Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 липня 2022, 15:34

Нова технологія Приватбанку: тепер клієнти можуть дзвонити до банку безпосередньо з мобільного Приват24

Багато українців стикаються з проблемою дзвінка з-за кордону чи з інших причин не мають доступу до мобільного звʼязку вітчизняних операторів. Приватбанк запровадив проривну технологію розробки власних ІТ-фахівців, за допомогою якої клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24.

Бета-версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) — потрібно лише оновити застосунок до останньої версії. Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.

«Через війну мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном, а в деяких регіонах України поки що відсутній український мобільний зв'язок, тому саме зараз ми впровадили цю унікальну технологію, щоб наші клієнти були на зв'язку з банком за будь-яких умов, — говорить керівник напрямку „Омніканальний контактний центр“ Приватбанку Оксана Аношечкіна. — Команда фахівців контактного центру та розробників банку працювала над такою важливою для клієнтів інновацією більше двох років, щоб зробити комунікацію з банком ще доступнішою та простішою».

Щоб подзвонити до Приватбанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в «Профіль клієнта» — «Служба підтримки» — «Дзвінок через Приват24» (або «Дзвінок у підтримку» для Android). Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися