Нещодавно «Мінфін» запустив новий проєкт «Експертиза споживача». Ми просимо своїх читачів розповісти про свій досвід користування фінансовими продуктами і готові ставити банкам і розробникам нових продуктів найнезручніші запитання, які хотіли задати ви. Відгуки допомагають виявити сильні та слабкі сторони продукту та полегшити вибір іншим споживачам.
Розкажи про свій досвід зняття валюти з депозиту: «Мінфін» продовжує проєкт «Експертиза споживача»
Після тестування першого продукту — покупки іноземної валюти для розміщення на депозит, логічно слідує другий етап — зняття валюти з депозиту.
Строки перших відкритих вкладів у доларах вже починають закінчуватися. Левова частка їх припадає на декілька банків, зокрема, monobank, ОТП, Укрексімбанк, ПУМБ. Саме вони одними з перших запустили продаж безготівкової валюти з подальшим розміщенням її на депозит на строк від 3-х мсяців. Нагадаємо, таку опцію НБУ дозволив впроваджувати банкам з 21 липня.
Але навіть практика поверненя вкладів окремими банками може бути показовою для розуміння ситуації загалом. Адже банки запевняли, що попри дефіцит долара, який спостерігається з початку літа, вони зможуть виконати всі свої зобов’язання перед клієнтами і проблем із видачею валютних депозитів не буде.
Чи дотримують фінустанови свого слова і віддають клієнтам готівковий «зелений» вчасно? Чи отримують вкладники той дохід, на який розраховували, без втрат на різні несподівані комісії? Чи є вас вже свої напрацьовані лайфхаки пришвидшення отримання своїх грошей з банку? — Про все це ми просимо розповісти тих, хто скористався новим депозитним продуктом.
Пропонуємо ділитися своїм досвідом в коментарях, також свій відгук можна надсилати на електронну пошту: i.rybnitska@treeum.net.
Редакція збирає найцікавіші ваші відгуки і готова задати всі ваші запитання банкірам.
Коментарі - 17