Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 серпня 2022, 15:00

Національна мережа АЗК UPG завезла на український ринок високооктановий бензин upg100

Найбільш очікуваний автолюбителями upg100 вже в продажу! Віднедавна на усіх АЗК національної мережі UPG знову можна заправити авто унікальним високооктановим бензином.

Найбільш очікуваний автолюбителями upg100 вже в продажу!
Фото: UPG

upg100 — саме те поєднання європейської якості та української потужності, яке забезпечує динамічний рух сучасної автівки. Бензин підвищеної якості задовольнить потреби як спорткарів, так і харизматичних легкових автомобілів.

Автолюбителі, які обожнюють динамічний рух, без вагань обирають пальне з октановим числом 100, яке полегшує запуск двигуна та забезпечує автівці швидкий розгін.

Що стосується харизматичних авто, то за умови справної роботи всіх деталей, високооктановий бензин здатен збільшити потужність і знизити витрати пального. Крім того, на впускних клапанах і в камері згоряння утворюватиметься значно менше нагару та відкладень.

Важливо, що upg100 не має жодних присадок, а вміст органіки в ньому мінімізовано. Таких властивостей було досягнуто виключно завдяки високій технологічності виробництва.

Брендовий бензин з підвищеним октановим числом оберігає паливну систему авто, збалансовано розподіляє суміші по циліндрах двигуна, збільшуючи його ресурс. Знижений вміст сірки, бензолу та ароматичних вуглеводів зменшує корозію на деталях, за що автомобіль вам точно буде вдячний.

Менше споживання пального та екологічна безпека — важливі переваги, за які водії цінують upg100. Відомо, що якісне пальне виділяє в процесі згоряння більшу кількість енергії, а отже, і витрати його менші. Воно є безпечним не тільки для двигуна, а й для довкілля.

Перед тим, як потрапити в бак автомобіля, пальне проходить багаторівневу перевірку, що гарантує його якість. Кожна партія має сертифікат якості виробника. На усіх АЗК UPG ви завжди можете ознайомитися із паспортом, який підтверджує, що дане пальне пройшло вхідний контроль в Україні та відповідає стандартам ДСТУ.

UPG реалізовує пальне без обмежень за умови використання фірмового додатку UPGgood.

Усі види пального, які можна придбати у нашій мережі АЗК UPG, відповідають стандарту Євро-5 та постачаються з Європи. Разом з тим, цінова політика компанії залишається однією з найнижчих на паливному ринку країни.

АЗК UPG докладає максимум зусиль, аби навіть в умовах війни клієнти отримували якісні послуги, до яких звикли в мирний час. Під час паливної кризи в найкоротші терміни компанії вдалося укласти нові контракти із виключно європейськими постачальниками високоякісного пального. Одразу ж після стабілізації ситуації з наявністю пального на АЗК мережі, UPG відновила програму лояльності в повному обсязі.

Коментарі - 22

+
0
Nazarvip
Nazarvip
26 серпня 2022, 15:08
#
А де вони його взяли ?
+
0
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 17:28
#
За кордоном. Ваш К. О.
+
0
Disorder
Disorder
26 серпня 2022, 15:17
#
Рыноквысокооктановый
+
0
AAAA2000
AAAA2000
26 серпня 2022, 15:42
#
Теж мені - диво. Газ взагалі ніяких відкладень не продукує
+
0
MrDean
MrDean
26 серпня 2022, 20:38
#
Если у вас машина ведро то вам все равно, владельцам с примеальными авто это очень кстати потому как 95й — это помойка для таких машин.
+
0
AAAA2000
AAAA2000
31 серпня 2022, 11:23
#
Так, все для прИМЕАЛЬНЫХ)))

Довідка для баранів.
Авто Василя Вірастюка Cadillac Escalade встановлено газ.
Авто покійного Кузьми Скрябіна Toyota Sequoia встановлено газ.
Відра такі не#уові.
Ну у вас же болід напевно точно!))) ПриМЕАЛЬНИЙ)))
+
0
MrDean
MrDean
31 серпня 2022, 18:35
#
Знаете что такое N/A и Турбированые двигатели с непосредственным впрыском? Думаю дальше говорить не очем

