Незважаючи на зовнішню загрозу і військові дії, останнім часом в Україні знову почастішали випадки шахрайства.
Новини компанії
29 березня 2022, 18:50
Увага! Випадки шахрайства
Просимо вас бути уважними, дотримуватися вимог інформаційної безпеки та користуватися лише офіційними каналами комунікації з центром клієнтської підтримки банку «Південний»:
- чат-боти в каналах Viber, Telegram, Messenger Facebook, на сайті банку (нижній правий кут);
- електронна пошта 307030@pivdenny.ua;
- телефон 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).
Мобільний застосунок «Південний MyBank» завантажуйте лише через App Store/Google Play Store.
Важливо!
Для обслуговування вашої картки в банку є вся необхідна інформація, конфіденційні дані запитують лише шахраї. Тож за жодних умов не повідомляйте наступні дані ваших карток та рахунків:
- термін дії картки;
- тризначний код безпеки на зворотному боці картки (код CVV2/CVC2);
- PIN-код картки;
- паролі, що надходять вам у SMS-повідомленнях;
- пароль до інтернет-банкінгу MyBank;
- особисті ідентифікаційні дані: серія та номер паспорта, «таємне слово», останні операції за карткою.
У разі якщо персональні дані картки стали відомі стороннім особам — негайно зверніться в Центр клієнтської підтримки банку «Південний» за номером 0 800 30 70 30 та заблокуйте платіжну картку.
Джерело:
Мінфін
Коментарі