Президент Володимир Зеленський підписав ухвалений 21 червня законопроєкт № 7418, який передбачає повернення мита та ПДВ на імпортні товари, зокрема на автомобілі. Про це повідомив голова податкового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев.
Зеленський підписав закон про податки на імпорт. Пільгове розмитнення авто скасовується
Законопроєкт відновлює оподаткування для:
-
для товарів, що ввозяться платниками єдиного податку першої, другої та третьої групи (за даними митної статистики, в середньому щомісячні втрати доходів бюджету становлять близько 3,0 млрд грн ПДВ та ввізного мита);
-
для підприємств, що не сплачують ввізне мито (за даними митної статистики, в середньому щомісячні втрати доходів бюджету становлять близько 0,5 млрд грн ввізного мита);
-
для транспортних засобів, що ввозяться громадянами (в результаті дії звільнення від оподаткування ввізним митом, акцизним податком та ПДВ до бюджету не надійшло близько 23,5 млрд грн; ввезено 211 000 автомобілів; непоодинокі випадки ввезення авто преміумкласу).
Водночас законопроєкт передбачає скасування пенсійного збору на придбання електромобілів.
Передісторія
Раніше «Мінфін» писав, що 30 травня Кабінет міністрів представив законопроєкт № 7418, яким запропонував повернути мита на ввезені в Україну автомобілі для власного користування.
Як зазначили в Уряді, внаслідок звільнення від оподаткування ввізним митом, акцизним податком та ПДВ до бюджету не надійшло 13 млрд грн.
Читайте також: Кабмін підтримав законопроєкти про розмитнення автівки у «Дії»
Водночас, Кабмін запропонував звільнити від сплати збору до Пенсійного фонду легкові автомобілі, оснащені виключно електричними двигунами — одним або декількома.
10 червня податковий комітет Верховної Ради підтримав законопроєкт. 19 членів Комітету проголосували «за», а лише 4 утрималися.
Коментарі - 15
Что логично? Всё что Вы описали финансирует США и ЕС и другие страны на сегодняшний день.
А НДС с импорта собирают и возвращают (экспротерам-олигархам) и в чём выгода для простого Украинца?
В Украину будут всё меньше ввозить товаров так как население уменьшается и бедность ростет с кого тогда будут собирать и сколько?
Это тупиковый путь для Украины, но достаточно сытный для чиновников госаппарата
Смысл тогда этого налога 2% с оборота? Если налоговые накладные после отмены льготного налогообложения все равно нужно будет зарегестрировать и заплатить весь НДС.
Стране давно уже нужно экономического чудо. А не вот это все. К примеру 5% с продаж и 10% социального налога.
В этом и кроется хитрость власти над народом.
Черги з «євроблях» на кордоні вдарили по іміджу України, — Щуцький.
Черги з «євроблях» для власного використання на кордоні Україні під час воєнного стану отримали дуже негативний резонанс від західних партнерів.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на інтерв'ю першого заступника голови Державної митної служби України Олександра Щуцького.
«Наші європейські друзі, які по всій Європі збирали нам гуманітарні вантажі, скидалися грошима, наприклад, польські митники скидалися на бронежилети для ЗСУ, на медикаменти, харчування, збирали іншу гуманітарну допомогу. Всі вони в один день побачили величезні черги з транспортних засобів, які їдуть на територію України», — заявив Олександр Щуцький.
За його словами, ситуація з масовим ввезенням авто спричинила політичний відкат тих відносин, які ми мали з сусідніми країнами.
«Зокрема, з появою авточерг на кордонах зменшилась кількість гуманітарної допомоги, яка йшла на країну. Донори, які завжди нам допомагали гуманітарною допомогою, продовжували працювати, а прості європейці почали думати, чи дійсно «там така проблема, як було показано по телебаченню», — додає чиновник.
Скасуванням безмитного ввезення транспортних засобів, за його словами, бюджет України зможе отримувати від 4 до 5 млрд гривень додатково.
«Додатково до тих приблизно 9−12 млрд, що ми й так щомісяця отримуємо», — пояснює Щуцький.