Посмотрю как ты поставишь газ на B58 мотор на X5 G05
+
0
AAAA2000
AAAA2000
1 вересня 2022, 14:28
#
Наюх мені Ваше відро коїм є Х5! В58 — ну да — оце техніка! 25 літрів на 100 чи більше? А ще може Х6 суперовий приклад?_
Навів приклади!
Так, двигуни з турбонаддувом та ще й з розподіленим вприскуванням — то тєма — флагман надії в світі автопрому. Без них багато СТО би збанкрутували.
Ви мені про відра тему закинули, а я Вам навів приклади «відер».
То на рахунок надійності - Х5 якраз і є повне відро — хоч ти окис азоту на нього встанови. То що ще мені закинете!?)
+
+30
44200982
44200982
26 серпня 2022, 22:25
#
А-100 без присадок == чистий октан. Не буває такого бензу
+
0
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 22:27
#
Іноді краще жувати. Октанове число не не відсоток октану в бензині.

Октанове число — це вміст (за об'ємом) ізооктану (о.ч.=100) в суміші з н-гептаном (о.ч.=0), еквівалентний за детонаційною стійкістю досліджуваному паливу.[1] Октанове число може бути більше 100[2].
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5_%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE

Ну або якщо не подобається українська стаття з посиланнями на російські сайти, то є англійська

An octane rating, or octane number, is a standard measure of a fuel's ability to withstand compression in an internal combustion engine without detonating. The higher the octane number, the more compression the fuel can withstand before detonating. Octane rating does not relate directly to the power output or the energy content of the fuel per unit mass or volume, but simply indicates gasoline's capability against compression.

It is possible for a fuel to have a Research Octane Number (RON) more than 100, because iso-octane is not the most knock-resistant substance available today. Racing fuels, avgas, LPG and alcohol fuels such as methanol may have octane ratings of 110 or significantly higher.
+
0
44200982
44200982
26 серпня 2022, 22:47
#
Ізооктану (о.ч.=100) в суміші з н-гептаном (о.ч.=0)
Не дуже зрозумів, як це протирічить моїм словам, що бензин з октановим числом 100 або складається з чистого октану, або якщо октану там менше, то там є октанозбільшуючі присадки?
Тут же чітко кажуть because iso-octane is not the most knock-resistant substance, що якщо треба RON більше 100 (а по факту більше 95), то а ізолктан треба щось інше додати, з октановим числом вище 100
+
0
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 23:01
#
Не дуже зрозумів, як це протирічить моїм словам, що бензин з октановим числом 100 або складається з чистого октану,

В першому абзаці відповідь — октанове число не показує вміст будь чого в бензині. Це число яке вказує відсоток ізооктану в суміші з н-гептаном.

Ще раз, по буквах. Береться ізооктан та н-гептан, змішується, вимірюється їх стійкість до компресіі. І потім береться бензин та вимірюється його стійкість до той самої компресії. Якщо стікість однакова то процент ізооктану в суміші і будет «октановим числом» для бензину. Тобто коли бензин має октанове число 95 це означає не вміст октану в бензині, а кількість ізооктану в суміші з н-гептаном коли ця суміш має ту саму стійкість до компресії що і даний бензин, наприклад так: 95 мілілітрів ізооктану на 100 мілілітрів н-гептану.

Оскількі кілкість ізооктану у суміші може бути навіть більше 100, тобто коли ізооктану більше ніж н-гептану — то і октанове число може бути більше ніж 100. Наприклад якщо ізооктану 110 мілілітрів на 100 мілілітрів н-гептану — октанове число бензину з такою ж стійкістю будет 110.

Давай ще раз: октанове число це відсоток ізооктану в суміші з якою порівнюють бензин, а не відсоток ізооктану в бензині.

Так понятно, чи треба ще більш доходчиво?

До слова пропан має октанове число 112 хоча в ньому немає ні граму ізооктану.
+
0
44200982
44200982
26 серпня 2022, 23:19
#
Наприклад якщо ізооктану 110 мілілітрів на 100 мілілітрів н-гептану — октанове число бензину з такою ж стійкістю будет 110. Ага. А якщо взяти 110 мл чистого спирту на 100 мл води, то вийде 110 градусна водка. Де Ви такого набралися?
+
0
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 23:37
#
Так, з числами наплатав. Але все інше залищається так як описано. Ось тобі цитата.

