Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права: кредити», яку проводить Національний банк України.
Таскомбанк став партнером кампанії із захисту прав споживачів кредитних послуг «Знай свої права: кредити», яку проводить Нацбанк
Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яку Національний банк проводив у 2021 році, і триватиме у липні−жовтні 2022 року в усіх регіонах України.
Ключове завдання та мета кампанії — захист прав позичальників та поліпшення знань споживачів про кредитні послуги. Важливим напрямом кампанії стане роз’яснення населенню таких питань: на що звертати увагу під час оформлення кредиту, що таке кредитні канікули та реструктуризація, які їхні умови та порядок оформлення. Спільно з Національним банком Таскомбанк розповість, як перевірити кредитну історію та що робити в разі порушення кредитором чи колектором вимог до етичної поведінки під час взаємодії зі споживачем.
Поліпшення знань та навичок у сфері кредитних послуг допоможе українцям краще зрозуміти свої права як позичальників та ухвалювати зважені фінансові рішення.
«Ми впевнені, що поінформовані споживачі кредитних послуг — більш захищені від фінансових ризиків. Вони краще розуміються у фінансових послугах, приймають усвідомлені фінансові рішення і можуть виваженіше розпоряджатися грошима. Як наслідок, їхнє матеріальне становище буде покращуватися, а це сприятиме зростанню добробуту нашої країни. Саме тому для Національного банку є важливим питання обізнаності споживачів в умовах надання кредитних послуг», — прокоментував заступник Голови Національного банку України Ярослав Матузка.
Він додав, що під час війни кредитування має свої особливості. З одного боку, знизився апетит банків до ризику, з іншого — зменшився кредитний попит населення. Для відновлення роздрібного кредитування, яке сприяє підвищенню споживання, а відповідно й розвитку економіки, потрібно, щоб споживачі кредитних послуг чітко усвідомлювали свої права та зобов'язання перед фінансовою установою та були здатні обслуговувати кредити навіть у разі непередбачуваних ситуацій.
«Питання підвищення рівня фінансової грамотності українців наразі набуло неабиякого значення. Звичайно, Таскомбанк, як один із системних банків країни, долучається до цього проєкту, — зазначив Артур Муравицький, Заступник Голови Правління Таскомбанку. — Ми завжди прагнули будувати відкритий діалог з клієнтами та розвивати довготривалу співпрацю. Переконаний, що разом із Національним банком та колегами з банківського ринку ми допоможемо споживачам фінансових послуг зважено приймати рішення щодо користування кредитними продуктами та відчувати впевненість у завтрашньому дні, навіть у цей складний період. Адже, зрештою, ми прагнемо підвищити рівень добробуту та фінансового комфорту своїх клієнтів».
У межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Знай свої права: кредити» з детальною інформацією про кредитні послуги.
Кампанія відбувається за підтримки міжнародних партнерів — Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Уряду Великої Британії в Україні, а також проєкту технічної допомоги Європейського Союзу «Посилення регулювання та нагляду за небанківським фінансовим ринком» (EU-FINREG).
Коментарі