Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 листопада 2022, 18:50

PC-banking — обслуговування рахунків клієнтів МСБ у режимі off-line

Для клієнтів малого та середнього бізнесу Таскомбанк пропонує модуль комплексу електронного банкінгу — PC- banking, який призначений для обслуговування юридичних осіб у режимі off-line. Такий функціонал надзвичайно важливий в умовах перебоїв зі світлом та інтернетом коли бізнесу необхідно продовжувати працювати, обробляти платежі, купувати та продавати валюту, переглядати виписки, нараховувати зарплатню тощо.

Клієнт працює з фінансовими документами локально, а обмін інформацією з банком здійснюється в ході синхронізації — короткотермінового сеансу зв'язку через мережу Internet. Частоту проведення синхронізації вибирає клієнт.

Основна особливість PC-banking — це позбавлення від необхідності підтримувати постійне з'єднання із сервером банку у процесі роботи. Щодо інтерфейсу, методів роботи та функціональних можливостей системи, то PC-banking має інтуїтивно зрозумілий та простий інтерфейс.

Для роботи з модулем PC-banking клієнти банку, скачують із сайта банку необхідний модуль Комплексу електронного банкінгу, автоматично проводять синхронізацію за бажаний період і працюють, у разі необхідності, в додатковому каналі обслуговування.

Пряме посилання на скачування модулю тут.

Поточна робота клієнта завжди починається із запуску АРМ із визначеним режимом роботи, призначеним для здійснення синхронізації даних на банківському сервері і локальному комп'ютері клієнта. Для проведення етапу першої синхронізації користувач має виконати такі дії:

  1. ввести шлях доступу до файла (адресу файлу) з ключами;
  2. ввести період синхронізації витягів із рахунків і за курсами валют

На відміну від каналів обслуговування on-line, обмін інформацією з сервером не відбувається в режимі реального часу. Поки клієнт працює з документами, інформація зберігається у локальній базі даних і лише під час проведення сихронізації здійснюється обмін даними із сервером в обидва боки, як зі сторони клієнта, такі зі сторони банку

Канал обслуговування РС- banking не скасовує обслуговування у режимі WEB- banking, ключі використовуються такі самі, як і для WEB-banking, Internet-banking.

За додатковою інформацією звертайтеся за телефонами контактного центру: +38 (044) 290-97-77 або до вашого персонального менеджера.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися