не впливає).
Народ покупав совавтопром який вже в самомій імперії зняли з конвейера.
Після 2014 нові авто так само раскупались на ура, навіть тігуани.
http://autoconsulting.ua/article.php?sid=45548
До слова тігуан ніколи і ніде не був народним авто, тут ти сам собі сук спилив.
http://autoconsulting.ua/article.php?sid=45398
У народа зі зміною влади робота не пропала — бо народ працює в реальному секторі, а не мутки мутить.
І так: тігуан ніфіна не народний автомобіль, навіть у ситій Німеччині, а уж тим більш в Україні…
Після 2014 в Харкові була побудована купа нових будинків, про Київ навіть не говорю.
До 2014 Харкові будівництво ледве-ледве існувало на відміну від Києва який, в тому числі і завдяки Януковощу витягував гроші з регіонів.
Розповідай далі про те як будівництво занепало після бігства Януковіча.