Українська IT-компания (команда розробників сервісів Gravitec.net та Piar.io) створила новий супер-швидкий та зручний спосіб пошуку пального, що об'єднує переваги усіх раніше створених сервісів!
Почав працювати новий сервіс для пошуку пального: Водійський сервіс України (VSU bot)
Це Telegram-бот «VSU (Водійський сервіс України»), що збирає інформацію не тільки від АЗС, а й від автомобілістів, а також за запитом користувача моніторить наявність пального та сповіщає його про всі оновлення. До того ж, VSU bot веде Telegram-канал по всіх містах України з можливістю коментування.
Як це працює?
Користувач, який шукає пальне, вносить дані для постійного моніторингу (тип пального, свою локацію), і щойно з'являється інформація щодо запиту, бот надсилає сповіщення. Користувач має змогу додатково перевірити отриману інформацію за відгуками в Telegram-каналі.
VSU bot працює і в інший бік — автомобілісти, які очікують в черзі на заправці, вносять інформацію про наявність пального в бот за допомогою простого інтерфейсу. Місто, заправка та її адреса визначаються автоматично. Користувачу достатньо вибрати зі списку тип пального, його ціну та довжину черги. Бот опрацьовує інформацію та додає її в Telegram-канал, де користувачі в реальному часі можуть додавати коментарі до опублікованого повідомлення.
Як користуватись ботом?
Щоб розпочати моніторинг пального:
-
перейдіть за посиланням
-
натисніть кнопку «Моніторинг»
-
керуйтесь підказкам бота
Щоб повідомити про наявність пального на АЗС:
-
перейдіть за посиланням
-
натисніть кнопку «Повідомити про пальне»
-
керуйтесь підказкам бота
Які результати роботи сервіса?
Лише за перші два дні роботи бот надіслав більше 5593 повідомлень користувачам в Києві:
- 1367 повідомлень про те, що в черзі менше 10 автомобілів;
- 2543 повідомлень про появу А-95 бензину;
- 1804 повідомлень про появу дизельного пального;
- 1246 повідомлень про появу газу.
Які переваги порівняно з іншими сервісами пошуку пального, такими як Lun.ua, PetrolAlertUA, Telegram-чати міст?
- Зручний інтерфейс для пошуку, що дозволяє економити час та ресурс пристрою користувача.
- Автоматичне та моментальне отримання інформації щодо пального відповідно до запиту і можливість перевірити його актуальність у Telegram-каналі.
- Не потрібно вручну шукати наявність пального на карті та завантажувати багато інформації, як і читати довгі списки коментарів в Telegram-чатах/каналах по окремих містах.
Додатково. VSU bot — один з найоперативніших каналів отримання агрегованої інформації від АЗС та водіїв. В бот щохвилини додаються дані отримані від АЗС про зміни щодо наявності пального. За словами розробників, в найближчі тижні функціональність сервісу буде значно розширено. Так, наприклад, будуть додані персональні фільтри по окремих ділянках міста (на основі geo-позиціонування), а також підписка на оновлення даних по конкретних АЗС. Буде надана можливість додавати дані про ті АЗС, яких немає в базі бота. З’явиться інформація по статусу «пальне закінчилось», а також багато іншого, що допоможе водіям якомога швидко та просто знаходити потрібне пальне за своїми власними параметрами.
Коментарі - 14
Також взагалі відсутній зворотній зв’язок з розробниками. До слова така сама проблема і в іншого відомого бота що моніторить сторінки мереж.
1. сфокусувалися на мережевих АЗС, тому що маленькі зараз в більшості своїй не можуть купувати паливо і не працюють. До того ж, мережеві АЗС надають інформацію, яку можна ретранслювати водіям. І це вже допомагає створити достатню кількість інформації, щоб якось допомогти. На сьогодні з великих мереж в Україні приблизно 3000 АЗС, в нашій базі 4837. Тобто я деяка кількість невеличких. І ми будемо оновлювати базу.
2. На наступному тижні зʼявиться можливість додати АЗС, якщо її немає в БД. Це з самого початку в плані.
3. Кнопка звʼязку теж зʼявиться. Але на сьогодні, комункація є і вона йде не через бота, а через канал, який привʼязаний до бота. Там навіть є тема закріплена для того, щоб користувачі залишали коментарі.
Дуже дякуємо за відповідь. Це дуже корисно. Гарного дня.
Можна зробити це так: після додавання одного пального є кнопка «додати ще один вид палива» і там повторити ти три шаги (тип, ціна, оплата) що є у основному процесі.
Черга на колонки зазвичай загальна тож немає сенсу розділяти ще й інформацію про черги. Принайимі якщо черги будуть різні то завжди можна за старим алгоритмом передати дані окремо вказавши чергу на кожний типа палива.
1. Вчора було додано функціональність пошуку (меню «пошук»)
2. зміна процесу додавання пального на АЗС буде на наступному тижні. Ми вже продумали алгоритм додавання одразу деяких пальних в межах одного повідомлення.
Сподіваємось, це додасть зручності :)
1. На малих екранах деякі адреси обрізані і не зовсім зрозуміло про яку АЗС мова.
2. Помітив дублювання АЗС під різними адресами — до та після перейменування.
Так що не повторюйте моїх помилок — пишить тільки про одну АЗС.
Якщо під час додаваня інформації повернутись до початку «передача координат» то знову відпривати координати — нічого не відбувається, бот «зависає».
назви деяких АЗС містять навіть назву області, хоча відпочатку налаштувань моніторингу ми обираємо одну область тож така інформація зайва
одночасно з цим назви деяких інших АЗС не містять навіть назви міста в якому вони розтошовані
ще одна побічна проблема для АЗС з довгими адресами — назва області або міста йде попереду, тож якщо передавати інформацію про пальне то складно відрізнити одну АЗС від іншої бо важлива частина адреси просто обрізана в кнопці — треба розвернути адреси на не-советський манер щоб назви вулиць були попереду
деякі АЗС мають стару адресу, наприклад вул. Леніна, хоча вулиця давно має іншу назву
Коли почалась вся ця херотень з пальним в нас доволі швидко з’явилось декілька чатів «про пальне» в найбільш популярних месенжерах.
І там люди де більш, де меньш активно обмінювались даними про пальне. Це було доволі не зручно, бо багато людей просто приходило і питало не дивлячись щось писали 10−30−60 хвилин. Але головне що люди не тільки питали, але і писали коли десь вдавалось стати в чергу чи заправитись, й доволі часто.
Зараз дивлюсь по боту — добре якщо п’ять повідомлень на всю область, про окремий район і мови немає бо може зовсім не бути жодного повідомлення.
Сейчас после передачи информации не понятно то ли предложение отвергнуто, то ли оно ещё на рассмотрении, то ли уже принято.
Ещё одно: очень частое единичное обновление «от АЗС» нивелирует полезность бота поскольку вынуждает отключать уведомления. Сделайте что-то с этим: или обновляйте информацию одним пакетом или уже на своей стороне накапливайте информацию от АЗС так чтобы выдавать ее не очень часто.
Сейчас прилетают обновления по БРСМ:
* цена солярки на гривну выше реальной
* цена газа выше на четыре гривны
Дело конечно ваше, но народ и так не сильно часто сообщает о топливе, а скоро и вообще вернётся обратно к программам АЗС и информации от коллег: топливо есть почти всегда, а цена на сайтах, в программах и со слов коллег гораздо точнее чем-то что даёте вы