З початку лютого цього року, українська банківська система зіштовхнулась з низкою інформаційних та технологічних атак з боку держави-агресора. Так, 15−17 лютого 2022 р. щодо низки українських банків була здійснена кібератака, внаслідок якої тимчасово не працювали деякі електронні сервіси окремих комерційних банків. Окрім цього, на банківську систему України здійснюються системні інформаційні атаки (неправдиві повідомлення про мінування відділень та банкоматів, чутки про так званий «банкопад», неправдиві повідомлення щодо відсутності коштів у банкоматах тощо).
До уваги клієнтів та партнерів ComInBank
Починаючи з 1 лютого 2022 року, на ComInBank, який є банком з британським капіталом, здійснюється потужна інформаційна атака. Під час вказаної атаки з використанням анонімних телеграм-каналів, вітчизняних та іноземних ЗМІ з сумнівною репутацією, розповсюджувались неправдиві відомості щодо наявності проблем у банку, введення тимчасової адміністрації, наявності корупційних зв’язків з керівництвом Національного Банку України.
Вказані відомості були неодноразово спростовані ComInBank, а повне та своєчасне виконання банком всіх своїх зобов’язань та економічних нормативів НБУ доводить абсурдність вказаних публікацій. Банк співпрацює та комунікує з Національним Банком України виключно в правовій площині та відповідно до чинного законодавства України. Розглядаємо вказану атаку на ComInBank як частину системної атаки на банківську систему України, направлену на дестабілізацію соціально-економічної системи України, формування панічних настроїв у суспільстві.
ComInBank окремо наголошує, що здійснює комунікацію виключно офіційними каналами (сайт банку, соціальні мережі банку), а будь-які публікації в анонімних телеграм-каналах розглядає як провокацію. Просимо користуватись виключно офіційними відомостями, викладеними на сайті ComInBank, а також на сайті Національного Банку України.
Коментарі