У зв’язку із введенням воєнного стану багато українців вимушені були виїхати за кордон. Банк «Південний» зібрав пам’ятку та відповіді на поширені питання, які можуть виникнути при виїзді за межі України, пов’язані із певними законодавчими обмеженнями.
Пам’ятка для клієнтів банку «Південний», які виїжджають за межі України
Ліміти на добу на зняття готівки в касі та/або банкоматі:
- з рахунків у національній валюті — 100 000 грн;
- з рахунків в іноземній валюті — еквівалент 30 000 грн.
Розраховуватись за кордоном карткою в національній або іноземній валюті, робити замовлення в іноземних інтернет-магазинах — дозволено.
Актуальні ліміти на операції з використанням платіжних карток можна дізнатися на сайті банку за посиланням у розділі «Платіжні картки».
За можливості не вивозьте готівку у національній валюті за кордон. Щоб не втрачати гроші через курс обміну за кордоном, поповніть платіжну картку в Україні та обов’язково перевірте її термін дії.
Якщо ви не маєте платіжної картки, оформіть її, обов’язково активуйте та додайте до гаманця Google Pay або Apple Pay. Оформити картку можна дистанційно за допомогою інтернет-банкінгу «Південний MyBank».
Наразі купити іноземну валюту в банку неможливо.
Перекази за кордон можливі тільки на оплату:
- лікування в медичних закладах іноземної держави;
- витрат на транспортування хворих;
- витрат, пов’язаних зі смертю громадян за кордоном (транспортні витрати та витрати на поховання).
Вивозити за кордон валютні цінності без декларування можна до 10 000 євро (в еквіваленті), понад 10 000 євро — декларувати та надавати підтверджуючі документи, зокрема документи про зняття готівки з власних рахунків або про придбання банківських металів.
Індивідуальні банківські сейфи — безпечне місце зберігання, продовжуйте користування ними, у тому числі дистанційно за допомогою інтернет-банкінгу «Південний MyBank». За необхідності оформлення доступу для свого представника — оформіть дистанційно заяву на одноразове відвідування сейфа, представник повинен мати ключ.
Якщо виникли запитання, звертайтесь до Центру клієнтської підтримки 24/7:
- до чат-бота в каналах Viber, Telegram, Messenger Facebook, на сайті банку (нижній правий кут);
- листуванням в інтернет-банкінгу «Південний MyBank»: Повідомлення — Створити повідомлення;
- надіславши електронного листа на пошту 307030@pivdenny.ua;
- за телефоном 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні).
Інші питання регулюються згідно з діючим законодавством України, Договором комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, а також Тарифами банку.
Коментарі