The octane rating of gasoline is measured in a test engine and is defined by comparison with the mixture of 2,2,4-trimethylpentane (iso-octane) and normal heptane that would have the same anti-knocking capability as the fuel under test. The percentage, by volume, of 2,2,4-trimethylpentane in that mixture is the octane number of the fuel. For example, gasoline with the same knocking characteristics as a mixture of 90% iso-octane and 10% heptane would have an octane rating of 90.[4] A rating of 90 does not mean that the gasoline contains just iso-octane and heptane in these proportions, but that it has the same detonation resistance properties (generally, gasoline sold for common use never consists solely of iso-octane and heptane; it is a mixture of many hydrocarbons and often other additives).

І про октанове число більше 100:

It is possible for a fuel to have a Research Octane Number (RON) more than 100, because iso-octane is not the most knock-resistant substance available today. Racing fuels, avgas, LPG and alcohol fuels such as methanol may have octane ratings of 110 or significantly higher.
+
0
44200982
44200982
26 серпня 2022, 23:12
#
110мл ізооктану+100мл нгептану дасть 210мл А-56 (110/(100+110) )
Пропан — це не бензин. Бензин БЕЗ ДОМІШОК це суміш ізооктану та нгептану. Все інше — або НЕ бензин (пропан, спирт) або бензин З ДОМІШКАМИ (котрі ще називають присадками). Так зрозуміло?
+
+15
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 23:28
#
Ото експертів підвезли …
+
+15
44200982
44200982
26 серпня 2022, 23:43
#
Так не спиться, та завтра вихідний. Те, що паливо буває з октановим числом більше 100 — я в курсі. Те що бензин складається не тільки із ізооктану та нгептану — я також в курсі. Я хочу лише щоб люди розуміли: будь який бензин вище А-95 містить присадки. Обов’язково. Інакше не буває.
+
0
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 23:45
#
Те, що паливо буває з октановим числом більше 100 — я в курсі.


Ага, а ось це писав хтось інший А-100 без присадок == чистий октан. Не буває такого бензу


Те що бензин складається не тільки із ізооктану та нгептану — я також в курсі.


Ага, і ось це писав теж хтось інший Бензин БЕЗ ДОМІШОК це суміш ізооктану та нгептану
+
0
Три літри
Три літри
26 серпня 2022, 23:45
#
Я хочу лише щоб люди розуміли: будь який бензин вище А-95 містить присадки.

95-й бензин теж містить присадки. І навіть 92-й.
+
+15
Murkit
Murkit
27 серпня 2022, 2:24
#
«обирають пальне з октановим числом 100»… Автори статті, як і багато коментаторів та автолюбителів, навіть не здогадуються, що відповідно до ДСТУ, цей 100-й має отктанове число 98, як і 100-й на KLO. Тобто це така власна назва, типу як «Київський торт». Панове, не читайте статті і роздуми дилетантів, читайте технічні паспорти марок бензину і будете знати, що всюди є домішки і присадки. Диявол, як-то кажуть, ховається в деталях, а виданому випадку у дозволених відсотках…
+
0
AAAA2000
AAAA2000
31 серпня 2022, 11:32
#
Саме так. Просто 98Й. А то трилітровабанка тут проповідь розвів як батюшка на кладовищі, з доказами що покійний практично живий.
І доводи про горілку 110%вого складу спирту на банку не подіяли.
Газ на авто (СПБТ) має октанове число 105. Але то — інша субстанція — і має абсолютно інші властивості.
Передовсім показник детонації при використанні газу практично рівний нулю, тоді як ЖОДЕН бензин таких властивостей не має.
100го бензину по октану небуває. Рівно як і немає 100% чистого спирту. Отримати такі показники неможливо фізично, на скільки я розумію. 100 відсотковий рівень така собі шкала, відносний нуль на осі ікс та ігрек.
+
0
Vasssiliy
Vasssiliy
29 серпня 2022, 17:04
#
Сотку с Мозыря везли эту, откуда она сейчас берётся?! 🤔
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися